-
Παιδιά γιά να αλλάξω λίγο θέμα από τα ASR, ΕSP και σύστημα Haldex που συχνά μπερδευόμαστε θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γιά κινητήρες 1.8Τ VAG.
Εχω διαβάσει σε περιοδικό ελληνικό ότι από το 2001 και μετά ο 1.8Τ κινητήρας του group VAG έχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT). Επίσης ξέρω από Αγγλία ότι τα Octavia 1.8T-RS που είναι μοντέλο που κυκλοφορεί από τέλος 2001 και μετά έχει VVT.
Ξέρει κανείς εάν και τα υπόλοιπα μοντέλα που φορούν τον 1.8Τ έχουν VVT μετά το 2001, και μπορούμε να το μάθουμε σίγουρα αυτό? Δηλαδή τα Leon, Toledo, Skoda, Audi A4, κλπ?Ευχαριστώ,
Chris -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Παιδιά γιά να αλλάξω λίγο θέμα από τα ASR, ΕSP και σύστημα Haldex που συχνά μπερδευόμαστε θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γιά κινητήρες 1.8Τ VAG.Εχω διαβάσει σε περιοδικό ελληνικό ότι από το 2001 και μετά ο 1.8Τ κινητήρας του group VAG έχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT). Επίσης ξέρω από Αγγλία ότι τα Octavia 1.8T-RS που είναι μοντέλο που κυκλοφορεί από τέλος 2001 και μετά έχει VVT.
Ξέρει κανείς εάν και τα υπόλοιπα μοντέλα που φορούν τον 1.8Τ έχουν VVT μετά το 2001, και μπορούμε να το μάθουμε σίγουρα αυτό? Δηλαδή τα Leon, Toledo, Skoda, Audi A4, κλπ?Ευχαριστώ,
ChrisΤουλάχιστον αυτό που πουλιέται στην Αμερική δεν εχει. Κοίτα το λινκ.
http://www.vw.com/jetta/tech.htmΤο VR6 έχει.
-
Το Impreza εχει επισης μεταβλητο χρονισμο στην Ιαπωνια αλλα οχι και στην Αμερικη. Ισως επειδη τα οκτανια δεν ειναι αρκετα υψηλα εδω.
Νικος
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Παιδιά γιά να αλλάξω λίγο θέμα από τα ASR, ΕSP και σύστημα Haldex που συχνά μπερδευόμαστε θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γιά κινητήρες 1.8Τ VAG.Εχω διαβάσει σε περιοδικό ελληνικό ότι από το 2001 και μετά ο 1.8Τ κινητήρας του group VAG έχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT). Επίσης ξέρω από Αγγλία ότι τα Octavia 1.8T-RS που είναι μοντέλο που κυκλοφορεί από τέλος 2001 και μετά έχει VVT.
Ξέρει κανείς εάν και τα υπόλοιπα μοντέλα που φορούν τον 1.8Τ έχουν VVT μετά το 2001, και μπορούμε να το μάθουμε σίγουρα αυτό? Δηλαδή τα Leon, Toledo, Skoda, Audi A4, κλπ?Ευχαριστώ,
ChrisΝαι, σίγουρα το Leon 20VT και πιστεύω όλα τα αυτοκίνητα VAG μετά το 2001 έχουν VVT, κυρίως για λόγους εκπομπής ρύπων. Μπορείς να το διαπιστώσεις από το engine code. Αν είναι AUQ (αναφέρομαι στο LEON, αλλά μάλλον ισχύει και στα υπόλοιπα) έχει VVT.
Κυρίως όμως έχουν λίγο διαφορετική τουρμπίνα, την K03 Sport, έναντι της απλής K03, η οποία αποδίδει καλύτερα στις υψηλές στροφές (έχει τον impeller της Κ04). Επίσης δίνει λίγο μεγαλύτερα περιθώρια στις βελτιώσεις (κοντά στα 10 άλογα). -
Όμως δεν θα συνιστούσα τετρακίνητο με Haldex. Έχω οδηγήσει τετρακίνητο Γκόλφ. Αρχικά έχεις μούτρα, μέχρι να σπινιάρει. Τότε μπαίνει ο πίσω άξονας στο παιχνίδι, και κλείνει η τροχιά. Από αντανακλαστικά έχεις προσπαθήσει να διορθώσεις την υποστροφή, οπότε παραγίνεται η διόρθωση...
Απόλυτα σωστό αυτό που γράφεις. Το θέμα είναι ότι τα αυτοκίνητα με haldex δεν οδηγούνται στη στροφή με τα γκάζι στο πάτωμα όπως τα πραγματικά τετρακίνητα π.χ. Subaru Impreza, Mitsubishi EVO.
Εδώ 'μπαινουμε' στο στροφή χωρίς υπερβόλές, σηκώνωντας λίγο το πόδι από το γκάζι και όταν φτάσουμε στο 'apex' της στοφής 'σανιδώνουμε' επιταχύνοντας έτσι, χωρίς σπινιαρίσματα. Άρα δεν είναι προβληματικό το haldex, απλά έτσι δουλεύει...
Σίγουρα έιναι φοβερή και τρομερή η αίσθηση να στρίβεις με τα 'τέσσερα' αλλά όταν έχεις haldex για να το καταφέρεις αυτό, πρέπει να είσαι 'χεράς'.
Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω... -
meco έγραψε:
Απόλυτα σωστό αυτό που γράφεις. Το θέμα είναι ότι τα αυτοκίνητα με haldex δεν οδηγούνται στη στροφή με τα γκάζι στο πάτωμα όπως τα πραγματικά τετρακίνητα π.χ. Subaru Impreza, Mitsubishi EVO.
Εδώ 'μπαινουμε' στο στροφή χωρίς υπερβόλές, σηκώνωντας λίγο το πόδι από το γκάζι και όταν φτάσουμε στο 'apex' της στοφής 'σανιδώνουμε' επιταχύνοντας έτσι, χωρίς σπινιαρίσματα. Άρα δεν είναι προβληματικό το haldex, απλά έτσι δουλεύει...
Σίγουρα έιναι φοβερή και τρομερή η αίσθηση να στρίβεις με τα 'τέσσερα' αλλά όταν έχεις haldex για να το καταφέρεις αυτό, πρέπει να είσαι 'χεράς'.
Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω...Νομίζω ότι κι εσύ και ο GeorgeTabs έχετε δίκιο. Θα επιμείνω όμως στο θέμα της χρήσης του αυτοκινήτου. Ενα Subaru Impreza ή Mitsubishi EVO το παίρνεις για να το πηγαίνεις flat-out στα στροφιλίκια και για να στρίβεις με τα 'τέσσερα'. Σ' ένα καθαρά οικογενειακό αυτοκίνητο όμως, όπως το Octavia, το Haldex λειτουργεί σαν μια επιπλέον δικλείδα ενεργητικής ασφάλειας σε δύσκολες συνθήκες (βρεγμένο, χώμα, 'άσφαλτος-καθρέφτης'). Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ και αυτό είναι που περιμένω από ένα τέτοιο σύστημα.
Το θέμα είναι κατά πόσο αξίζει τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με το 2WD (μην ξεχνάμε βέβαια ότι το Haldex πάει 'πακέτο' με την multi-link πίσω ανάρτηση, ίσως αυτό είναι ακόμη σημαντικότερο για την οδική συμπεριφορά) -
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
meco έγραψε:Απόλυτα σωστό αυτό που γράφεις. Το θέμα είναι ότι τα αυτοκίνητα με haldex δεν οδηγούνται στη στροφή με τα γκάζι στο πάτωμα όπως τα πραγματικά τετρακίνητα π.χ. Subaru Impreza, Mitsubishi EVO.
Εδώ 'μπαινουμε' στο στροφή χωρίς υπερβόλές, σηκώνωντας λίγο το πόδι από το γκάζι και όταν φτάσουμε στο 'apex' της στοφής 'σανιδώνουμε' επιταχύνοντας έτσι, χωρίς σπινιαρίσματα. Άρα δεν είναι προβληματικό το haldex, απλά έτσι δουλεύει...
Σίγουρα έιναι φοβερή και τρομερή η αίσθηση να στρίβεις με τα 'τέσσερα' αλλά όταν έχεις haldex για να το καταφέρεις αυτό, πρέπει να είσαι 'χεράς'.
Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω...Νομίζω ότι κι εσύ και ο GeorgeTabs έχετε δίκιο. Θα επιμείνω όμως στο θέμα της χρήσης του αυτοκινήτου. Ενα Subaru Impreza ή Mitsubishi EVO το παίρνεις για να το πηγαίνεις flat-out στα στροφιλίκια και για να στρίβεις με τα 'τέσσερα'. Σ' ένα καθαρά οικογενειακό αυτοκίνητο όμως, όπως το Octavia, το Haldex λειτουργεί σαν μια επιπλέον δικλείδα ενεργητικής ασφάλειας σε δύσκολες συνθήκες (βρεγμένο, χώμα, 'άσφαλτος-καθρέφτης'). Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ και αυτό είναι που περιμένω από ένα τέτοιο σύστημα.
Το θέμα είναι κατά πόσο αξίζει τα παραπάνω χρήματα σε σχέση με το 2WD (μην ξεχνάμε βέβαια ότι το Haldex πάει 'πακέτο' με την multi-link πίσω ανάρτηση, ίσως αυτό είναι ακόμη σημαντικότερο για την οδική συμπεριφορά)O τρόπος οδήγησης του Haldex δεν κάνει κέφι... Καλύτερα ένα εμπροσθιοκίνητο...
Οι περιπτώσεις που η τετρακίνηση Haldex θα σε σώσει από την κακοτοπιά πιστεύω είναι λίγες, αν οδηγείς ενεργητικά. Φυσικά δεν θα σε τρομάζει όταν το συνιθίσεις, αλλά μου φαίνεται πως θα αναγκαστείς να προσαρμόσεις ασχημούτσικα τον τρόπο οδήγησής σου... Αν πάλι αφήνεις το αμάξι να τα κάνει όλα μόνο του, τότε δίνει αρκετά. Αλλά 1800 τούρμπο και οδήγηση που τα αφήνει όλα στο αμάξι εμένα κάπως μου κάθεται!
Κατά την γνώμη μου (και μόνο) δεν αξίζει τα λεφτά της η τετρακίνηση. Αν έκαναν τα ίδια ακτιβώς λεφτά, πάλι δικίνητο θα έπαιρνα. Πιο ωραία (για μένα) οδική συμπεριφορά, μικρότερη κατανάλωση (που είναι ήδη μεγάλη στον κινητήρα αυτόν), μικρότερο βάρος (άρα και καλύτερα για τα φρένα) και μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Και ακριβότερο (όχι δυσθεώρητα όμως) να ήταν το δικήνητο, αυτό θα έπαιρνα.
Τώρα η ανάρτηση είναι μια άλλη παράμετρος... Μπορώ να πάρω την ανάρτηση και να σας κάνω δώρο την τετρακίνηση;
-
Για τους φανατικούς του ομίλου VAG
Αν έχεις λεφτά παίρνεις Α4/Α6 Quattro ή αν έχεις πάρα πολλά παίρνεις Allroad. Αν δεν έχεις, θεωρώ ότι, μένεις στα 150 ή 180 ή 193 hp σε μπροστά κίνηση (δεν ξέρω πλέον σε πόσες εκδόσεις βγαίνει ο κινητήρας 1,8Τ ο οποίος στο μέλλον μάλλον θα κοπεί). Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί πρέπει να δώσει κάποιος τα επιπλέον λεφτά και να πάρει τετρακίνηση τύπου Haldex? Σε πάγους το Haldex μπορεί και να σε κρεμάσει (Έχω δει σε παγωμένη ανηφόρα να μην μπορεί να ξεκινήσει ούτε S3, ούτε Octavia 4x4)
Μην ξεχνάτε ότι στην Ελλάδα δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανείς χειμερινά λάστιχα.Και κάτι τελευταίο
Καλά ρε παιδιά στις στροφές όλοι σας στρίβετε στα όρια των αυτοκινήτων σας?
Εγώ πάντως στα 200,000 χλμ που έχω οδηγήσει έχω χάσει πρόσφυση σε στροφή μόνο μια φορά από λάθος μου επειδή η στροφή ήταν πολύ απότομη και δεν το ήξερα αλλά και πάλι δεν κινδύνευσα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
O τρόπος οδήγησης του Haldex δεν κάνει κέφι... Καλύτερα ένα εμπροσθιοκίνητο...
Συμφωνώ μόνο κατά το ήμιση. Από προσθιοκίνητο πάντως, προτιμώ τετρακίνητο, έστω και με haldex.
Οι περιπτώσεις που η τετρακίνηση Haldex θα σε σώσει από την κακοτοπιά πιστεύω είναι λίγες, αν οδηγείς ενεργητικά. Φυσικά δεν θα σε τρομάζει όταν το συνιθίσεις, αλλά μου φαίνεται πως θα αναγκαστείς να προσαρμόσεις ασχημούτσικα τον τρόπο οδήγησής σου... Αν πάλι αφήνεις το αμάξι να τα κάνει όλα μόνο του, τότε δίνει αρκετά. Αλλά 1800 τούρμπο και οδήγηση που τα αφήνει όλα στο αμάξι εμένα κάπως μου κάθεται!
Πάλι θα συμφωνήσω μόνο κατά το ήμιση μιας και ένα αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση όντως πηγαίνει μόνο του(σχεδόν). Ένα με haldex απαιτεί οδήγηση, ανάλογη με ένα προσθιοκίνητο.
Κατά την γνώμη μου (και μόνο) δεν αξίζει τα λεφτά της η τετρακίνηση. Αν έκαναν τα ίδια ακτιβώς λεφτά, πάλι δικίνητο θα έπαιρνα. Πιο ωραία (για μένα) οδική συμπεριφορά, μικρότερη κατανάλωση (που είναι ήδη μεγάλη στον κινητήρα αυτόν), μικρότερο βάρος (άρα και καλύτερα για τα φρένα) και μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Και ακριβότερο (όχι δυσθεώρητα όμως) να ήταν το δικήνητο, αυτό θα έπαιρνα.
Σωστά έγραψες 'Κατά την γνώμη μου (και μόνο)'. Δε μπορώ να βρω αρνητικό σε ένα 4κίνητο αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα 2κίνητο (αν εξαιρέσει κανέις τη κατανάλωση και πιθανόν τις χειρότερες επιδόσεις λόγου βάρους και απώλειων της μετάδοσης (για το ίδιο αυτοκίνητο).
Και για να εξηγούμαι προτιμώ τη μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και όχι συνεκτικό συμπλέκτη. Τοποθετήθηκα υπέρ του haldex μόνο και μόνο επειδή προσπαθείσατε μερικοί να το βγάλετε αχρηστο...Όχι και έτσι... -
Μα τι γίνεται, διαβάζω αν είναι χρήσιμη η τετρακίνηση και αν στρίβεις 'ωραία' με το haldex...
Εξαρτάται από την χρήση που κάνει ο καθένας. Εγώ κάθε σαββατοκύριακο τον χειμώνα είμαι στα χιόνια και έχω σιχαθεί τις αλυσίδες. Οπότε προτιμώ haldex και ας μην στρίβω με τα τέσσερα. (αν τουλάχιστον δεν μπορώ να ανέβω κι' άλλο σε τιμή).
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δε μπορώ να βρω αρνητικό σε ένα 4κίνητο αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα 2κίνητο (αν εξαιρέσει κανέις τη κατανάλωση και πιθανόν τις χειρότερες επιδόσεις λόγου βάρους και απώλειων της μετάδοσης (για το ίδιο αυτοκίνητο).
Και για να εξηγούμαι προτιμώ τη μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και όχι συνεκτικό συμπλέκτη. Τοποθετήθηκα υπέρ του haldex μόνο και μόνο επειδή προσπαθείσατε μερικοί να το βγάλετε αχρηστο...Όχι και έτσι...συμφωνώ απόλυτα
-
Ο χρήστης christos έγραψε:
Ναι, σίγουρα το Leon 20VT και πιστεύω όλα τα αυτοκίνητα VAG μετά το 2001 έχουν VVT, κυρίως για λόγους εκπομπής ρύπων. Μπορείς να το διαπιστώσεις από το engine code. Αν είναι AUQ (αναφέρομαι στο LEON, αλλά μάλλον ισχύει και στα υπόλοιπα) έχει VVT.
Κυρίως όμως έχουν λίγο διαφορετική τουρμπίνα, την K03 Sport, έναντι της απλής K03, η οποία αποδίδει καλύτερα στις υψηλές στροφές (έχει τον impeller της Κ04). Επίσης δίνει λίγο μεγαλύτερα περιθώρια στις βελτιώσεις (κοντά στα 10 άλογα).Ευχαριστώ γιά την πληροφορία. Τελικά το VVT συνδυάζεται με κωδικό κινητήρα ΑUQ? To δικό μου Οctavia 1.8T (αγορά τέλος 5/2001) έχει κωδικό AUM.
Στα Leon 20VT τι είδους βελτίωση προτείνει η αντιπροσωπεία? Δεν έχω δεί Leon-ABT. Θα υπαρχουν φαντάζομαι ανάλογα προγράμματα. Εχω ακούσει ότι το Leon 20VT το αναβαθμίζουν στα 210 hp.
Ευχαριστώ,
Chris -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για τους φανατικούς του ομίλου VAG
Αν έχεις λεφτά παίρνεις Α4/Α6 Quattro ή αν έχεις πάρα πολλά παίρνεις Allroad. Αν δεν έχεις, θεωρώ ότι, μένεις στα 150 ή 180 ή 193 hp σε μπροστά κίνηση (δεν ξέρω πλέον σε πόσες εκδόσεις βγαίνει ο κινητήρας 1,8Τ ο οποίος στο μέλλον μάλλον θα κοπεί). Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί πρέπει να δώσει κάποιος τα επιπλέον λεφτά και να πάρει τετρακίνηση τύπου Haldex? Σε πάγους το Haldex μπορεί και να σε κρεμάσει (Έχω δει σε παγωμένη ανηφόρα να μην μπορεί να ξεκινήσει ούτε S3, ούτε Octavia 4x4)
Μην ξεχνάτε ότι στην Ελλάδα δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανείς χειμερινά λάστιχα.Και κάτι τελευταίο
Καλά ρε παιδιά στις στροφές όλοι σας στρίβετε στα όρια των αυτοκινήτων σας?
Εγώ πάντως στα 200,000 χλμ που έχω οδηγήσει έχω χάσει πρόσφυση σε στροφή μόνο μια φορά από λάθος μου επειδή η στροφή ήταν πολύ απότομη και δεν το ήξερα αλλά και πάλι δεν κινδύνευσα.apokleietai na pas panw se xioni h pago me summer tires. 8eleis all-weather h xeimerina. Opote den einai problima oti to S3 den 3ekinise ston pago.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σωστά έγραψες 'Κατά την γνώμη μου (και μόνο)'. Δε μπορώ να βρω αρνητικό σε ένα 4κίνητο αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα 2κίνητο (αν εξαιρέσει κανέις τη κατανάλωση και πιθανόν τις χειρότερες επιδόσεις λόγου βάρους και απώλειων της μετάδοσης (για το ίδιο αυτοκίνητο).
Και για να εξηγούμαι προτιμώ τη μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και όχι συνεκτικό συμπλέκτη. Τοποθετήθηκα υπέρ του haldex μόνο και μόνο επειδή προσπαθείσατε μερικοί να το βγάλετε αχρηστο...Όχι και έτσι...Μα εννοείται πως είναι κατά τη γνώμη μου και μόνο!! Αυτό είναι βασικό αξίωμα της αυτοκίνησης!
Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο, στο ίδιο χρώμα, με τον ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα, ΧΩΡΙΣ να ζούμε σε κομμουνιστικό καθεστώς!!Για εμένα άχρηστο δεν είναι το Χάλντεξ. Άχρηστα είναι τα τάσια του αυτοκινήτου. Για μένα το Χάλντεξ είναι κακό, κάτι που (όπως είπα κιόλας) θα πλήρωνα να ΜΗΝ έχω!
Και για να κλείσω όπως ξεκίνησα, αυτή είναι η γνώμη μου και μόνο, σε άλλους μπορεί να είναι ουδέτερο, σε άλλους θετικό, και άλλοι θα πίνουν νερό στο όνομά του. Αυτή είναι η ομορφιά!
-
Να σας πω και τις δικες μου εμπειριες απο Octavia 4x4 150hp station!
Κωδικος μηχανης ARX με VVT on inlet valves. Ο 'ενεργοποιητης'
ειναι δεξια του καπακιου πισω απο την ευθεια του εκεντροφορου.
Εκει βρικεται συμφωνα με τα σχεδια και τον εχω δει (τουλαχιστον
εξωτερικα!!).
Ckosm, me to VAGCOM που εχεις, ισως να μπορεις να τρεξεις τεστ
στο actuator για ελεγχο λειτουργιας του.
Η καταναλωση (λιτρα/100χμ): 8.5 εθνικη με 110χμ/ω
9 με 130 χμ/ω.
7 με 90χμ/ω (ναι, εκανα και τετοιο ταξιδι οχι λογω κινησης!!!)
14-17 πολη.
10-11 μικτη διαδρομη (πολη και παλια εθνικη για ΚΑΖΑ-ΘΗΒΑ με
αρκετες προσπερασεις στον στενο αυτο δρομο λογω φορτηγων και
λοιπων σαλιγκαρων!)
17 σε κανονικη αναβαση στο χιονοδρομικο Παρνασου απο Αμφικλεια
22 σε γρηγορη ' ' ' '
Ελπιζω να σας διαφωτισα και σε αυτο (Μετρησεις με το γεμισμα του
ρεζερβουαρ και οχι με τον ενδεικτη του trip computer που δειχνει
λιγοτερα απο .4 εως 1.2 λτ/100). Ισως μεγαλυτερες καταναλωσεις
να βλεπετε λογω 180 ΗΡ και petal to the metal!
Οσο για το Haldex δοκιμασμενο στα παρακατω...
Εξαιρετο σε χωμα, λασπη (οχι και να βουλιαξουμε βεβαια),αμμο θαλλασης
(οχι την τελειως μαλακη που βουλιαζεις μεχρι το καλαμι του ποδιου σου!),
ελληνικους δρομους (ιδιαιτερα με βροχη-γλιτζα) και χιονια
(ξεκινα σε ανηφορικη στροφη με παγοποιημενο
χιονι και λαστιχα δρομου Proxes T1S 205/55/16, ενω στην ιδια καταβαση
τινει να γλιστρησει μεχρι ανεξελεγκτα στο φρενο με ταχυτητα 5χμ!!
Βγαλτε το ESP-ASR για να μπορεσει να δουλεψει στα χιονια).
Τα λαστιχα αυτα λογου του φαρδους τους (ισως και του πελματος τους),
κανουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στο χιονι και στην αμμο.
Και ναι, ΔΕΝ ειναι κανονικο τετρακινητο. Σε φουρκετα με καλη ασφαλτο
που οι ροδες αργουν να γλυστρισουν 'μουρωνει' και συνηθως μπαινει
το ESP και κοβει κινητηρα. Εκει θελει τα κολπα που περιγραφτηκαν
απο αλλους για να οδηγηθει γρηγορα.
Σταυρος -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Να σας πω και τις δικες μου εμπειριες απο Octavia 4x4 150hp station!
Κωδικος μηχανης ARX με VVT on inlet valves. Ο 'ενεργοποιητης'
ειναι δεξια του καπακιου πισω απο την ευθεια του εκεντροφορου.
Εκει βρικεται συμφωνα με τα σχεδια και τον εχω δει (τουλαχιστον
εξωτερικα!!).
Ckosm, me to VAGCOM που εχεις, ισως να μπορεις να τρεξεις τεστ
στο actuator για ελεγχο λειτουργιας του.Steve πότε το έχεις αγοράσει? 2001 ή 2002?
Δυστυχώς δεν έχω VAG-COM! To έχει ο Loukas vwvortex Forum!(ξεκινα σε ανηφορικη στροφη με παγοποιημενο
χιονι και λαστιχα δρομου Proxes T1S 205/55/16, ενω στην ιδια καταβαση
τινει να γλιστρησει μεχρι ανεξελεγκτα στο φρενο με ταχυτητα 5χμ!!
Βγαλτε το ESP-ASR για να μπορεσει να δουλεψει στα χιονια).
Τα λαστιχα αυτα λογου του φαρδους τους (ισως και του πελματος τους),
κανουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στο χιονι και στην αμμο.Eίσαι ευχαριστημένος με τα Toyo Proxes T1S 205/55/R16?
Ευχαριστώ,
Chris -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ευχαριστώ γιά την πληροφορία. Τελικά το VVT συνδυάζεται με κωδικό κινητήρα ΑUQ? To δικό μου Οctavia 1.8T (αγορά τέλος 5/2001) έχει κωδικό AUM.
Στα Leon 20VT τι είδους βελτίωση προτείνει η αντιπροσωπεία? Δεν έχω δεί Leon-ABT. Θα υπαρχουν φαντάζομαι ανάλογα προγράμματα. Εχω ακούσει ότι το Leon 20VT το αναβαθμίζουν στα 210 hp.
Ευχαριστώ,
ChrisΤελικά από ότι φαίνεται οι κωδικοί διαφέρουν, πιστεύω πάντως ότι τα
μοντέλα με VVT έχουν και τη Κ03 Sport. Η βελτίωση γίνεται από την
APR, η οποία έχει πολύ καλό όνομα και επιτρέπει διάφορα προγράμματα
τα οποία αλλάζουν από το cruise control (που πρέπει να εγκατασταθεί). Για παράδειγμα το stock πρόγραμμα, το βελτιωμένο για βενζίνη 95 οκτανίων και το βελτιωμένο για βενζίνη 98 οκτανίων.
Με το πρόγραμμα των 98 οκτανίων και με την Κ03 Sport βγαίνουν περίπου 215-220 άλογα, χωρίς καμία άλλη αλλαγή. Η βελτίωση δεν παραβιάζει την εγγύηση. Η ECU στέλνεται στην Αγγλία.Αναφορικά με την κατανάλωση που αναφέρθηκε και μιλώντας πάντα για το Leon των 180 Hp, με αρκετή προσοχή πλησιάζει τα 7lt/100km και με πολύ μπορεί να κατέβει πιο κάτω. Μιλάμε πάντα για ταξίδι (λίγα χλμ. εντός πόλης) με ταχύτητες στα 120-130 με ελάχιστα ξεσπάσματα. Αν φυσικά πιεστεί, άντε γεια. Όλα αυτά με Shell VPR βενζίνη και συνολική αυτονομία γύρω στα 670 χλμ. (55 λίτρα ρεζερβουάρ) πριν την ένδειξη low fuel.
-
Ο χρήστης christos έγραψε:
Ευχαριστώ γιά την πληροφορία. Τελικά το VVT συνδυάζεται με κωδικό κινητήρα ΑUQ? To δικό μου Οctavia 1.8T (αγορά τέλος 5/2001) έχει κωδικό AUM.
Στα Leon 20VT τι είδους βελτίωση προτείνει η αντιπροσωπεία? Δεν έχω δεί Leon-ABT. Θα υπαρχουν φαντάζομαι ανάλογα προγράμματα. Εχω ακούσει ότι το Leon 20VT το αναβαθμίζουν στα 210 hp.
Ευχαριστώ,
ChrisΤελικά από ότι φαίνεται οι κωδικοί διαφέρουν, πιστεύω πάντως ότι τα
μοντέλα με VVT έχουν και τη Κ03 Sport. Η βελτίωση γίνεται από την
APR, η οποία έχει πολύ καλό όνομα και επιτρέπει διάφορα προγράμματα
τα οποία αλλάζουν από το cruise control (που πρέπει να εγκατασταθεί). Για παράδειγμα το stock πρόγραμμα, το βελτιωμένο για βενζίνη 95 οκτανίων και το βελτιωμένο για βενζίνη 98 οκτανίων.
Με το πρόγραμμα των 98 οκτανίων και με την Κ03 Sport βγαίνουν περίπου 215-220 άλογα, χωρίς καμία άλλη αλλαγή. Η βελτίωση δεν παραβιάζει την εγγύηση. Η ECU στέλνεται στην Αγγλία.Αναφορικά με την κατανάλωση που αναφέρθηκε και μιλώντας πάντα για το Leon των 180 Hp, με αρκετή προσοχή πλησιάζει τα 7lt/100km και με πολύ μπορεί να κατέβει πιο κάτω. Μιλάμε πάντα για ταξίδι (λίγα χλμ. εντός πόλης) με ταχύτητες στα 120-130 με ελάχιστα ξεσπάσματα. Αν φυσικά πιεστεί, άντε γεια. Όλα αυτά με Shell VPR βενζίνη και συνολική αυτονομία γύρω στα 670 χλμ. (55 λίτρα ρεζερβουάρ) πριν την ένδειξη low fuel.
Dyskolo na to pistepsw 7lt/100. Alla ti prosferei h Shell VPR apo tin empeireia sas?
Tin ebala kai egw me skopo na meiwsw ligo to 8orybo sto ta3idi.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Dyskolo na to pistepsw 7lt/100. Alla ti prosferei h Shell VPR apo tin empeireia sas?
Tin ebala kai egw me skopo na meiwsw ligo to 8orybo sto ta3idi.
Για το θόρυβο δεν παρατήρησα κάποια διαφορά.
Αυτό που όντως φαίνεται (αν και όχι έντονα) είναι το τράβηγμα στις υψηλές στροφές. Επίσης η οικονομία. Βέβαια εν τω μεταξύ έχει ανοίξει και ο κινητήρας, οπότε είναι λογικό να παρατηρούνται διαφορές.
Οι παραπάνω διαφορές διαπιστώθηκαν μεταξύ της super unleaded Shell (υπάρχει ακόμα;) και της Vpr από το ίδιο πρατήριο. Ενδεχομένως οι διαφορές από την απλή αμόλυβδη να είναι μεγάλες. Τώρα αν δικαιολογείται το κόστος της, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Κάποια στιγμή θα ξαναβάλω Super Unleaded για να δω.
Όσο για την κατανάλωση, η τιμή 7lt/100Km έχει επιτευχθεί πολλές φορές στην ίδια διαδρομή 300 χλμ (την κάνω συχνά). Στις μεγάλες ευθείες και τα ραντάρ να παραμονεύουν, παίζοντας με την κατανάλωση και το trip computer είναι η μόνη ευχάριστη ενασχόληση -
Η Σούπερ Αμόλυβδη της Shell από τη V-Power Racing έχουν διαφορά πέρα από το πρόσθετο που διατηρεί καθαρό τον κινητήρα; Λογικά δεν έχουν τα ίδια οκτάνια; Όπως η Απλή Αμόλυβδη και η σκέτη V-Power;
Στις μεγάλες ευθείες και τα ραντάρ να παραμονεύουν, παίζοντας με την κατανάλωση και το trip computer είναι η μόνη ευχάριστη ενασχόληση.
Άρα δεν είμαι ο μόνο που παίζει με την κατανάλωση στα μεγάλα ταξίδια...
Πάντως ένας Φινλανδός μου είπε ότι έκανε 1090km με ένα ρεζερβουάρ (65lt) με την 320 diesel του ( -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η Σούπερ Αμόλυβδη της Shell από τη V-Power Racing έχουν διαφορά πέρα από το πρόσθετο που διατηρεί καθαρό τον κινητήρα; Λογικά δεν έχουν τα ίδια οκτάνια; Όπως η Απλή Αμόλυβδη και η σκέτη V-Power;Στις μεγάλες ευθείες και τα ραντάρ να παραμονεύουν, παίζοντας με την κατανάλωση και το trip computer είναι η μόνη ευχάριστη ενασχόληση.
Άρα δεν είμαι ο μόνο που παίζει με την κατανάλωση στα μεγάλα ταξίδια...
Πάντως ένας Φινλανδός μου είπε ότι έκανε 1090km με ένα ρεζερβουάρ (65lt) με την 320 diesel του (
SEAT Toledo 1.8 Turbo 180 HP