-
Γεια σας,
μετά από 15 χρόνια που οδηγώ το οικογενειακό αυτοκίνητο, θα προχωρήσω στην αγορά καινούριου. Ενδιαφέρομαι για 5θυρο, κάνω περίπου 12-15 km το χρόνο (με καθημερινό δρομολόγιο στην Αττική Οδό), και σαν προτεραιότητες θα έθετα κατά σειρά την αξιοπιστία, τον καλό κινητήρα, τους εσωτερικούς χώρους και την οικονομική λειτουργία του αυτοκινήτου. Το μπάτζετ είναι μέχρι 20k, με την προοπτική να αγοράσω κάτι (τουλάχιστον) για την επόμενη 10ετια. Ως τώρα, έχω εντοπίσει τα εξής:
[list:1hlc8817]VW Golf, με κινητήρες 1.4 TSI 122PS και 1.6 TDI 105PS [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Toyota Auris, με κινητήρα 1.4D-4D 90HP [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Ford Focus, με κινητήρες 1.0L EcoBoost 120PS και 1.6TDCi 105HP [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Seat Leon, με κινητήρες 1.4 TSI 122PS και 1.6 TDI 105PS [/list:u:1hlc8817]Κάποια τα έχω δει, κάποια τα έχω οδηγήσει, κάποια είναι στην todo list. Όπως φαίνεται, εκτός από τις διαφορετικές μάρκες/μοντέλα, έχω ακόμα δίλημμα μεταξύ βενζίνης και diesel (αξιοπιστία & οικονομικό όφελος).
Θα με βοήθαγαν πολύ η γνώμη, οι προτάσεις και οι συμβουλές σας, καθότι όπως θα καταλάβατε, εκτός από newbie στο forum, είμαι και newbie στις γνώσεις περί αυτοκινήτου!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Γεια σας,
μετά από 15 χρόνια που οδηγώ το οικογενειακό αυτοκίνητο, θα προχωρήσω στην αγορά καινούριου. Ενδιαφέρομαι για 5θυρο, κάνω περίπου 12-15 km το χρόνο (με καθημερινό δρομολόγιο στην Αττική Οδό), και σαν προτεραιότητες θα έθετα κατά σειρά την αξιοπιστία, τον καλό κινητήρα, τους εσωτερικούς χώρους και την οικονομική λειτουργία του αυτοκινήτου. Το μπάτζετ είναι μέχρι 20k, με την προοπτική να αγοράσω κάτι (τουλάχιστον) για την επόμενη 10ετια. Ως τώρα, έχω εντοπίσει τα εξής:
[list:1hlc8817]VW Golf, με κινητήρες 1.4 TSI 122PS και 1.6 TDI 105PS [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Toyota Auris, με κινητήρα 1.4D-4D 90HP [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Ford Focus, με κινητήρες 1.0L EcoBoost 120PS και 1.6TDCi 105HP [/list:u:1hlc8817]
[list:1hlc8817]Seat Leon, με κινητήρες 1.4 TSI 122PS και 1.6 TDI 105PS [/list:u:1hlc8817]Κάποια τα έχω δει, κάποια τα έχω οδηγήσει, κάποια είναι στην todo list. Όπως φαίνεται, εκτός από τις διαφορετικές μάρκες/μοντέλα, έχω ακόμα δίλημμα μεταξύ βενζίνης και diesel (αξιοπιστία & οικονομικό όφελος).
Θα με βοήθαγαν πολύ η γνώμη, οι προτάσεις και οι συμβουλές σας, καθότι όπως θα καταλάβατε, εκτός από newbie στο forum, είμαι και newbie στις γνώσεις περί αυτοκινήτου!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Αφού το 'φχαριστήθηκα, γύρισα όλες τις σχετικές εκθέσεις που μου προτείνατε και οδήγησα ό,τι μοντέλο μου είχε αρέσει (τα επικρατέστερα και 2η φορά!), κατέληξα & παράγγειλα το Auris 1.4 D-4D, που μάλλον μου ταιριάζει περισσότερο οδηγικά, και συγκέντρωνε και αρκετά καλό price per value, λόγω προσφοράς, 6ετους εγγύησης κλπ. Το Civic 1.6 είναι όντως φανταστικό, αλλά δυστυχώς μου έπεφτε αρκετά ακριβό (4500 παραπάνω από ό,τι έδωσα για το Auris), και η πίσω ορατότητα λόγω αεροτομής μου φάνηκε πρόβλημα (αν και υποθέτω ότι συνηθίζεται).
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες σας, όλα τα posts με βοήθησαν πολύ! Να ρωτήσω 2 περιφερειακά θέματα, αν υπάρχουν σχετικά tips:
-
Υπάρχει πρόταση για αντικλεπτικό ράβδο; Μου πρότειναν αυτή που 'δένει' λεβιέ - χειρόφρενο, ξέρει κανείς που μπορώ να βρω κάποια τέτοια;
-
Έχετε να μου προτείνετε κάποια οικονομική ασφάλεια κλοπής/πυρός;
-
-
ΚΑλοτάξιδο φίλε!! Πόσο σου πήγε και ποια εκδοση πήρες;;
-
Ο χρήστης Marvin έγραψε:
Αφού το 'φχαριστήθηκα, γύρισα όλες τις σχετικές εκθέσεις που μου προτείνατε και οδήγησα ό,τι μοντέλο μου είχε αρέσει (τα επικρατέστερα και 2η φορά!), κατέληξα & παράγγειλα το Auris 1.4 D-4D, που μάλλον μου ταιριάζει περισσότερο οδηγικά, και συγκέντρωνε και αρκετά καλό price per value, λόγω προσφοράς, 6ετους εγγύησης κλπ. Το Civic 1.6 είναι όντως φανταστικό, αλλά δυστυχώς μου έπεφτε αρκετά ακριβό (4500 παραπάνω από ό,τι έδωσα για το Auris), και η πίσω ορατότητα λόγω αεροτομής μου φάνηκε πρόβλημα (αν και υποθέτω ότι συνηθίζεται).Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες σας, όλα τα posts με βοήθησαν πολύ! Να ρωτήσω 2 περιφερειακά θέματα, αν υπάρχουν σχετικά tips:
-
Υπάρχει πρόταση για αντικλεπτικό ράβδο; Μου πρότειναν αυτή που 'δένει' λεβιέ - χειρόφρενο, ξέρει κανείς που μπορώ να βρω κάποια τέτοια;
-
Έχετε να μου προτείνετε κάποια οικονομική ασφάλεια κλοπής/πυρός;
οταν τα σημερινα γατονια ειναι σε θεση εντος 5 δευτερων να αχρηστευσουν συναγερμο με αντικραδασμικα, ελεγχο βαρομετρικης πιεσης κτλ ποσο λες θα παρει να διαρρηξουν μια κλειδαρια;;
αφου ετσι και αλλιως θα πανε ετοιμοι και προετοιμασμενοι;; -
-
bourbos ευχαριστώ πολύ! Πήρα την active eco, και λόγω της προωθητητικής προσφοράς που κάνουνε, συνολικά πήγε 18500.
kingstonian δεν αμφιβάλω καθόλου για αυτό που γράφεις, θα το προμηθευτώ απλά για έστω την ψευδαίσθηση πως μπορεί να αποτρέψω τα μη γατόνια, και να κερδίσω λίγο peace of mind...
-
@Marvin καλοτάξιδο και με πολλα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Πάντως εγώ δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο με αυτά τα χρήματα, που να μην έχει πίσω αυτόματα παράθυρα εν έτη 2014.
Ειμαι νέο μέλος και ενδιαφέρομαι και εγώ για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όπως αυτά που έχετε αναφέρει. Το bugdet είναι μέχρι 18000 χιλ και με αυτό θα καλύπτω της ανάγκες της οικογένειας μου (5 άτομα). Με αυτά που διάβασα μάλλον καταλήγω στο i30 go brasil εάν γίνετε παραγγελία με προβολείς HID αλλίως σκέφτομαι και το golf. Ειμαι όμως αναποφάσιστος σχετικά με το πετρέλαιο η την βενζίνη. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 12,000 χιλ το χρόνο. Δεν ξέρω θα πάω για td την άλλη εβδομάδα και θα δούμε.
-
φιλε neithan22 μπορώ να σου πω πως και εγω που κατέληξα στο Ι30 Go Brazil ενας βασικότατος λόγος σε σχεση με το Auriw ηταν η ελλειψη πίσω ηλεκτρικών παραθύρων. Εχοντας μικρά παιδια είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ. Το να ανέβαινα στην Active Plus για τα ηελκτρικα ήταν τραβηγμένο από τα μαλλιά. Και εσωτερικά (μην βαρέσετε η αντιφρονούντες) το θεωρώ πιο καλοφτιαγμένο το I30. ΑΠο κεί και πέρα το Brazil εχει αρκετα καλούδια για τα λεφτά που έρχεται. Οδηγάς και αποφασίζεις !!!
-
και για τα χιλιόμετρα αυτα και πάνω πιστεύω πως το ντίζελ ειναι καλύτερο. Μονο προσοχή (ετσι μου λένε και μενα) να βρεις καλό πρατηριο.
-
Ο χρήστης neithan22 έγραψε:
@Marvin καλοτάξιδο και με πολλα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Πάντως εγώ δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο με αυτά τα χρήματα, που να μην έχει πίσω αυτόματα παράθυρα εν έτη 2014.Ειμαι νέο μέλος και ενδιαφέρομαι και εγώ για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όπως αυτά που έχετε αναφέρει. Το bugdet είναι μέχρι 18000 χιλ και με αυτό θα καλύπτω της ανάγκες της οικογένειας μου (5 άτομα). Με αυτά που διάβασα μάλλον καταλήγω στο i30 go brasil εάν γίνετε παραγγελία με προβολείς HID αλλίως σκέφτομαι και το golf. Ειμαι όμως αναποφάσιστος σχετικά με το πετρέλαιο η την βενζίνη. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι γύρω στα 12,000 χιλ το χρόνο. Δεν ξέρω θα πάω για td την άλλη εβδομάδα και θα δούμε.
@Marvin
Καλοτάξιδο και από μένα.@neithan
Αξιόλογο το i30. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Ένας καλύτερος κινητήρας ντίζελ αν υπήρχε, θα ήταν μια απο τις καλύτερες προτάσεις. Πιστεύω ότι στον τομέα των ντίζελ είναι εκει που υστερεί.To golv vii tdi, δεν ξέρω αν το φτάνεις με 18κ. Πρέπει να είναι στα 21+. Υπάρχουν πολλές προτάσεις στα χρήματα που διαθέτεις (18κ), που ήδη αναφέρθηκαν στο παρών θέμα. Μένει κυρίως να αρχίσεις να αποκλείεις και να οδηγάς εκείνα που απέμειναν.
Όσον αφορά την επιλογή ντίζελ ή βενζίνης, πιάσε ένα κομπιουτεράκι και υπολόγισε. Το σίγουρο με το ντιζελ είναι πως ξεχνάς μια για πάντα το άγχος του βενζινάδικου. Βάλε μέση κατανάλωση ντίζελ 5.5 λτ/100χλμ και τιμή 1.4€/λτ, ενώ για βενζίνη βάλε 8 λτ/100χλμ και μέση τιμή 1.7. Με 12κ χλμ/χρόνο έχεις ένα κέρδος γύρω στα 500€ μόνο από καύσιμα.
Γνώμη μου είναι, αν διαθέσεις 18κ€ για αμάξι, μη πάρεις κάποια εξοπλισμένη έκδοση βενζινοκίνητου, αλλά προτίμησε ένα ντίζελ κι ας υπολείπεται σε εξοπλισμό. Που δεν νομίζω να υπολείπεται και κάτι. Εδώ το i30 crdi go brazil πρέπει να κάνει γυρω στα 17500€. Πρέπει να είναι πιο φτηνό, ακόμη και από φτωχές βενζινοκίνητες εκδόσεις golf.
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις και την βοήθεια. Όντως το golf σε diesel βγαίνει πάνω απο τα 18 και για αυτό το κοιτάω μόνο σε βενζίνη.Στο i30 go brazil τα 2 πράγματα που με προβληματίζουν είναι ο 1,4 crdi κινητήρας και η έλλειψη απο τον εξοπλισμό του, των HID προβολέων. Ο κινητήρας εάν και είναι οριακός, σαν επιλογή μπορω να ζήσω μαζί του αλλά το θέμα των προβολέων ειναι αδιαπραγμάτευτο για μένα. Περισσότερα από εβδομάδα μετά από τα td.
-
Καλοτάξιδο marvin
-
Marvin καλοτάξιδο! Μπορεί να μεροληπτώ αλλά έκανες καλή αγορά...
Εγώ παρέλαβα το Auris πριν μια εβδομάδα στη βασική έκδοση Life 1,33 και είμαι πολύ ικανοποιημένος για αυτά που δίνει. Ψάχνω κι εγώ για μπαστούνι-κλειδαριά. Στην ελληνική αγορά εντόπισα αυτό από το skroutz.gr:
http://www.ctd.gr/product.asp?ID=7570
Αν βρεις κάτι παρόμοιο, πες μου κι εμένα.
Σχετικά με ασφάλεια, προτείνω ανεπιφύλακτα Interamerican (Anytime). Κάνε το πλήρες πακέτο που τα έχει όλα πλην ίδιων ζημιών.
-
καινούργιο αυτοκίνητο και δεν θα κάνεις μεικτή ακόμη και να μην το χρωστάς; Εκτός και αν γίνει τίποτα μπορείς να το ξαναγοράσεις. Οπωσδήποτε μεικτή με μεγάλη απαλαγή αν τα οικονομικά είναι δύσκολα.
-
@neithan22, ευχαριστώ για τις ευχές, νομίζω την αξία των πίσω ηλεκτρικών παράθυρων θα την ανακαλύψω αν/όταν κάνω παιδιά, γιατί όντως στην επιλογή τα υποτίμησα!
@Crektis & gakost ευχαριστώ για τις ευχές!
@libitas ευχαριστώ φίλε, ούτως ή άλλως τα post σου ομολογουμένως με βοήθησαν στην απόφαση Από ιντερνετική έρευνα, κι εγώ στο δικό σου μπαστούνι έχω πέσει, αν βρω κάτι άλλο θα στο γράψω! Interamerican είναι μάλλον η πιο πιθανή επιλογή (καθότι την έχουμε και στο starlet της συζύγου), απλά λόγω της προσφοράς της toyota με το auris (3 χρόνια οδική & 2 χρόνια service) κοιτάζω και αν με συμφέρει 'συμπληρωματικά'.
Αγορά 5θυρου Αυτοκινήτου