-
Με 17.100Ε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4729973/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3735659/
Πρόβλημα είναι η χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο. Αν για εσένα δεν είναι δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Δεν είχες μόνο εσύ hyundai. -
Μηλα με πορτοκάλια. Τιμές αντιπροσωπείας λέμε με το κλειδί στο χερι...καινούργιο. ΜΕ αυτή τη λογική και ενα Ι 30 σε 1 μηνα θα εχει πέσει στα 15500 ...... Kαι για την συμπεριφορά στο δρόμο νομίζω σου ειπα την αποψή μου..
-
Καινούρια είναι και τα 2 που σου έβαλα.
Χωρίς χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα αυτό έλειπε να έχει ίδια τιμή το i30 με την Alfa.Στην ουσία μας λες πως επειδή εσένα δεν σε νοιάζουν τα εμφανή μειονεκτήματα που έχουν τότε δεν είναι και σημαντικά άρα είναι και τσάμπα τα λεφτά για τα άλλα.
Και όχι, η συμπεριφορά του δεν ήταν χειρότερη από τα άλλα, ήταν κακή. Έχει διαφορά αυτό. -
7/2012 και 1/2013 αν ειδα καλα. Μάλλον δεν καταλαβαίνω κάτι..... Ιδιάζουσες περιπτώσεις ΚΑΙ ΟΧΙ η τιμή που σου δίνει η αντιπροσωπεία με το κλειδί στο χέρι...... για αμάξι φρέσκο. Τωρα αν θες να βαλουμε κριτήρια για το χειρότερη - κακη συμπεριφορά οκ δεν εχει νόημα κακή θές ;; Κακή μαζί σου.Πάντως δεν ακουσα - ειδα - έμαθα ποτέ να σκοτώνεται αβέρτα κόσμος απο τα αξεντάκια . Αν δεν εμπαινες με τα χιλια σε στροφές με ένα αμάξι που ΔΕΝ μπορεί να μπει με τα χίλια υποθέτω θα σε πήγαινε στο προορισμό σου. Επειδή ξέρω κόσμο με αξεντ δεν μου ετυχε κανείς να μου πει πως το αμαξι να στριψει και φίλησε μια κολώνα πχ. Επειδή το αμάξι δεν σε εμπνεει λόγο στησίματος για ταχύτητα;; Τελεια! Φτιαχτικέ για να πηγαίνει μια οικογένεια κατα κανόνα με ασφαλεια στα μέτρα του δυνατου και εφόσον σεβεσαι τα ορια του , απο το σημειο Α στο Β και οχι για σπορ οδήγηση. Οσο για το τσαμπα λεφτα για τα άλλα που λες μάλλον δεν δίαβασες το αρχικό μου ποστ. Ολα ειναι θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων που βάζεις. Δεν κρίνω καμία επιλογή ούτε απαξιώνω κάποια....
-
Εγω προσωπικα ξερω απειρο κοσμο που προτιμησε 'το αναξιοπιστο' ευρωπαικο ,γιατι μεταξυ μας ειναι το μονο σας πατημα σε τετοιου ειδους συζητησεις...και του βγηκε εξισου αξιοπιστο με το αντιστοιχο hyundai προσφερωντας τους καλυτερο εσωτερικο, φρενα, ποιοτητα κατασκευης, αισθηση, κρατηματα με αριθμητικους και μη ορους... εξωτερικη σχεδιαση κτλπ κτλπ
Οποτε και το επιχειρημα του ασπαστου κορεατικου και οτι ειναι λογος, για μενα δε στεκει.. Ξερω δε αρκετες περιπτωσεις σπασμενων σασμαν σε συγχρονα hyundai..και δε το βγαζω απο το μυαλο μου αν εγραφε ο zxpanos κατοχος συνεργειου μπορει να το επιβεβαιωσει.Στο επιχειρημα επισης 'το αμαξι το θελω για να πηγαινω απο το Α στο Β' ανταπαντω οτι δε στεκει απο τη στιγμη που γι αυτη τη δουλεια δε χρειαζεται να ξοδευεστε καν στη hyundai καθως υπαρχουν ωραιοτατα κουτακια με ροδες περαν της 25ετιας που μπορουν να κανουν αυτο ακριβως.. Μαλιστα εχουν και ολες τις απαραιτητες-μινιμουμ ηλεκτρικες ευκολιες.
Τα hyundai, μιας και εχουμε πιασει αυτην , στην Ελλαδα την εποχη της ανθισης των πωλησεων της φιρμας αφορουσαν συγκεκριμενες κατηγοριες και σιγουρα υπηρχαν και συνειδητοι αγοραστες..
Ανθρωποι που το μονο που τους ενδιεφερε ηταν να μη χαλασει ποτε και τιποτα παραπανω, αντιμετωπιζωντας το αυτοκινητο οπως 40 χρονια πισω και επηρεαζομενοι απο χοντρα στερεοτυπα που εχουν επικρατησει απο αδαεις.Γενικως ανθρωποι που δε γνωριζαν πολλα πανω στα αυτοκινητα οποτε αναγκαστικα αντιμετωπιζαν το θεμα με φοβο καθως η αγνοια τον δημιουργει.Ανθρωποι που επρεπε πασει θυσια ξαφνικα ν αλλαξουν το αμαξι τους που ειχε αρχισει να σκορπαει μετρωντας ηδη 30 χρονια στη πλατη του και δεν ειχαν προλαβει τη πρωτη αποσυρση του '90. Εψαχναν κατι οσο πιο φθηνο και νεο για να μπορεσουν να συνεχισουν να κανουν τη δουλεια τους.
Ανθρωποι που ηθελαν μονο το φθηνοτερο γιατι δεν ειχαν οικονομικη δυνατοτητα.
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα... Συνηθως προσπαθουν ν αποδειξουν ποσο γαματη αγορα εχουν κανει αντλωντας ευχαριστιση απο οποιου χρηστη το αυτοκινητο εχει καποιο θεμα.
Φυσικα η hyundai και η ΚΙΑ εχουν κανει αλματα σε σχεση με την εποχη που αναφερθηκα.. Ειναι πολυ πιο κοντα στον ανταγωνιστο απ οτι πριν 20 χρονια που μπηκαν για τα καλα στην ελληνικη αγορα και υπαρχουν και περιπτωσεις που παιζουν στα ισα. Προσωπικα εχω κολλημα με το νεο pro ceed GT
-
βρε nonos το εσκισες το θεμα !!!! Αν και εδω που τα λεμε αν δεν ειχε A/C Abs και ηλεκτρικά παράθυρα και ζώνες , μια χαρα ήμουν και με αυτο... http://cloudlakes.com/gallery/2675285-f ... t-mk1.html Αν και καθε 2 εβδομαδα ημουν συνεργειο αλλα δε βαριεσαι !!! Σοβαρα τωρα Hyundai και στερεότυπα;;;;;; Μονο εγώ είχα φάει το δούλεμα της αρκούδας απο φίλους για το οτι πηρα ;; Ολοι μου ελεγαν μεχρι και οτι θα μαζευω πόρτες απο το δρόμο εν ετη 2000 που ηδη ηταν σχεδον 10 χρονια στην αγορα η εταιρία.Αρα δεν νομιζω να τα θεωρουσαν τοτε αξιοπιστα. Απο την άλλη πέρνεις ενα χιουνται η ενα οποιοδηποτε καινουργιο αυτοκινητο γιατι κατι παραπανω θα σου προσφέρει σε σχεση με το παλιότερο που εχεις. Αν κάποιοι τωρα εσφαλμένα και χαιρέκακα αντλουν ευχαρίστηση απο το πρόβλημα του αυτοκινήτου του άλλου;;; ΟΚ δεκτό. Θες να μου πεις οτί πρώτα εκεινοι ξεκίνησαν τον και όχι οι άλλοι με το δούλεμα που τους έριχναν για την επιλογή τους.. Πάσο... . Ανθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει η οδήγηση... Χμμμ μεγάλο θέμα αυτό φίλε nonos. Η απόλαυση της οδηγησης και ιστορικά να το δούμε δεν προυπήρξε της ανάγκης να φτιαχτεί ενα μεταφορικό μεσο. Μου θυμίζει λιγο αυτό που λένε . Αν οδήγηση θεωρείς την σπορ - αγωνιστική τοτε οκ δεν έχω θέση ούτε εγώ εδω αλλά νομιζω και το 90 % ( χαριστικά) τον όσων ποστάρουν εδω μέσα.Αν και εχω την αισθηση πως για αυτο υπάρχουν τα διαφορα ποστ. Για κάθε είδος οδηγου. Αν πάλι θα έπρεπε να ειναι μονάχα στο φορουμ οι πιο (καταλαβαίνεις πως το εννοώ οχι παντως ειρωνικά) τότε νομίζω ουτε το σαιτ ουτε το περιοδικό ουτετο φόρουμ θα ειχε λογο υπαρξης . Μπλογκ θα ήταν.
-
Οτι πληρωνει ο καθενας παιρνει. Και δεν μετρα σε ενα αυτοκινητο μονο η εγγυηση ή η ''αξιοπιστία''.
Ενα πιο ασφαλες αυτοκινητο ειναι συνηθως και πιο ακριβο. Και το ασφαλες ειναι τοσο παθητικα οσο και ενεργητικα. Η συμπεριφορα των διαφορων αυτοκινητων σε μια ασχημη στιγμη διαφερει υπερβολικα. Γι αυτο το λογο μπορει ενα audi ενα bmw η ενα mercedes να ειναι λιγοτερο -θεωρητικα- αξιοπιστα απο ενα hyundai αλλα ειναι αυτοκινητα αλλης κλασης σε ολους τους τομεις. -
Ο χρήστης burbos έγραψε:
οταν λες μεγάλες φίλε REALZEUS πως το εννοείς; Το ένα στριβει με 80 το αλλο με 110 ;;; Το ενα φρενάρεις απο τα 100χλμ σε 40 μέτρα και τα άλλο σε 50;; Σιγουρα κάποιο ειναι καλύτερο και καποιο λιγότερο καλό. Απο την αλλη θα σου πουν οτι πιθανόν ισχυει το ίδιο απο την ανάποδη σε αυτα που λες σε αξιοπιστία. Αρα;;; Kαι φυσικα υπάρχει και μια διαφορά τιμής. Τι παίρνεις απο την ομορφη Τζουλιετα με 17100Ε ;;; (Τοσο εχει το I 30 Go Brazil Diesel)Οι διαφορές είναι τόσο ποσοτικές (μετρήσιμες δηλαδή), όσο και ποιοτικές (στην αίσθηση που δίνουν στον οδηγό). Υπάρχουν αυτοκίνητα από τα οποία βγαίνεις χαμογελώντας μετά από μια γρήγορη διαδρομή και άλλα τα οποία σταματάς και χαίρεσαι που τελείωσε το μαρτύριο... Αυτά αποκάλεσε ο HF κουβάδες. Μπορεί να είναι αξιόπιστα αλλά είναι κουβάδες!!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα...Εμ για αυτό όταν είχα τα Κορεάτικα δεν έγραφα εδώ μέσα. Ευτυχώς υπήρχαν άλλα φόρουμς...
Και τους τα λέω στους Κορεάτες. Πηγαίνετε σε κανά Hyundai Club ή σε κανά hhcc ή στα τόσα που υπάρχουν...
Εδώ και εγώ που έχω τώρα ένα φτωχό πλην τίμιο 207 και το σκέφτομαι πολύ για να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο... Άλλωστε ήδη εδώ μέσα έχει χαρακτηρισθεί ως 'μαύρο χάλι'...
-
Τίποτα δε συμβαίνει......μέσα στα πλαίσια του'κι'απ'την μύγα ξύγκι' marketing,πουλάνε μέχρι και την επέκταση της εγγύησης!!!Περί ορέξεως βέβαια........
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα...Εμ για αυτό όταν είχα τα Κορεάτικα δεν έγραφα εδώ μέσα. Ευτυχώς υπήρχαν άλλα φόρουμς...
Και τους τα λέω στους Κορεάτες. Πηγαίνετε σε κανά Hyundai Club ή σε κανά hhcc ή στα τόσα που υπάρχουν...
Εδώ και εγώ που έχω τώρα ένα φτωχό πλην τίμιο 207 και το σκέφτομαι πολύ για να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο... Άλλωστε ήδη εδώ μέσα έχει χαρακτηρισθεί ως 'μαύρο χάλι'...
τα καλύτερα φόρα ειναι τα ειδικευμένα... εκεί που μαζεύονται οι π.χ. γκαου αξξεντάκιδες και γλύφουν ο ένας τα αιτιά του άλλου...
-
Για κάθε πράμα υπάρχει και ο αγοραστής του.
Και σύμφωνα με στατιστικές (JD Power 2012, και αν τις βρω θα τις ποστάρω), η αξιοπιστία είναι πρώτος λόγος επιλογής στη γενική περίπτωση αγοράς ΙΧ, στα επαγγελματικά και στα φλιτ σέιλς. Δεύτερος στα μετάχειρα, με πρώτο το 'πόσο κάνει' , δεύτερος επίσης στο γυναικείο κοινό, με πρώτο το 'σε αυτό το χρωματάκι είναι μούρλια', και τρίτος στα πρίμιουμ, με πρώτους το στυλ και το σήμα (το πόσο κάνει σε αυτή την περίπτωση είναι ακόμη πιο πίσω, στην 6 ή 7 θέση ).
Πάρα πολύ ψηλά στην έρευνα παίζει και το άφτερ σέιλς, ειδικά στα επαγγελματικά είναι στη δεύτερη θέση, καθώς επίσης και οι προσφερόμενες εγγυήσεις (γενικώς πολύ ψηλά πασών των κατηγοριών).
Έτσι, η επιλογή του κάθε νεοφώτιστου μαζικού κατασκευαστή να επενδύσει στην αξιοπιστία, μόνο τυχαία δεν είναι και φυσικά μόνο εύκολη και φτηνή υπόθεση ΔΕΝ είναι, όταν πρέπει το κάθε εξάρτημα και υποσύστημα να είναι και αποτελεσματικό και φτηνό, εκτός από αξιόπιστο, και παράλληλα να μην τον εκθέσει με ανακλήσεις και ρήτρες εγγυήσεων.
Το κοινό που θα τα εκτιμήσει αυτά είναι πρακτικά άπειρο, μιας που η συντριπτική πλειοψηφία του κοσμάκη δεν είναι herades και αυτό που κυρίως θέλει είναι να μην του ζητάει λεφτά και να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο Β.
Ας προσπαθήσει κάποιος να φανταστεί πόσοι θα αγόραζαν ΚΙΛ και Χιουντάι, ή π.χ. Τουότα και Χόντα ιδιαίτερα στα σίξτις/σέβεντις (όταν ένα κουβαδοΙΧ έκανε όσο ένα καινούργιο τριάρι στο Παγκράτι), αν ΔΕΝ ήταν πρώτα από όλα αξιόπιστα, αλλά και πόσο άσχημα και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ χαντακώθηκαν κάποια εργοστάσια όταν απλώς τους βγήκε το όνομα. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα...Εμ για αυτό όταν είχα τα Κορεάτικα δεν έγραφα εδώ μέσα. Ευτυχώς υπήρχαν άλλα φόρουμς...
Και τους τα λέω στους Κορεάτες. Πηγαίνετε σε κανά Hyundai Club ή σε κανά hhcc ή στα τόσα που υπάρχουν...
Εδώ και εγώ που έχω τώρα ένα φτωχό πλην τίμιο 207 και το σκέφτομαι πολύ για να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο... Άλλωστε ήδη εδώ μέσα έχει χαρακτηρισθεί ως 'μαύρο χάλι'...
τα καλύτερα φόρα ειναι τα ειδικευμένα... εκεί που μαζεύονται οι π.χ. γκαου αξξεντάκιδες και γλύφουν ο ένας τα αιτιά του άλλου...
+1
και το λεω με σιγουρια γιατι το ξερω εκ των εσω... -
Διαφωνω λιγουλακι ...Οταν ηταν να παρω το Q.Q (κλασσικος νισσανακιας-τογιοτοχοντακιας) καποιος μου σφυριξε για το skoda club. Ειχα οδηγησει λοιπον την οκταβια σε 2λιτρο κινητηρα κ μου αρεσε. Γραφτηκα στο φορουμ λοιπον κ για ενα χρονο αντλουσα πληροφοριες για την Οκτυ.Βλαβες απο βελτιωσεις , βλαβες σε ολοκαινουρια , κοστη συντηρησης κ.λ.π . Τελικα την αγορασα συνειδητα γνωριζοντας απο πριν τα πλην κ συν της..
-
Για να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους.
- Δεν αμφισβητείται γενικά η πρωτοκαθεδρία των ευρωπαϊκών σε οδηγική συμπεριφορά, φρένα, εκλεπτυσμένη αισθητική κλπ. μετρήσιμους ή μη παράγοντες.
- Δυστυχώς η γερμανική σχολή που για χρόνια (μέχρι το 2000 τουλάχιστον) αναγνωριζόταν ως πεμπτουσία της αξιοπιστίας έχει υποστεί τεράστια πλήγματα. Δείτε που βρίσκονται BMW, Mercedes κλπ. στους δείκτες βλαβών, σε μετρήσεις, σε 'ιστορίες για αγρίους' με συνεργεία κλπ.
- Κάποια στιγμή το Group VAG προσπάθησε και σχεδόν τα κατάφερε να πουλήσει γόητρο, τεχνολογία κλπ. σχεδόν σαν χαλίφης στη θέση του χαλίφη ή VW στην θέση των πρώτων (Mercedes, BMW). Το πέτυχε, εν μέρει μέσω του hi end brandname (λέγε με Audi) και εν μέρει αυτοδύναμα. Δηλ. έκλεισε το μάτι στους καταναλωτές στο στίλ 'Αφού εμείς φτιάχνουμε τα Audi, και το VW δεν είναι παρά ένα Audi σε λίγο πιο φθηνό περιτύλιγμα'.
- Όλο αυτό το σκηνικό με την VW πουλήθηκε πανάκριβα στην Ελλάδα της αφθονίας (2000-2008).
- Κάποια στιγμή, μετά την ύβρι έρχεται η Νέμεσις. Με κορεάτικα ρούχα. Οι πρώην φτωχοί και περιφρονημένοι Κορεάτες, βγάζουν καλά (σε αξιοπιστία) αμάξια και ...τολμάνε να το διακηρύξουν, δίνοντας κιόλας ανήκουστη επταετή εγγύηση.
- Fact of life Γερμανοί = 2 χρόνια Κορεάτες = 7 xρόνια. Τι να συμπεράνει ο πτωχός (και πτωχευμένος πλέον) λαουτζήκος??
Υποσημειώσεις:
α. Ότι και να γράφουν τα περιοδικά, η οδική συμπεριφορά των Kia/Hyundai παρόλη την βελτίωση ΥΣΤΕΡΕΙ. Όχι τραγικά αλλά αισθητά. Το βεβαιώνω προσωπικά, από τη διετία που είχα Kia Ceed.
β. Το ξέρετε ότι δεν υπάρχουν aftermarket αμορτισέρ για Ceed σε καμία μάρκα? Δηλ. αν θες να βελτιώσεις οδική συμπεριφορά πέραν της εργοστασιακής δεν μπορείς. Τελεία...
γ. Οι τιμές service του group Κia/Hyundai (επίσημο δίκτυο) είναι ακριβότερες από Toyota (εξ ιδίας πείρας, από οικογενειακά αμάξια, πάντα σε επίσημο δίκτυο)
δ. Αρκετά ανταλλακτικά Kia είναι πολύ πιο φθηνά. ΌΜως τα αναλώσιμα είναι σκοπίμως ακριβά για να συμμετέχεις κάπως στην 7ετή εγγύηση.
ε. Δεν ξέρω κανένα απολύτως κάτοχο Kia/Hyundai (τελευταίας πενταετίας) από τον κύκλο των γνωστών και όσων έχω συζητήσει, να αναφέρει πρόβλημα/βλάβη πέραν συνηθισμένης συντήρησης. Για το Group VAG πάλι από το ίδιο κύκλο, τα (σοβαρά) παράπονα είναι άπειρα, με αποκορύφωμα φίλο που έχει μείνει 7 φορές στο δρόμο με Yeti μέσα σε μια τριετία και δεν βρίσκουν τι φταίει, ενώ έχει ήδη αλλάξει turbo, άπειρους πολλαπλασιαστές, ηλεκτρικά κλπ.ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ
-
-
Υπάρχουν αντίστοιχα καλά σε συμπεριφορά Ιαπωνικά. Για παράδειγμα το 3άρι και το 6άρι Mazda στρίβουν όσο καλά στρίβει μια σειρά 1 και 3 BMW.
-
Ποτέ δεν ήταν τα γερμανικά η πεμπτουσία της αξιοπιστίας από το '70 και μετά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ.
-
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Διαφωνω λιγουλακι ...Οταν ηταν να παρω το Q.Q (κλασσικος νισσανακιας-τογιοτοχοντακιας) καποιος μου σφυριξε για το skoda club. Ειχα οδηγησει λοιπον την οκταβια σε 2λιτρο κινητηρα κ μου αρεσε. Γραφτηκα στο φορουμ λοιπον κ για ενα χρονο αντλουσα πληροφοριες για την Οκτυ.Βλαβες απο βελτιωσεις , βλαβες σε ολοκαινουρια , κοστη συντηρησης κ.λ.π . Τελικα την αγορασα συνειδητα γνωριζοντας απο πριν τα πλην κ συν της..Προφανως και ειναι μια εξαιρετικη αφορμη για να ενημερωθεις, να βοηθησεις και να βοηθηθεις. Αλλο πραγμα σχολιαστηκε. Η θεοποιηση της μαρκας-μοντελου και οι φιλοφρονησεις μεταξυ των ιδιοκτητων.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αυτό το θέμα, γι' ακόμη μία φορά σε ετούτο εδώ το φόρουμ, μεταφράζεται στο παρακάτω:
'Έχω αγοράσει το ΤΑΔΕ, ήταν φθηνότερο (ή είχε μεγαλύτερη εγγύηση, ή μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, ή μεγαλύτερη ψ λή ) από άλλα, άρα είμαι πολύ γαμάτος. Δείτε και ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ πόσο γαμάτος και έξυπνος είμαι!'.
Μερικά χρόνια πριν είχαμε σ' αυτή τη θέση τα SKODA (τους ιδιοκτήτες τους κυρίως, τι φταίνε τα αυτοκινητάκια...). Τώρα, έχουμε τους κορεάτες...Όχι πως έχω κάτι με τα αυτοκίνητα, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αν το αγοράζεις γι' αυτό που είναι και ξέρεις τι αγοράζεις. Οι κάτοχοι έχουν το πρόβλημα...
Κλασικές περιπτώσεις:- 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
- 'Το δικό μου το αγόρασα φθηνά, άρα είναι καλύτερο' --> Είναι σίγουρα φθηνότερο. Αλλά όχι απαραίτητα καλύτερο.
3.'Τα SKODA, SEAT, HYUNDAI, KΙΑ -you name it-...είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ με τα 'AUDI, LAMBORGHINI, JAGUAR, -you name it- blah blah --> Μπορεί να έχουν 80% ίδια ανταλλακτικά. Αυτό δεν τα κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ ίδια. Γιατί αυτά που είναι διαφορετικά -εκτός από τα σηματάκια- μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά: πχ ταμπλό, υλικά, ηχομόνωση, κλπ κλπ κλπ κλπ - 'Πλέρωσα MERCEDES, BMW, LEXUS, -you name it- οπότε είμαι και πολύ γαμάτος' --> Δεν είσαι, ΠΑΝΤΟΥ πιο γαμάτος, είσαι σε κάποια. Ξεκόλλα. Και επιπλέον, το ότι ΔΕΙΧΝΟΥΝ πιο ποιοτικά, δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.
Δεν έχω κάτι με κάποιον που έδωσε λίγα λεφτά για να κάνει την δουλειά του. Δεν χρειάζεται όμως να μας πείσει πως έκανε καλά και άγια και πως είναι ο πιο έξυπνος εδώ μέσα. Ο καθένας, αγοράζει σύμφωνα με τις δυνατότητες, επιθυμίες, γούστα του.
Νομίζω το πιο σωστό ποστ που διάβασα είναι αυτό. Και πάλι κρίμα που υπάρχει αυτός ο χαζοφανατισμός και βγαίνουν έχθρες για μοντέλα και μάρκες ξεχωριστά τη στιγμή που το πρόβλημα το έχει το κεφάλι μας.
-
Καλό είναι γενικά να αποφεύγονται οι γενικεύσεις και τα στερεότυπα σε οτι αφορα τα αυτοκίνητα. Ακόμη και εκτός αυτοκινήτου οι Ελληνες έχουμε χρυσό πληρώσει και χρυσό πληρώνουμε την βεβαιότητα μας και τα στερεότυπα που βρίσκονται μονο στο μυαλό μας. Απο εκεί και πέρα δεν υπαρχουν πια κακά αυτοκίνητα . όλα είναι καλα και τα γερμανικά βέβαια και τα κορεατικά αλλά και τα ιαπωνέζικα, γαλλικά και ιταλικά που εδώ δεν αναφέρονται καθόλου
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
8 σελίδες με κομπλεξ κατωτερότητας από τους μεν και τρολάρισμα από τους δε.
Σε αυτοκινητιστικό φόρουμ που εννοείται ότι υπάρχει μια οδηγική ή έστω πιο ολοκληρωμένη γνώση και άποψη περί αυτοκινήτου και οδήγησης διαβάζουμε ότι πήρα Χιουνται γιατί οτιδήποτε αλλο άν έπαιρνα θα έπρεπε να μου το πάρει ο μπαμπάς μου και δεν ήθελα, είναι καλύτερο το Κία μου και εγώ εξυπνότερος που μαζί με τις 354 δόσεις μου δίνει και 10 χρόνια εγγύηση ενώ οι άλλοι οι μαλάκες έδωσαν τα διπλάσια για να πάρουν αναξιόπιστα κλπ ...
Προκάλυψη της μιζέριας της ζωής κάποιων ... Βρε τι καλά περνάμε στας εξοχάς τελικά!!!
Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)