-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πάντως νόμους που τόσο καταφανώς και ξεδιάντροπα υποστηρίζουν ένα ολόκληρο οικονομικό κύκλωμα δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί.Στην Αγγλία κάνεις ότι θέλεις, εγκαθιστάς το σύστημα ο ίδιος, το μεταφέρεις, το βγάζεις και δε ρωτάς κανένα αν θες, αρκεί το αμάξι τελικά να περνάει ΜΟΤ (το εκεί ΚΤΕΟ).
Και μη μου πει κανένας για λόγους ασφαλείας κλπ!!! Δεν είναι ηλίθιοι οι Άγγλοι και εμείς έξυπνοι!!!
Πολύ καλά τα λες.
Εκτός αυτού, επιδοτείτε η όλη διαδικασία και έχουν και μειωμένα τέλη στα ασφάλιστρα.
Πριν από 7 χρόνια περίπου που ήταν στο υπουργείο μεταφορών ο Άρης Σταθάκης του έστειλα μια επιστολή με τα προσόντα του αερίου και θα ήταν καλό να επιδοτηθεί και εδώ, αλλά τι να πρωτοπρολάβει ο άνθρωπος στο μπουρδέλο που ζούμε.
Τελικά παραιτήθηκε και εξέμπλεξε. -
Ο χρήστης kristos έγραψε:
Στο σαμουραι που περασα προσφατα υγραεριο 31/10/2013 πανω στις αποδειξεις που μου εδωσε ο εγκαταστατης εγραψε με στυλο οτι τα εξαρτηματα που χρησιμοποιηθηκαν ηταν καινουργια και αμεταχειριστα και μου πε οτι κοιτανε τις αποδειξεις οταν το παει για το κτεο του υγραεριου και για αυτο πλεον δεν μπορουν να μην κοψουν αποδειξη και να γλιτωσεις το Φ.Π.Α.Εχει αλλαξει η νομοθεσια και οι σοβαροι εγκαταστατες στειλαν μυνηματα στους οδηγους για ενημερωση.
ΥΓ φιλος κυνηγος με υγραεριο σε samurai εδω και 20 χρονια..............μου λεγε προχτες οτι δεν καταλαβαινει τιποτα
ΥΓ χαιρετισμους Κυριακο εδω ειμαι..... -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Στο σαμουραι που περασα προσφατα υγραεριο 31/10/2013 πανω στις αποδειξεις που μου εδωσε ο εγκαταστατης εγραψε με στυλο οτι τα εξαρτηματα που χρησιμοποιηθηκαν ηταν καινουργια και αμεταχειριστα και μου πε οτι κοιτανε τις αποδειξεις οταν το παει για το κτεο του υγραεριου και για αυτο πλεον δεν μπορουν να μην κοψουν αποδειξη και να γλιτωσεις το Φ.Π.Α.
Εχει αλλαξει η νομοθεσια και οι σοβαροι εγκαταστατες στειλαν μυνηματα στους οδηγους για ενημερωση.
ΥΓ φιλος κυνηγος με υγραεριο σε samurai εδω και 20 χρονια..............μου λεγε προχτες οτι δεν καταλαβαινει τιποτα
ΥΓ χαιρετισμους Κυριακο εδω ειμαι.....τελικα εισαι παλιοχαρακτηρας, πουθενα δεν τον αφηνεις να ηρεμησει.
-
τα θελει ο κ....λος του
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
τωρα με το αεριο στα 0.90€ και τη βενζινη στο 1,65€, η συναρτηση αλλαζει
παρόλο που έχουν ανοιξει πολλά πρατήρια εχει ακριβύνει αρκετά το αεριο ενώ η βενζίνη παει προς τα κάτω. φαντάσου που στην δική μου περιοχή το αεριο εχει 0,94 κ η βενζίνη κάτω από 1,58
Άκουγα τον πρόεδρο βενζινοπωλών Ξάνθης που έλεγε σε ένα τοπικό κανάλι πως η κίνηση στα πρατήρια που πουλάνε υγραέριο έχει πέσει πολύ γιατί όσοι είχαν βάλει υγραέριο στα δίλιτρα οι περισσότεροι έχουν παραδώσει πινακίδες ενώ στα χαμηλότερα κυβικά έχουν μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου. Αυτό που πουλάει είναι το πετρέλαιο αλλά και εδώ υπάρχει ο κίνδυνος να εξισωθεί η τιμή του με τη βενζίνης όπως ζητάει η τρόικα
ετσι τον συμφαιρει ετσι λεει...
απο οτι ακουγεται μαλλον αν παει και στησει καραουλι στα συνορα θα αλλαξει γνωμη...Γιατί τον συμφέρει να τα λέει έτσι;
-
Γιατι το προβλημα δεν ειναι τοσο η καταθεση πινακιδων μια που υγραεριο εχουν βαλει ακομαι και σε... ατος, αλλα το 0,65 των σκοπιων και της βουλγαριας, οπου συνδιαζομενο και με βενζινη και με χωνια κ.λ.π. κ.λ.π. και πρωτιστως τι χρεωνουν οι ιδιοι το λιτρο οταν ο Βολος κινηται στο 0,80, βγαινει κερδος παρά τα παραπανισια χλμ...
-
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?ε ενταξει δεν το λες και γεροντακι 10ετιας αμαξι.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?
ε ενταξει δεν το λες και γεροντακι 10ετιας αμαξι.
X2 στην Ελλάδα μας προπαντός!
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?για τι αυτοκινητο μιλαμε; (το ...'γεροντακι')
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?
για τι αυτοκινητο μιλαμε; (το ...'γεροντακι')
Αυτό με τα τέλη ξέχνα το, μέχρι φέτος. Πόσα χιλιόμετρα έχει το παλιό και σε ικανοποιεί γενικότερα; Ζητάει άμεσα τίποτα σημαντικό και ακριβό; Αν το πουλήσεις πόσα θα πιάσεις; Βάλε τα όλα κάτω και σκέψου. Επίσης πόσα σου στοιχίζει ανά 100κμ το παλιό και πόσα το καινούργιο; Επίσης τα οικονομικά σου πως θα είναι αν αποχωριστείς τα 13,000€ ;
-
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.
-
Εγώ πάντως όπως τα λες δεν θα το πουλούσα. Η τιμή υγραερίου πάντα ανεβαίνει τέτοια εποχή αν δείτε τα γραφήματα, ακόμη από την εποχή που υπήρχαν σε όλη την Ελλάδα 48 πρατήρια. Απλά φέτος έπεσε άσχημη συγκυρία λόγω παράλληλης μείωσης και της τιμής της βενζίνης
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.Εγώ δεν θα το άλλαζα τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια.
Όσο για την εξίσωση των τιμών που λες, πάλι συμφέρει ο πετρελαιοκινητήρας λόγου αυξημένης απόδοσης. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.
Εγώ δεν θα το άλλαζα τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια.
Όσο για την εξίσωση των τιμών που λες, πάλι συμφέρει ο πετρελαιοκινητήρας λόγου αυξημένης απόδοσης.το εξτρα κοστος για να αγορασεις νεο αυτοκινητο την σημερινη εποχη ειναι πολυ μεγαλο ομως.
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.πεταμενα χρηματα ειναι το υγρο ψεκασμου για ατμοσφαιρικο κινητηρα, βαλε ενα αεριου ψεκασμου μια χαρα δουλευει, που κυμαινεται στα 600-800Ε να το κανεις συντομα αποσβεση
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.
πεταμενα χρηματα ειναι το υγρο ψεκασμου για ατμοσφαιρικο κινητηρα, βαλε ενα αεριου ψεκασμου μια χαρα δουλευει, που κυμαινεται στα 600-800Ε να το κανεις συντομα αποσβεση
Μα φίλε r200 νομίζω ότι ήδη έχει βάλει το σύστημα και το δίλλημα είναι να κρατήσει το αυτοκίνητο ή όχι!!
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?Το υγραέριο πήγε από 0.65 κοντά στα 0.80 κάτι. Ίσως ανέβει και παραπάνω. Το ντίζελ από όσο φαίνεται δε θα έχει τουλάχιστον τέτοια άνοδο στην τιμή του. Εκτός αυτού ο πετρελαιοκινητήρας δε θέλει τόσο συντήρηση. Οπότε για εμένα καλύτερα πετρέλαιο.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?
Το υγραέριο πήγε από 0.65 κοντά στα 0.80 κάτι. Ίσως ανέβει και παραπάνω. Το ντίζελ από όσο φαίνεται δε θα έχει τουλάχιστον τέτοια άνοδο στην τιμή του. Εκτός αυτού ο πετρελαιοκινητήρας δε θέλει τόσο συντήρηση. Οπότε για εμένα καλύτερα πετρέλαιο.
γιατι το λες αυτο?
-
Γιατι ακομα δεν εχουν αρχισει τα μπαμ απο τα 'τηγανολαδα' στις τρομπες υψηλης πιεσης και τα μπεκ....
τα πετρελαια ΚΑΠΟΤΕ ηταν πιο απλά στην συντηρηση ( κι οταν βεβαιως ειχαν και ΠΟΛΥ μικροτερη αποδοση)
Υγραεριοκίνηση!