-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
λεφτά για +50% hp στο επόμενο έχεις (γιατί πας χαλαρά κοντά στα 100Κ)http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=16206
- REVO
-
1998 Citroën saxo 1.0 μτχ για πρώτο αυτοκίνητο με κόπο είχα μαζέψει 1.800.000 για να πάρω κάτι, το πήρα γιατί το είχε γνωστός είχε μόλις 9.000 χιλιάδες χιλιόμετρα
2003 Citroën saxo vts μτχ ,,γιατί είχα μπει στο ναυτικό κ ειχα λευτα κ ήθελα γκάζια τρομάρα μου.
2006 Mazda 323 f γιατί μου το έδωσε ο παλιατζης τράμπα με το vts μιας που το vts το είχα κάνει τόσο τροπετο που άξιζε μόλις 1600 ευρώ οτι σώθηκε από πάνω του
2009 απωσηρση το 323f μιας πού είχε 300.000 χιλιάδες χιλιόμετρα Αθήνα-Καβάλα καθε σκ τα 220.000 τα εκανα εγώ
Το 2009 Σκεφτόμουν για μτχ BMW Ε46 318 valvotronic αλλα θα την εσκιζα στης πάντες και φοβήθηκα μην πάρω αγγαλια καμιά μάντρα και ετσι πήρα το πουντο t-jet αν και ήθελα το abarth αλλα δεν έβγαινα οικονομικά αλλά και επειδή ο Σφακιανάκης είχε τότε άτοκες δώσεις.
2012 ενα accent του 2003 γιατί μου το χάρισαν! -
Το μέγεθος πρέπει να είναι τελικά το πλέον ανομολόγητο κριτήριο. Τα μισά θρεντ που ανοίγονται στο φόρουμ αυτό είναι σε στυλ 'η γυναίκα μου είναι έγκυος και περιμένω δίδυμα/δεύτερο/τρίτο παιδί, ποιό αμάξι θα χωρέσει όλα τα συμπράγκαλα που θα κουβαλάω για τα επόμενα 3 χρόνια και πόσα λίτρα το έχει (το πορτμπαγκάζι)?' Που χάθηκαν όλοι αυτοί?
Άλλα δυο κριτήρια, πολύ της μόδας τα τελευταία 3 χρόνια : σκότωμα δίλιτρου άρον άρον για απαλλαγή από τέλη και τεκμήρια και στα καπάκια αγορά κάποιου τουρμπίδιου χαμηλότερου κυβισμού, καθώς και ο παράγοντας της οικονομίας (για πετρέλαιο αυτή τη φορά).
Άλλο κριτήριο - μουγκαφόν : αλλάζω αυτοκίνητο σε καλύτερο (ενίοτε απλώς σε σουβ), για να την βγω στον ξάδερφο στο χωριό/στον γείτονα/σε κανά γκομενάκι/στους συναδέλφους στο γραφείο. -
Γράφτηκαν, αλλά καλυμμένα.
Στη γκρίνια της γυναίκας για πορτ-μπαγκάζ, έγραψα 'χώροι' -
Κι εγώ με κριτήριο την οδηγική απόλαυση επιλέγω αυτοκίνητα ή τουλάχιστον επέλεγα γιατί για επόμενο μάλλον για κάνα yaris diesel με κόβω :
από μεταχειρισμένο αλφα ρομέο junior gt μοντ. 74, το 1991 σαν δευτεροετής φοιτητής, citroen ax gti lemans το 1993, punto gt το 1997, saxo vts το 2000, leon 20vt4 το 2002, μέχρι το sti το 2005 και το leon II cupra το 2008 τα οποία έχω και σήμερα.
Εξαίρεση ένα cherokee 4.0 lt του 93 που πήρα το 98 και προοριζόταν για έλξη τρέιλερ και κυνήγια και αλλάχτηκε με ένα grand cherokee 3.0 crd του 2007 που πήρα μεταχειρισμένο το 2009 και το έχω και σήμερα και το οδηγάει βασικά η κυρά.
Περιττό να πω ότι πωλούνται και τα τρία μαζί 1,000 ευρώ ή ανταλάσσονται με ένα παπί. -
Τώρα τα δύο παιδιά θέλουν 450 λίτρα πορτ μπαγκαζ κ 5θηρο και αμέσως κάποιος με το δεύτερο παιδί καταλήγει σε ταριφοαμαξω κ έτσι έγινε κριτήριο αλλαγής
Εμείς δύο παιδιά Πώς μεγαλώσαμε σε φιατ 127!!!!!! -
Τα παιδικά καθίσματα τότε ήταν άγνωστη λέξη και είχαμε 20 νεκρούς κάθε ΣΚ στο δρόμο.
-
Νομιζω εχετε πιασει τα 2 ακρα... Καλο ειναι να εχεις ενα αμαξι με καλη παθητικη ασφαλεια οταν βαζεις παιδια μεσα αλλα και η υπερβολη που διαβαζουμε δω μεσα για 500 λιτρα πορτμπαγκαζ, mpv και διαφορα αλλα μη λογαριαζοντας κοστη ανταλλαγης ,αγορας κτλπ ειναι περα απο καθε λογικη.. Εγω π.χ. σα πιτσιρικι σε αμαξια της δεκαετιας του '70 εμπαινα και μεγαλωσα με ζωνες πισω και παιδικα καθισματακια ανα ηλικια κτλπ.
-
Μέχρι πριν λίγο καιρό, η αγορά αυτοκινήτου δεν γινόταν με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια... Πλέον ναι... Σε κάθε περίπτωση ο έλληνας είναι υπερβολικός, είτε μιλάμε για το ένα, είτε για το άλλο άκρο
-
Σε κάθε δεκαετία της ζωής μας οι ανάγκες αυτοκινήτου ειναι διαφορετικές. Κάποιοι έχουν χρήματα και μπορούν να οδηγούν ότι θέλουν. Κάποιοι όχι και συμβιβάζονται με μέσες λύσεις. Τόσο απλά ειναι.
-
όταν ξεκίνησα το ψάξιμο για νέο τουτου κυριολεκτικα πήρα σβάρνα τις αντιπροσωπείες και έβλεπα,οδηγούσα,σύγκρινα,υπολόγιζα
τσαντιζόμουν.Δεδομένων των αρκετών χλμ ετησίως κοιτούσα τα diesel,αν και δε χώνευα με τίποτα το πως λειτουργούν και ήμουν πάντα fan της καλής ατμόσφαιρας άντε και καποιων τουρμπακίων Οσο καλό και να έιναι ένα τουρμποντιζελομοτέρ δεν μπορεί να συγκριθεί με μια καλή μπενζίνα κι αυτό στο μυαλό μου δεν αλλάζει.αρχικά είχα κεντράρει στο focus tdci και στην έκδοση που δεν πωλείται πλέον ελλάδα των 115 ps.Παω στον Βροχίδη μου λέει 115 τέλος πλέον μόνο 105 econetic.Δηλαδή θέομακρο σασμάν,άλλη χαρτογράφηση για να πέσει κάτω από τα 100 γραμ. γενικά αμάξι που καταφέρνει ακόμα και αυτή τη ροπή του ντιζελ για 1500-2000 σαλ να στη στερεί.Μου λέει γιατι δεν δοκιμάζεις ecooboost χιλιάρι τρικίλυνδρο πολύ οικονομικό,καλή ροπούλα,φορολογικά θετικό κτλ κτλ.Του λέω ρε φίλε πλάκα κάνεις τουρμπάκι χιλιάρι καταρχήν αυτό θα τρέμει σα σεικερ.Με τα πολλά το παίρνω επιτόπου για τεστ και αυτό που έιπα για το σεικερ το καταπια κατευθείαν το αμαξι θύμιζε άλλου κυβισμού κραδασμοί μηδέν,ελαστικός,κυλούσε ωραία,έμπαινε άνετα μεχρι ενός σημείου αφού του έλειπε μπόλικο βάρος και απο μπροστά αλλά focus i δεν ήταν με τίποτα.Καμία επαφή με το περιβάλλον το σετάρισμα είναι για να κοιμίζεις το παιδί στο πίσω κάθισμα αλλά αν πας να στρίψεις έκτακτα οι κλίσεις που παίρνει θα το ξυπνήσουν σίγουρα.Σαν να κινείσαι σε στρώμα δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς.
Eπόμενη στάση Κατάκης.leon 1.6 tdi.μέσα μια παραλλαγή από audi καλοί χώροι προσεγμένο.το παίρνω τεστ ντραιβ όσο με εντυπωσίασε το τράβηγμα 1500-2750 άλλο τόσο με ξενέρωσε το ξεφούσκωμα από κει και πάνω.Στριφτερό με καλό σετάρισμα και σωστό πάτημα ιδανικό για οικογενειάρχη που θέλει και λίγο παιχνίδι.Σαν σχέδιο απ έξω με χάλασε που θυμίζει ibiza στο πιο μακρύ του.Αν το επέλεγα θα ήταν μόνο σε FR εκδοση που έιναι πολύ πιο όμορφο αλλά αφενός σε diesel πάει δίλιτρο και μετά βενζίνη που ήθελα να αποφύγω.
Στον ίδιο έμπορο πήρα μια προσφορά για ετοιμοπαραδοτο megane 1,5 115 ps αυτόματο dynamique αν θυμαμαι καλά με dci μοτερ που τα θεωρώ άριστα.Μπαινω μέσα και στεναχωρέθηκα.Κλειστοφοβικό και με διάκοσμο άλλης δεκαετίας.Ο μόνος λόγος που δεν με έκανε να το απορρίψω αμέσως είναι ότι υπάρχει και το gt line 1,6 130 ps μοτερ έτη φωτός μπροστά αλλά δεν μπορεί ρε φίλε μου γάλλε να το χαντακώνεις με ένα πλαίσιο 10 χρονών παλιό,αμαρτία.
Golf 1.6 tdi και με το που ανοίγεις την πόρτα καταλαβαίνεις ότι η ποιότητα είναι άψογη,συναρμογή και εργονομία άριστες υλικά κορυφαία σου εμπνέει ασφάλεια.Αυτοκίνητο που θα ήθελα να οδηγεί η κόρη μου όταν μεγαλώσει.Απ έξω όμως το βλέπεις και λες οτι σίγουρα το χει σχεδιάσει φλώρος που άμα δει τη giulietta θα ντραπεί.
...επειδή αρχίζει και βγαίνει σεντόνι ας το κόψω εδώ,αύριο ίσως να γράψω και τα υπόλοιπα μέχρι εκεί που κατέληξα
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τα παιδικά καθίσματα τότε ήταν άγνωστη λέξη και είχαμε 20 νεκρούς κάθε ΣΚ στο δρόμο.Και με πολυ χειρότερο οδικό δίκτυο τότε.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
λεφτά για +50% hp στο επόμενο έχεις (γιατί πας χαλαρά κοντά στα 100Κ)Το θέμα δεν είναι αν έχεις αλλά αν θέλεις να τα δώσεις κερατιάτικα στο ελλ κράτος και γίνεις συνεταιράκι με το Στουρνάρα
Να υπενθυμίσουμε ότι το θέμα δεν είναι τι αυτοκίνητα είχαμε αλλά με τι κριτήρια τα επιλέξαμε [Mod]
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
λεφτά για +50% hp στο επόμενο έχεις (γιατί πας χαλαρά κοντά στα 100Κ)
Το θέμα δεν είναι αν έχεις αλλά αν θέλεις να τα δώσεις κερατιάτικα στο ελλ κράτος και γίνεις συνεταιράκι με το Στουρνάρα
Να υπενθυμίσουμε ότι το θέμα δεν είναι τι αυτοκίνητα είχαμε αλλά με τι κριτήρια τα επιλέξαμε [Mod]
Σύντροφε αγνοείς ότι βγήκαμε στις αγορές?
Αγνοείς ότι το πρώτο ευνοικό (όχι βέβαια προεκλογικό) μέτρο ήταν να πληρώνεις τα τέλη με το μήνα ώστε να πάρει η πολύπαθη μεσσαία τάξη το δίλιτρο πίσω και να νοιώσει έτσι το πολυπόθητο πρωτογενές πλεόνασμα? -
Μάλλον αλλοπρόσαλλα και αψυχολόγητα τα κριτήρια στις περισσότερες αγορές μου ... 100% πιθανότητας
1990 το αίτημα 'μπαμπά θέλω αμάξι' έγινε δεκτό και ένα μαύρο Fiat Cinquecento παραλήφθηκε μετά από μισό μήνα. Ο χρηματοδότης άφησε περιθώριο ΜΟΝΟ επιλογής χρώματος που και αυτό δεν ... από τον αντιπρόσωπο που ήταν το μόνο που είχε ετοιμοπαράδοτο. Οπότε προσωπικό κριτήριο δεν υπήρξε εκτός αν εννοούμε κριτήριο ότι ήθελα 4 ρόδες και 1 τιμόνι.
1991 το αίτημα 'μπαμπά χάλια το Φιατ. Εδώ και 6 μήνες συνεχώς σε συνεργείο μπαινοβγαίνει' και η απάντηση 'δες κάτι καλύτερο' ακούγεται θεική! Το αρχικό κριτήριο μικρομεσαίο με μοντέρνα εμφάνιση και μέχρι 1600 κυβικά. Γύρα στις αντιπροσωπίες και τελευταίες επιλογές το 3θυρο Sunny και το Mazda 323F (με τα αναδιπλούμενα φώτα). Στην Mazda ο έρωτας όμως ήταν ανοιχτός και 2θέσιος! Ανεκδιήγητη εξαπάτηση του χρηματοδότη μου που του δείχνω το 323F, προτείνει εκείνος το ολοκαίνουριο ΜΧ3, που μόλις έχει έρθει ως εκθεσιακό, ως καλύτερο για μένα και εγώ ... 'απατεώνας'. Παραγγελία το ΜΧ5 και στην παραλαβή 'θυμός και οργή' του χρηματοδότη. Κομμένη η γονική παροχή στα έξοδα αγοράς και συντήρησης του αυτοκινήτου και έξι μήνες μετά αναγκαστική πώληση του. Με τα παρακάλια και την μαμά στο πλευρό μου πήρα την έγκριση για ένα Nissan. 'Ωραία' λέω και κοιτάω το 100ΝΧ με την tbar οροφή αλλά η τιμωρία είναι όριο τα 1400 κυβικά και μονόδρομος το 3θυρο Sunny. Οικογενειακός φίλος ο αντιπρόσωπος κάνει καλή προσφορά μαζί με την απόσυρση του δεύτερου οικογενειακού Datsun 120Υ, σαν αυτοκίνητο το Sunny αρκετά μοντέρνο και καλοπουλημένο και με αγάπη στο μαύρο η παραγγελία ήταν ένα μαύρο Sunny 3d 1,4 A/C. 15 μέρες μετά ΗΡΘΕ!!! Αντικρίζω ένα μπλε σκούρο 4θυρο Sunny 1,4 a/c. 'Με τιμωρεί ο θεός' ... Δεν είπα τίποτα, το πήρα, είπα ευχαριστώ πολύ και ... μελαγχόλησα!
1996 απαραίτητη η αλλαγή του Sunny λόγω πολλών προβλημάτων. Τα γνωστά ... καπάκια μηχανής. Φλέρτ με το Passat 1,6, καλή η τιμή του και ανεκτή στα οικονομικά μου, μια καλή προσφορά από τον αντιπρόσωπο και έγινε η παραγγελία. Δεν χρειαζόμουν βέβαια 4θυρο μεσαίο αλλά ούτε που το σκέφτηκα. Απλά μου άρεσε το Passat. Δεν θυμάμαι να έχω δει άλλο αμάξι εκείνη την εποχή.
Χριστούγεννα του 1999 και κεραυνοβόλος έρωτας το Megane Coupe. Σπορ εμφάνιση, δυνατός κινητήρας το 1,4, όμορφο εσωτερικό, οι δουλειές καλά πάνε και μπορώ να πάρω κάποιο από τα ακριβότερα τότε μικρομεσαία (απέναντι σε Xsara 1,6, Astra 1,4 και Golf 1,4) Αμεση πώληση του Passat, 5.300.000 δρχ μετρητοίς και η παραλαβή 'εορταστική' για το Μιλλένιουμ!
2004 καλό το Megane αλλά στερούμε του χώρους που ήθελα. Μια προσφορά τότε της Peugeot στα ταξί 406 ταυτόχρονα με την αγορά του ταξί που δούλευα αγοράστηκε και ένα 'πολιτικό' 406 1,6. Κριτήριο η τιμή του και η εμφάνιση. Ηδη κυκλοφορούσε το 407 αλλά το 406 το έβρισκα ωραιότερο. 1 χρόνο μετά πουλήθηκε ... διότι εντέλει δεν χρειαζόμουν τους χώρους του και το Megane δεν το άφηνα με τίποτα.
2008 το Megane γερνάει, έχει 200.000 χλμ και αρκετά έξοδα και προβλήματα. Η σκέψη για κάτι μικρότερο και φτηνότερο και πάω στην Suzuki. Εδωσα άκυρο στο Swift και εντυπωσιάστηκα από το ... Splash! Όταν λέω εγώ ...
Τα μόνα ουσιαστικά κριτήρια είναι 'ανοιχτό και έντονο χρώμα' 'μικρό 5θυρο' και 'ESP'. Και έτσι ένα τιρκουάζ Splash σε μια φάση της ζωής μου που περιέχει πολλά χιλιόμετρα ΕΟ και λίγη πόλη. Καλή οδική συμπεριφορά (που την ήθελα) αλλά 'αρρωστημένα' αδύναμος κινητήρας. 12lt κατανάλωση έδειχνε το trip του. Τρύπα στο πάτωμα ήθελα να ανοίξω ...
2010. Το σπάσιμο νεύρων του Splash φτάνει στα όρια. Καιρός για αναζήτηση κάτι καλύτερου. Πολλές επιλογές αλλά μου προέκυψε κόμπλεξ και ρατσισμός σε Skoda και κορεάτικα. Τελικές 3 επιλογές. VW Eos (επιτέλους ανοιχτό!!!), BMW 116 (επιτέλους δικιά μου BMW αφού ο πατέρας μου δεν μου έδινε την δικιά του) και κάτι ... ψηλό και ίσως 4κίνητο. Ακυρο το Eos λόγω τιμής και δισταγμού μου στους turbo κινητήρες. Καλύτερα ατμόσφαιρα. Ξέφευγε και στην τιμή. Απλά ρωτώντας την γνώμη του πατέρα μου η προταση του για 3θυρη 116 πήρε αρνητική απάντηση. Ο εργένης γιος ... ήθελε 5θυρο!!! Την ίδια μέρα η προσφορά της Nissan για το QQ που μου άρεσε από το 2007 φάνηκε δελεαστική. Απλά ήθελα νευρο στον κινητήρα και λίγο σκληρή οδική συμπεριφορά. Φυσικά η 116 ήταν η ιδανική. Αγορά ... το QQ. Δεν το ψάχνω πλέον... Κριτήριο δεν έχω. Οποιος θέλει να αγοράζει άλλα αντι άλλων ας με παίρνει μαζί του. 3θυρο μικρό θα θέλει, με μεσαίο SW μπορεί να φύγει!!! -
Μάλλον τυχαία, αλλά σίγουρα όχι και τελείως τυχαία, κάθε ένα από τα τελευταία 3 αμάξια που οδηγούσα (τα 2 αγορασμένα με δικά μου λεφτά) ήταν έκαστο 100% δυνατότερο από το προηγούμενο (100, 200, 400+ ίπποι).
Επειδή δεν πάει άλλο, το επόμενο μάλλον θα αγορασθεί με κριτήρια όπως 'το παρατάω όπου να 'ναι', 'περνάει από τρελού κάμπερ τσιμεντένιες φουρκέτες κωλωχωρίων χωρίς να ξύνει προφυλακτήρα', 'θα μπαίνω και βγαίνω άνετα σε μεγάλη ηλικία με ψιλοσακατεμένη μέση', 'έχει ρεζέρβα και μάλιστα κανονική', 'έχει ζάντες πενταμπούλονες (ε ρε κ@ύλες )' κλπ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Θα σε χρειαστώ τότε, να σου λέω για κουπεδιά ή κάμπριο και να βρεθώ με κάτι λίγο ποιό μεγάλο από την C
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
λεφτά για +50% hp στο επόμενο έχεις (γιατί πας χαλαρά κοντά στα 100Κ)
Το θέμα δεν είναι αν έχεις αλλά αν θέλεις να τα δώσεις κερατιάτικα στο ελλ κράτος και γίνεις συνεταιράκι με το Στουρνάρα
Να υπενθυμίσουμε ότι το θέμα δεν είναι τι αυτοκίνητα είχαμε αλλά με τι κριτήρια τα επιλέξαμε [Mod]
Ρούφα σοσιαλισμό.
-
Αγορασα το 1998 το πρωτο μου αυτοκινητο ενα Saxo 1,4 look VTS απλα για να υπαρχει μιας και ημουν φρεσκοπαντρεμενος.
Μεχρι τοτε ειχα μονο μοτοσυκλετες. Ο λογος της συγκεκριμενης επιλογης ηταν η οδικη του συμπεριφορα που μου θυμιζε καρτ και η συμπαθεια στα Σιτροεν λογω της οικογενειακης ΖΧ.Το 2004 εδωσα ανταλαγη το Σαξο για μια Corolla 1,6 sol του 2003 με 20000χλμ γιατι θα γινομουν πατερας και ηθελα κατι πιο μεγαλο και πιο ανετο. Προτιμηθηκε αντι του 308 γιατι ενας φιλος με αποθαρυνε λεγοντας μου τα προβληματα που ειχε με το δικο του, που εφτασαν μεχρι αντικατασταση του αυτοκινητου του με αλλο ενα 308 που και αυτο του εβγαζε διαφορα.
Τελικα πατερας δεν εγινα πριν το 2008 αλλα το αμαξι μας εμεινε.Τωρα θα ηθελα μια BMW 116d, που αρεσει και στην
-
307 εννοείς.
Κριτηρια αγορας αυτοκινητου