Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 625
    • 626
    • 627
    • 628
    • 629
    • 731
    • 732
    • 627 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125587
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      αυτη η βλαβη δεν ειναι απο το αεριο, απο κακη λιαπανση ειναι το πιθανοτερο, ο μηχανικος που θα επισκευασει τη βλαβη καλο θα ειναι να ψαξει τους λογος που την προκαλεσαν ετσι ωστε να μην την ξαναεχεις στο μελλον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Όπως λέει και ο φίλος Ηλίας παραπάνω, μυρίζει πρόβλημα λίπανσης. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ψάξιμο για να βρεθεί η αιτία.

        Ίσως να είναι φθηνότερο να βάλεις μια μεταχειρισμένη μηχανή, αλλά δείτε πρώτα τι ζημιά έχει γίνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          altgeo last edited by

          Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Θα τις μεταβιβασω στον τεχνικο.
          Το περιεργο ειναι οτι το αυτοκινητο εχει κανει ολα τα σερβις στην ωρα του και σε αντιπροσωπεια.
          Ή δεν μπηκε καινουριο λαδι στο προηγουμενο σερβις εκει, ή καηκε λαδι πιο νωρις, ή υπαρχει αστοχια του υλικου στην μπιελα...
          Το θεμα ειναι οτι θελει ανοιγμα ο κινητηρας...
          Καλημερα σε ολους!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            από περιέργεια, τι σύστημα υγραερίου έχεις βάλει ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panagiotis32 last edited by

              καλησπερα παιδια κ ναστε καλα που μας δινεται τα φωτα σας καταρχην ειμαι νεος στο φορουμ και σας χαιρεταω ολους εχω μια απορια εχω ενα ford focus 1.4 cc του 2008 και τον Νοεμβριο του 2013 εβαλα υγραεριο landi renzo evo χωρις λαδιερα φυσικα εχω κανει 2000 χιλ κανενα προβλημα απλα τωρα Απριλιο και Μαιο θα κανω 2-3 ταξιδια και θελω να ρωτησω με ποσες στροφες ειναι καλο να ταξιδευω επειδη θα ειμαι εγνατια πχ Αθηνα Θεσ/νικη που ειναι 4.5 ωρες οι 3.500 στροφες ειναι καλα?η ειναι ψηλα?επισης χρειαζεται σταση για τον κινητηρα η να το γυριζω λιγο στην βενζινη τι γνωμη εχετε??ευχαριστω εκ των προτερων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panagiotis32 last edited by

                καλησπερα παιδια κ ναστε καλα που μας δινεται τα φωτα σας καταρχην ειμαι νεος στο φορουμ και σας χαιρεταω ολους εχω μια απορια εχω ενα ford focus 1.4 cc του 2008 και τον Νοεμβριο του 2013 εβαλα υγραεριο landi renzo evo χωρις λαδιερα φυσικα εχω κανει 2000 χιλ κανενα προβλημα απλα τωρα Απριλιο και Μαιο θα κανω 2-3 ταξιδια και θελω να ρωτησω με ποσες στροφες ειναι καλο να ταξιδευω επειδη θα ειμαι εγνατια πχ Αθηνα Θεσ/νικη που ειναι 4.5 ωρες οι 3.500 στροφες ειναι καλα?η ειναι ψηλα?επισης χρειαζεται σταση για τον κινητηρα η να το γυριζω λιγο στην βενζινη τι γνωμη εχετε??ευχαριστω εκ των προτερων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  στις 3500 στροφες δεν θα εχερις κανενα προβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dalikerman last edited by

                    Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panagiotis32 last edited by

                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                      στις 3500 στροφες δεν θα εχερις κανενα προβλημα.

                      στις 3500 στροφες θα πηγαινω με 125-130 χιλ περιπου δεν υπαρχει προβλημα δηλ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panagiotis32 last edited by

                        Ο χρήστης DALIKERMAN έγραψε:
                        Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

                        πρεπει να εισαι πιο κατω απο 3750 εγω στα 125-130 εχω 3500-3600 που εχω και 1400cc

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dalikerman last edited by

                          Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:

                          Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

                          πρεπει να εισαι πιο κατω απο 3750 εγω στα 125-130 εχω 3500-3600 που εχω και 1400cc

                          Δεν ξερω αν εχει διαφορα στο βημα το 1.4 με το 1.6, στο στροφομετρο τοσο γραφει........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης DALIKERMAN έγραψε:
                            Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

                            Τα 15000 είναι λίγα για συμπέρασμα. Το 600000 μήπως είναι 60000;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panagiotis32 last edited by

                              ποσα χιλιομετρα θα πρεπει να κανουμε ωστε να ξερουμε οτι δεν υπαρχει προβλημα για τον κινητηρα πχ τα 15.000 ειναι λιγα λεει ο φιλος πιο πανω για συμπερασματα ξερει κανεις σιγουρα?η καποιος μηχανικος να απαντησει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Φθορές στον κινητήρα με λιγότερα από 100.000 χλμ είναι πρόωρες (χωρίς λαδιέρα αλλά με τακτική ρύθμιση βαλβίδων).

                                Κανονικά θα πρέπει να βγάζει πάνω από 200.000 χλμ ήρεμης οδήγησης με υγραέριο πριν εμφανιστούν φθορές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panagiotis32 last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Φθορές στον κινητήρα με λιγότερα από 100.000 χλμ είναι πρόωρες (χωρίς λαδιέρα αλλά με τακτική ρύθμιση βαλβίδων).
                                  εγω εβαλα υγραεριο στα 38.000 χιλ τωρα εχω 40.600,η λαδιερα ειναι απαραδεκτη λενε ολοι οι μηχανικοι ειδικα για τα αυτοκινητα που καινε αμολυβδη .στα ποσα χιλιομετρα θα πρεπει να κοιταξω τις βαλβιδες ???

                                  Κανονικά θα πρέπει να βγάζει πάνω από 200.000 χλμ ήρεμης οδήγησης με υγραέριο πριν εμφανιστούν φθορές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panagiotis32 last edited by

                                    εγω εβαλα υγραεριο στα 38.000 χιλ τωρα εχω 40.600,η λαδιερα ειναι απαραδεκτη λενε ολοι οι μηχανικοι ειδικα για τα αυτοκινητα που καινε αμολυβδη .στα ποσα χιλιομετρα θα πρεπει να κοιταξω τις βαλβιδες ???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Τώρα.

                                      Στην αρχή πρέπει να ελέγχεις συχνά τις βαλβίδες γιατί μπορεί να υπάρχουν κατάλοιπα καύσης στις βαλβίδες από την βενζίνη και με το υγραέριο να καθαρίσουν.

                                      Αν στον έλεγχο οι βαλβίδες θέλουν ρύθμιση, ξανά έλεγχο σε 5-10.000 χλμ.

                                      Αν στον έλεγχο οι βαλβίδες δεν θέλουν ρύθμιση μπορείς να τις αφήνεις 10,20 ακόμα και 40.000 χλμ.
                                      Αυτό είναι ο κανόνας μετά τις πρώτες 2-3 ρυθμίσεις (δεν θα υπάρχουν φθορές).

                                      Το ότι το αμάξι καίει αμόλυβδη δεν σημαίνει ότι οι βαλβίδες του αντέχουν όσο όλων των άλλων αυτοκινήτων.
                                      Κάποια μοντέλα είναι πιο ευαίσθητα στο υγραέριο.
                                      Τα πιο σημαντικά είναι η σωστή ρύθμιση του αυτοκινήτου και η ήρεμη οδήγηση με υγραέριο - αν θέλεις να τρέχεις γύρισέ το σε βενζίνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panagiotis32 last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Τώρα.

                                        Στην αρχή πρέπει να ελέγχεις συχνά τις βαλβίδες γιατί μπορεί να υπάρχουν κατάλοιπα καύσης στις βαλβίδες από την βενζίνη και με το υγραέριο να καθαρίσουν.

                                        Αν στον έλεγχο οι βαλβίδες θέλουν ρύθμιση, ξανά έλεγχο σε 5-10.000 χλμ.

                                        Αν στον έλεγχο οι βαλβίδες δεν θέλουν ρύθμιση μπορείς να τις αφήνεις 10,20 ακόμα και 40.000 χλμ.
                                        Αυτό είναι ο κανόνας μετά τις πρώτες 2-3 ρυθμίσεις.

                                        Το ότι το αμάξι καίει αμόλυβδη δεν σημαίνει ότι οι βαλβίδες του αντέχουν όσο όλων των άλλων αυτοκινήτων.
                                        Κάποια μοντέλα είναι πιο ευαίσθητα στο υγραέριο.
                                        Τα πιο σημαντικά είναι η σωστή ρύθμιση του αυτοκινήτου και η ήρεμη οδήγηση με υγραέριο - αν θέλεις να τρέχεις γύρισέ το σε βενζίνη.

                                        αυτο το εχω κανει το γυρισα στην βενζινη μια μερα που βιαζομουν απλα σε συζητηση με μηχανικο δεν μου ανεφεραι ποτε την λεξη ρυθμιση βαλβιδων ποτε.εγω εχω ενα ford focus 1.4 του 2008 και εχω συστημα υγραεριου landi renzo evo χωρις λαδιερα βεβαια . επειδη ειχα 38.000 οταν εβαλα υγραεριο τι καταλυπα να ειχε ο κινητηρας επισης το συστημα αυτο νομιζω ψεκαζει βενζινη ανα τακτα χρονικα διαστηματα βεβαια δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι αυτο για τις βαλβιδες αλλα για τα μπεκ βενζινης και την τρομπα βεωζινης ειναι χρησιμο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Έχω ακούσει ότι τα Φόκους είναι πιο ευαίσθητα στο υγραέριο από τα άλλα αμάξια, γι αυτό να το προσέχεις περισσότερο.

                                          Αν το αμάξι έχει υδραυλικές βαλβίδες, δεν χρειάζονται ρύθμιση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            makrimanolis last edited by

                                            Αν έχω το μυαλού μου στο αν θα βγάλει πρόβλημα το μοτέρ άστο! καλύτερα να καίω βενζίνη κ να τρώω κρύο με το σκούτερ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 625
                                            • 626
                                            • 627
                                            • 628
                                            • 629
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 627 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr