-
Επιτελους μαζι... μετα απο αρκετο καιρο...
-
-
Την βοήθεια σας παιδιά . Ενδιαφέρομαι για το νέο φιέστα ντίζελ 1.6.
Η Φορντ δίνει 3.3 λίτρα στα 100(δεν νομίζω) τέλει κυκλοφορίας δεν έχει(ακόμη)
Από θέματα αξιοπιστίας δεν έχω ιδέα για Φορντ.
Αν μπορείτε…. Τα φώτα σας… ευχαριστώ. -
Κοίτα, τα Ford που ενδιαφέρουν αυτούς που παρακολουθούν το παρόν νήμα, έχουν κατανάλωση από 15l/100km και πάνω.
Ψάξε στα θέματα των σύγχρονων Ford. -
και αλλαξε και ονομα.....
-
Σαν τους γέρους του μάπετ σώου πεταχτήκατε να σχολιάσετε, και οι δύο
Τουλάχιστον δώσατε σημεία ζωής, γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ. -
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Την βοήθεια σας παιδιά . Ενδιαφέρομαι για το νέο φιέστα ντίζελ 1.6.
Η Φορντ δίνει 3.3 λίτρα στα 100(δεν νομίζω) τέλει κυκλοφορίας δεν έχει(ακόμη)
Από θέματα αξιοπιστίας δεν έχω ιδέα για Φορντ.
Αν μπορείτε…. Τα φώτα σας… ευχαριστώ.Classic Ford Forum λέει o τίτλος
Ρώτα στο viewtopic.php?f=15&t=8851
-
-
-
-
Ο χρήστης Discovolos έγραψε:
Ακόμα μάχιμο.Και ποιός ξέρει πόσες μάχες έχει δώσει ως ταξί, όπως φαίνεται από τα πρόσθετα στα τελλάρα των παραθύρων!
**ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ **λέμεΜπράβο στο φίλο που το έχει, και αν τον ξέρεις ή μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί του, πες του μην κολώσει και το παρατήσει, αν χρειαστεί τίποτα.
Φίλε Δισκοβόλε, από το όνομα και τα τελευταία ποστ, φαίνεται ότι διαθέτεις κλασσική παιδεία και γούστο.
Εχεις κερδίσει την εκτίμησή μου.
Οχι σαν κάτι άλλους φίλους που έχω εδώ μέσα, που ούτε απάντησαν στο τελευταιο μου ποστ. Σα βρεγμένες γάτες λούφαξαν. -
Πάντως εγώ δεν κάνω τίποτα...
Γνωστός Ιταλόφιλος, αλλά με μεγάλη συμπάθεια στα παλαιά Ford...
Αυτό ήρθε στα χέρια μου με υγραέριο μετά από περισσότερα από εκατομμύριο χλμ.
Ομολογουμένως δεν πέρασε καλά με έναν νέο 21 ετών...8 άτομα, τσιφτετέλια στο καπό στις παραλίες της Αττικής κλπ κλπ.
Τα προβλήματα του τα θυμάμαι ακόμα: Η γ@#$%μωδιχάλα του νερού πίσω από τα καπάκια, η φούσκα του σεβρό και και η συχνή ρύθμιση βαλβίδων λόγω αερίου...Τίποτα άλλο...
Πολύ βολικό το μονοκόμματο κάθισμα Ευτυχώς που δεν είχε στόμα -
Αναπολώντας και συνεχίζοντας θυμήθηκα όλα τα επαγγελματικά μου Ford:
Του πατέρα μου...σε αυτό έμαθα όπισθεν με καθρέπτες σε ηλικία 13 ετών (όποιος ξέρει αυτούς τους καθρέπτες καταλαβαίνει)
Μόλις πήρα το δίπλωμα το βάψαμε έτσι (για να γίνει πιο μοντέρνο )
Το πρώτο δικό μου. 1600, εισαγωγής απο Ολλανδία. Ήταν γκρι, βάφτηκε ασημί σε πρώτη φάση και πριν πουληθεί το μισό έχινε μπλε σκούρο μεταλλικό. Φόρεσε δίλιτρο κινητήρα (κλασσικά) και για μεγάλο διάστημα έκανε κηδείες...
Ααα έχω και αυτό, αλλά μπορεί (πολύ μεγάλη πιθανότητα) και να μην το φτιάξω...
-
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Και ποιός ξέρει πόσες μάχες έχει δώσει ως ταξί, όπως φαίνεται από τα πρόσθετα στα τελλάρα των παραθύρων!
**ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ **λέμε.
Aυτο ειναι αναμφισβητητο,αλλα για καποιον περιεργο λογο τα Ford εχουν εξαφανιστει πολυ περισσοτερο απο τα αντιστοιχα τους πχ Opel(που υποθετω απευθυνονταν στο ιδιο κοινο).Πχ εχουν διασωθει περισσοτερα rekord απ οτι 17ρια,οπως επισης εχουν διασωθει περισσοτερα Kadett απ οτι Escort.Παροτι τα ford πρεπει να ηταν εξισου αξιοπιστα με τα opel,και ισως και καλυτερα απο αυτα σε καποιους αλλους τομεις.
Γιατι εχει συμβει αυτο;Εχουν πιο ακριβα και δυσευρετα ανταλλακτικα; -
Ο χρήστης Discovolos έγραψε:
Φίλε Δισκοβόλε, από το όνομα και τα τελευταία ποστ, φαίνεται ότι διαθέτεις κλασσική παιδεία και γούστο.
Εχεις κερδίσει την εκτίμησή μου.Νά'σαι καλά .... από κλασική παιδεία, να φάνε και οι κότες!!!!
Από εκεί πρέπει να γνωριζόμαστε
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Και ποιός ξέρει πόσες μάχες έχει δώσει ως ταξί, όπως φαίνεται από τα πρόσθετα στα τελλάρα των παραθύρων!
**ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ **λέμε.
Aυτο ειναι αναμφισβητητο,αλλα για καποιον περιεργο λογο τα Ford εχουν εξαφανιστει πολυ περισσοτερο απο τα αντιστοιχα τους πχ Opel(που υποθετω απευθυνονταν στο ιδιο κοινο).Πχ εχουν διασωθει περισσοτερα rekord απ οτι 17ρια,οπως επισης εχουν διασωθει περισσοτερα Kadett απ οτι Escort.Παροτι τα ford πρεπει να ηταν εξισου αξιοπιστα με τα opel,και ισως και καλυτερα απο αυτα σε καποιους αλλους τομεις.
Γιατι εχει συμβει αυτο;Εχουν πιο ακριβα και δυσευρετα ανταλλακτικα;Φίλε Βίκτωρα, εγώ πάντως έχω καιρό να δω στο δρόμο Rekord.
Κατ αρχήν:
Συγκρίνοντας τον αριθμό Ford P7a & b, σε σχέση με τον αριθμό των Rekord C που κατασκευάστηκαν, θα δεις ότι τα OPEL ήταν πολύ περισσότερα.
Επίσης οι τιμές των πρώτων, τουλάχιστον στη Γερμανία, ήταν λίγο πιο ψηλά από των Opel.
Δεν ξέρω τι κάνει η Opel για τα παιδιά της, η Ford Πάντως δεν κάνει τίποτα. Και ούτε υπάρχει και κανένας που να ξαναβγάζει απομιμήσεις για τίποτα. -
Για τη βορεια Ελλαδα μπορω να πω με σιγουρια οτι η οpel ειχε καλυτερη αντιπροσωπεια σε σχεση με τη ford, τοσο σε επιπεδα εξυπηρετησης οσο και σε επιπεδα παρακαταθηκης ανταλλακτικων. Πλεον η συμπεριφορα ανταλλακτηκατζηδων της opel ειναι σχεδον παρομοια με αυτων της ford ( πωωω ρε φιλαρακι που να θυμαμαι τωρα,τα εχουμε πεταξει, δεν εχουμε βιβλια κρατημενα κτλ.), παντως στο γερμανικο e-bay για μερικα μοντελα της opel βρισκω ασυγκριτα πιο πολλα ανταλλακτικα σε σχεση με τα αντιστοιχα της ford ειτε σε reproduction ειτε new old stock ειτε μεταχειρισμενα. Τα kadett A και Β δεν εχουν πολλα πραγματα, αλλα τα rekord εχουν πιο πολλα.
-
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
Για τη βορεια Ελλαδα μπορω να πω με σιγουρια οτι η οpel ειχε καλυτερη αντιπροσωπεια σε σχεση με τη ford, τοσο σε επιπεδα εξυπηρετησης οσο και σε επιπεδα παρακαταθηκης ανταλλακτικων. Πλεον η συμπεριφορα ανταλλακτηκατζηδων της opel ειναι σχεδον παρομοια με αυτων της ford ( πωωω ρε φιλαρακι που να θυμαμαι τωρα,τα εχουμε πεταξει, δεν εχουμε βιβλια κρατημενα κτλ.), παντως στο γερμανικο e-bay για μερικα μοντελα της opel βρισκω ασυγκριτα πιο πολλα ανταλλακτικα σε σχεση με τα αντιστοιχα της ford ειτε σε reproduction ειτε new old stock ειτε μεταχειρισμενα. Τα kadett A και Β δεν εχουν πολλα πραγματα, αλλα τα rekord εχουν πιο πολλα.Γεγονός είναι ότι τα παλιά τα χρόνια η Opel είχε καλύτερες επιδόσεις στη Μακεδονία σε σχέση με τη Ford, σε πωλήσεις.
Το ίδιο συνέβαινε και στη Γερμανία όπου τα Rekord συνήθως είχαν αρκετές περισσότερες πωλήσεις απέναντι στα 17m/20m. -
Πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες http://caranddriver.e-go.gr/article.asp?catid=33082&subid=2&pubid=7335317
Classic Ford Forum