-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
..και τί Ζητάω,τί Ζητάω,τί Ζητάω?
Μια μαύρη Ντατσουνιά να κυκλοφοράωω....
το παραπάνω άδεται σε καψουρολαικό ρυθμό,τονίζοντας τον καημό μου για το Ζ..
καψουρολαϊκός ο Σαββόπουλος ρε? τσκ τσκ τσκ
ο Σαββόπουλος όχι,το συγκεκριμένο ναι (παραλλάσσεται ο ρυθμός)!
Θα στο τραγουδήσω από κοντά
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η boxster είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.5.....?
Γιατί είναι καλύτερη παντού Μιχάλη;
350Ζ για εμένα δαγκωτό! Με Volk Racing TE37 σε bronze χρώμα. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
..και τί Ζητάω,τί Ζητάω,τί Ζητάω?Μια μαύρη Ντατσουνιά να κυκλοφοράωω....
το παραπάνω άδεται σε καψουρολαικό ρυθμό,τονίζοντας τον καημό μου για το Ζ..
Μαζι σου
-
Εδώ χρειάζεται ένας Zουπερμαν. Και το Ζ είναι απλά φανταζτικό. Με τα λεφτά που περισεύουν η Nιzzzzzzzmo να είναι καλά
-
2005 Boxster S!
2004 Boxster S sto ebay me $40 xiliarika.
-
Προτιμω να βλεπω κατι τετοιο οταν οδηγω:
-
To Z έχει δύο ελλατώματα:
-Μπανάλ εσωτερικό με πλαστικά επιπέδου Suzuki Swift του 1990
-Κάθε φορά που απαντάς 'Nissan 350Z' στην ερώτηση 'τι αυτοκίνητο έχεις', εισπράτεις ένα βλέμμα συμπόνοιας η, σε ακραίες περιπτώσεις, υπεροψίας . Εκτός βέβαια, από αυτούς που ξέρουν.Το πρώτο το συνηθίζεις (τουλάχιστον, φαίνεται ανθεκτικό), το δεύτερο έχει πλάκα!
Α, και κάτι άλλο που νομίζω κάποιος το ανέφερε έμμεσα - αγοράζεις Boxster με 80Κ και περνάς - πλέον - σχεδόν απαρατήρητος. Αγοράζεις Ζ με 51Κ και μαζεύονται fans και αναγνώστες των 4Τ και χαζεύουν .
-
ÍôÜôÆïõí
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Η boxster είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Γιατί είναι καλύτερη παντού Μιχάλη;
350Ζ για εμένα δαγκωτό! Με Volk Racing TE37 σε bronze χρώμα.Πιο σωστά ' Η boxster λογικά θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού.
Το γιατί είναι προφανές. Είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό της (σύμφωνα με το fifth gear) και υπάρχει και το δεδομένο ότι οι porsche είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που υπάρχουν.
Το γιατί για αυτό το τελευταίο μπορώ να το πω.
1.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών.
2. Κορυφαία αξιοπιστία.
3. Κορυφαία και σπορ οδική συμπεριφορά.
Το κακό είναι ότι είναι λιιιιιιιίγο ακριβές... -
Θα μπορούσε να είναι και το νέο αυτοκίνητο των Z Z Top, βαμμένο κόκκινο και με τον κεραυνό στο πλάι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Θα μπορούσε να είναι και το νέο αυτοκίνητο των Z Z Top, βαμμένο κόκκινο και με τον κεραυνό στο πλάι.Σωστός!!!Gimme all your lovin' (όχι εσύ-η Μόνικα!!!) και τέρμα τα γκάζια...
-
Η διαφορά τιμής δεν είναι τόσο υπερβολική αν σκεφτείτε ότι η Porsche έχει όνομα και κύρος, άλλη ποιότητα κατασκευής και κύλισης, είναι ανοιχτή (το ανοιχτό Ζ είναι μερικά χιλιάρικα πιο κοντά) και μπορεί στα απλά νούμερα να μοιάζει αργή αλλά στην πράξη?? Και είναι αυτό το πάν??
Και μόνο το γεγονός ότι το κοιτάζουν πιο πολύ ίσως επειδή κάποιοι νομίζουν ότι επειδή είναι Datsun/Nissan είναι το 'δικό τους' αυτοκίνητο που θα χτυπήσει την Porsche λέω Boxster... και για να είμαι υπεράνω τέτοιων αναζητήσεων... και για να περνάω απαρατήρητος, δεν μου αρέσει να με πολυκοιτάνε και με ματιάζουνε....
Πάντως αισθητικά η Ζ είναι για μένα ομορφότερη της Β. Αν και η Ζ η ανοιχτή υστερεί σε αυτόν τον τομέα από την κλειστή.
Η συμπεριφορά της Boxster ήταν, είναι και μάλλον θα παραμείνει σημείο αναφοράς (και καμία σχέση έχει με τις προσπάθειες που έγιναν στην 911 που είναι από αρχικής σύλληψης compromised/καταδικασμένη.....). Συνδυάζει επαρκή άνεση και πρακτικότητα (2 χώροι αποσκευών) για καθημερινή χρήση με δυνατότητα χρήσης σε πίστα χωρίς εκνευρισμό και αντέχει για πάντα. Δε λέω ότι το Ζ είναι κακό αυτοκίνητο, κάθε άλλο πρόκειται για ένα εξαιρετικό δείγμα απλά το Β είναι καλύτερο.... αν μπορείς να πληρώσεις τη διαφορά!
Όπως και να έχει δεν διαθέτω ούτε τα 50 ούτε τα 70 χιλιάρικα οπότε ευτυχώς(?) δεν μπαίνω στο δίλημμα! Το χειρότερο είναι να έχεις τα 50-55 αλλά όχι τα περισσότερα.... -
Η συζήτηση πεί 911 μετακόμισε εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 445#284445
-
350Z και αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι 'I love my Datsun'
Με τα λεφτά που περισσεύουν από την αγορά του Ζ το κάνεις Biturbο με επώνυμο κιτ και παίζεις στα 360 άλογα -
Το κάνεις biturbo και κερδίζεις μόνο 80 άλογα?
Λίγα δεν είναι για biturbo? (Δεν ξέρω αλλά η λέξη 'biturbo' με προϊδεάζει για πολλλλλλά άλογα..) -
...τα άλογα δεν είναι φιστίκια. Τι θα πει 'μόνο' 80 άλογα?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το κάνεις biturbo και κερδίζεις μόνο 80 άλογα?
Λίγα δεν είναι για biturbo? (Δεν ξέρω αλλά η λέξη 'biturbo' με προϊδεάζει για πολλλλλλά άλογα..)Για να είναι ομοιογενές και αξιόπιστο το κρατάνε στα 80 άλογα, τα οποία είναι υπεραρκετά για να κάνουν το 350Ζ άπιαστο...
-
Όντως δεν είναι φιστίκια αλλά 3500κ.εκ. και turbo με έκαναν να περιμένω περισσότερα άλογα..Ίσως τα 80 άλογα να είναι μόνο το turbo και χωρίς πρόγραμμα και λοιπά παρελκόμενα οπότε είναι αρκετά..
Περίμενα πάντως να πάρει γύρω στα 100-150 άλογα με το turbo..Υ.Γ. (ασχετο) Το βιβλίο με τους νόμους το μέρφυ πως το είπες?
-
Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
350Z και αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι 'I love my Datsun'
Με τα λεφτά που περισσεύουν από την αγορά του Ζ το κάνεις Biturbο με επώνυμο κιτ και παίζεις στα 360 άλογαΝομίζω η μετατροπή της Greddy παίζει στα 7000 ευρώ και είναι πολύ αξιόπιστη. Οπότε, θεωρητικά, με 58.000 ευρώ έχεις ένα σπάνιο υπεραυτοκίνητο των 360 αλόγων .
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
350Z êáé áõôïêüëëçôï óôï ðßóù ôæÜìé 'I love my Datsun'
Ìå ôá ëåöôÜ ðïõ ðåñéóóåýïõí áðü ôçí áãïñÜ ôïõ Æ ôï êÜíåéò Biturbï ìå åðþíõìï êéô êáé ðáßæåéò óôá 360 ÜëïãáÍïìßæù ç ìåôáôñïðÞ ôçò Greddy ðáßæåé óôá 7000 åõñþ êáé åßíáé ðïëý áîéüðéóôç. Ïðüôå, èåùñçôéêÜ, ìå 58.000 åõñþ Ý÷åéò Ýíá óðÜíéï õðåñáõôïêßíçôï ôùí 360 áëüãùí .
ÊáëÜ áêüìá äåí ôï åßäáìå ôïýñìðï ôï âáöôßóáìå ??? åæåéò äå ðáßæåóôå ìå ôßðïôá ......
ÊáëÜ ôï ëïãáñéáóìü óôïí ëáóôé÷Ü íá äþ ðïéïò èá ðëçñþíåé
Boxster vs 350Z