-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Διακοπές με Fiat Panda 4x4 1.3 MTJhttp://www.gocar.gr/news/feed/10660,Dia ... a_4x4.html
σλουρπ....
να εξομολογηθω... πηγα και ειδα ενα... ολα καλα αλλα ειναι μικρουτσικο το ατιμο...
-
To εν λογω review παντως ειναι οσο πιο..εξαρτημενο γινεται.
Δειχνει κατι φωτογραφιες οπου το panda απλα υπαρχει, και απο κατω γραφει διθυραμβους.
Ειναι καλο αυτοκινητο,δεν χρειαζεται τετοιου ειδους προωθηση. -
Γεια χαuuuρα!
Διαβάζοντας το Thread του Panda μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες και ψάχνοντας βρήκα αυτό το βίντεο όπου στο τέλος του δείχνει τις ρεπρίζ του αυτοκινήτου
https://www.youtube.com/watch?v=aPskglfLeYQ
με 4ρτη ταχύτητα στο κιβώτιο από 50 έως 90 κάνει 3,79 δ.λ !!!!!!
Αληθεύει;;;; ή είναι τυπογραφικό λάθος, διότι μιλάμε για μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ρεπρίζ η οποία μάλιστα είναι πολύ συχνή σε αστικές και περιαστικές μετακινήσεις.
-
Λογικά θα αληθεύει. Δεν έχω μετρήσει ακριβώς, αλλά ακόμα και στο τετρακίνητό μας οι ρεπρίζ είναι πάρα πολύ ικανοποιητικές.
-
Το 4χ4 έχει μαγαλυτερο βάρος κατά 100+ κιλά, χειρότερη αεροδυναμική λόγω ύψους και άλλες σχέσεις στο κιβώτιο και πιθανόν να μην είναι το ίδιο γρήγορο, αλλά και πάλι μία τέτοια επίδοση που λέει το video είναι παρόμοια με δίλιτρα diesel (εννοείται για ταχύτητες 50-90 χλμ και όχι μεγαλύτερες) για αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση
-
Προφανώς και δεν είναι το ίδιο γρήγορο. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα ότι ακόμα και του τετρακίνητου είναι ικανοποιητικές οι ρεπρίζ.
-
ο.κ!
Σύμφωνα με το Gentemotori που βλέπω τώρα έχουμε
ripresa 50-90 (4η)Citroen C1 70 ps = 16,33''
Vw up 75 ps = 14,56''
Hyundai i10 66ps = 14,44''
Kia rio 75ps (diesel) = 10,00''
Fiat Panda 75 ps (diesel) = 3,79''Λογικά θα πρέπει να γράφουν λάθος οι δοκιμαστές, η διαφορά είναι τεράστια.
Έχει κανείς άλλος άλλα στοιχεία για ρεπρίζ
-
Θα 'χουν ξεχάσει κάνα άσσο.
-
Διαβάζοντας και άλλα άρθρα για το αυτοκίνητο βρήκα αυτό για το πλαίσιο του Panda
Torsional stiffness has risen from 67,900 to 71,300 daN·m/rad (501,000 to 526,000 lb·ft/rad). First natural frequency was 37.0 Hz and is now 38.8 Hz, an improvement of some 5%
http://www.sae.org/mags/aei/10717
και ψάχνοντας να δω τι σημαίνει αυτό, βρήκα και αυτόΒMW Torsional stiffness natural frequency is as follows
E28 22.8 Hz
E34 24.8 Hz
E39 29 Hz
E60 29.8 Hzείναι όντως σωστή η σύγκριση;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Διαβάζοντας και άλλα άρθρα για το αυτοκίνητο βρήκα αυτό για το πλαίσιο του PandaTorsional stiffness has risen from 67,900 to 71,300 daN·m/rad (501,000 to 526,000 lb·ft/rad). First natural frequency was 37.0 Hz and is now 38.8 Hz, an improvement of some 5%
http://www.sae.org/mags/aei/10717
και ψάχνοντας να δω τι σημαίνει αυτό, βρήκα και αυτόΒMW Torsional stiffness natural frequency is as follows
E28 22.8 Hz
E34 24.8 Hz
E39 29 Hz
E60 29.8 Hzείναι όντως σωστή η σύγκριση;
Ακαμψία ;
-
ναι ακαμψία είναι,
Απλά από ότι έχω ψάξει υπάρχουν πολλών ειδών ακαμψίες για αυτό ρωτώ αν είναι σωστή η σύγκριση.Αν είναι σωστή τότε το Panda έχει 16,250 Nm/degree και το Grande Punto 5θυρο 16,500 Nm/degree κάτι που εξηγεί και τις εντυπώσεις όσων το οδήγησαν ότι έχει την αίσθηση οδήγησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου (http://www.autozine.org/Archive/Fiat/ne ... _2005.html)
*η μέτρηση έγινε με την μέθοδο των τριών καθώς Torsional stiffness natural frequency 43Hz = 18000 Nm/degree
* -
71,300 daN·m/rad = 12,477 Nm/degree
-
Για αυτό ρωτώ καθώς έχω μπερδευτεί τελείως
http://www.aachen-colloquium-china.com/pdf/Vortr_Nachger/2011/27_Eckstein.pdfεδώ στην σελίδα 20 τα 18,000 Nm/degree = 43 Hz
και συνεπώς υπέθεσα....38.8 Hz = 16,241 Nm/degree
-
Εικοσαρίσαμε.
-
απο κατανάλωση πως πάμε;
-
Στην πόλη είμαστε στα 5παρά κάτι (με χρήση και start&stop) με 5μιση, το πολύ. Εκτός πόλης σε επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο με μέχρι 110-120 χλμ/ώρα πετυχαίνεις περίπου 4μιση. Σε ρυθμούς γρήγορους αρκετά ή σε 'πιεσμένη' εκτός δρόμου χρήση, πάνω από 6 δεν έχω δει. Αυτά.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Στην πόλη είμαστε στα 5παρά κάτι (με χρήση και start&stop) με 5μιση, το πολύ. Εκτός πόλης σε επαρχιακούς και αυτοκινητόδρομο με μέχρι 110-120 χλμ/ώρα πετυχαίνεις περίπου 4μιση. Σε ρυθμούς γρήγορους αρκετά ή σε 'πιεσμένη' εκτός δρόμου χρήση, πάνω από 6 δεν έχω δει. Αυτά.ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!
με το ζορι φτανουμε τα 7 -προς τα κατω εννοειται- και το πληρωνουμε με 1.60...
καλοταξιδο Sinanai
-
Άουτς! 0 αστεράκια..
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191 -
Οκ χάλια μαύρα, αλλά στο βίντεο δεν είδα ιδιαίτερες παραμορφώσεις στην καμπίνα,σε καμία των περιπτώσεων.....
-
Δεν είδα πολύ αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά από ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι κυρίως στα συστήματα ασφαλείας και όχι τόσο στην παραμόρφωση της καμπίνα. Μεγάλο μείον η προστασία παιδιών.
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)