-
Μερικοί το χρησιμοποιούν και για προώθηση των προϊόντων τους αλλά σαν καταναλωτής δεν θα πεισθώ παραπάνω για να αγοράσω επειδή το είδα στο fb από ότι αν το άκουγα στο ραδιόφωνο για παράδειγμα. Βλέποντάς το σαν έμπορος, είναι ένα φθηνό (δωρεάν βασικά) μέσο προβολής αλλά έχω τεράστιες αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα και την στόχευση που προσφέρει.
^γενικά σαν καταναλωτής/εμπορος
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
και αυτα που λεω ισχυουν για αυτον και χονδρικους γενικως.χονδρικούς γενικώς δεν ισχύουν. ειδικώς, ίσως.
-
trident στο fb η διάκριση ανάμεσα σε διαφήμιση και ανακοίνωση δεν είναι τόσο ξεκάθαρη.
Υπάρχουν οι διαφημίσεις στο πλάι (sponsored stories κλπ) αλλά το θέμα είναι η επικοινωνία συνολικά και το πώς περνάς ένα μήνυμα.Πχ βγαίνει η Kricket και πληρώνει ζεστό χρήμα στο FB για να βγάλει μπανεράκι δεξιά ότι έχει καινούρια συλλογή.
Αν όμως ανεβάσει ένα post με ένα ζευγάρι από τη νέα συλλογή (και το σχετικό λύγκα από κάτω) το οποίο θα κάνουν like 1000 άτομα και θα κοινοποιήσουν 500 θα έχει ως αποτέλεσμα να το δουν 10.000 άτομα (φίλοι-φίλων κλπ).
Αποτέλεσμα: 10.000 άτομα θα δουν τη νέα τους συλλογή ΤΣΑΜΠΑ-ΟΥΑΜΠΑ*Και εδώ ερχόμαστε σε μια άλλη σημαντική διάκριση για τα social media.
http://blogs.forrester.com/interactive_ ... media.html
Σύντομα:
PAID: ότι πληρώνω
OWNED: ότι μου ανήκει (ήτοι ιστοσελίδα)
EARNED: ότι δημοσιότητα παίρνω τσάμπα από τους πελάτες μου.
Το 15χρονο που κάνει ένα αθώο share το post της Nike με το καινούριο μοντέλο δεν καταλαβαίνει ότι κάνει στη Nike ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στους 50-100-200 φίλους του που θα το δουν.*ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Μπορεί θεωρητικά να είναι 100% τσάμπα, αλλά συνήθως οι εταιρείες 'μπουστάρουν' τα posts τους με ένα κατιτίς στο FB προκειμένου αυτό να εμφανίσει τα posts τους ως προτεινόμενα σε σελίδες ατόμων που δεν είναι 'φίλοι'. -
Διεγράφη ξεκάρφωτο σχόλιο επί προσωπικού [Mod]
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
trident στο fb η διάκριση ανάμεσα σε διαφήμιση και ανακοίνωση δεν είναι τόσο ξεκάθαρη.
Υπάρχουν οι διαφημίσεις στο πλάι (sponsored stories κλπ) αλλά το θέμα είναι η επικοινωνία συνολικά και το πώς περνάς ένα μήνυμα.Πχ βγαίνει η Kricket και πληρώνει ζεστό χρήμα στο FB για να βγάλει μπανεράκι δεξιά ότι έχει καινούρια συλλογή.
Αν όμως ανεβάσει ένα post με ένα ζευγάρι από τη νέα συλλογή (και το σχετικό λύγκα από κάτω) το οποίο θα κάνουν like 1000 άτομα και θα κοινοποιήσουν 500 θα έχει ως αποτέλεσμα να το δουν 10.000 άτομα (φίλοι-φίλων κλπ).
Αποτέλεσμα: 10.000 άτομα θα δουν τη νέα τους συλλογή ΤΣΑΜΠΑ-ΟΥΑΜΠΑ*Και εδώ ερχόμαστε σε μια άλλη σημαντική διάκριση για τα social media.
http://blogs.forrester.com/interactive_ ... media.html
Σύντομα:
PAID: ότι πληρώνω
OWNED: ότι μου ανήκει (ήτοι ιστοσελίδα)
EARNED: ότι δημοσιότητα παίρνω τσάμπα από τους πελάτες μου.
Το 15χρονο που κάνει ένα αθώο share το post της Nike με το καινούριο μοντέλο δεν καταλαβαίνει ότι κάνει στη Nike ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στους 50-100-200 φίλους του που θα το δουν.*ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Μπορεί θεωρητικά να είναι 100% τσάμπα, αλλά συνήθως οι εταιρείες 'μπουστάρουν' τα posts τους με ένα κατιτίς στο FB προκειμένου αυτό να εμφανίσει τα posts τους ως προτεινόμενα σε σελίδες ατόμων που δεν είναι 'φίλοι'.Ρε παιδια
δεν ειμαι μαρκετιστας κλπ, τσαντα και πορτα πορτα ημουν, αλλα τα βασικα που λες τα ξερω.Μιλας για καταναλωτικα προιοντα. Λογικο ειναι η Τζονσον 2 φορες να βγαλει το σαπουνακι το καινουριο στο ΦΒ να το δεις εσυ να το παρεις και αμα σου αρεσει να κανεις και like και μετα εγω να παραξω διαφημιση για την εταιρια, as per your link. Εκει παιζει μια χαρα.
Αυτο που συζηταμε ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ απο την οποια ξεκινησε η κουβεντα, ειναι οτι το PG70 ή paraben ή αρωμα ή τι σκατα ειναι που θα αγορασει σε τονους η Τζονσον για να βαλει στο σαπουνακι, ή τους βιομηχανικους αναμικτηρες δε θα τα δει ο αγοραστης ενα πρωι εκει που βλεπει τη καινουρια γκομενα του φιλου του στο ΦΒ και θα πει 'ωπα νεο μπουκαλι εργαστηριου απο τη XCZ'.
Αν εχω καταλαβει, περασες ή εισαι ακομα σχετικος με φαρμακα. Τα εκδοχα (αμυλο, γλυκαντικα πχ ) που βαζουν στα χαπια ή τις μηχανες συσκευασιας τα βρισκει ο αγοραστης του φαρμακοβιομηχανου στο FB?
Αν το προιον μου εχει να κανει με το ευρυ κοινο, πχ καποτες, θα παρω τηλεφωνο τον μιγιακωβο και εσενα και θα στηθει το πραγμα στο ΦΒ, με φωτογραφιες, ανακοινωσεις, διαγωνισμους ποιος την εχει πιο μεγαλη, νεο προιον ραβδωτη και αεριζομενη καποτα, 'στειλτε μας το καλυτερο σας γαμησι σε βιντεο και κερδιστε καποτες για ολη σας τη ζωη', κλπ. Τον τυπο ομως που θα μου πουλησει της πρεσσες για το λατεξ και τα βιομηχανικα δαπεδα, θα τον βρω αλλου.
ΕΔΙΤ, να βαλουμε και φωτο με τιτλο 'ο ατυχος του μηνα' με βσανιαρικη φατσα τυπου που του εσπασε η καποτα και τωρα κερδιζει δωρεαν πανες ή θα ειναι αρνητικη η διαφημιση
-
Trident μην προσπαθείς να τα βάλεις όλα σε καλούπια.
Πχ πριν 6-7 χρόνια αν σου έλεγε κάποιος ότι ένας κατασκευαστής ακριβών αυτοκινήτων θα επένδυε τρελά ποσά στο fb ή το youtube (που απευθύνονται στην ευρεία μάζα) θα σου ακουγόταν άκυρο (και μένα).
Και όμως αυτή τη στιγμή η Porsche επενδύει πολύ σε όλα τα παραπάνω.Τσπα έκανε ένα ακυρωτικό σχόλιο ο Δίας και σε απάντηση αυτού απαντήσαμε ότι ακόμα και στο B2B που του φαινόταν τελείως άκυρο πεδίο εφαρμογής για social media, έχει υπό προϋποθέσεις ψωμί.
@drifter
φοβερά ερασιτέχνες αυτοί που μπήκαν στη διαδικασία να υλοποιήσουν μια τέτοια ιδέα (Ο Gordon Geko απαντά στις ερωτήσεις σας ). -
Ελα μου ντε, και κάνουν και σχετικα συχνά τέτοιες παπάτζες, μυαλό δεν έχουν βάλει?
Ο πιτσιρικος ας πουμε που το χε πιάσει το νόημα του ίτερνετς απο νωρίς, ορίστε:
http://pitsirikos.net/2013/12/ό� ... ess-story/είναι αστείο να μηδενίζεται η δύναμη των social media και γενικά του ίντερνετ. Απλά, όσο ψηφίζει ακόμα η γενιά του 50, έχουμε θέμα
-
Στο grande belezza οι ζαρόγριες σχολίαζαν το πόσες φωτογραφίες ανέβαζαν στο φέιμπουξ.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Trident μην προσπαθείς να τα βάλεις όλα σε καλούπια.Πχ πριν 6-7 χρόνια αν σου έλεγε κάποιος ότι ένας κατασκευαστής ακριβών αυτοκινήτων θα επένδυε τρελά ποσά στο fb ή το youtube (που απευθύνονται στην ευρεία μάζα) θα σου ακουγόταν άκυρο (και μένα).
Και όμως αυτή τη στιγμή η Porsche επενδύει πολύ σε όλα τα παραπάνω.Τσπα έκανε ένα ακυρωτικό σχόλιο ο Δίας και σε απάντηση αυτού απαντήσαμε ότι ακόμα και στο B2B που του φαινόταν τελείως άκυρο πεδίο εφαρμογής για social media, έχει υπό προϋποθέσεις ψωμί.
@drifter
φοβερά ερασιτέχνες αυτοί που μπήκαν στη διαδικασία να υλοποιήσουν μια τέτοια ιδέα (Ο Gordon Geko απαντά στις ερωτήσεις σας ).ναι μεν αλλα παλι μιλας για προιοντα για τον καταναλωτη εστω και αν ειναι πλουσιος, Ειδια τωρα στο αυτοκιντα εχει λογο και η Pgani να κανει ΦΒ γιατι ολοι τ λιγουρευνται εστω και αν δεν μποτουν να το αγορασουν. Εν τω μεταξυ το αυτοκινητο οτι και να ειναι αμα κερδισεις λαχειο το αγοραζεις, βαζεις βενζινη και το πας βολτα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Διεγράφη ξεκάρφωτο σχόλιο επί προσωπικού [Mod]ξεκάρφωτο? το τόπικ το διάβασες Mod?
-
Moνο εδω μεσα γινεται ολοκληρο θεμα ενα μεσο μαρκετινγκ που διδασκεται πια ακομα και σε πρωτοετεις κ ο Διας λεει οτι δε τον βοηθαει στη δουλεια του αρα γιατι να χει τζιρους
-
είναι πανομοιότυπη συζήτηση με το :
τα ζμάρτφονς είναι για τα πρόβατα, γιατί εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για τηλέφωνο άντε και λίγο μπράουζιν, καιρό, κάλενταρ και καλκιουλέτορ και όλα αυτά τα απς είναι για παιδάκια και βλακείες. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Οι αμετρητες χιλαδες επιχειρησεων που φτιαχτηκαν 'μόνο και μόνο επειδή υπήρχε το facebook και μπορούσαν να χτίσουν εκατοντάδες επιχειρηματικά μοντέλα πάνω σε αυτό' ποιες ειναι ? Και ποια ειναι τα εκατονταδες επιχειρηματικα μοντελα ? Ειλικρινης ειναι η απορια.
Σε αυτό δεν είναι ξεκάθαρη εικόνα γιατί όποιος πάει να φτιάξει μαγαζί που να ασχολείται αποκλειστικά με digital communication θα εξαγοραστεί από κάποια μεγάλη διαφημιστική αν πηγαίνει καλά.
Απλά γενικά τα social media ευνοούν την ανάπτυξη ενός πολύ μικρού παίχτη με περιορισμένους πόρους*.
Sounds very communist to me...*μέχρι να εξαγοραστεί ή να αντιγραφεί από κάποιο μεγάλο ψάρι...
μάλλον δεν είχα ακριβώς αυτό κατά νου.
Δεν εννοώ εταιρείες που να ασχολούνται με διαφημιστικού αντικειμένου ζητήματα.
Αλλά διάφορες εταιρείες/προϊόντα που υπάρχουν μόνο και μόνο επειδή είχαν access σε πράγματα όπως το social graph του facebook.Το ότι οι περισσότεροι από αυτούς ελπίζουν ότι θα εξαγοραστούν από κάποιον μεγαλύτερο, δεν βλέπω γιατί επηρεάζει τη συζήτηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ισχύει αυτό που λες για τον δικό μου κλάδο και για πολλούς ακόμα κλάδους του B2B. Στο B2B μετράει α) το κόστος, β) το προϊόν και γ) οι προσωπικές σχέσεις και διευκολύνσεις. Δεν πάω να έχω και 2 δις likes... αν είμαι ακριβότερος θα ψωνίσει υλικά από τον ανταγωνισμό! Μιλάμε για βιομηχανικά υλικά εδώ, δεν έχει καμία σχέση με το ευρύ κοινό και κανένας δεν κάνει like σε τσερκομηχανές ή σε stretch! Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει καν τι είναι αυτά. Και όμως πίσω από κάθε εταιρεία που παράγει και συσκευάζει κρύβονται τέτοια υλικά.Σ'αυτό συμφωνώ, τα social media διευκολύνουν περισσότερο σε προϊοντα μαζικής κατανάλωσης ή niche αγοράς. Ειδικά στον τομέα τον επαγγελματικών υπηρεσιών είναι δουλειά που διαχειρίζεται καθαρά ένας managing director/relationship manager κλπ. Δλδ στ'@@ της Goldman Sachs ή McKinsey να βρουν πελάτες μεσω twitter, περισσότερο διαφήμιση είναι το ίδιο το twitter/fb να είναι πελάτης τους
Ασχετο, έτσι και ξαναδώ anti-TV γκραφιτι (TV αντι για κεφάλι κλπ) θα γράψω απο κάτω 'Δεν ζουμε στα 90ς πια' ή 'Κάποιοι ακόμα ζουν στην εποχη της τηλεόρασης'
-
http://oursocialtimes.com/6-examples-of ... -we-learn/
http://www.entrepreneur.com/article/227996
anti-trolling science
Το σημαντικό στην αντιμετώπιση κρίσεων είναι να έχεις δουλέψει και να έχεις έτοιμο ολοκληρωμένο πλάνο αντιμετώπισης.
Πχ 10 σενάρια που μπορεί να στραβώσει μια φάση, 10 διαφορετικές επίσημες θέσεις δουλεμένες μέχρι το κόμμα.Το τρολάκι δεν προλαβαίνει να κάνει δεύτερο τσίου και έχει φάει το φλιτ.
Για την περίπτωση της επενδυτικής τράπεζας είναι απύθμενα ερασιτεχνικός ο τρόπος που στήθηκε το όλο θέμα.
Εδώ το Nickelodeon να βγάλει ενέργεια στο FB για χριστουγεννιάτικες ευχές (τυχαίο παράδειγμα), θα μπούνε κάφροι να γράψουν μπινελίκια ή τίποτα παόκια να ευχηθούν πρωτάθλημα στον ΜΠΑΟΚ (όχι τυχαίο παράδειγμα). -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Moνο εδω μεσα γινεται ολοκληρο θεμα ενα μεσο μαρκετινγκ που διδασκεται πια ακομα και σε πρωτοετεις κ ο Διας λεει οτι δε τον βοηθαει στη δουλεια του αρα γιατι να χει τζιρουςΦυσικα και δεν ειπα αυτο.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Τα social media είναι απείρως πιο targeted και interactive από οποιοδήποτε άλλο μέσο προώθησης.-
Αυτό.
Κι όποιος δεν το καταλαβαίνει, tough.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Απλά γενικά τα social media ευνοούν την ανάπτυξη ενός πολύ μικρού παίχτη με περιορισμένους πόρους*.
Sounds very communist to me...*μέχρι να εξαγοραστεί ή να αντιγραφεί από κάποιο μεγάλο ψάρι...
Νταξει, κι η μανα μου εβγαλε καποια φραγκα , εχοντας σχεδον μηδενικο κεφαλαιο , κανοντας επιδειξεις ταπερ. Η Ταπεργουερ εβαζε τα ταπερ και η μανα μου την εργασια , η Ταπεργουερ εβγαζε τα πολλα φραγκα κι η μανα μου τα λιγα.
Σοου κομιουνιστ τουΜετα την εξαγορασε η Ταπεργουερ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Γατακι έντυ, απ το τουιτερ θα ρίξΩμε τον καπιταλισμόΚι αν δεν τον ριξουμε απο το τουιτερ θα πεσει μονος του απο το ΝΕΟ(?) επιχειρηματικο μοντελο των app store/market/οπωςαλλιωςλεγεται, οπου Google/Apple/δενξερωποιααλλη βαζουν το brand name και οι developers (πχ εγω αντι να χαζευω στο 4tforum φτιαχνω ενα app) την εργασια. Τα φραγκα δεν ξερω πως μοιραζονται.
ΥΓ Προφανως δεν εννοω οτι εγω φτιαχνω apps , αλλα οτι 'free' developers φτιαχνουν apps που βαζουν προς πωληση στα store/market των Google/Apple.
-
#mindblown
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
#mindblown
Πλάκα κάνεις!!!!
Περί μοντέρνου marketing σε social media κτλ. [Διάσπαση]