Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 530
    • 531
    • 532
    • 533
    • 534
    • 579
    • 580
    • 532 / 580
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    11595
    113938
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peterpan last edited by

      Youtube Video – [02:34..]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Μου λείπει το μισό μύριο που κοστίζει... Θα βολευτώ με μια 348 σε μερικά χρόνια μου φαίνεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Θα βολευτώ με μια 348 σε μερικά χρόνια μου φαίνεται.

          Τι διαβάζουν τα ματάκια μου;;;;
          Ας πεταχτεί κανείς από το σπίτι του Προέδρου μήπως τρέχει τίποτα...

          http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ri_348.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ε δεν έχω τα μπικικίνια για μια καινούρια ρε σύντροφε... Αν τα είχα λες να κοιτούσα παλιατζούρες; 458 θα έψαχνα, αλλά κάνει 420.000 €...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              http://f1-ferrari-shop.com/product_info ... b9eb885980

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Ε δεν έχω τα μπικικίνια για μια καινούρια ρε σύντροφε... Αν τα είχα λες να κοιτούσα παλιατζούρες; 458 θα έψαχνα, αλλά κάνει 420.000 €...

                Και να τα είχες, δλδ, θα τα έδινες να στα φάει ο λούκα με πέστο και σαλάτα φινόκιο;
                Αυτό είναι το ζμι, ρε φίλε, που προσπαθούμε να πούμε τόσο καιρό... ζυγίζεις φράγκα ως προς απόλαυση και εκεί η ταπεινή 348 παίρνει και τα σώβρακα της 458.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eddie_147 last edited by

                  Τώρα που είπατε μπικικίνια θυμήθηκα μια κόκκινη California (καλυμμένη με το κόκκινο κάλυμα ) που είχα δει στο parking των γραφείων της Google.

                  Όλοι οι άλλοι φάτε μάτια ψάρια...

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ga14de last edited by

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 0
                      007 last edited by

                      Youtube Video

                      testarossa love λεμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                        Ε δεν έχω τα μπικικίνια για μια καινούρια ρε σύντροφε... Αν τα είχα λες να κοιτούσα παλιατζούρες; 458 θα έψαχνα, αλλά κάνει 420.000 €...

                        Και να τα είχες, δλδ, θα τα έδινες να στα φάει ο λούκα με πέστο και σαλάτα φινόκιο;
                        Αυτό είναι το ζμι, ρε φίλε, που προσπαθούμε να πούμε τόσο καιρό... ζυγίζεις φράγκα ως προς απόλαυση και εκεί η ταπεινή 348 παίρνει και τα σώβρακα της 458.

                        Φυσικα και θα του τα εσκαγα. Οσο για την 348 δεν πλησιαζει καν την 458. Απλα καμια σχεση.

                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Φυσικα και θα του τα εσκαγα.

                          Όχι ρε Δία... σκέψου ότι θα πάνε σε γραβάτες και σκαρπίνια...
                          Λοιπόν, μέχρι να τα μαζέψεις θα σου βάζω κάθε μήνα και από ένα βίντεο του Λούκα μήπως και σε μεταπείσω...

                          Youtube Video

                          Οσο για την 348 δεν πλησιαζει καν την 458. Απλα καμια σχεση. .

                          Σίγουρα, αλλά κάνει και 15φορές παραπάνω.
                          Από τα 8κύλινδρα ντινοειδή μου αρέσει καλύτερα το 328GTB, πάντως, αν και από όσο γνωρίζω το μόνο που αξίζει πραγματικά να μαζέψεις είναι το vetroresina 308 (ακόμα καλύτερα κάποια από τις λίγες με το ξηρό κάρτερ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            ...μουσικο διαλλειμα...

                            Youtube Video

                            (το απολυτο -ως μτχ, για εμενα- Ferrari των -late- 80's... )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                              αν και από όσο γνωρίζω το μόνο που αξίζει πραγματικά να μαζέψεις είναι το vetroresina 308 (ακόμα καλύτερα κάποια από τις λίγες με το ξηρό κάρτερ).

                              Το ξηρο καρτερ δεν ειναι τοσο σπανιο στις 308GTB (δεν υπαρχει βεβαια στις GTS motore tipo F106A)
                              Σχεδον ολες οι vetroresina (εκτος απο τα 100 US spec κομματια + τα 44 για την αυστραλεζικη αγορα) εχουν ξηρο καρτερ και το ιδιο συμβαινει και με τις συμβατικες απο ατσαλι euro spec 308GTB ως τις αρχες του 80.
                              Ετσι και αλλιως η vetroresina ειναι μια version 808 συνολικα αυτοκινητων,που αν εξαιρεσεις τα αμερικανικων προδιαγραφων τριμπουρδελα (που δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις),χτυπανε πλεον τρελες τιμες (σχεδον τιποτα αξιοπρεπες κατω απο 70Κ και μεχρι και 120Κευρω για τα τεφαρικια)....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                αν και από όσο γνωρίζω το μόνο που αξίζει πραγματικά να μαζέψεις είναι το vetroresina 308 (ακόμα καλύτερα κάποια από τις λίγες με το ξηρό κάρτερ).

                                Το ξηρο καρτερ δεν ειναι τοσο σπανιο στις 308GTB (δεν υπαρχει βεβαια στις GTS motore tipo F106A)
                                Σχεδον ολες οι vetroresina (εκτος απο τα 100 US spec κομματια + τα 44 για την αυστραλεζικη αγορα) εχουν ξηρο καρτερ και το ιδιο συμβαινει και με τις συμβατικες απο ατσαλι euro spec 308GTB ως τις αρχες του 80.
                                Ετσι και αλλιως η vetroresina ειναι μια version 808 συνολικα αυτοκινητων,που αν εξαιρεσεις τα αμερικανικων προδιαγραφων τριμπουρδελα (που δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις),χτυπανε πλεον τρελες τιμες (σχεδον τιποτα αξιοπρεπες κατω απο 70Κ και μεχρι και 120Κευρω για τα τεφαρικια)....

                                Nαι, εχεις δίκιο, δεν το θυμόμουν αυτό (μάλλον θεωρείται σπάνια στην Αμερική ) ... αντιλαμβάνομαι ότι το ξηρό κάρτερ το είχαν γιατί έτσι ήθελαν να την ομολογκάρουν, ε;
                                Από τις ατσάλινες ποιες είναι πιο πρακτικές/αξιόπιστες και ποιές θεωρούνται ότι έχουν καλύτερη αξία;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                  Ε δεν έχω τα μπικικίνια για μια καινούρια ρε σύντροφε... Αν τα είχα λες να κοιτούσα παλιατζούρες; 458 θα έψαχνα, αλλά κάνει 420.000 €...

                                  Και να τα είχες, δλδ, θα τα έδινες να στα φάει ο λούκα με πέστο και σαλάτα φινόκιο;
                                  Αυτό είναι το ζμι, ρε φίλε, που προσπαθούμε να πούμε τόσο καιρό... ζυγίζεις φράγκα ως προς απόλαυση και εκεί η ταπεινή 348 παίρνει και τα σώβρακα της 458.

                                  Kαλά δε στα τρώει όλα ο Λούκα, ένα μεγάλο μέρος σου πέρνει και το ελληνικό κράτος.
                                  Κάτω από 300.000 δεν κάνει στην υπόλοιπη ΕΕ??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alba-parietti last edited by

                                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                    ... αντιλαμβάνομαι ότι το ξηρό κάρτερ το είχαν γιατί έτσι ήθελαν να την ομολογκάρουν, ε;
                                    Από τις ατσάλινες ποιες είναι πιο πρακτικές/αξιόπιστες και ποιές θεωρούνται ότι έχουν καλύτερη αξία;

                                    το ξηρο καρτερ εξυπηρετουσε τη σταθερη λιπανση στις στροφες,οχι σκοπους ομολογκαρισματος.
                                    Ολες οι ατσαλινες euro spec βραζουν στο ιδιο καζανι (προτιμοτερες οι GTB carter secco ως το 80-81).

                                    Κάτω από 300.000 δεν κάνει στην υπόλοιπη ΕΕ??

                                    198Κ η ανοικτη και 226Κ η spider στην Ιταλια και παιζουν πλεον και αρκετες ετοιμοπαραδοτες Km0 στις ιδιες πανω κατω τιμες.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                      ... αντιλαμβάνομαι ότι το ξηρό κάρτερ το είχαν γιατί έτσι ήθελαν να την ομολογκάρουν, ε;
                                      Από τις ατσάλινες ποιες είναι πιο πρακτικές/αξιόπιστες και ποιές θεωρούνται ότι έχουν καλύτερη αξία;

                                      το ξηρο καρτερ εξυπηρετουσε τη σταθερη λιπανση στις στροφες,οχι σκοπους ομολογκαρισματος.

                                      Έχω την αίσθηση ότι ήθελαν να την ομολογκάρουν με το ξηρό κάρτερ επειδή ακριβώς είχε την καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές (και ψύξη). Ε;
                                      Προφανώς τους Αμερικάνους και τους ανοικτούς, τους είχαν για βολτάκηδες!

                                      ΟΚ, δε θα πάρω 308 τότες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Έχει και μικρότερο ύψος η μηχανή και χαμηλότερο κέντρο βάρους το ξηρό κάρτερ, εξίσου σημαντικοί αν όχι σημαντικότεροι παράγοντες για αυτοκίνητα σαν το εν λόγω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Ξηρό η υγρό καρτερ 308 = ίδιο ύψος μηχανής.
                                          Καμία 308 GTB μετά το 1980 δεν είχε ξηρό καρτερ.
                                          1981+ -> GTBi

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                                            1981+ -> GTBi

                                            Ούτε οι κλειστές quattrovalvole;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 532
                                            • 533
                                            • 534
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 532 / 580
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr