-
Εγω θα ελεγα να κρατησετε το παραδακι να πατε πουθενα παρεα με τπτ γκομενακια μιας και ερχονται Χριστουγεννα σε κανα μηνα απο τωρα. Αυτοκινητα εχετε ηδη I guess οποτε...
Γνωμη μου
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Εγω θα ελεγα να κρατησετε το παραδακι να πατε πουθενα παρεα με τπτ γκομενακια μιας και ερχονται Χριστουγεννα σε κανα μηνα απο τωρα. Αυτοκινητα εχετε ηδη I guess οποτε...Γνωμη μου
Καλά, μην φανταστείτε ότι μας τρέχουν από τα μπατζάκια, μιλάμε για αγορά λίγων εκατοντάδων ή ελαχίστων χιλιάδων ευρώ (δια δύο προφανώς), και όποιες βελτιώσεις, αναβαθμίσεις, σοβαρές επιδιορθώσεις κλπ θα γίνουν όταν και αν έχουμε extra μπικικίνια...απλώς εκεί που θα τα 'ξοδεύαμε' π.χ. για μια καλύτερη τηλεόραση ή καινούριο laptop, λέμε να τα δώσουμε για το πιο μεγάλο μεράκι μας...
-
Καθορίζω τις παραμέτρους ως εξής: φθηνό σημαίνει κόστος αγοράς μέχρι και 7-8Κ (θα πάει δια δύο προφανώς)
μεχρι και 7-8 χιλιαρικα δε λες εδω? Δλδ εννοεις απο 1 χιλιαρικο (αρα 500 ο καθενας) μεχρι 7-8 (αρα 3500-4000 ο καθενας).
Οσα και να ειναι ομως εγω την γνωμη μου την ειπα. Επισης να ξερεις η χαρα της οδηγησης ειναι ατομικη για τον καθενα και δεν μοιραζεται. Πηγαινε δωσε καλυτερα τα 500 ως 4 χιλιαρικα να περασεις καλα με κανα γκομενακι καπου. Αφου λογικα εχεις ηδη αμαξι και το ευχαριστιεσαι. Αυτο λεω.
tha's all
-
Σε αυτή την κατηγορία τιμής μπορείς να βρεις εξαιρετικά Πεζώ 205 με cage που είναι φτηνά, μπορούν να γίνουν πάρα πολύ γρήγορα και αξιόπιστα. Και υπάρχουν και έτοιμα εξαιρετικά.
Από πισωκίνητα φτηνά, εγώ έχω εντυπωσιαστεί από το ΜΧ-5, αλλά περισσότερο από το MR2.
Κεντρομήχανο και το μοτέρ του φτιάχνεται πάρα πολύ. -
Το μοτερ του mr2 δεν φτιαχνεται πολυ...αυτο που γινεται ειναι η αλλαγη του με το 2zz μοτερ της celica/corolla t-sport με τα 192 ατμοσφαιρικα αλογα και το υψηλο στροφαρισμα, ιδανικα με το 6αρι κιβωτιο των παραπανω
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και 1 κουβά στο πορτ μπαγκάζ για να μη στάζει έξω η πιουρίλα.
Πωπω, είχε ένα τέτοιο ένας ΕΠΥ λοχίας στο 475ΤΔΒ στη Μυτιλήνη (ολίγον χρέπι βέβαια, αλλά τεςπα...) και αν εξαιρέσουμε ότι τίποτα δεν έμενε στη θέση του, τίποτα ηλεκτρικό δεν δούλευε σωστά και όλα κουδουνούσαν, από μηχανή και οδική ήταν όντως πολύ καλό...α και ο κλασσικός ήχος της 33. Δεν ξέρω γιατί όμως, ποτέ δεν ήμουν φίλα προσκείμενος προς τις Άλφα...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass= ?
-
Τα έχω κοιτάξει ήδη
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
στο 475ΤΔΒ στη ΜυτιλήνηΔιαβιβαστής ε?
Και εγώ...αλλά τότε που λεγόταν 475 Τ.ΔΒ.ΕΘ. και είχαμε Στρατηγό τον Ματαφιά στο νησί... -
Την οικογένεια την ξεχάσαμε? Μήπως να καθόμασταν στα αυγά μας?
-
Νομίζω η λογική να πας σε σχολη αγωνιστικής οδήγησης στο εξωτερικό θα ειναι ότι καλύτερο σου έχει τύχει.
Τώρα αν πιάνουν τα χέρια σας μπορείτε να βρείτε κανά RS500 ή κανά EVO και να παίξτε μπάλα. -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το μοτερ του mr2 δεν φτιαχνεται πολυ...αυτο που γινεται ειναι η αλλαγη του με το 2zz μοτερ της celica/corolla t-sport με τα 192 ατμοσφαιρικα αλογα και το υψηλο στροφαρισμα, ιδανικα με το 6αρι κιβωτιο των παραπανωhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/4158356/ Πολύ ωραίο το συγκεκριμένο!
Αυτό που λέει ο heras το σκέφτηκα κι εγώ! Αλλά δεν ξέρω αν θα αλλάζει κάτι άλλο πέρα από μοτέρ/σασμάν (τα οποία βρίσκεις άνετα από τρακαρισμένη Celica ή Corolla T-Sport)...Αυτό το μοτεράκι στο MR2 θα άξιζε να συνδυαστεί και με κομπρέσορα?
Και δεν μιλάω τόσο για κόστος (συνήθως ακριβός σαν μετατροπή), όσο για την αξία του σαν σύνολο... -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Εγω θα ελεγα να κρατησετε το παραδακι να πατε πουθενα παρεα με τπτ γκομενακια μιας και ερχονται Χριστουγεννα σε κανα μηνα απο τωρα. Αυτοκινητα εχετε ηδη I guess οποτε...Γνωμη μου
Επιτέλους!..Ένας λογικός άνθρωπος!
+1000 -
H συνηθεστερη μετατροπη ειναι αυτη που ειπα δηλ engine swap με τον 2zz της celica και μετα εχεις αμαξι που...δερνει, δεν περιγραφεται αλλα θελει εμπειρια απο κει και περα
Για το αλλο με τον κομπρεσορα δεν γνωριζω
Παντως ο 1zz με τα 140 αλογα του mr2 δεν ειναι απ τα πιο βελτιωσιμα μοτερ (μπορεις να παρεις κατι λιγα με εισαγωγη, χταποδοεξατμιση και παραλληλο εγκεφαλο αλλα προσωπικα δεν νομιζω να αξιζει κοπο και χρημα)
Καλυτερα να ασχοληθεις με το στησιμο και κυριως να μαθεις να οδηγεις ελαφρυ κεντρομηχανο -
Ρε πειναλέοι, τι γκομενάκια του τσαμπουνάτε; Τρία παιδιά έχει ο άνθρωπος!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ρε πειναλέοι, τι γκομενάκια του τσαμπουνάτε; Τρία παιδιά έχει ο άνθρωπος!Όχι ρε συ, μόνο 2....
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτό για το kart δεν το είχαμε σκεφτεί να πω την αλήθεια...έχω λίγη εμπειρία (και οι δύο άντε να έχουμε συμμετάσχει σε 4-5 kart events με άλλα clubs, χρονομετρημένα και με έπαθλα όμως, όχι να κάνουμε γύρους ταυτόχρονα με τις κοπέλες ), οπότε ίσως αξίζει να του ρίξουμε μια ματιά....Από την άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει και άλλες δυνατότητες (π.χ. βόλτα για ΣΚ, μια Πάρνηθα, ακόμα και για τίποτα 'περίεργα' βράδυα προς Ανατολική Αττική ), και φυσικά αυτό θα πρέπει να το πληρώσουμε...Δεν ξέρω, ακόμα στο ψάξιμο είμαστε, γι'αυτό άνοιξα και το παρόν, μήπως και πάρουμε ιδέες (όπως το kart καλή ώρα...)
Από πλευράς γνώσεων, και οι δύο είμαστε μέχρι και του επιπέδου 'αλλάζω τακάκια/εισαγωγή/σκάστρα/εξάτμιση', για παραπάνω πράγματα θα πρέπει να απευθυνθούμε σε τρίτους (μάστορες), τους οποίους ευτυχώς ξέρουμε και έχουμε κοντά
Σκέψου το σοβαρά γιατί αυτοκίνητο έχεις για να κάνεις τις μετακινήσεις σου. Αυτή είναι η δουλειά του.
Εσύ ψάχνεις κάπου να ξεδίνεις με παρέα, φίλους κλπ...το καταλαβαίνω.
Πριν αποφασίσεις να ρίξεις λεφτά σε κάποιο αυτοκίνητο που θα ετοιμάσεις για πίστα...σκέψου αν θα μπορείς να το τρέξεις εκεί και τελικά όταν είσαι έτοιμος αν το κάνεις, μην έχεις πετάξει χρήματα. Εννοώ ότι τα Μέγαρα έκλεισαν μέχρι νεοτέρας, το αναφέρω και παραπάνω ότι το hellenic trackdays σταμάτησε οπότε δύσκολο το βλέπω να τραβιέσαι μέχρι Μέγαρα για να τρέξεις.
Αν θέλεις να κάνεις τη κ@υλ@ σου φθηνά, διασκεδαστικά, με αδρεναλίνη στο φουλ και με καλή παρέα...πάρε ένα καρτάκι κι άσε τα αρχαία χρέπια να σαπίζουν στις αγγελίες.
Θα με θυμηθείς...
-
Miata turbo.
Kαλυτερο και πιο αξιοπιστο (αν εχει γινει σοβαρη δουλεια) παιχνιδι δεν βρισκεις με χαμηλο budget.Θα σου ελεγα να κοιταξεις και κανα 206rc, ιδιως αν του βαλεις και μπλοκε ειναι απιστευτο αμαξι.
Μονο μειονεκτημα τα τελη κυκλοφοριας, αλλα στις ξεφτυλα τιμες που πωλουνται πλεον και παλι συμφερον εχεις. -
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini
Δεν υπάρχει πιο εύκολο στο γαργάλημα, πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και ταυτόχρονα φτηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Πιθανώς δε να καταργήσεις και το δικό σου αυτοκίνητο και να χρησιμοποιείς αυτό.
Αγορά "ειδικού" αυτοκινήτου για την χαρά της οδήγησης