-
Φιλος με οπελ μοκα 1.7d 130 aloga (πολυ ακριβο για το βαλαντι μου βεβαια) πηγε και ήρθε καρπενησι και βόλτες περιχωρα Λαμιας με μισο ντεποζιτο. Με 120 στο cruise control εβλεπε συνέχεια 2.8-3.3 lt /100. Εντυπωσιακο θα έλεγα...!
Άρα μια 'λογικη' καταναλωση 6-7 λτ/100 είναι πολυ πιθανη όταν ταξιδευουμε με ενα νεο ντιζελ, σχετικα μεσσαιου ογκου, με 6αρι κιβωτιο, με 100-120 άλογα και παιζουμε ήρεμα 140-160 στην αραιή εθνική.. τωρα με το ματριχ είμαι στα 11-13 βενζινη - υγραεριο για τα ιδια χιλιομετρα... Ευχαριστω όλους τους φιλους για τις γνώμες.. μαλλον πρεπει να κοιταξω για την επιπονη (οικονομικα) αλλαγη του αυτοκινητου σε κατι άλλο, επίσης μαζεμένο πολυμορφικο ή 2-κινητο μαζεμενο 'SUV'...
-
Με 160, 6η, και cruise control, κάπου στα 10lt/100km. (C4 THP).
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Με 160, 6η, και cruise control, κάπου στα 10lt/100km. (C4 THP).+1 ακριβώς ίδια κατανάλωση με την ίδια ταχύτητα επίσης με 6η. Golf V GT
-
Σε καρμπυρατεράτο 1.7 μπόξερ με στροφόμετρο στα κόκκινα γύρω στα 15λ/100κλμ.....
-
Με 160, μακριά 5η στο αυτόματο κιβώτιο με 3500 στροφές και αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 κι εμένα 10 έχει (ΒΜW E39 2000cc 6κύλινδρη)
-
Με focus mk1, σφαίρα ταξίδι Αθηνα-Αιγιο-Αθηνα, σύνολο χλμ 400χλμ, πέτυχα κατανάλωση καλοκαίρι με a/c 9λ/100χλμ! Στο πήγαινε είχα και κατηφόρα, και είδα και 200 σε μια φάση, αλλά στον γυρισμό, μαξ 160 και σταθερά περίπου 140.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Σε καρμπυρατεράτο 1.7 μπόξερ με στροφόμετρο στα κόκκινα γύρω στα 15λ/100κλμ.....Ετσι ρε γμτ.. αυτες ειναι καταναλωσεις, του γ@μ@ς να γουσταρεις..
Τι 3 και 4 και 4,5..Καποτε Πατρα-Αθηνα 230km νυχτα με αδειο δρομο και στην Αττικη Οδο για 11 εξοδους στα 160 με zx 1.4 εγραψε 9.5 /100.. δεν εχω κανει μεγαλυτερη μεση ποτε.. ισως μονο μια φορα πριν λιγους μηνες σε ιδιο ταξιδι με xantia 1.8 8v που τη δουλευα 5500-6000σαλ για ενα τεταρτο...
-
Ασε, ξέρεις τί είναι με ένα 50άρικο να κάνεις μόνο 200χλμ? Πικραααααααα ....
Με το fiesta 1,4 με 50 ευρώ εφτασα Πρέβεζα και είχα αλλα 50χλμ για λαμπάκι ρεζέρβας....
-
Ο χρήστης dpap έγραψε:
Θέλω την βοήθεια των φίλων για μια επιλογή αυτοκινήτου.......................
Πχ εγω ταξιδεύω στην αραιή κινηση της εθνικής όπου είναι εφικτό με 150-170. Γενικά σε μεγαλα ταξιδια θεωρώ μια καλη ταχύτητα γύρω στα 160 χλ/ώρα..Εισαι εν δυνάμει αυτόχειρας και δολοφόνος , δε θές την βοήθεια φίλων αλλα ζητάς έμπορο όπλων.
Αίτημα στους mod για κλείδωμα του θέματος ως προσβλητικό για ανθρώπους.
Ευχαριστώ.
-
καιρο ειχα να ακουσω τοσο καλο ανεκδοτο
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Θέλω την βοήθεια των φίλων για μια επιλογή αυτοκινήτου.......................
Πχ εγω ταξιδεύω στην αραιή κινηση της εθνικής όπου είναι εφικτό με 150-170. Γενικά σε μεγαλα ταξιδια θεωρώ μια καλη ταχύτητα γύρω στα 160 χλ/ώρα..Εισαι εν δυνάμει αυτόχειρας και δολοφόνος , δε θές την βοήθεια φίλων αλλα ζητάς έμπορο όπλων.
Αίτημα στους mod για κλείδωμα του θέματος ως προσβλητικό για ανθρώπους.
Ευχαριστώ.
Είναι πολλά τα 160 ???
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Θέλω την βοήθεια των φίλων για μια επιλογή αυτοκινήτου.......................
Πχ εγω ταξιδεύω στην αραιή κινηση της εθνικής όπου είναι εφικτό με 150-170. Γενικά σε μεγαλα ταξιδια θεωρώ μια καλη ταχύτητα γύρω στα 160 χλ/ώρα..Εισαι εν δυνάμει αυτόχειρας και δολοφόνος , δε θές την βοήθεια φίλων αλλα ζητάς έμπορο όπλων.
Αίτημα στους mod για κλείδωμα του θέματος ως προσβλητικό για ανθρώπους.
Ευχαριστώ.
Ενα κρυο ντους για αρχη, αν δεν υπάρξει αποτέλεσμα θα προσφυγουμε σε φαρμακευτική αγωγή.
Send from outer space ★
-
Μπήκε η άνοιξη και φύτρωσαν και τα πρώτα φρούτα εποχής...
-
Η ζωή ξεκινάει μετά τα 300...
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Η ζωή ξεκινάει μετά τα 300...Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Η ζωή μετα θάνατον ;
-
Μάλιστα ο Δημητράκης ανεύθυνος και επικίνδυνος!!!
Όσοι τον γνωρίζουν από παλιά, δεν νομίζω ότι έχουν την ίδια άποψη:
safedriver.gr -
Η οικονομία στα diesel δεν επιτυγχάνεται λόγω του ότι έχει παραπάνω ενέργεια στο λίτρο από ότι η βενζίνη (έχει, αλλά η διαφορά είναι αμελητέα, της τάξης του 5% αν θυμάμαι) αλλά επειδή οι diesel κινητήρες δουλεύουν με πολύ μεγαλύτερη συμπίεση και αποδίδουν περισσότερο.
Παρ' όλα αυτά, αν συγκρίνουμε δύο ίδια αμάξια (αεροδυναμική σχεδίαση, βάρος, κιβώτιο, κλπ) και έχουν διαφορετικό κινητήρα (π.χ. 115ps VS 230ps) είναι σαφές ότι σε μεγάλες ταχύτητες, το 2ο θα κάψει πολύ λιγότερο, μιας και θα βρίσκεται σε πιο 'αποδοτική' περιοχή λειτουργίας.
Τώρα αν μου συγκρίνετε 1600cc turbo-diesel με 15άρι (!) κιβώτιο και τρομερή αεροδυναμική, με αμάξι-κουτί από το παρελθόν με 5 ταχύτητες και ασθματικό κτηνο-κινητήρα, ε, μάλλον λάθος συγκρίσεις κάνετε.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Η ζωή ξεκινάει μετά τα 300...
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Η ζωή μετα θάνατον ;
-
Ο χρήστης Haldol έγραψε:
Η οικονομία στα diesel δεν επιτυγχάνεται λόγω του ότι έχει παραπάνω ενέργεια στο λίτρο από ότι η βενζίνη (έχει, αλλά η διαφορά είναι αμελητέα, της τάξης του 5% αν θυμάμαι) αλλά επειδή οι diesel κινητήρες δουλεύουν με πολύ μεγαλύτερη συμπίεση και αποδίδουν περισσότερο.Παρ' όλα αυτά, αν συγκρίνουμε δύο ίδια αμάξια (αεροδυναμική σχεδίαση, βάρος, κιβώτιο, κλπ) και έχουν διαφορετικό κινητήρα (π.χ. 115ps VS 230ps) είναι σαφές ότι σε μεγάλες ταχύτητες, το 2ο θα κάψει πολύ λιγότερο, μιας και θα βρίσκεται σε πιο 'αποδοτική' περιοχή λειτουργίας.
Τώρα αν μου συγκρίνετε 1600cc turbo-diesel με 15άρι (!) κιβώτιο και τρομερή αεροδυναμική, με αμάξι-κουτί από το παρελθόν με 5 ταχύτητες και ασθματικό κτηνο-κινητήρα, ε, μάλλον λάθος συγκρίσεις κάνετε.
Σωστά όσα λες, αλλά το diesel σε 1 λίτρο έχει ~13% περισσότερη ενέργεια.
-
οκ, εγινα και δολοφονος ταξιδευοντας με 160 σε αδειο δρομο.
τι να πω. Μαλλον οτι δολοφονος και αυτοχειρας θα ημουν αν πηγαινα με 130, που δεν τελειωνει ο δρόμος και με πιανει αφορητη βαρεμαρα.
Ή οταν θα αναγκαζομαι να πηγαινω με 120, στην μεσσαια, να φτανω τον χελωνα με 100, να περνανε απο αριστερα μου ολοι με 150, να ανγκαζομαι ειτε να κανω περιτεχνες επιταχυνσεις και υπολογισμους που θα χωθω να προσπερασω, να φρεναρω πισω απο τα 100, να βρω κενο, να γκαζωνω μεχρι το πατωμα να προλαβω να προσπερασω, για να ξαναμπω στην δεξια να κολλησω πισω απο τον επομενο χελωνα, ή να μεινω στην αριστερη με 130 και 10 απο πισω μου να μου αναβουν τα φωτα.
ναι, ασφαλεια..!!
Πραγματική κατανάλωση σε "μεγάλες (!!) ταχύτητες"