Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta vs Audi A1 Sportback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta vs Audi A1 Sportback
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    65
    324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης corsagls έγραψε:

      Fiesta st.

      βγαινει σε 5θυρο?

      Μόνο στην Αμερική.

      Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsagls last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

        Fiesta st.

        βγαινει σε 5θυρο?

        Μόνο στην Αμερική.

        Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

        πεφτει λιγο μακρια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
          Καμία επαφή τα 2...

          Κλάσεις ανώτερη η Ιταλίδα ...

          Ναι αλλά το άλλο είναι Άουντι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            @kpsig...
            Ναι αλλά το άλλο είναι Άουντι....

            Δηλαδή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos-lancia last edited by

              Και η αλλη είναι Alfa Romeo... Δεν μου λέει κάτι ένα 'polo' στα λεφτά που παίρνεις G...

              Φθλε αφού όπως λες σε ενδιαφέρουν τα στροφιλικια, αναμεσα στα δυο μοντέλα που λες, η Alfa αποτελεί μονόδρομο... Και μιλάμε για αμαξι μεγαλύτερης κατηγορίας στα ίδια λεφτά, δεν νομίζω ότι αξίζει να το σκέφτεσαι τόσο, εκτός αν θες ντε και καλά το,Audi, που προσωπικά δεν μου λέει δικαιολογεί τα λεφτά του μόνο και μόνο για το σήμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Βασικα πρεπει να βαλει προτεραιοτητες σχετικα με το τι ειναι πιο σημαντικο για αυτον.

                Στα μόνα που υπερεχει το Audi ειναι το σημα, η ποιοτητα κατασκευης, αντε και η μεταπωληση. Α, και το μικρο μεγεθος για το παρκαρισμα..

                Ολα τα αλλα δειχνουν Alfa.

                Μεταξυ των 2 εγω δεν θα σκεφτομουν καθολου. Τωρα εαν μπουν κι αλλα μικρομεσαια στη συγκριση (που με τοσα λεφτα υπαρχουν ΠΟΛΛΑ και αξιολογα), αλλαζει το πραγμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                  @kpsig...
                  Ναι αλλά το άλλο είναι Άουντι....

                  Δηλαδή;

                  Ότι στο χρηματιστήριο της συνήθως φαντασμένης παρέας που δεν ξέρει από αυτοκίνητα, οποιοδήποτε άουντι είναι καλύτερο από οποιαδήποτε άλφα ρομέο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koralli last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                    @kpsig...
                    Ναι αλλά το άλλο είναι Άουντι....

                    Δηλαδή;

                    Ότι στο χρηματιστήριο της συνήθως φαντασμένης παρέας που δεν ξέρει από αυτοκίνητα, οποιοδήποτε άουντι είναι καλύτερο από οποιαδήποτε άλφα ρομέο...

                    Ελπιζω αυτο να μην ειναι κριτηριο επιλογης κανενος που θελει να λεγεται αυτοκινητοφιλος, και δη κανενος σε αυτο το φορουμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης koralli έγραψε:
                      Στα μόνα που υπερεχει το Audi ειναι το σημα, η ποιοτητα κατασκευης

                      Το σήμα είναι καθαρά προσωπικό θέμα. Σαφώς ιστορικότερη φίρμα η Alfa. Όσο για την ποιότητα, τα VAG ακούγεται να έχουν περισσότερα προβλήματα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theo13 last edited by

                        φιλε σαν οδηγικη συμπεριφορα η αλφα ειναι σαφως καλυτερη. Εγω θα σου θεσω ομως ενα ακομα κριτηριο που δεν εχει αναφερει καποιος ως τωρα. Αυτο ειναι η ασφαλεια που σου προσφερουν τα δυο αυτοκινητα. Και σε αυτον τον τομεα η αλφα ειναι κορυφαια στη κατηγορια της. Το supermini για εμενα μπορει να σε εγκλωβισει μελλοντικα ανα αλλαξουν οι αναγκες σου. Μην βλεπεις το πως εισαι μονο τωρα γτ σε 3-5 χρονια μπορει να εχουν αλλαξει οι αναγκες σου για χωρους κλπ. Και δεν μιλαω μονο για οικογενειεες, σκυλια, γατια αλλα για το οτι μπορει να θες να ταξιδευεις πιο ανετα και πιο ξεκουραστα. Σε αυτο η Αλφα παλι ειναι καλυτερη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsagls last edited by

                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                          @kpsig...
                          Ναι αλλά το άλλο είναι Άουντι....

                          Δηλαδή;

                          Ότι στο χρηματιστήριο της συνήθως φαντασμένης παρέας που δεν ξέρει από αυτοκίνητα, οποιοδήποτε άουντι είναι καλύτερο από οποιαδήποτε άλφα ρομέο...

                          Δε νομιζω οτι εδειξα τετοια διαθεση, αλλωστε αν ισχυε κατι τετοιο δεν θα ειχα στην εξισωση και το ιμπιζα φρ, που ακομα περιμενω να δω αν θα μ αφησουν να το οδηγησω...το θεμα ειναι οτι με την αλφα μπαινω σε μια κατηγορια πανω, με αλλες επιλογες που ισως θα επρεπε να ψαξω μια κατηγορια που δεν μου χρειαζεται ουσιαστικα(20 χρονων ειμαι). Τελος ο λογος που κατεληξα στο αουντι ειναι οτι δεν βρηκα κανενα σουπερμινι εκτος του μινι και της μιτο που αποκλειονται λογω πρακτικοτητας(3θυρα), που να ειναι καλυτερο οδηγικα απ το αουντι(περιμενω ακομα να οδηγησω το φρ το ιμπιζα οπως προειπα), γι αυτο και η στροφη προς την τζουλιετα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            στα 20 δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να πας σε τόσο μεγάλο όχημα, αν κυκλοφορείς κέντρο, ένας λόγος παραπάνω...

                            αν αγόραζα σήμερα και ήθελα αποκλειστικά 5θυρο σουπερμίνι, μάλλον και εγώ το α1 θα χτύπαγα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koralli last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Στα μόνα που υπερεχει το Audi ειναι το σημα, η ποιοτητα κατασκευης

                              Το σήμα είναι καθαρά προσωπικό θέμα. Σαφώς ιστορικότερη φίρμα η Alfa. Όσο για την ποιότητα, τα VAG ακούγεται να έχουν περισσότερα προβλήματα...

                              Οταν λεω 'σημα' δεν εννοω την ιστορικοτητα αλλα την απηχηση που καλως ή κακως εχει μια εταιρεία. Η Audi θεωρειται γενικα πριμιουμ, η Alfa οχι (ή τελωσπάντων οχι οσο η Audi).
                              Οσο για την ποιοτητα, αναφερομαι στην απτη ποιοτητα κατασκευης όχι την αξιοπιστια. Και εκει παλι το Audi εχει προβαδισμα, οχι μονο σε σχεση με την Alfa αλλα και σε σχεση με τα περισσοτερα αυτοκινητα.

                              Αυτα εμενα δε μου λενε τιποτα, οπως ειπα την Αλφα θα επαιρνα. Ειναι στοιχεια ομως που το Audi υπερεχει (τα μονα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsagls last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                στα 20 δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να πας σε τόσο μεγάλο όχημα, αν κυκλοφορείς κέντρο, ένας λόγος παραπάνω...

                                αν αγόραζα σήμερα και ήθελα αποκλειστικά 5θυρο σουπερμίνι, μάλλον και εγώ το α1 θα χτύπαγα

                                Κυριως κεντρο κυκλοφορω αθηνα...Μενω αμπελοκηπους η σχολη ειναι αιγαλεω, βγαινω κεντρο χαλανδρι..γι αυτο και σκεφτομαι το θεμα του παρκαρισματος, ακομη και στο σπιτι μου, δυσκολα βρισκω ηδη, ποσο μαλλον με μεγαλυτερο αμαξι..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  μικρομεσαία 5θυρα δίνουν στόχο γαμπρού έτοιμου για σοβαρή δέσμευση... απέφυγε τα πάση θυσία

                                  έτσι πως παρκάρουν στους Αμπελόκηπους όχι α1, ούτε φάμπια μτχ δεν θα αγόραζα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης koralli έγραψε:
                                    Οταν λεω 'σημα' δεν εννοω την ιστορικοτητα αλλα την απηχηση που καλως ή κακως εχει μια εταιρεία. Η Audi θεωρειται γενικα πριμιουμ, η Alfa οχι (ή τελωσπάντων οχι οσο η Audi).

                                    Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά για εμάς που πλησιάζουμε τα 40, Άουντι (ή Αουντί όπως το λέγαμε τότε) ήταν αυτό:

                                    Όπως καταλαβαίνεις, δεν είχε καμία σχέση αυτός ο αραμπάς με σοβαρά αυτοκίνητα, σαν τις Άλφα της εποχής. Αλλά και σήμερα που η Άλφα δεν υπάρχει ουσιαστικά σαν φίρμα, πρίμιουμ δεν λες τα Αουντι... Δεν μπαίνουν δίπλα στις Μερκ και τις BMW, για να μη μιλήσω για κανένα σοβαρό πρίμιουμ στυλ Μαζεράτι δηλαδή.

                                    Οσο για την ποιοτητα, αναφερομαι στην απτη ποιοτητα κατασκευης όχι την αξιοπιστια. Και εκει παλι το Audi εχει προβαδισμα, οχι μονο σε σχεση με την Alfa αλλα και σε σχεση με τα περισσοτερα αυτοκινητα.

                                    Η μεγάλη πλάνη των Γότθων. Βάζουν 2 πλαστικά καλά στερεωμένα στο ταμπλό και ω του θαύματος, έγινε καλό το αυτοκίνητο. Συγγνώμη, αλλά η καλή ποιότητα είναι οι κινητήρες που αντέχουν 400.000 χλμ, τα πλαίσια που δεν σκουριάζουν μετά από 20 χρόνια και οι ανοξείδωτες εξατμίσεις που δεν τρυπάνε ποτέ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsagls last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                      μικρομεσαία 5θυρα δίνουν στόχο γαμπρού έτοιμου για σοβαρή δέσμευση... απέφυγε τα πάση θυσία

                                      έτσι πως παρκάρουν στους Αμπελόκηπους όχι α1, ούτε φάμπια μτχ δεν θα αγόραζα

                                      Χαχαχα ναι ναι υπαρχει ενα θεματακι εκει...για α1 vs ibiza fr τι λες? οδηγικα, γιατι μεσα τις διαφορες τις ειδα(και ειναι αρκετες)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        δεν έχω οδηγήσει το ανανεωμένο φρ, μόνο το παλιό συμπιεστό βενζίνης με το αυτόματο κιβώτιο ντιεςτζι...

                                        οδηγικά τζουλιέτα και α1 απέχουν πολύ... η αλφα είναι παντού και πάντα καλύτερη με το καλύτερο μπροστινό (και μάλλον φρένα) στην μικρομεσαία κατηγορία... το α1 δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όπως και η πλειοψηφία των σουπερμίνι... το θέμα του μεγέθους όμως παραμένει... σκέψου τι βολέει εσένα, και όχι τι μπορείς να αγοράσεις με 20κ...

                                        μεταξύ α1 και φρ -μάλλον- θα διάλεγα το α1 αν η τιμολογιακή διαφορά δεν ήταν σημαντική, κυρίως λόγο ντιζαιν (περισσότερο μέσα και λιγότερο έξω) γιατί στον δρόμο ψιλιάζομαι θα ακολουθούν παράλληλους βίους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsagls last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                          δεν έχω οδηγήσει το ανανεωμένο φρ, μόνο το παλιό συμπιεστό βενζίνης με το αυτόματο κιβώτιο ντιεςτζι...

                                          οδηγικά τζουλιέτα και α1 απέχουν πολύ... η αλφα είναι παντού και πάντα καλύτερη με το καλύτερο μπροστινό (και μάλλον φρένα) στην μικρομεσαία κατηγορία... το α1 δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όπως και η πλειοψηφία των σουπερμίνι... το θέμα του μεγέθους όμως παραμένει... σκέψου τι βολέει εσένα, και όχι τι μπορείς να αγοράσεις με 20κ...

                                          μεταξύ α1 και φρ -μάλλον- θα διάλεγα το α1 αν η τιμολογιακή διαφορά δεν ήταν σημαντική, κυρίως λόγο ντιζαιν (περισσότερο μέσα και λιγότερο έξω) γιατί στον δρόμο ψιλιάζομαι θα ακολουθούν παράλληλους βίους

                                          Για να σε διαφωτισω η τιμολογιακη διαφορα ειναι στα 3000 γιουρα...και το ιμπιζα με τα εργοστασιακα χενον αλλιως αλλα 800 ευρω παραπανω..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jpolgr last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            πρίμιουμ δεν λες τα Αουντι... Δεν μπαίνουν δίπλα στις Μερκ και τις BMW, για να μη μιλήσω για κανένα σοβαρό πρίμιουμ στυλ Μαζεράτι δηλαδή.

                                            http://online.wsj.com/news/articles/SB1 ... 3407107038

                                            Παίδες, μην ακούτε φύλλαδες όπως Wall Street Journal, ακούστε τον ΔΙΑ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr