-
Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.
Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.
Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?ευχαριστω
δημητρης
-
Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.
Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.
Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?ευχαριστω
δημητρης
-
Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.
Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.
Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?ευχαριστω
δημητρης
-
Αυτό σου το είπανε σε συνεργείο της αντιπροσωπείας; Είναι τραβηγμένο η citroen να κλειδώνει τον εγκέφαλο στα 50 reset και να τον καθιστά άχρηστο. Επίσης στείλε ένα email στην επίσημη αντιπροσωπεία να σου απαντήσει και αν είναι έτσι, κάνε το θέμα.
-
Καλησπέρα,
και έχεις όντως κάνει Reset 50 φορές?? Υπερβολικά πολλές μου φαίνονται..
Αλλα και πάλι ποιός ο λόγος να το κλειδώνει η Citroen?
Αν αποσυνδέσεις τον αισθητήρα με τον εγκέφαλο στο βγάζει και πάλι το Error?? Αν οχι απλα βγαλε τον αισθητηρα με επιφύλαξη να κοιτάς συνεχώς τα λάδια.
Επίσης μήπως δεν είναι κλειδωμένος ο εγκέφαλος και απλως βγηκε Off ?? -
Πρέπει να το δείτε με κάποιο διαγνωστικό τι τιμές διαβάζει ο εν λόγω αισθητήρας. Σε μοντέλο του 2002 είναι πιθανό να γίνεται και με κάποιο απλό scan tool.
Πιο πιθανό μου φαίνεται να έκαναν κάποιο λάθος κατά τις εργασίες που έγιναν, παρά να 'κλείδωσε ο εγκέφαλος από τα πολλά reset'. -
τελικα βρηκαμε ηλεκτρολογο που ηξερε.
οντως, μετα απο πολλα reset, θελει ξαναπρογραμματισμο ο εγκεφαλος. Ετσι μας το εθεσε, δεν καταλαβα πολλα. Παντως ο φιλος που εκανε το ρεκτιφιε τραβαγε τα μαλλια του με την εξηγηση... δεν το πιστευε..
Παντως το πηραμε να δουλευει μια χαρα.
Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?