Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 622
    • 623
    • 624
    • 625
    • 626
    • 731
    • 732
    • 624 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    128373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Πάντως νόμους που τόσο καταφανώς και ξεδιάντροπα υποστηρίζουν ένα ολόκληρο οικονομικό κύκλωμα δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί.

      Στην Αγγλία κάνεις ότι θέλεις, εγκαθιστάς το σύστημα ο ίδιος, το μεταφέρεις, το βγάζεις και δε ρωτάς κανένα αν θες, αρκεί το αμάξι τελικά να περνάει ΜΟΤ (το εκεί ΚΤΕΟ).

      Και μη μου πει κανένας για λόγους ασφαλείας κλπ!!! Δεν είναι ηλίθιοι οι Άγγλοι και εμείς έξυπνοι!!!

      Πολύ καλά τα λες.
      Εκτός αυτού, επιδοτείτε η όλη διαδικασία και έχουν και μειωμένα τέλη στα ασφάλιστρα.
      Πριν από 7 χρόνια περίπου που ήταν στο υπουργείο μεταφορών ο Άρης Σταθάκης του έστειλα μια επιστολή με τα προσόντα του αερίου και θα ήταν καλό να επιδοτηθεί και εδώ, αλλά τι να πρωτοπρολάβει ο άνθρωπος στο μπουρδέλο που ζούμε.
      Τελικά παραιτήθηκε και εξέμπλεξε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        m-evius last edited by

        Ο χρήστης kristos έγραψε:
        Στο σαμουραι που περασα προσφατα υγραεριο 31/10/2013 πανω στις αποδειξεις που μου εδωσε ο εγκαταστατης εγραψε με στυλο οτι τα εξαρτηματα που χρησιμοποιηθηκαν ηταν καινουργια και αμεταχειριστα και μου πε οτι κοιτανε τις αποδειξεις οταν το παει για το κτεο του υγραεριου και για αυτο πλεον δεν μπορουν να μην κοψουν αποδειξη και να γλιτωσεις το Φ.Π.Α.

        Εχει αλλαξει η νομοθεσια και οι σοβαροι εγκαταστατες στειλαν μυνηματα στους οδηγους για ενημερωση.
        ΥΓ φιλος κυνηγος με υγραεριο σε samurai εδω και 20 χρονια..............μου λεγε προχτες οτι δεν καταλαβαινει τιποτα
        ΥΓ χαιρετισμους Κυριακο εδω ειμαι.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης m@evius έγραψε:

          Στο σαμουραι που περασα προσφατα υγραεριο 31/10/2013 πανω στις αποδειξεις που μου εδωσε ο εγκαταστατης εγραψε με στυλο οτι τα εξαρτηματα που χρησιμοποιηθηκαν ηταν καινουργια και αμεταχειριστα και μου πε οτι κοιτανε τις αποδειξεις οταν το παει για το κτεο του υγραεριου και για αυτο πλεον δεν μπορουν να μην κοψουν αποδειξη και να γλιτωσεις το Φ.Π.Α.

          Εχει αλλαξει η νομοθεσια και οι σοβαροι εγκαταστατες στειλαν μυνηματα στους οδηγους για ενημερωση.
          ΥΓ φιλος κυνηγος με υγραεριο σε samurai εδω και 20 χρονια..............μου λεγε προχτες οτι δεν καταλαβαινει τιποτα
          ΥΓ χαιρετισμους Κυριακο εδω ειμαι.....

          τελικα εισαι παλιοχαρακτηρας, πουθενα δεν τον αφηνεις να ηρεμησει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            m-evius last edited by

            τα θελει ο κ....λος του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panosft last edited by

              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

              τωρα με το αεριο στα 0.90€ και τη βενζινη στο 1,65€, η συναρτηση αλλαζει

              παρόλο που έχουν ανοιξει πολλά πρατήρια εχει ακριβύνει αρκετά το αεριο ενώ η βενζίνη παει προς τα κάτω. φαντάσου που στην δική μου περιοχή το αεριο εχει 0,94 κ η βενζίνη κάτω από 1,58

              Άκουγα τον πρόεδρο βενζινοπωλών Ξάνθης που έλεγε σε ένα τοπικό κανάλι πως η κίνηση στα πρατήρια που πουλάνε υγραέριο έχει πέσει πολύ γιατί όσοι είχαν βάλει υγραέριο στα δίλιτρα οι περισσότεροι έχουν παραδώσει πινακίδες ενώ στα χαμηλότερα κυβικά έχουν μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου. Αυτό που πουλάει είναι το πετρέλαιο αλλά και εδώ υπάρχει ο κίνδυνος να εξισωθεί η τιμή του με τη βενζίνης όπως ζητάει η τρόικα

              ετσι τον συμφαιρει ετσι λεει...
              απο οτι ακουγεται μαλλον αν παει και στησει καραουλι στα συνορα θα αλλαξει γνωμη...

              Γιατί τον συμφέρει να τα λέει έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Γιατι το προβλημα δεν ειναι τοσο η καταθεση πινακιδων μια που υγραεριο εχουν βαλει ακομαι και σε... ατος, αλλα το 0,65 των σκοπιων και της βουλγαριας, οπου συνδιαζομενο και με βενζινη και με χωνια κ.λ.π. κ.λ.π. και πρωτιστως τι χρεωνουν οι ιδιοι το λιτρο οταν ο Βολος κινηται στο 0,80, βγαινει κερδος παρά τα παραπανισια χλμ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos-papadopoylos last edited by

                  Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                    Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                    ε ενταξει δεν το λες και γεροντακι 10ετιας αμαξι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Ο χρήστης edmond έγραψε:

                      Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                      ε ενταξει δεν το λες και γεροντακι 10ετιας αμαξι.

                      X2 στην Ελλάδα μας προπαντός!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                        Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                        για τι αυτοκινητο μιλαμε; (το ...'γεροντακι')

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:

                          Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                          για τι αυτοκινητο μιλαμε; (το ...'γεροντακι')

                          Αυτό με τα τέλη ξέχνα το, μέχρι φέτος. Πόσα χιλιόμετρα έχει το παλιό και σε ικανοποιεί γενικότερα; Ζητάει άμεσα τίποτα σημαντικό και ακριβό; Αν το πουλήσεις πόσα θα πιάσεις; Βάλε τα όλα κάτω και σκέψου. Επίσης πόσα σου στοιχίζει ανά 100κμ το παλιό και πόσα το καινούργιο; Επίσης τα οικονομικά σου πως θα είναι αν αποχωριστείς τα 13,000€ ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos-papadopoylos last edited by

                            Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              Εγώ πάντως όπως τα λες δεν θα το πουλούσα. Η τιμή υγραερίου πάντα ανεβαίνει τέτοια εποχή αν δείτε τα γραφήματα, ακόμη από την εποχή που υπήρχαν σε όλη την Ελλάδα 48 πρατήρια. Απλά φέτος έπεσε άσχημη συγκυρία λόγω παράλληλης μείωσης και της τιμής της βενζίνης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-chania last edited by

                                Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.

                                Εγώ δεν θα το άλλαζα τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια.
                                Όσο για την εξίσωση των τιμών που λες, πάλι συμφέρει ο πετρελαιοκινητήρας λόγου αυξημένης απόδοσης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                                  Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.

                                  Εγώ δεν θα το άλλαζα τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια.
                                  Όσο για την εξίσωση των τιμών που λες, πάλι συμφέρει ο πετρελαιοκινητήρας λόγου αυξημένης απόδοσης.

                                  το εξτρα κοστος για να αγορασεις νεο αυτοκινητο την σημερινη εποχη ειναι πολυ μεγαλο ομως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                    Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.

                                    πεταμενα χρηματα ειναι το υγρο ψεκασμου για ατμοσφαιρικο κινητηρα, βαλε ενα αεριου ψεκασμου μια χαρα δουλευει, που κυμαινεται στα 600-800Ε να το κανεις συντομα αποσβεση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                      Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.

                                      πεταμενα χρηματα ειναι το υγρο ψεκασμου για ατμοσφαιρικο κινητηρα, βαλε ενα αεριου ψεκασμου μια χαρα δουλευει, που κυμαινεται στα 600-800Ε να το κανεις συντομα αποσβεση

                                      Μα φίλε r200 νομίζω ότι ήδη έχει βάλει το σύστημα και το δίλλημα είναι να κρατήσει το αυτοκίνητο ή όχι!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                        Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                                        Το υγραέριο πήγε από 0.65 κοντά στα 0.80 κάτι. Ίσως ανέβει και παραπάνω. Το ντίζελ από όσο φαίνεται δε θα έχει τουλάχιστον τέτοια άνοδο στην τιμή του. Εκτός αυτού ο πετρελαιοκινητήρας δε θέλει τόσο συντήρηση. Οπότε για εμένα καλύτερα πετρέλαιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης panosft έγραψε:

                                          Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?

                                          Το υγραέριο πήγε από 0.65 κοντά στα 0.80 κάτι. Ίσως ανέβει και παραπάνω. Το ντίζελ από όσο φαίνεται δε θα έχει τουλάχιστον τέτοια άνοδο στην τιμή του. Εκτός αυτού ο πετρελαιοκινητήρας δε θέλει τόσο συντήρηση. Οπότε για εμένα καλύτερα πετρέλαιο.

                                          γιατι το λες αυτο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Γιατι ακομα δεν εχουν αρχισει τα μπαμ απο τα 'τηγανολαδα' στις τρομπες υψηλης πιεσης και τα μπεκ....

                                            τα πετρελαια ΚΑΠΟΤΕ ηταν πιο απλά στην συντηρηση ( κι οταν βεβαιως ειχαν και ΠΟΛΥ μικροτερη αποδοση)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 622
                                            • 623
                                            • 624
                                            • 625
                                            • 626
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 624 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr