Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 4C
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 4C
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 75
    • 76
    • 67 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1519
    1216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Να και το αγγλικό EVO.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Άρα αν συνοψίσουμε τι έχει γραφτεί (και είναι πολλά πλέον) για την 4C, καταλήγουμε στα εξής:

        πλαισιάρα (που είναι και γυμνό μέσα)
        φρενάρες
        φοβερή ανάρτηση, εντυπωσιακά άνετη για το είδος του αυτοκινήτου
        άφθονο grip
        καλό τιμόνι, θα μπορούσε καλύτερο
        (εμφάνιση δεν αναφέρω λόγω του υποκειμενικού του θέματος)

        επαρκές μοτόρι, του λείπει χαρακτήρας (τύπου busso πχ)
        το TCT τα καταφέρνει χωρίς να εντυπωσιάζει
        μέτριο σε υλικά εσωτερικό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          ...στα πλην, προσωπικα θα εβγαζα 'το εσωτερικο', τουλαχιστον απο τις φωτο, περα απο καποιες απλοποιημενες -δικαιολογημενα- επιλογες, οπως πχ το απλο A/C, δεν με χαλαει η εικονα του εσωτερικου, αντιθετως. Τωρα για συναρμογη, απτη ποιοτητα, θα πρεπει κανεις να δει απο κοντα, αλλα σε πρωτη φαση, για το συγκεκριμενο κατασκευασμα που θα πηγαινει και 'απεναντι', (U.S.A) δεν μπορω να πω οτι το φοβαμαι τοσο πολυ αυτο το ζητημα.

          Αυτο που θεωρω μεγαλο μειον, και ουσιαστικα αφορα την χωρα μας, ειναι η (μεγαλη) πιθανοτητα να κοστολογηθει κατα
          40-45% υψηλοτερα σε σχεση με την τιμολογηση της σε Ιταλια, Γερμανια κτλ...Ενα αυτοκινητο με κινητηρα 1,800κ.εκ, να χρεωνεται ως προιον πολυτελειας...

          ...μια αλλη σκεψη-απορια για το συγκεκριμενο μοτερ, επειδη εχει ειπωθει οτι σηκωνει αρκετα περισσοτερα αλογα, με το συνδυασμο των τεχνολογιων που εχουν χρησιμοποιηθει (scavenging, αμεσος ψεκασμος, πολλ/λος χρονισμος βαλβιδων?, κτλ)
          εαν εβγαινε το Turbo, και επιλεγονταν πιο extreme εσωτερικα κινουμενα μερη, πχ πιο 'αγριοι' εκκεντροφοροι, ακομα καλυτερο ζυγισμα στροφαλου, και παραλληλα υψηλοτερο στροφαρισμα, θα ηταν κατι τετοιο εφικτο, ενδεχομενως για μια πιο
          'αγωνιστικη' εκδοση?

          Επισης, υπαρχει περιπτωση το συγκεκριμενο 'πακετο' που βγαινει ως εχει, ή ακομα καλυτερα με ενδεχομενη επιλογη και χειροκινητου κιβωτιου, ή και πχ του 170αρη m--air, να λανσαριστει και με διαφοροποιημενο 'καπακι'
          με τα σηματα της Abarth?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            εαν εβγαινε το Turbo, και επιλεγονταν πιο extreme εσωτερικα κινουμενα μερη, πχ πιο 'αγριοι' εκκεντροφοροι, ακομα καλυτερο ζυγισμα στροφαλου, και παραλληλα υψηλοτερο στροφαρισμα, θα ηταν κατι τετοιο εφικτο, ενδεχομενως για μια πιο
            'αγωνιστικη' εκδοση?

            δεν θα ηταν δυνατο ,ποσα να βγαλεις απο 1800 κυβικα ατμο? ροπη δεν θα ειχε τιποτα σε συγκριση με τωρα.Ρυποι με τετοιο τσιτωμα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Για να λέμε του στραβού το δίκαιο, ορθώς το 4C θεωρείται πολυτελείας.Δηλαδή ένα μεσομήχανο σπορ διθέσιο με καρμπόν δομικά στοιχεία τι είναι, του συρμού?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ast last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                Ενα αυτοκινητο με κινητηρα 1,800κ.εκ, να χρεωνεται ως προιον πολυτελειας...

                Όντως, μια Ολυμπιακή πισίνα με χωρητικότητα 2.5χ10^9 κ.εκ. είναι πολύ πιο λογικό. Αίσχος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  Για να λέμε του στραβού το δίκαιο, ορθώς το 4C θεωρείται πολυτελείας.Δηλαδή ένα μεσομήχανο σπορ διθέσιο με καρμπόν δομικά στοιχεία τι είναι, του συρμού?

                  Ok, μαλλον το εθεσα με λαθος τροπο, -περι φορου πολυτελειας- αλλα στην ουσια δεν θεωρω οτι μπορει να δικαιολογηθει η αναμενομενη υπερτιμολογηση της -*πρωτες κουβεντες στον χωρο κανουν λογω για 80κ ευρω , οταν σε Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια, θα εχει γυρω στα 55κ ευρω *- σε τετοιο βαθμο, ακομα και ως προιον πολυτελειας. Ποσοστο 40-45% πιο πανω ειναι εξωφρενικο, και θυμιζει εποχες προ δεκαετιας 80' στην Ελλαδα οπου πχ μια entry level 911 κοστιζε οσο μια μεζονετα σε καλη περιοχη...

                  Σε σχεση με τα 55κ ευρω περιπου, θα περιμενα μια διαφορα των 5-8κ ευρω για την Ελλαδα, οχι περισσοτερο.

                  Anyway, ιδωμεν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                    εαν εβγαινε το Turbo, και επιλεγονταν πιο extreme εσωτερικα κινουμενα μερη, πχ πιο 'αγριοι' εκκεντροφοροι, ακομα καλυτερο ζυγισμα στροφαλου, και παραλληλα υψηλοτερο στροφαρισμα, θα ηταν κατι τετοιο εφικτο, ενδεχομενως για μια πιο
                    'αγωνιστικη' εκδοση?

                    δεν θα ηταν δυνατο ,ποσα να βγαλεις απο 1800 κυβικα ατμο? ροπη δεν θα ειχε τιποτα σε συγκριση με τωρα.Ρυποι με τετοιο τσιτωμα?

                    ...ισως 180αλογα, με επιστρωσεις nikasil στις κεφαλες, ανασχεδιασμενη ροικη, εκκεντροφορους με αλλες γωνιες, κτλ, βεβαια με αλλα δυναμικα χαρακτηριστικα πλεον, αλλα επουδενι δεν θα χαρακτηριζοταν 'αργη', ή συμβιβασμος, στα 920κιλα περιπου με τα υγρα της...

                    Anyway, εδω υπαρχει ετοιμη η -ισως και λιγο πιο ελαφρια, απο τον ελαφρωμενο 1750- μοτερουκλα M-air με τα 170ps που στροφαρει στις 7,000σαλ περιπου, και που κουμπωνει με το καταπληκτικο C635 χειροκινητο, αλλα ο Alba λεει οτι κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να παιξει...Κριμα παντως, και πιστευω οτι εαν αντιστοιχα τετοιο προιον εβγαινε απο τους VAGελληδες , θα εκαναν σιγουρα diversification, μεγαλωνοντας την γκαμα -κινητηρων στο υπαρχον σασι- προς τα κατω, και ισως και προς τα πανω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sv2 last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Για να λέμε του στραβού το δίκαιο, ορθώς το 4C θεωρείται πολυτελείας.Δηλαδή ένα μεσομήχανο σπορ διθέσιο με καρμπόν δομικά στοιχεία τι είναι, του συρμού?

                      Ok, μαλλον το εθεσα με λαθος τροπο, -περι φορου πολυτελειας- αλλα στην ουσια δεν θεωρω οτι μπορει να δικαιολογηθει η αναμενομενη υπερτιμολογηση της -*πρωτες κουβεντες στον χωρο κανουν λογω για 80κ ευρω , οταν σε Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια, θα εχει γυρω στα 55κ ευρω *- σε τετοιο βαθμο, ακομα και ως προιον πολυτελειας. Ποσοστο 40-45% πιο πανω ειναι εξωφρενικο, και θυμιζει εποχες προ δεκαετιας 80' στην Ελλαδα οπου πχ μια entry level 911 κοστιζε οσο μια μεζονετα σε καλη περιοχη...

                      Σε σχεση με τα 55κ ευρω περιπου, θα περιμενα μια διαφορα των 5-8κ ευρω για την Ελλαδα, οχι περισσοτερο.

                      Anyway, ιδωμεν...

                      Η A45 AMG εδώ είναι μερικά ευρώ ακριβότερη από την Γερμανία.Μπορεί να δούμε το ίδιο σενάριο και να την δούμε στα 55-60χιλ ευρω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        βαριέμαι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Γιατι να βαλουν ατμοσφαιρικο 1.8 ενω μπορουν να εχουν 1.8Τ;
                          Τι πιο 'αγωνιστικο' (ημαρτον) εχει ενας 1.8 ατμο εναντιον του τουρμπο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kwsn_men last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            εαν εβγαινε το Turbo, και επιλεγονταν πιο extreme εσωτερικα κινουμενα μερη, πχ πιο 'αγριοι' εκκεντροφοροι, ακομα καλυτερο ζυγισμα στροφαλου, και παραλληλα υψηλοτερο στροφαρισμα, θα ηταν κατι τετοιο εφικτο, ενδεχομενως για μια πιο
                            'αγωνιστικη' εκδοση?

                            δεν θα ηταν δυνατο ,ποσα να βγαλεις απο 1800 κυβικα ατμο? ροπη δεν θα ειχε τιποτα σε συγκριση με τωρα.Ρυποι με τετοιο τσιτωμα?

                            ...ισως 180αλογα, με επιστρωσεις nikasil στις κεφαλες, ανασχεδιασμενη ροικη, εκκεντροφορους με αλλες γωνιες, κτλ, βεβαια με αλλα δυναμικα χαρακτηριστικα πλεον, αλλα επουδενι δεν θα χαρακτηριζοταν 'αργη', ή συμβιβασμος, στα 920κιλα περιπου με τα υγρα της...

                            Anyway, εδω υπαρχει ετοιμη η -ισως και λιγο πιο ελαφρια, απο τον ελαφρωμενο 1750- μοτερουκλα M-air με τα 170ps που στροφαρει στις 7,000σαλ περιπου, και που κουμπωνει με το καταπληκτικο C635 χειροκινητο, αλλα ο Alba λεει οτι κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να παιξει...Κριμα παντως, και πιστευω οτι εαν αντιστοιχα τετοιο προιον εβγαινε απο τους VAGελληδες , θα εκαναν σιγουρα diversification, μεγαλωνοντας την γκαμα -κινητηρων στο υπαρχον σασι- προς τα κατω, και ισως και προς τα πανω...

                            Δηλαδή ο Φωτεινός Παντογνώστης ΓΚ μας λέει ότι, η Alfa θα καθήσει να χαλάσει ένα σωρό λεφτά γα να εξελίξει ουσιαστικά από την αρχή ένα μοτέρ που είναι σχεδιασμένο εξαρχής για να ΜΗΝ είναι ατμοσφαιρικό (ροπή από πολύ χαμηλά, πολύ μικρό στροφάρισμα), για να το κάνει ατμοσφαιρικό για να ικανοποιήσει τον ΓΚ που εκφράζει αντιρρήσεις για κάτι που δεν έχει καν δει από κοντά, πόσο μάλλον οδηγήσει. Και όλα αυτά για ένα project στο οποίο για να γλυτώσουν χρήματα πήραν καθρέφτες από το Grande Punto και μονάδα AC από το Panda και ενώ έχουν μικρότερο μοτέρ έτοιμο, δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσουν.

                            ΥΓ: Μη χρησιμοποιείς αγγλικούς όρους που δε γνωρίζεις για να 'εμπλουτίσεις' το λόγο σου. Σου το έχουν πει και άλλοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Βρε Γρηγόρη το nikasil τι είναι? Και αν είναι NiCaSil τότε τι ΣΚΑΤΑ το θες στην ΚΕΦΑΛΗ? χχοχοχο

                              ΓΑ

                              ΜΑ

                              ΤΟΣ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Λεπτομέρειες

                                Sent from my Note 3 using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Βρε Γρηγόρη το nikasil τι είναι? Και αν είναι NiCaSil τότε τι ΣΚΑΤΑ το θες στην ΚΕΦΑΛΗ? χχοχοχο

                                  Γιατί μπορεί ρε.

                                  Και uNoBTAnium στις μπιέλες αμα λάχει ναum.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Βρε Γρηγόρη το nikasil τι είναι? Και αν είναι NiCaSil τότε τι ΣΚΑΤΑ το θες στην ΚΕΦΑΛΗ? χχοχοχο

                                    ΓΑ

                                    ΜΑ

                                    ΤΟΣ

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil

                                    http://www.f1moto.com.au/view/nikasil-p ... %20PLATING

                                    ...στην κεφαλη των κυλινδρων, ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ...

                                    Για

                                    'επιστημονας',

                                    εισαι

                                    και πολυ

                                    ασχετος,

                                    τρομαρα σου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Η ημιμάθεια που λέγαμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          :ysterical:

                                          Η ημιμάθεια που λέγαμε...

                                          Oh dear

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                            ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 67 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr