Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Και ποιός ξέρει πόσες μάχες έχει δώσει ως ταξί, όπως φαίνεται από τα πρόσθετα στα τελλάρα των παραθύρων!
**ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ **λέμε
.
Aυτο ειναι αναμφισβητητο,αλλα για καποιον περιεργο λογο τα Ford εχουν εξαφανιστει πολυ περισσοτερο απο τα αντιστοιχα τους πχ Opel(που υποθετω απευθυνονταν στο ιδιο κοινο).Πχ εχουν διασωθει περισσοτερα rekord απ οτι 17ρια,οπως επισης εχουν διασωθει περισσοτερα Kadett απ οτι Escort.Παροτι τα ford πρεπει να ηταν εξισου αξιοπιστα με τα opel,και ισως και καλυτερα απο αυτα σε καποιους αλλους τομεις.
Γιατι εχει συμβει αυτο;Εχουν πιο ακριβα και δυσευρετα ανταλλακτικα;
Φίλε Βίκτωρα, εγώ πάντως έχω καιρό να δω στο δρόμο Rekord.
Κατ αρχήν:
Συγκρίνοντας τον αριθμό Ford P7a & b, σε σχέση με τον αριθμό των Rekord C που κατασκευάστηκαν, θα δεις ότι τα OPEL ήταν πολύ περισσότερα.
Επίσης οι τιμές των πρώτων, τουλάχιστον στη Γερμανία, ήταν λίγο πιο ψηλά από των Opel.
Δεν ξέρω τι κάνει η Opel για τα παιδιά της, η Ford Πάντως δεν κάνει τίποτα. Και ούτε υπάρχει και κανένας που να ξαναβγάζει απομιμήσεις για τίποτα.