Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 132
    • Best 0
    • Groups 0

    dpap

    @dpap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    132
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.meremetia.net

    dpap Unfollow Follow

    Latest posts made by dpap

    • RE: Πραγματική κατανάλωση σε "μεγάλες (!!) ταχύτητες"

      οκ, εγινα και δολοφονος ταξιδευοντας με 160 σε αδειο δρομο.

      τι να πω. Μαλλον οτι δολοφονος και αυτοχειρας θα ημουν αν πηγαινα με 130, που δεν τελειωνει ο δρόμος και με πιανει αφορητη βαρεμαρα.

      Ή οταν θα αναγκαζομαι να πηγαινω με 120, στην μεσσαια, να φτανω τον χελωνα με 100, να περνανε απο αριστερα μου ολοι με 150, να ανγκαζομαι ειτε να κανω περιτεχνες επιταχυνσεις και υπολογισμους που θα χωθω να προσπερασω, να φρεναρω πισω απο τα 100, να βρω κενο, να γκαζωνω μεχρι το πατωμα να προλαβω να προσπερασω, για να ξαναμπω στην δεξια να κολλησω πισω απο τον επομενο χελωνα, ή να μεινω στην αριστερη με 130 και 10 απο πισω μου να μου αναβουν τα φωτα.

      ναι, ασφαλεια..!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dpap
    • RE: Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?

      Το αφησα το θεμα, γιατί δεν ειχα βρει τιποτα.

      Μεχρι που πηγα στον τσοπελογιαννη για ζημια στο υγραεριο. Το παλληκαρι εκει πριν δουλευε στην χιουνται.
      Τον ρωτησα. Αμέσως μου ειπε. 'Βουλωμενος καταλυτης, ειναι κλασσικα αυτα που λες'. 'πηγαινε τον θεοφιλο πιο πανω να σου πει'.

      Παω στον μαστορα, ανοιγει απο κατω την εξατμιση, ριχνει τον φακο. Ε, σπασμενα τα διαφραγματα, μανταρα ηταν. Φυσικα στο ρελαντι και στις 2.500 στροφες χωρις φορτιο μια χαρα καυσαερια εβγαζε. Οταν πιεζοταν, δεν μπορουσε.

      400 ευρω, μεταλλικος καταλυτης. Αν μου εβαζε κεραμικο, σε 1-2 χρονια παλι τα ιδια. Τα είχε και με τους τυπους με το υγραεριο, γιατί δεν ειδοποιουν τον κοσμο οτι το υγραεριο λιωνει νωριτερα τον κεραμικο καταλυτη.

      Φυσικα το μπουρδ... εχει τον καταλυτη κολλημενο στην πολλαπλη, και το πουλαει ολο.Ο εξατμισας εκοψε την κεφαλη, κολλησε τον καταλυτη και προσθεσε το κατω κομματι. Mad max κατασταση.

      Το αμαξι ανοιξε επιτελους. 195 τελικη στον ιδιο κατηφορικο δρομο, επιταχυνσεις πανω απο 4-5000 στροφές όπως ήταν.

      τελικα τα πραγματα ήταν απλα.

      ειχα μπανανα στην εξατμιση!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?

      τελικα βρηκαμε ηλεκτρολογο που ηξερε.

      οντως, μετα απο πολλα reset, θελει ξαναπρογραμματισμο ο εγκεφαλος. Ετσι μας το εθεσε, δεν καταλαβα πολλα. Παντως ο φιλος που εκανε το ρεκτιφιε τραβαγε τα μαλλια του με την εξηγηση... δεν το πιστευε..
      Παντως το πηραμε να δουλευει μια χαρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: SYM HD 200 EVO

      HD2 200i

      40.000 χιλιομετρα, ευλαβικα τα σερβις και τα λαδια. Καταναλωση 3.2 - 3.7

      Μας ξεκολλησε από μέσα η εξατμιση απο τον πρωτο χρόνο, καμια 300σαρα με τον καταλυτη. Δεν την αλλαξα, την αφησα να κανει σα κατσαρολα.

      Μας τιναξε το δυναμο τα ηλεκτρικα, μια 300σαρα ζημια.

      Απο το πρωτο καλοκαιρι, πας νησι με συνεπιβατη και βαλιτσα, κάνεις στροφες με ανηφορα φουρκετες στυλ παρνηθα, τα επαιξε ο συμπλεκτης. Απο τοτε σκορτσαρει, αλλά δεν τον αλλαζω. Δεν αντεχει λοιπον τετοιες συγκινησεις.

      Απο το πρωτο καλοκαιρι ανεβαζε θερμοκρασια. Πολλες ανηφόρες στο σπιτι στους αμπελοκηπους. Το δευτερο καλοκαιρι στο τελειωμα μιας ανηφορας πεταξε τα νερα. Εννοείται οτι παντα έλαγχα τα νερα.

      Φλαντζα καπακιου.

      Εζησε αλλα δυο χρονια ετσι. Εβαλα διακοπτη για τον ανεμιστηρα, εβγαζα τον θερμοστατη τα καλοκαιρια, αναβα τον ανεμιστηρα πριν την ανηφορα, στο τελος της ανηφορας εριχνα και λιγο νερο με μπουκαλι στο ψυγειο. κουβαλαγα παντα μπουκαλακι μαζι, τον τελευταιο χρονο ψεκαστηρι...

      Ταξιδι καλοκαιρι με καυτη ασφαλτο μεχρι τα 80., μετα ανεβαζε θερμοκρασια. Μπουλακι νερο και πιτσιλιμα το ψυγειο. Ξεφτιλα.

      Αντε ζουσα.

      Προχθες τελος, μπηκαν τα νερα στο πιστονι. Βγαλαμε το καπακι, φαγωμενο, ψωριασμένο. Πάμε για αλλαγη.
      Αφου με ειχε αφησει στον Διονυσο με χιονονερο...

      Αυτα, μετα απο 4-5 χρόνια. Ετσι για να ξέρετε οτι τα ωραια τεστ και οι ωραιιες κουβεντες για τα καινουρια πλαστικα και ψεκασμους είναι όλα... παπαριες μπροστα στην πραγματικη αξιοπιστία.

      Το μηχανακι οδηγιέται με μισο γκαζι, η καταναλωση σας το λεει αυτό. Πολυ σπανια το τσιτωνω, πολυ σπανια παω πανω απο 110 αντε σε καμια κατηφορα.

      posted in Μοτοσικλέτα
      D
      dpap
    • Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?

      Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.

      Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.

      Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
      υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?

      ευχαριστω

      δημητρης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?

      Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.

      Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.

      Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
      υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?

      ευχαριστω

      δημητρης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?

      Ναι, όλοι οι κύλινδροι απο 15.3 έως 15.4 bar

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?

      σουπερ!! η μηχανη ειναι σαν καινουργια δηλαδη! σε ευχαρστω! ειναι στα 1550 kpa

      να ρωτησω λοιπον το τελευταιο, γιατί όα τσεκαριστηκαν οκ. θα μετρήσω υποπιεση και με οργανο, παρεγγειλα ένα στο εβαυ και ερχεται. Επισης εχω και αντλια κενου να τσεκαρω και τον μαπ.

      μου εχει μεινει η αρχικη πρόταση, για κοντραρισμα καυσαερίων στις ψηλές στροφές στον καταλύτη ή στο καζανακι.
      Ο τύπος στα βιντεο μετραει πιεση στον λαμδα. αυτό σημαινει ειδικο πιεσομετρο? ή ένα απλό πιεσόμετρο για αέρα - βενζίνη?
      μήπως τα καυσαέρια θα το καταστρεψουν ή δεν θα φτασουν ποτέ μεχρι το οργανο?

      Το έχει κανει κανεις ποτε αυτό?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?

      Σήμερα μέτρησα συμπιεση, απο 15.3-15.4 bar (222 psi τα 15.3 bar)
      φανταζομαι οκ ειναι, δεν ξερω ποιο πρέπει να είναι το τελικο νουμερο.
      στο μανιουαλ απλά λεει συμπιεση 10:1, αλλά δεν εχω τις τιμες σε bar ή psi.
      η μονη ακρη που βγαζω ειναι οτι οι κυλινδροι ειναι σε παρομοια κατασταση.

      (Μετρησα και στο xsara του πατερα μου (που η μηχανη εχει ψοφήσει και ο εγκεφαλος βγαζει συνεχ'ως misfire) , με 10.2:1 συμπίεση ήταν στο 13.3-13.4 bar. οταν εβαλα λιγο λαδι στο πιστονι του χσαρα, το συμπιεσομετρο χτυπησε 20 bar. )

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • RE: Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?

      ναι είχα βγαλει το ρελε της αντλιας βενζινης.! thanks , γιατί με κλειδί δεν γίνεται. ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dpap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr