Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Θα τις μεταβιβασω στον τεχνικο.
Το περιεργο ειναι οτι το αυτοκινητο εχει κανει ολα τα σερβις στην ωρα του και σε αντιπροσωπεια.
Ή δεν μπηκε καινουριο λαδι στο προηγουμενο σερβις εκει, ή καηκε λαδι πιο νωρις, ή υπαρχει αστοχια του υλικου στην μπιελα...
Το θεμα ειναι οτι θελει ανοιγμα ο κινητηρας...
Καλημερα σε ολους!
Latest posts made by altgeo
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Καλησπερα σε ολους!
Μετα απο μια παυση ... 4 ετων στον εν λογω φορουμ και αφου διανυσα ~70.000χλμ ηρθε η ωρα της βλαβης (;)Αυριο θα παω το αυτοκινητο να ανοιχτει η μηχανη με πιθανη ενδειξη χαλαρο συνδεσμο/πειρο μεταξυ μπιελας και πιστονιου.
Οποιος νομιζει οτι γνωριζει κατι περι αυτουθα ηθελα να με συμβουλεψει αν γινεται.Αναλυτικα τα γεγονοτα (σχετικα με το προβλημα ή μη):
Πριν ενα μηνα παρατηρησα οτι το αυτοκινητο εκαψε 1 λιτρο λαδιου. Περασε σχεδον το ετος και θα πηγαινα για το ετησιο σερβιρ οποτε μπορει η καταναλωση να ηταν η λογικη για ενα αυτοκινητο των 7 ετων.
Πηγα αντιπροσωπεια οπως παω παντα και κανω τα σερβις και το ειδανε και στον εγκεφαλο γιατι ειχε αναψει λαμπακι μαλλον επειδη καποια στιγμη εσβησε ο κινητηρας(δεν κρατουσε ρελεντι καποια μερα). Καθαρισα τον φιλτρο αερα μπας και σταθεροποιηθει το ρελαντι εκει αλλα τιποτα. Ολα αυτα για την ιστορια.Εχθες ομως παω να το αναψω και ακουω κατι σαν πειρακια. Ακουω και παρατηρω οτι δεν ειναι πειρακια αλλα κατι πιο εντονο.
Ακουγοταν κατι σαν να χτυπαει σε μια φτερωτη. Αναλογικα με τις στροφες αυξανοτανε ο θορυβος. Μετα καταλαβα οτι οταν πιεζοτανε το αυτοκινητο στην ανηφορια ο ηχος μεγαλωνε ακομα περισσοτερο.Να σημειωσω οτι το αυτοκινητο το κανει και στο αεριο και στην βενζινη , δεν εχει χασει σε νευρο και πλεον εχει και μπουζι καινουρια αεριο απο σημερα. Και παλι ο ιδιος θορυβος. Οταν ειναι κρυος ο κινητηρας γινεται πιο αισθητος ο ηχος αυτος.
Φοβηθηκα γιατι το αυτοκινητο το παιρνει και η γυναικα μου οποτε πηγα σημερα παλι αντιπροσωπεια για να δω τι γινεται μπας και χτυπαει λογω νεκρου μπουζιου οπως καποιοι φιλοι μου ειπανε.
Στην αντιπροσωπεια μολις το ακουσανε μου ειπανε οτι ειναι απο την μηχανη ο θορυβος και μαλιστα λογω του αεριου και των θερμοκρασιων του. Στενοχωρηθηκα αφανταστα. Συνεδεσα το καυσιμο του λαδιου με αυτο παρολο που δεν ειδα τοσο καιρο καπνους απο την εξατμιση. Για αυτο ειμαι σιγουρος.Ετσι εκανα το σερβις το ετησιο και εφυγα λεγοντας μου οτι οσο παει...! Δηλ. Μου ειπαν οτι το αυτοκινητο δεν εχει ψωμια.
Στο δρομο για το σπιτι θυμηθηκα οτι εχω ενα πολυ καλο φιλο αρχιμηχανικο στην Hertz. Απολυτη εμπιστοσυνη στο ατομο του μου ειπε να παω σε γνωστο του να ακουσει την μηχανη. Πηγα και μου ειπε το παλληκαρι οτι μαλλον ειναι ο συνδεσμος μπιελας και πιστονιου που σας ειπα στην αρχη. Ηταν σαν να του ειχε ξανατυχει γιατι μιλησε για το υλικο της συνδεσης οτι ειναι που ειναι αδυνατο αποκταει τζογο μετα με το αεριο.
Επειδη το αυοκινητο το χρειαζομαι και το αγαπω (FORD FOCUS 1.4 2007 με Landirenzo Omegas II τεταρτης γενιας χωρις λαδιερα οπως ειχε πει ο εγκαταστατης τοτε που το εβαλε) θελω να το φτιαξω. Απλα θελω να γινει με ασφαλεια και να εχει καποιο μελλον (πχ. Για αλλα 100.000χλμ αν γινεται). Μου ειπε για να γινει μια τιμη στα 500-600€ και συμφωνησα για να ανοιχτει το καπακι πανω το καρτερ και να αλλαχτουν ΑΝ ειναι μονο αυτο ολοι αυτοι οι συνδεσμοι. Ειναι ενταξει ολα αυτα εςεις που ξερετε;Αυτα και ελπιζω καποιος να απαντησει.