-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
...Το πρόβλημα είναι οτι μου έκανε πολύ κακή εντύπωση ο επιλογέας ταχυτήτων.
Με μόλις 400χλμ επάνω όπως είδα,όχημα λίγων ημερών όπως μου είπαν, είχε επιλογέα κιβωτίου πολύ δύσκολο,δηλ 'έπαιζε αρκετά',σχεδόν ξεχαρβαλωμένο και κούμπωνε δύσκολα.
Υπόψην όμως όλο αυτό δική μου γνώμη και δεν αποκλείω ως συνηθισμένος μέχρι τώρα με 3 Γιαπωνέζικα κιβώτια Νιssan-Mazda
ελαφριά-κοντές σχέσεις-πανεύκολο κούμπωμα κυριολεκτικά σαν joystick να με επηρέασε πολύ αρνητικά στη γνώμη μου για το C3.
Σε ερώτηση μου στον πωλητή, μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στον επιλογέα.
Αν αφαιρέσουμε το παραπάνω ενδεχόμενο ,θεωρείτε πως μπορεί να βρίσκονταν σ αυτή την κατάσταση ο επιλογέας λόγω λίγων χλμ και πως θα 'στρωσει' αργότερα?
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είναι το μόνο που με χάλασε στο όχημα και να με κάνει να μην το προτιμήσω...Χωρίς να μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το συγκεκριμένο που δοκίμασες δεν έχει πρόβλημα, πιστεύω ότι περιγράφεις έναν τυπικό επιλογέα ταχυτήτων group PSA. Το 'σχεδόν ξεχαρβλωμένο', για να μην το λέμε έτσι όσοι οδηγούμε με κάτι τέτοιο και μας παίρνει ο πόνος , μεταφράζεται σε αρκετά χαλαρό ακόμα και με κουμπωμένη ταχύτητα, αρκετά ασαφές σε σχέση με joystick επιλογείς, με μεγάλες διαδρομές, και αρκετή κίνηση όταν πατάς το γκάζι.
Η αίσθηση του σκληρού κουμπώμτος μπορεί να βελτιωθεί αρκετά με χρήση κάποιων συγκεκριμένων βαλβολινών, ειδικά τα πρώτα λεπτά οδήγησης που είναι ακόμα κρύες - τυπικά μετά από 10-15 λεπτά οδήγησης η αίσθηση στρώνει αρκετά. -
παντως η αιθηση του κουμπιου στο e-hdi ειναι φανταστικη!!!!
-
Παντως πρεπει να λαμβανεται υποψην και ο χαρακτηρας του αμαξιου στην κριση του κιβωτιου
Πχ στο C5 , δεν νιωθω κανενα ξεχαρβαλωμα σε καμια περιπτωση, ο μοχλος ειναι κοντος και μπαινουνε μια χαρα με την πρωτη οι ταχυτητες αλλα απο εκει και περα δεν εχει καμια αισθηση... ειναι ψιλονεκρο, δεν δινει ιδιαιτερο feedback, σαν να ειναι αποκομενο απο το υπολοιπο αμαξι
so what? ολο το αμαξι ειναι ετσι στημενο που σε ψιλο απομονωνει απο το δρομο
προσωπικα δε με χαλαει, ηταν και ζητουμενο το setup αυτο. -
Δεν έχετε το ίδιο κιβώτιο οπότε καμία σχέση
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν έχετε το ίδιο κιβώτιο οπότε καμία σχέσηδεν εχω οδηγησει C4 και δεν ξερω, αλλα οσο και αν εμενα μου φαινεται βολικο το της C5, φανταζομαι δεν χαρακτηριζεται 'κιβωτιο ποιημα' επισης

-
το ξαναγραφω.....ολα αυτα τα λετε γιατι δεν εχετε οδηγησει Renault!
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Πάρε αυτόματο. Εγώ το αυτόματο έχω παραγγείλει. Το παραλαμβάνω την επόμενη εβδομάδα.
γιατί το αυτόματο? για τους λόγους που έγραψα κι εγώ γαι το κιβώτιο ή για άλλους λόγους?
Και για αυτούς και μεγαλύτερη οικονομία και για μεγαλύτερη άνεση μέσα στην πόλη.
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Συγγελίδης FTW
Δοκίμασέ το και δες εσύ αν σου κάνει η όχι το γκάζι του, δεν υπάρχει άλλος τρόπος.** Τα άλογά του είναι πολύ λίγα για τα κρατούντα του παρόντος φόρουμ, αλλά θα το οδηγάς εσύ όχι οι χεράδες εδωμέσα.**
Καιρό είχες
Μην δίνεις σημασία στις μπούρδες των πωλητώνε. Από 'κει και πέρα, το αμάξι είναι αργό (κοντράρεις τα αστικά) αλλά έχει πολύ μικρή κατανάλωση. Αν αυτό σε καλύπτει, προχώρα.
Τελικά το έκανα μια βόλτα, το C3 1.4 test drive που έχουν και όχι μόνο με κάλυψε η ρεπρίζ που είχε, και με το παραπάνω...
Το πρόβλημα είναι οτι μου έκανε πολύ κακή εντύπωση ο επιλογέας ταχυτήτων.
Με μόλις 400χλμ επάνω όπως είδα,όχημα λίγων ημερών όπως μου είπαν, είχε επιλογέα κιβωτίου πολύ δύσκολο,δηλ 'έπαιζε αρκετά',σχεδόν ξεχαρβαλωμένο και κούμπωνε δύσκολα.
Υπόψην όμως όλο αυτό δική μου γνώμη και δεν αποκλείω ως συνηθισμένος μέχρι τώρα με 3 Γιαπωνέζικα κιβώτια Νιssan-Mazda
ελαφριά-κοντές σχέσεις-πανεύκολο κούμπωμα κυριολεκτικά σαν joystick να με επηρέασε πολύ αρνητικά στη γνώμη μου για το C3.
Σε ερώτηση μου στον πωλητή, μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στον επιλογέα.
Αν αφαιρέσουμε το παραπάνω ενδεχόμενο ,θεωρείτε πως μπορεί να βρίσκονταν σ αυτή την κατάσταση ο επιλογέας λόγω λίγων χλμ και πως θα 'στρωσει' αργότερα?
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είναι το μόνο που με χάλασε στο όχημα και να με κάνει να μην το προτιμήσω...Μη γραφεις τετοια θα σε μαλωσουν...........θα στρωσει σε βαθος χρονων
-
-
Είδα ότι ο Ρουσσάκης έχει κλείσει το μαγαζί του στην Μεσογείων . Ξέρουμε κάτι περισσότερο ?
-
Χρωσταγε πολλα.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
το ξαναγραφω.....ολα αυτα τα λετε γιατι δεν εχετε οδηγησει Renault!Τελικα εχεις οδηγησει συγχρονο renault η θα πεις για κιβωτια 10+ χρονων πριν..? Που δεν ηταν και πιο χαλια, αλλα ΟΚ..
-
Καλησπέρα , είμαι μεγάλος λάτρεις Citroen (λόγο πατέρα ) είχε το BXatout και τώρα έχει ένα c4 του 2011 1600cc 120hp
Έχω ένα Fiat Punto του 2002 αλλά τον φεβρουάριο θα αγοράσω ένα citroen ds3 !
το πρόβλημα είναι ότι είμαι σε μεγάλο δίλημα για το αν πρέπει να πάω στο Diesel η το βενζινοκίνητο ! το σίγουρο είναι ότι έχω καταλήξει στο 1.400cc λόγο oikonomias βενζίνης ( μπορεί τώρα και για αρκετό καιρό ακόμα στο θέμα οικονομοικό - βενζίνη κλπ ) να είμαι οκέι αλλά πιστεύω θα με τσούξει το 9.1 κατανάλωση που λένε ότι το ds3 1600cc 155hp έχει κατανάλωση και πόσο μάλλον στο μέλλον που μπορεί να ανέβει και άλλο η βενζίνη !
το Diesel 1400 είναι στα 70άλογα ενώ το αντίστοιχο 1400 βενζίνης στα 98 άλογα !
το μόνο που ξέρω είναι ότι τα diesel έχουν άλλες ροπές και πολύ καλύτερη κατανάλωση αλλά δεν ξέρω αυτό πόση μεγάλη διάφορα έχει στα άλογα και κατά πόσο επηρεάζει την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα !
για να γίνω πιο σαφής στο Punto τον Σεπτέμβριο του 2012 είχα 67.200 χιλιόμετρα και τώρα έχω 87.000 χιλιόμετρα !
με λίγα λόγια θέλω kati οικονομικό , 'καλό - επαρκή ' για μια προσπέραση αμάξι σε μια εθνική ή σε εναν μεγάλο δρόμο , και να μπορώ να κάνω ένα ταξίδι ξεκούραστος και χωρίς να μουρμουράω ! -
Αν σκέφτεσαι για 14άρι, πηγαίνεις σε πετρέλαιο. Αν μπορείς να πας σε 16αρι, πηγαίνεις πάλι σε πετρέλαιο. Αν σκεφτεσαι μεταχειρισμένο, με 11-12Κ παίρνεις THP με δέρματα και navi.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Φυσικά και είχε αλλαγές.
Αλλά θα δεις μεγαλύτερες αλλαγές και δυνατότερο πλαίσιο στην mkII απο ότι στην ZX σε σχέση με την mkI.Θα συμφωνήσω ότι το πλαισιο της mkΙΙ σε σχεση με την mkΙ xsara ηταν πολύ ποιο ενισχυμένο , ειχω οδηγηση και τα δυο και η διαφορα είναι κατι παραπανω από αισθητη.
Εγω θα προτυνα την xsara mkII σε καποιον που θελει ένα γρηγορο οικογενειακο σχετικα οικονομικο τοσο σε καταναλωση οσο και στα service της.
Μηχανικα ειτε 1.4 ειτε 1.6 είναι σκυλια , φυσικια όμως η επιλογη θα πρεπει να είναι μονοδρομος για το 1.6 16V.
Μονο χαζο ηλεκτρικα προβληματακια ειχε αλλα εντελως χαζα.
Προσωπικη γνωμη παντα -
citroen c3 ντιζελ, μοντελο 12 (βασικη εκδοση)με 75000 χιλιομετρα με 7.500 ευρω πως σας φαινεται?καλη τιμη?
-
Ή πρώην test drive ή προβληματικό ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
η τιμη του δηλαδη ποια ειναι?Ρωταω γιατι δεν βρισκω μεταχειρισμενο του 12 να πωλειται...
παντως το αυτοκινητο ειναι καλο, μονο που εχει πολλα χιλιομετρα -
12χλρ καινουργιο 20% απαξιωση την πρώτη χρονιά, 15% την δεύτερη... βγαινει 8χλρ. Αν είναι καλό οπως λες αγορασε το παρά τα πολλά χιλιόμετρα
-
Ευχαριστω για την απαντηση!
ποσα χιλιομετρα θα με βγαλει?200,000?απο σερβις πρεπει να ξερω κατι?γινεται καποιο μεγαλο?
CITROËN FORUM