Βρέθηκαν. Η αγγελία θεωρείται **ανενεργή **πλέον.
Ευχαριστώ.
Βρέθηκαν. Η αγγελία θεωρείται **ανενεργή **πλέον.
Ευχαριστώ.
Η οικονομία στα diesel δεν επιτυγχάνεται λόγω του ότι έχει παραπάνω ενέργεια στο λίτρο από ότι η βενζίνη (έχει, αλλά η διαφορά είναι αμελητέα, της τάξης του 5% αν θυμάμαι) αλλά επειδή οι diesel κινητήρες δουλεύουν με πολύ μεγαλύτερη συμπίεση και αποδίδουν περισσότερο.
Παρ' όλα αυτά, αν συγκρίνουμε δύο ίδια αμάξια (αεροδυναμική σχεδίαση, βάρος, κιβώτιο, κλπ) και έχουν διαφορετικό κινητήρα (π.χ. 115ps VS 230ps) είναι σαφές ότι σε μεγάλες ταχύτητες, το 2ο θα κάψει πολύ λιγότερο, μιας και θα βρίσκεται σε πιο 'αποδοτική' περιοχή λειτουργίας.
Τώρα αν μου συγκρίνετε 1600cc turbo-diesel με 15άρι (!) κιβώτιο και τρομερή αεροδυναμική, με αμάξι-κουτί από το παρελθόν με 5 ταχύτητες και ασθματικό κτηνο-κινητήρα, ε, μάλλον λάθος συγκρίσεις κάνετε.
Καλημέρα! Ψάχνω να βρω μια τετράδα ζάντες στις διαστάσεις που γράφω, με τα εξής δύο σχέδια:
[list:1wvvcp69][:1wvvcp69]http://i.ebayimg.com/t/Original-VW-Polo-6R-Riverside-Alufelge-Felge-6R0601025L-6J-x-15-Zoll-5x100-/00/s/NDgwWDcyMA==/z/GccAAOxyaTxTTR7W/$_12.JPG[/1wvvcp69]
[:1wvvcp69]http://www.happyparts.de/Bilder_2013/15/6R0601025ATFelge-21.jpg[/1wvvcp69][/list:u:1wvvcp69]
Το 1ο είναι η εργοστασιακή ζάντα του Polo οπότε δεν είναι δύσκολο να βρεθεί. Τη 2η την έχουν φορέσει πολύ πιο λίγα. Αν είναι με ή χωρίς λάστιχα δε με απασχολεί, απλά αν είναι με λάστιχα θέλω διαστάσεις 185/60/R15. Όποιος έχει κάποια από αυτές τις ζάντες και θέλει να τη δώσει ας μου στείλει ένα μήνυμα.
Καλημέρα! Ψάχνω να βρω μια τετράδα ζάντες στις διαστάσεις που γράφω, με τα εξής δύο σχέδια:
[list:1wvvcp69][:1wvvcp69]http://i.ebayimg.com/t/Original-VW-Polo-6R-Riverside-Alufelge-Felge-6R0601025L-6J-x-15-Zoll-5x100-/00/s/NDgwWDcyMA==/z/GccAAOxyaTxTTR7W/$_12.JPG[/1wvvcp69]
[:1wvvcp69]http://www.happyparts.de/Bilder_2013/15/6R0601025ATFelge-21.jpg[/1wvvcp69][/list:u:1wvvcp69]
Το 1ο είναι η εργοστασιακή ζάντα του Polo οπότε δεν είναι δύσκολο να βρεθεί. Τη 2η την έχουν φορέσει πολύ πιο λίγα. Αν είναι με ή χωρίς λάστιχα δε με απασχολεί, απλά αν είναι με λάστιχα θέλω διαστάσεις 185/60/R15. Όποιος έχει κάποια από αυτές τις ζάντες και θέλει να τη δώσει ας μου στείλει ένα μήνυμα.
Αχαχα μ' άρεσε το one night stand
Ναι, ΙΜΒ είναι οι πινακίδες μου. Αλλά δε νομίζω να έπαιξε ρόλο. Είχαν γράψει όόόλο το δρόμο (Σοφ. Βενιζέλου) ανεξάρτητα αν οι πινακίδες ήταν ντόπιες ή όχι. Δε πρέπει να την είχε γλυτώσει κανείς.
Ρε σεις, παίζει να τη γλυτώσω τελείως, επειδή η κλήση λέει μπλε χρώμα, ενώ η άδεια του αυτοκινήτου γράφει γαλάζιο;
Anyway, στα σοβαρά, υπάρχει κάποιος κίνδυνος αν την αφήσω απλήρωτη μέχρι να έρθει ειδοποιητήριο; Μη πάει κατευθείαν στη ΔΟΥ μου και τρέχω να πληρώσω 2 μηνιάτικα. Αν είναι να μου έρθει ειδοποιητήριο σε κάποιους μήνες έστω και με ένα 10-20 % προσαύξηση, είμαι οκ.
Καλησπέρα παίδες! Βοηθήστε κι εμένα για ένα πρόστιμο.
Προχθές (28/08) μου άφησαν «μπιλιετάκι» 80€ για παράνομη στάθμευση (P-40). Γνωρίζω βεβαίως ότι πληρώνεται στο ήμισυ εντός 10 ημερολογιακών ημερών (ήτοι μέχρι 07/09), αλλά δυστυχώς δε καταφέρνει να 'χωρέσει' στον προϋπολογισμό του μήνα. Ω ναι, εν έτει 2013 μπορεί τα +40€ απλά να μην είναι εφικτό να πληρωθούν (ιδιαίτερα αν είσαι φοιτητής, όπως εγώ).
Τι θα συμβεί στη συνέχεια, αφού θα μείνει απλήρωτο; Κάπου διάβασα ότι απλά 'περιμένεις' μέχρι αθροιστικά το ποσό των προστίμων σου να φτάσει τα 300€ (κάτι που δε πρόκειται να συμβεί ποτέ με μένα). Αλλού διάβασα, ότι απλά λαμβάνεις ειδοποιητήριο μετά από αρκετό καιρό για να πληρώσεις, χωρίς όμως προσαυξήσεις. Ισχύει κάτι τέτοιο; Αν ναι σώθηκα.
Εδώ να αναφέρω ότι το πρόστιμο βεβαιώθηκε από την «ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ» Ρεθύμνου, ενώ ούτε εγώ, μήτε το αυτοκίνητο, δεν έχουμε καμία επαφή με την πόλη. Απλά πήγα μια φορά και κατάφερα να με γράψουν.
Εγώ μέχρι τώρα βάζω Mobil-1 5W30 ESP σε Polo 1,4 85ps. Οδήγηση κατά 60% σε πόλη (χωρίς σταμάτα-ξεκίνα όμως, απλά με χαμηλές ταχύτητες) και κατά 40% ταξίδια. Γρήγορη οδήγηση σπάνια, πόσο μάλλον δε επιθετική οδήγηση / σκίσιμο. Τώρα με τη βενζίνη να πλησιάζει τα 2€ όσο πάω «ηρεμώ» και περισσότερο.
Ενώ είναι τρομερό λάδι (την πρώτη φορά που το έβαλα είχα δει μεγάλη διαφορά σε πολλά πράγματα από το «μανίσιο») νομίζω ότι πετάω τα λεφτά μου, μιας και δεν ζορίζω κι ιδιαίτερα το αυτοκίνητο.
Τι θα μου προτείνατε; Σκέφτομαι μήπως κατέβω σε κάποιο καλό Group III, πάλι σε 5W30, αντί να πληρώνω τα συνθετικά. Αλλά και πάλι δεν έχω ιδεά από αυτά— εγώ μόνιμα το Mobil-1 έβαζα.
Κατά 99% θα πάω σε Continental PremiumContact 5 σε 175/65-R14. Η ζάντα είναι 5×14, οπότε με 185/60-R14 θα ήμουν στο όριο. Καλύτερα ένα κλικ πιο κάτω. Άλλωστε, από EcoContact 3 που έχω τώρα σε PremiumContact 5 η διαφορά είναι χαώδης (από όσα διαβάζω) έτσι κι αλλιώς.
Μ' αυτή τη διάσταση θα έχω και τη μικρότερη διαφορά στο βήμα κιόλας.
Για VW Polo 1,4 των 83 PS τι θα προτείνατε; Τώρα φοράει Continental EcoContact 3 σε 165/70-R14 από τα οποία δεν έχω παράπονο σε γενικές γραμμές, αν και θα ήθελα πιο πολλά πράγματα σε βρεγμένο δρόμο και σε στροφές με ταχύτητα.
Κυρίως πόλη (αλλά όχι Αθήνα, δεν έχει σταμάτα-ξεκίνα και πήξιμο, απλά περιορισμένα ΧΜ/Ω). Φυσικά υπάρχουν και ταξίδια.
Κοιτούσα κυρίως σε Continental EcoContact 5 (η επόμενη γενιά), Bridgestone B250 και Uniroyal RainExpert. Από αυτά ποια θα διαλέγατε; Κάποια άλλη πρόταση;
Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω από 165/70-R14 σε 185/60-R14 μπας και βοηθηθεί λίγο το θέμα των στροφών αλλά το φοβάμαι. Με 83 PS φορτωμένος σε ανηφόρα και με ταχύτητα το αμάξι αγωνίζεται... άμα το ζορίσουν κι άλλο τα λάστιχα, τι θα γίνει, θα καταλήξω να το σπρώχνω;
Το σενάριο που αναφέρω δεν μου έχει τύχει πολλές φορές (ευτυχώς) αλλά όποτε μου έτυχε ο χώρος πίσω από αυτόν που προσπερνούσα είχε ήδη καταληφθεί από άλλο όχημα. Οπότε το να κόψω και να ξαναμπώ πίσω του απλά δεν ήταν εφικτό...
Γενικά δεν είμαι λάτρης των μεγάλων ταχυτήτων, οπότε οι περισσότερες προσπεράσεις μου θα είναι σε άτομα που οδηγούν υπερβολικά αργά ή σε φορτηγά/λεωφορεία (που δεν θέλω να κάθομαι πίσω τους διότι... δεν βλέπω). Συνεπώς η προσπέραση με μισό γκάζι π.χ., δεν είναι τόσο δύσκολη. Εάν κινούμαι με 5η και 90 ΧΜΩ και κάνω κατέβασμα σε 3η θα «ανοίξει» πολύ καλά, δεν χρειάζεται πολύ περισσότερο γκάζι για να εκτιναχτείς μπροστά.