-
ε δε θα 'λεγα ότι θα ΄πρεπε να είναι κριτήριο επιλογής τα €94 το χρόνο, ιδίως μάλιστα αν το Clio είναι ακριβότερο κατά €500 στην αγορά του (δεν έψαξα τέλη κυκλοφορίας, υποθέτω ότι είναι παρόμοια με παρόμοιες εκπομπές CO2)
Να παραθέσω ότι αν τεστάρεις και τα δύο στον δρόμο θα καταλάβεις αμέσως τι πληρώνεις παραπάνω. Τα τέλη είναι όπως τα λες, με την υπάρχουσα νομοθεσία είναι αρκετά μακριά από το να πληρώσουν τέλη και τα δύο. Επίσης πέρα από οδική συμπεριφορά είναι και θέμα εξοπλισμού, καθώς η titanium έκδοση του fiesta συγκρίνεται με την expression του clio και όχι με την dynamique.
-
Ο χρήστης ANGEL85 έγραψε:
Ρε παιδιά, το fiesta έχει 14' ζάντες. Έχει κάποιο αντίκτυπο αυτό στον ανοικτό δρόμο ή δεν παίζει ρόλο?Όντως ας μας πει κάποιος τι επίδραση έχουν οι 14' ζάντες σε άνεση και κατανάλωση.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
βγαινει κ το καινουργιο με το αυτοματο κιβωτιο edc (διπλου συμπλεκτη). κόστος +1900η έκτη του αυτόματου όμως (πυκνή διάταξη), είναι το ίδιο μακρυά με την 5η του μηχανικού
-
Επαναφερω το θεμα γιατι ειμαι και εγω αναμεσα στα δυο αυτοκινητα και δεν ξερω πιο να διαλεξω.για το fiesta κοιταω την εκδοση titanium την οποια βρισκω σε καλυτερη τιμη σε σχεση με την dynamic του clio.ποιο προτείνεται?
-
πόσα χλμ κάνεις το χρόνο; μήπως είναι καλύτερα να πάρεις ecoboost;
στο φιέστα έχει περάσει ο 1.5diesel της φορντ ?
σε τι τιμή τα βρίσκεις ? ποιές διαφορές έχουν οι αντιστοιχίες εκδόσεις ?
-
Το fiesta στην titanium το βρισκω 15200 και το clio στην πλουσια εχει 16200.εχει διαφορα ενα χιλιαρικο αλλα εχει παραπανω πραγματα αλλα 4 αεροσακους μονο (gps cruise control αυτοματα φωτα κτλ.)το fiesta εχει τον 1.6 diesel
-
Κοιταω μονο σε diesel.κανω περιπου 18 με 20 χιλιαδες το χρονο
-
σύμφωνα με τις μετρήσεις ... το φιεστα είναι αισθητά πιο αργό και με λιγότερους χώρους.
το σημείο που είναι καλύτερο από το clio είναι αυτό της οδικής συμπεριφοράς στο όριο και πέρα απ αυτό.
-
από κινητήρα το fiesta τι λεει?εχει προβλήματα?για το clio ολοι λενε ότι είναι πολύ καλο χωρις προβληματα
-
Δεν θα επελεγα τον 1.6 του fiesta,χαλαει την οδηγικη συμπεριφορα του fiesta λογω βαρους,μετριες επιδοσεις,1.6 για αυτη τη κατηγορια μου μοιαζουν too much οταν υπαρχουν οι επιλογες του 1.5dci,1.4 D-4D.
-
το yaris καλο αλλα ξεφευγει σε τιμη με πολυ φτωχο εξοπλισμο..απο την αλλη ολα εκτος του yaris ταμπουρα πισω...
-
Ο χρήστης petros61 έγραψε:
το yaris καλο αλλα ξεφευγει σε τιμη με πολυ φτωχο εξοπλισμο..απο την αλλη ολα εκτος του yaris ταμπουρα πισω...Το Kia Rio έχει δίσκους πίσω..
-
Ο χρήστης petros61 έγραψε:
το yaris καλο αλλα ξεφευγει σε τιμη με πολυ φτωχο εξοπλισμο..απο την αλλη ολα εκτος του yaris ταμπουρα πισω...To Fiesta που σε ενδιαφέρει δεν έχει ταμπούρα πίσω; Κάποιες εκδόσεις μου φαίνεται έχουν
-
ταμπουρα εχει και αυτο.απο κινητηρα παντως δεν διαβαζω και τα καλυτερα για το fiesta.ξερει κανενας με φορντ να μου πει για βλαβες γενικα.
-
Ο χρήστης petros61 έγραψε:
ταμπουρα εχει και αυτο.απο κινητηρα παντως δεν διαβαζω και τα καλυτερα για το fiesta.ξερει κανενας με φορντ να μου πει για βλαβες γενικα.Εχω το Fiesta 1,6 sport του 2010.
Μετα απο 87.200 χλμ. αυτα που χουν εμφανιστει ειναι τα εξης.
-Τα χειριστήρια στο τιμόνι λειτουργουν στη χαση και στη φεξη (με δικη μου υπαιτιοτητα γιατι τα πειραζα συνέχεια)
-Χρειαστηκε 2lt συμπληρωμα λαδιου στα 82.000 χλμ. και πριν κανα μηνα πριν το παω για σερβις στα 86.000 ηταν οριακα και συμπληρωσα λίγο. Το θεμα παρακολουθειται.
-Πριν μια βδομαδα εμφανισε 3 φορες χαμηλη στάθμη υγρου φρενων. Χθες πηγα και συμπληρωσα. Αν ξαναεμφανιστει θα χουμε ζήτημα με την αντλια των φρενων.
-Bluetooth σχεδον απροβληματιστο. Το 2012 μου κανε κατι νερα αλλα στο επομενο σερβις εγινε update κι ολα καλα!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλλον αναφέρονταν στον 1600 ντίζελ και όχι βενζίνης.
-
ολα αυτα που λες τα θεωρεις προβληματα?μια χαρα σε βλεπω για τα χρονια και χιλιομετρα που εχεις
-
+1
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον αναφέρονταν στον 1600 ντίζελ και όχι βενζίνης.Το κατάλαβα αλλα φαντάζομαι οτι περαν του κινητήρα δεν αλλαζει καποιο αλλο εξαρτημα απ αυτά που γραψα.
ολα αυτα που λες τα θεωρεις προβληματα?μια χαρα σε βλεπω για τα χρονια και χιλιομετρα που εχεις
Εεε μια εικονα σου εδωσα για το αν έχει βγει ζημιαρικο το Fordακι μου.
Τα δυο ενδιαμεσα βγηκαν μετα την τετραετια..!!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι και τα δύο.
Το φιέστα αδικείται από το ντιζελ μοτερ. Έχει καλύτερο τιμόνι από το κλιο, όχι όμως καλύτερη συμπεριφορά. Το κλιο, σε διαστάσεις, πάτημα θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο (τα μεταξόνια - μετατρόχια είναι ανάλογα ενός πχ. λεον ΙΙ ) ενώ διαθέτει ρυθμισιμότητα και είναι οδηγικά ενδιαφέρον και διασκεδαστικό.Το φιέστα είναι στενό και δείχνει πιο μικρό (με την κακή έννοια) στο πάτημά του.
Ποιότητα κατασκευής, υλικών και ηχομόνωση είναι μέτρια και στα δύο.
Το κλιό είναι πολύ πιο όμορφο μέσα - έξω
Συμπερασματικά : Σε εκδόσεις βενζίνης --> φιέστα εκομπουστ, σε εκδόσεις πετρελαίου --> μονόδρομος το κλιο
Ford Fiesta 1.6 Econetic vs Renault Clio 1.5dci 90ps