-
Το ότι δεν ήταν σπορ αλλά ένα άνετο κάμπριο, ήταν επιλογή. Και σαν επιλογή, κάποιους έλκει και κάποιους απωθεί. Τούτου δοθέντος, τα συγκριτικά με 911 είναι εξ ορισμού άκυρα, επίσης σε σχέση με το SL έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή. Κάτι με XLR, XK8 και CLK θα ήταν πιο εύστοχο και από χαρακτήρα και από τιμολόγια.
Το μεγάλο μείον του ήταν ότι το πίσω κάθισμα ήταν ουσιαστικά άχρηστο. -
Φυσικά και ήταν επιλογή,αλλά την σήμερον ημέρα
αν αυτοκίνητα κάποιου σεβαστού κόστους
δεν έχουν μια σπορ εσάνς, τότε θάβονται απο
τον ειδικό τύπο.Γιαυτό και βλέπουμε διάφορα εκτρώματα
ή σπορ λιμουζίνες 2.5 τόννων που τα περιοδικά
και οι δημοσιογραφοί προσπαθούν να μας πείσουν
ότι στρίβουν και μεταφέρουν αίσθηση
( το οποίο είναι και ανεύθυνο γιατί μπορεί να σκοτωθεί
κάποιος που βλέπει πολύ τηλεόραση )Για το κάθισμα πίσω πάντως, νομίζω περισσότερο
σαν trunk extender λαμβάνεται παρά για καθίσματα.και μια οικογενειακή φωτό με σημαντικά
αυτοκίνητα, το καθένα για την εποχή του
-
Αμφιβάλεις οτι στριβει μια Παναμερα η μια Κουτροπορτε;
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Και το LS 460 F Sport θα στρίψει,
όπως και η Ντούβλη δουλεύει για το παιδί της.Ποιοτικά είναι τα χαρακτηριστικά
και αν δεν ρίξεις το βάρος (και στις 2 περιπτώσεις),
σοβαρή πρόοδο δεν θα έχεις. -
Δες στο τελευταίο elf test του COTY με τι ταχύτητα στρίβει η QP σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που έχουν το μισό της βάρος...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δες στο τελευταίο elf test του COTY με τι ταχύτητα στρίβει η QP σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που έχουν το μισό της βάρος...Elf test ?
-
Elk προφανώς...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
:ysterical:
Elk προφανώς... -
Δεν βλέπω το λόγο να ασχοληθούμε με την Ντούβλη
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δεν βλέπω το λόγο να ασχοληθούμε με την Ντούβλη -
-
To 430 είναι σχεδίαση του Σ.Κωβού, νομίζω ότι ακόμα δουλεύει για την Toyota στο δικό του σχεδιαστικό γραφείο που άνοιξε μετά την αποχώρηση του από την Audi, απλά δεν αναφέρεται πουθενά σαν σχεδιαστής της Toyota.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
να και τα SUV τελευταιας γενιας..Στα δικά σου τα μέρη παίζει η Lexus με 47% πωλήσεις για 2012 στα luxury SUV.
Βλέπω αναφορές για χρήστες που πίνουν νερό στο όνομα του
Εκεί που η βενζίνη είναι φθηνή βέβαια,
καθόσον 5700cc με 2.500+kg οδηγούν σε 14mpg , διαβάζω
Τα 14 βέβαια παίζει να βγαίνουν και σε τέτοιες δραστηριότητες : -
Ένα ακόμη test του LFA
Να πω οτι το βαρέθηκα, δεν θα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. -




Μετά το φιάσκο της GLA σε σχέση με το concept, βλέπει Evoque άνετα.
-


δε μου αρεσει η μασκα ρε γαμωτττ
-
-
καλά...σπέρνει κατά τη γνώμη μου...
πόσο θα πηγαίνει το μαλλί είναι βέβαια το θέμα...χλωμό το βλέπω για κάτω από 30 χήνες... -
Εννοεις χλωμο κατω απο 50.... (σκεψου ποσο εχει το ct)
Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Εννοεις χλωμο κατω απο 50.... (σκεψου ποσο εχει το ct)Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
σοβαρά ;
δεν είναι πιο μικρό από τα rx??
δε νομίζω...με αυτό πάνε να χτυπήσουν την κατηγορία των μεσαίων suv...
LEXUS Forum

