Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 76 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1541
    3336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
      Διακοπές με Fiat Panda 4x4 1.3 MTJ

      http://www.gocar.gr/news/feed/10660,Dia ... a_4x4.html

      σλουρπ....

      να εξομολογηθω... πηγα και ειδα ενα... ολα καλα αλλα ειναι μικρουτσικο το ατιμο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        To εν λογω review παντως ειναι οσο πιο..εξαρτημενο γινεται.
        Δειχνει κατι φωτογραφιες οπου το panda απλα υπαρχει, και απο κατω γραφει διθυραμβους.
        Ειναι καλο αυτοκινητο,δεν χρειαζεται τετοιου ειδους προωθηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Γεια χαuuuρα!

          Διαβάζοντας το Thread του Panda μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες και ψάχνοντας βρήκα αυτό το βίντεο όπου στο τέλος του δείχνει τις ρεπρίζ του αυτοκινήτου

          https://www.youtube.com/watch?v=aPskglfLeYQ

          με 4ρτη ταχύτητα στο κιβώτιο από 50 έως 90 κάνει 3,79 δ.λ !!!!!!

          Αληθεύει;;;; ή είναι τυπογραφικό λάθος, διότι μιλάμε για μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ρεπρίζ η οποία μάλιστα είναι πολύ συχνή σε αστικές και περιαστικές μετακινήσεις.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sinanai last edited by

            Λογικά θα αληθεύει. Δεν έχω μετρήσει ακριβώς, αλλά ακόμα και στο τετρακίνητό μας οι ρεπρίζ είναι πάρα πολύ ικανοποιητικές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Το 4χ4 έχει μαγαλυτερο βάρος κατά 100+ κιλά, χειρότερη αεροδυναμική λόγω ύψους και άλλες σχέσεις στο κιβώτιο και πιθανόν να μην είναι το ίδιο γρήγορο, αλλά και πάλι μία τέτοια επίδοση που λέει το video είναι παρόμοια με δίλιτρα diesel (εννοείται για ταχύτητες 50-90 χλμ και όχι μεγαλύτερες) για αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sinanai last edited by

                Προφανώς και δεν είναι το ίδιο γρήγορο. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα ότι ακόμα και του τετρακίνητου είναι ικανοποιητικές οι ρεπρίζ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  ο.κ!

                  Σύμφωνα με το Gentemotori που βλέπω τώρα έχουμε
                  ripresa 50-90 (4η)

                  Citroen C1 70 ps = 16,33''
                  Vw up 75 ps = 14,56''
                  Hyundai i10 66ps = 14,44''
                  Kia rio 75ps (diesel) = 10,00''
                  Fiat Panda 75 ps (diesel) = 3,79''

                  Λογικά θα πρέπει να γράφουν λάθος οι δοκιμαστές, η διαφορά είναι τεράστια.

                  Έχει κανείς άλλος άλλα στοιχεία για ρεπρίζ

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sinanai last edited by

                    Θα 'χουν ξεχάσει κάνα άσσο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Διαβάζοντας και άλλα άρθρα για το αυτοκίνητο βρήκα αυτό για το πλαίσιο του Panda

                      Torsional stiffness has risen from 67,900 to 71,300 daN·m/rad (501,000 to 526,000 lb·ft/rad). First natural frequency was 37.0 Hz and is now 38.8 Hz, an improvement of some 5%

                      http://www.sae.org/mags/aei/10717
                      και ψάχνοντας να δω τι σημαίνει αυτό, βρήκα και αυτό

                      ΒMW Torsional stiffness natural frequency is as follows
                      E28 22.8 Hz
                      E34 24.8 Hz
                      E39 29 Hz
                      E60 29.8 Hz

                      είναι όντως σωστή η σύγκριση;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Lap έγραψε:
                        Διαβάζοντας και άλλα άρθρα για το αυτοκίνητο βρήκα αυτό για το πλαίσιο του Panda

                        Torsional stiffness has risen from 67,900 to 71,300 daN·m/rad (501,000 to 526,000 lb·ft/rad). First natural frequency was 37.0 Hz and is now 38.8 Hz, an improvement of some 5%

                        http://www.sae.org/mags/aei/10717
                        και ψάχνοντας να δω τι σημαίνει αυτό, βρήκα και αυτό

                        ΒMW Torsional stiffness natural frequency is as follows
                        E28 22.8 Hz
                        E34 24.8 Hz
                        E39 29 Hz
                        E60 29.8 Hz

                        είναι όντως σωστή η σύγκριση;

                        Ακαμψία ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          ναι ακαμψία είναι,
                          Απλά από ότι έχω ψάξει υπάρχουν πολλών ειδών ακαμψίες για αυτό ρωτώ αν είναι σωστή η σύγκριση.

                          Αν είναι σωστή τότε το Panda έχει 16,250 Nm/degree και το Grande Punto 5θυρο 16,500 Nm/degree κάτι που εξηγεί και τις εντυπώσεις όσων το οδήγησαν ότι έχει την αίσθηση οδήγησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου (http://www.autozine.org/Archive/Fiat/ne ... _2005.html)

                          *η μέτρηση έγινε με την μέθοδο των τριών καθώς Torsional stiffness natural frequency 43Hz = 18000 Nm/degree
                          *

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            71,300 daN·m/rad = 12,477 Nm/degree

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Για αυτό ρωτώ καθώς έχω μπερδευτεί τελείως
                              http://www.aachen-colloquium-china.com/pdf/Vortr_Nachger/2011/27_Eckstein.pdf

                              εδώ στην σελίδα 20 τα 18,000 Nm/degree = 43 Hz

                              και συνεπώς υπέθεσα....38.8 Hz = 16,241 Nm/degree

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sinanai last edited by

                                Εικοσαρίσαμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  v-silis last edited by

                                  απο κατανάλωση πως πάμε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sinanai last edited by

                                    Στην πόλη είμαστε στα 5παρά κάτι (με χρήση και start&stop) με 5μιση, το πολύ. Εκτός πόλης σε επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο με μέχρι 110-120 χλμ/ώρα πετυχαίνεις περίπου 4μιση. Σε ρυθμούς γρήγορους αρκετά ή σε 'πιεσμένη' εκτός δρόμου χρήση, πάνω από 6 δεν έχω δει. Αυτά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                                      Στην πόλη είμαστε στα 5παρά κάτι (με χρήση και start&stop) με 5μιση, το πολύ. Εκτός πόλης σε επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο με μέχρι 110-120 χλμ/ώρα πετυχαίνεις περίπου 4μιση. Σε ρυθμούς γρήγορους αρκετά ή σε 'πιεσμένη' εκτός δρόμου χρήση, πάνω από 6 δεν έχω δει. Αυτά.

                                      ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

                                      με το ζορι φτανουμε τα 7 -προς τα κατω εννοειται- και το πληρωνουμε με 1.60...

                                      καλοταξιδο Sinanai

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        riverael1 last edited by

                                        Άουτς! 0 αστεράκια..
                                        https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Οκ χάλια μαύρα, αλλά στο βίντεο δεν είδα ιδιαίτερες παραμορφώσεις στην καμπίνα,σε καμία των περιπτώσεων.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Δεν είδα πολύ αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά από ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι κυρίως στα συστήματα ασφαλείας και όχι τόσο στην παραμόρφωση της καμπίνα. Μεγάλο μείον η προστασία παιδιών.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 76 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr