Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 19
    • 20
    • 7 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    91
    389
    1172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Ναι και θα διναν πολλοί 60Κ για Mazda (ακόμα και το καλύτερο αυτοκίνητο να ταν!)

      Ακόμα κι εδώ να βάλεις ψηφοφορία θα προτιμήσουν την GT 1.8 και την 120i από το Challenge

      Eγώ από αυτά που έχω διαβάσει και συζητήσει έχω σχηματίσει κακή γνώμη για το RX-8 και ακόμα και εγώ που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την BMW θα προτιμούσα το 120 σε σχέση με το RX-8, ενώ για παράδειγμα θα προτιμούσα ένα Μάζντα 3 sedan δίλιτρο σε σχέση με την 120...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Ο χρήστης Michelle έγραψε:

        Πλάκα πλάκα ο skullone νομίζω έχει δίκιο, αν το RX8 έκανε όπως είναι 60.000 ευρώ η κατανάλωσή του θα φαινότανε λογική 😉

        Πιθανως!...

        Εγω δεν το βλεπω σαν 'υπεραυτοκινητο' παντως διοτι ακομα και η εξωτερικη του εμφανιση αλλα και το γεγονος οτι μπορεις να βαλεις συνοδηγο και αλλους 2 επιβατες μεσα δεν παραπεμπει σε 'ειδικες' κατασκευες περιορισμενης παραγωγης. Ενα πανεμορφο και πολυ καλοσχεδιασμενο, εμπορικο αυτοκινητο ειναι, με σπορ στησιμο, καλες επιδοσεις, και πολυ λογικη τιμη γι αυτα που σου δινει, μονο που το πληρωνεις **αφου **το αποκτησεις. Αν προσπαθησουν λιγο ακομα, και του βαλουν 'συμβατικης' τεχνολογιας κινητηρα που ν'αποδιδει σαν του type-R (ας το ονομασουν καπως αλλιως, αν δε θελουν να χαλασουν την παραδοση των RX), θα ειναι ο,τι καλυτερο.

        Αν του βάλλουν συμβατικό μοτέρ θα πρέπει να λέγεται αλλιώς. Άσε που εκεί μέσα,,, ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ με τίποτε. Ο Renesis είναι διαμάντι και δίνει και χαρακτήρα (τόσο στην απόκριση/συμπεριφορά στο γκάζι όσο και στην κατανομή βάρους). Καλύτερα μην ξαναπείς RX-8 με συμβατικό μοτέρ... Ιεροσυλία

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Ναι και θα διναν πολλοί 60Κ για Mazda (ακόμα και το καλύτερο αυτοκίνητο να ταν!)

          Ακόμα κι εδώ να βάλεις ψηφοφορία θα προτιμήσουν την GT 1.8 και την 120i από το Challenge

          Eγώ από αυτά που έχω διαβάσει και συζητήσει έχω σχηματίσει κακή γνώμη για το RX-8 και ακόμα και εγώ που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την BMW θα προτιμούσα το 120 σε σχέση με το RX-8, ενώ για παράδειγμα θα προτιμούσα ένα **Μάζντα 3 sedan δίλιτρο **σε σχέση με την 120...

          Και με τα ρέστα άλλο ένα supermini Για να σχηματίσεις καλύτερη γνώμη βρες ένα να οδηγήσεις κι αν πετύχεις καμία 120i ακόμα καλύτερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michelle last edited by

            Ο χρήστης kpsig έγραψε:
            Αν του βάλλουν συμβατικό μοτέρ θα πρέπει να λέγεται αλλιώς. Άσε που εκεί μέσα,,, ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ με τίποτε. Ο Renesis είναι διαμάντι και δίνει και χαρακτήρα (τόσο στην απόκριση/συμπεριφορά στο γκάζι όσο και στην κατανομή βάρους). Καλύτερα μην ξαναπείς RX-8 με συμβατικό μοτέρ... Ιεροσυλία

            Δεν ειναι προβλημα το να λεγεται αλλιως, Κωνσταντινε, αυτο ακριβως ειπα!
            Ιεροσυλια ειναι να μιλας για 'τετρακινητη Φεραρι', οχι για RX-8 χωρις Βανκελ. Γιατι, αν ειχαν βγαλει το Cosmo με τον 1.8Τ του Audi TT sport με τα 240 αλογα και με 50% μεγαλυτερη ροπη, αλλα και σαφως καλυτερη καταναλωση, δε θα 'επιανε';... Για να λες πως 'εχεις Βανκελ' το παιρνεις το συγκεκριμενο; Εγω τουλαχιστον θα το προτιμουσα αλλιως, κι απ'οτι διαβασα πιο πανω δε θα ημουν η μονη.

            Γνωμη μου ειναι πως η λογικη του 'δε χωραει αλλο μοτερ οποτε ο Renesis ειναι διαμαντι' κανει διαμαντι και το τρικιλυνδρο τουρμπισιο μοτερ του Smart (πιο αλλο βγαζει τη δυναμη του και χωραει) η, για παραδειγμα, τα 1500αρια μοτερ που ειχαν οι F1 πριν απο 25 (;) χρονια και με ενα τεραστιο turbo εβγαζαν κοντα 1000 αλογα (κι ενας θεος ξερει τι επιναν). Αν θελουν αλλο μοτερ, **μπορουν **να το χωρεσουν, δεν εχει μικροτερο εμπροσθιο τμημα το RX8 απο τα 'φυσιολογικα' αυτοκινητα. Εκει ειναι η μαγκια, το να βγαλεις δυναμη απο κατι μικρο δινοντας του 'απειρη' βενζινη ειναι ευκολο. Τωρα, αν εβαλαν Βανκελ οχι λογω 'παραδοσης RX' αλλα γιατι με κανενα αλλο κινητηρα δε θα μπορουσαν να φτιαξουν αυτο το αυτοκινητο να πηγαινει οπως ηθελαν, αυτο θα μου φανει μαλλον αστειο.

            το υπεραυτοκίνητο δεν χαρακτηρίζεται μόνον από υψηλές επιδόσεις και κοφτερή οδική συμπεριφορά (ασχέτως αν, από την εποχή της Miura και μετά, τα υπεραυτοκίνητα έπαψαν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με την εργονομία... ), αλλά πρωτίστως από εξόχως προωθημένες και εξωτικές τεχνολογικές λύσεις, συνδυασμένες, βεβαίως, με εξαιρετικές επιδόσεις και σπορτίφ συμπεριφορά.

            Δε διαφωνω με το παραπανω, αλλα ποιες ειναι οι εξωτικες και πανακριβες τεχνολογικες λυσεις που κανουν ενα RX-8 'υπεραυτοκινητο' και το βαζουν στην κατηγορια των Miura, Countach, Diablo, Murcielago, Gallardo κλπ (αν πιασουμε μονο τη Lamborghini, που αναφερεις); O Βανκελ; Αν τον βαλω κι εγω στο Μινι (σιγουρα παντως χωραει αλλα μαλλον θα χρειαστω μεγαλυτερο ρεζερβουαρ!) θα εχω 'υπεραυτοκινητο';! H Μηπως χρειαζομαι και πορτες που να ανοιγουν αναποδα; Σιγουρα παντως ειναι ιεροσυλια (μου κολλησε κι εμενα η λεξη!) να το χαρακτηρησεις 'υπεραυτοκινητο' λογω επιδοσεων, αφου πολλα hot hatch εχουν αντιστοιχες (αν και ισως δεν ειναι το ιδιο διασκεδαστικα). Και 'υπεραυτοκινητο' χωρις 'υπερεπιδοσεις' δε νοειται, κατ'εμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michelle last edited by

              Αυτο που οφειλω να ομολογησω παντως ειναι οτι αν ο Βανκελ ειχε πισω του την εξελιξη που εχουν οι 'συμβατικοι' τετραχρονοι κινητηρες, και δεν ηταν στην ουσια μονη της η Μαζντα στην κουρσα εξελιξης του, ισως τωρα να μιλουσαμε για κατι το τελειως διαφορετικο, το οποιο να ηταν δεκαετιες μπροστα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trelos last edited by

                Áõôü åßíáé ôï ìüíï óßãïõñï.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thymios last edited by

                  Ο χρήστης Michelle έγραψε:
                  Αυτο που οφειλω να ομολογησω παντως ειναι οτι αν ο Βανκελ ειχε πισω του την εξελιξη που εχουν οι 'συμβατικοι' τετραχρονοι κινητηρες, και δεν ηταν στην ουσια μονη της η Μαζντα στην κουρσα εξελιξης του, ισως τωρα να μιλουσαμε για κατι το τελειως διαφορετικο, το οποιο να ηταν δεκαετιες μπροστα...

                  Ξεχνάς όμως ότι και άλλες εταιρείες στο παρελθόν ασχολήθηκαν με τον Βανκελ και εγκατέλειψαν την προσπάθεια.Πιστεύω οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Βάνκελ (μη μου πείτε οτι ο Ρένεσις είναι άλλος τύπος κινητήρα...) παραμένει η στεγανοποίησή του, που επιδρά αρνητικά στην κατανάλωση και την ποιότητα καύσης.
                  Επίσης πιστεύω πως ένας ακόμη λόγος που ο Βάνκελ δεν 'προχώρησε' είναι οτι κάθε εταιρεία εξασφάλιζε τα αποκλειστικά δικαιώματα της ευρεσιτεχνίας.Αυτή τη στιγμή δηλαδή μόνο η Μαζντα έχει τα δικαιώματα, παλαιότερα ήταν η Mercedes, η NSU κτλ.Χωρίς ανταγωνισμό υπάρχει εξέλιξη;Νομίζω πως οχι ιδιαίτερη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Βάνκελ είναι το κακό σχήμα του θαλάμου καύσης και η μικρή σχέση συμπίεσης που δύσκολα μπορούν να βελτιωθούν.

                    Είναι εξαιρετικός κινητήρας αλλα όπως όλοι δεν κάνει για όλες τις εφαρμογές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ρε παιδιά,τα δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης μίας νέας τεχνολογίας,νομίζω ότι,δέν κρατάνε γιά πάντα,έτσι δέν είναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        thymios last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Ρε παιδιά,τα δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης μίας νέας τεχνολογίας,νομίζω ότι,δέν κρατάνε γιά πάντα,έτσι δέν είναι;

                        Όπως τα λες είναι, μόνο που για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω τα δικαιώματα χρήσης του Βάνκελ παραμένουν αποκλειστικά και τα έχει μόνο η Μάζντα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Και με τα ρέστα άλλο ένα supermini Για να σχηματίσεις καλύτερη γνώμη βρες ένα να οδηγήσεις κι αν πετύχεις καμία 120i ακόμα καλύτερα

                          Έχω οδηγήσει 116 και είναι πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο. Οπότε η 120 που είναι και πιο γρήγορη θα είναι ακόμα καλύτερη.
                          Mazda 3 δεν έχω οδηγήσει όπως και Rx-8. Αν οδηγήσω θα μπορώ να μιλήσω καλύτερα...

                          Αν του βάλλουν συμβατικό μοτέρ θα πρέπει να λέγεται αλλιώς. Άσε που εκεί μέσα,,, ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ με τίποτε. Ο Renesis είναι διαμάντι και δίνει και χαρακτήρα (τόσο στην απόκριση/συμπεριφορά στο γκάζι όσο και στην κατανομή βάρους). Καλύτερα μην ξαναπείς RX-8 με συμβατικό μοτέρ... Ιεροσυλία

                          Πολύ σωστά. Με συμβατικό κινητήρα μπορεί να ήταν γρηγορότερο σε ρεπρίζ κ.λ.π. αλλά λόγω βάρους θα έχανε πολύ από το κορυφαίο στήσιμο που έχει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                            Όπως τα λες είναι, μόνο που για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω τα δικαιώματα χρήσης του Βάνκελ παραμένουν αποκλειστικά και τα έχει μόνο η Μάζντα

                            Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οι πατέντες του Felix Wankel έχουν λήξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια (περίπου μια εικοσαετία μάξιμουμ μπορεί να τις διατηρήσει κάποιος).

                            Υπάρχουν και άλλες εταιρίες που βγάζουν βάνκελ κινητήρες ακόμα και σήμερα (πχ Moller) και στο παρελθόν έχουν βγάλει αρκετές ( Mercedes, NSU, Norton κα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thymios last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Όπως τα λες είναι, μόνο που για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω τα δικαιώματα χρήσης του Βάνκελ παραμένουν αποκλειστικά και τα έχει μόνο η Μάζντα

                              Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οι πατέντες του Felix Wankel έχουν λήξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια (περίπου μια εικοσαετία μάξιμουμ μπορεί να τις διατηρήσει κάποιος).

                              Υπάρχουν και άλλες εταιρίες που βγάζουν βάνκελ κινητήρες ακόμα και σήμερα (πχ Moller) και στο παρελθόν έχουν βγάλει αρκετές ( Mercedes, NSU, Norton κα)

                              Στο παρελθόν οι εταιρείες που αναφέρεις και έγραψα κι εγώ παραπάνω έβγαλαν βάνκελ αλλά η κάθεμια ξεχωριστά, δηλαδή όχι ταυτόχρονα.Η κάθε μια είχε το δικαίωμα χρήσης βάνκελ και το πωλούσε στη επόμενη.Την Moller που αναφέρεις δε την γνωρίζω αλλά αν αναφέρεσαι στον κινητήρα Μέλλερ που είχε τοποθετήσει η Μάζντα στο 323 lb και ήταν 1.8 170PS για Ιαπωνία μόνο, πρόκειται για διαφορετικό τύπο κινητήρα.
                              Έχω την εντύπωση οτι η Μάζντα εξακολουθεί να έχει την αποκλειστηκότητα στο βάνκελ.Ίσως κάνω λάθος.Κάπου το χω διαβάσει αλλά δε μπορώ να επιμείνω.Ίσως είναι μόνη της επειδή κανείς άλλος δεν ασχολείται αυτή τη στιγμή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Νομίζω στις αρχές της δεκαετίας του 70 η Mazda έβγαλε το RX-2 και η NSU συνέχιζε να πουλάει το Ro-80. Γενικά δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση αποκλειστικότητας στις πατέντες, είναι θέμα διαπραγμάτευσης με τον ιδιοκτήτη, αν θα πάρει κάποια επιπλέον χρήματα με αντίστοιχη δέσμευση να μην τη δώσει σε άλλον.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Νομίζω στις αρχές της δεκαετίας του 70 η Mazda έβγαλε το RX-2 και η NSU συνέχιζε να πουλάει το Ro-80. Γενικά δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση αποκλειστικότητας στις πατέντες, είναι θέμα διαπραγμάτευσης με τον ιδιοκτήτη, αν θα πάρει κάποια επιπλέον χρήματα με αντίστοιχη δέσμευση να μην τη δώσει σε άλλον.

                                  [list:bg8rtgm8]Έχω την εντύπωση ότι το πρώτο Wankel παραγωγής ήταν το Ro 80 της NSU. [/list:u:bg8rtgm8]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Πλάκα πλάκα ο skullone νομίζω έχει δίκιο, αν το RX8 έκανε όπως είναι 60.000 ευρώ η κατανάλωσή του θα φαινότανε λογική 😉

                                    Ναι και θα διναν πολλοί 60Κ για Mazda (ακόμα και το καλύτερο αυτοκίνητο να ταν!)

                                    Βλέπε 350 Ζ

                                    Ακόμα κι εδώ να **βάλεις ψηφοφορία **θα προτιμήσουν την GT 1.8 και την 120i από το Challenge

                                    Δεν έχεις παρά να το διαπιστώσεις!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Δεν εννοούσα το miller του xedos 9.

                                      Οι μηχανολογικές πατέντες έχουν ισχύ περίπου 20 χρόνια και ο wankel δεν είναι εξαίρεση. Οι διάφορες εταιρίες που έβγαλαν κατα καιρούς κινητήρες βάνκελ δεν πούλαγαν το 'χρίσμα' η μία στην άλλη, η πατέντα είχε ήδη λήξει. (φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να υπάρχουν επι μέρους πατέντες για τα apex seals πχ).

                                      Η Mazda απλώς είναι -σχεδόν- η μόνη που ασχολείται, αν υπήρχε η πρόθεση αύριο κιόλας οποιαδήποτε εταιρία και οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει (και να πουλάει) κινητήρα βάνκελ.

                                      Για του λόγου το αληθές:

                                      http://www.freedom-motors.com/

                                      και το μητρικό site:

                                      http://www.moller.com/

                                      (μη ψαρώνετε απο το skycar, είναι σοβαρή εταιρία )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                                        Eγώ από αυτά που έχω διαβάσει και συζητήσει έχω σχηματίσει κακή γνώμη για το RX-8

                                        Για πες τί έχεις ακούσει-διαβάσει?

                                        Όσο για το τί χωράει απλά να πω ότι στις ΗΠΑ η πιο συνιθισμένη μετατροπή σε RX7 είναι η τοποθέτηση Αμερικάνικου V8!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          staz last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          Eγώ από αυτά που έχω διαβάσει και συζητήσει έχω σχηματίσει κακή γνώμη για το RX-8

                                          Για πες τί έχεις ακούσει-διαβάσει?

                                          Όσο για το τί χωράει απλά να πω ότι στις ΗΠΑ η πιο συνιθισμένη μετατροπή σε RX7 είναι η τοποθέτηση Αμερικάνικου V8!!!

                                          Kόψε κάτι,όχι και η ποιό συνηθισμένη(λες και γίνεται σε ένα Σ/Κ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gskarmou last edited by

                                            Ο χρήστης StAz έγραψε:

                                            Eãþ áðü áõôÜ ðïõ Ý÷ù äéáâÜóåé êáé óõæçôÞóåé Ý÷ù ó÷çìáôßóåé êáêÞ ãíþìç ãéá ôï RX-8

                                            Ãéá ðåò ôß Ý÷åéò áêïýóåé-äéáâÜóåé?

                                            ¼óï ãéá ôï ôß ÷ùñÜåé áðëÜ íá ðù üôé óôéò ÇÐÁ ç ðéï óõíéèéóìÝíç ìåôáôñïðÞ óå RX7 åßíáé ç ôïðïèÝôçóç ÁìåñéêÜíéêïõ V8!!!

                                            Küøå êÜôé,ü÷é êáé ç ðïéü óõíçèéóìÝíç(ëåò êáé ãßíåôáé óå Ýíá Ó/Ê).

                                            Áõôïé öôéÜ÷íïíôáé íá âÜæïõí V8 ðáíôïý óáí ôçí Ìýèïò Ýíá ðñÜãìá ....
                                            Ðáíôïý õðÜñ÷åé .×þñï íá âñïýíå ìüíï

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 7 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr