Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδα
φανταζομαι με τον κινητηρα να δουλευει;;;;
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδα
φανταζομαι με τον κινητηρα να δουλευει;;;;
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Πάντως και ένας άλλος μηχανικός που το είχε προσέξει πως έχω θέμα με την κρεμαγιέρα (είχα πάει για άλλο λόγο), μ' είπε πως το πρόβλημα έγκειται στο ότι ΑΝ χάσει το λάδι ξαφνικά εν ώρα κίνησης (κάτι σχεδόν απίθανο πιστεύω εγώ*) χωρίς να το καταλάβω, όχι δε θα στρίβει το τιμόνι, απλώς επειδή θα βαρύνει, αν είμαι σε καμιά στροφή - υποσυνείδητα - θα πάω να στρίψω το τιμόνι με λίγη προσπάθεια, που όμως δεν θα αρκεί για να πάρω σωστά τη στροφή, δεδομένου ότι το τιμόνι θα χει γίνει σαν μηχανικό. Και έτσι μπορεί να με πετάξει πουθενά...*Από την προσωπική εμπειρία μου, σημειώνω πως λάδι χάνω συνήθως όταν κόβω το τιμόνι τέρμα-τέρμα. Μόλις δηλαδή ακούγεται το 'τακ' τότε χάνει λίγο λάδι. Εν ώρα κίνησης επίσης χάνει λίγο όταν κάποιες φορές πάω να στρίψω αρκετά, πατώντας όμως και φρένο έντονα και πολύ. Και αυτό σχεδόν μόνο σε περιόδους πολλής ζέστης, δηλαδή τα καλοκαίρια. Συνήθως τότε χάνει, τους χειμώνες σπάνια χάνει, σε σημείο που ξεχνάω ότι έχει πρόβλημα (ούτε στάζει στο δρόμο). Τα αναφέρω απλώς για να καταλάβετε πως δεν είναι και τόσο χάλια η κατασταση της κρεμαγιέρας μου, απλώς κανονικά καλό είναι να αλλαχτεί, αυτό το ξέρω...
Το περίεργο είναι ότι το τιμόνι τελικά ελάφρυνε πάλι και είναι οκ όπως ήταν πριν!! Δε ξέρω τελικά τι έφταιγε και είχε βαρύνει αυτές τις μέρες παρότι είχε λάδι κανονικά μέσα, ωστόσο θα περάσω μια βόλτα αύριο και από τον μηχανικό να το δει. Λόγω κακοκαιρίας δεν μπόρεσα να πάω αυτές τις μέρες.
Αν εχεις καποιο νεο , ενημερωσε μας αν μπορεις.
Ο χρήστης Black Horseman έγραψε:
καλημερα σου
μπορεις να μου πεις σε ποιον το εφτιαχνες;;;;
αναρτηση;;;
μονοφυσο ή τριφυσο;;;;το αμάξι το είχα φτιάξει στο 'motor france' στο πειραια, αλλά λόγω μετακόμισης μου τα τελευταία χρόνια το παρακολουθούσε ο Τσέρτος στον Νέο Κόσμο.
Ανάρτηση μαμά
Τρίφυσο
ΟΚ ευχαριστω θα ενημερωσω αν ειναι, δεν αφορα εμενα αλλα φιλο που ψαχνει 106 ή SAXO.
ευχαριστω για την απαντηση, θα σε ενημερωσω μεσα στην εβδομαδα.
καλημερα σου
μπορεις να μου πεις σε ποιον το εφτιαχνες;;;;
αναρτηση;;;
μονοφυσο ή τριφυσο;;;;
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
Υπαρχουν και εμπρος Αμορτισερ 50αρια (χοντρομπουκαλα)
Bilstein φτιαχτα.Απο rebuild (0 χλμ) στον Bud Racing.
230ε
εννοεις 50 τον κορμος (κατω μερος) ή το στελεχος (πανω μερος);;;
πιεσεις ξεριες τι σου εχει βαλει;;;
φανταζομαι ειναι για 106 16V;;;;
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα 5.1 κανουν και για αυτοκινητα χωρις ABS;;;;
τα αλλαζουμε και αυτα ανα 2 χρονια;;;;Κάνουν και είναι απόλυτα συμβατά και με καλύτερα χαρακτηριστικά στον βρασμό και στη διάρκεια( μπορείς να τα αναμίξεις ) με Dot 3 - Dot 4, ασύμβατα με τα προηγούμενα ( με όλα δηλαδή ) είναι μόνο τα Dot 5.0
ευχαριστω
Τα 5.1 κανουν και για αυτοκινητα χωρις ABS;;;;
τα αλλαζουμε και αυτα ανα 2 χρονια;;;;
Παναγιωτης POWER
Ωραιο το τεστακι σου !!!