-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιάρις...γιατί όπως και να το κάνουμε...είναι Γιάρις
Δηλαδή ψυγείο.
Καλύτερα να μην αναφερθώ σε συγκεκριμένα συνεργεία. Θεωρώ άκομψο η (αρνητική) προσωπική μου άποψη να παίρνει μπάλα τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, από την στιγμή ειδικά που δεν είμαι εγώ ο κάτοχος ενός ford. Απλά βιώνω πολύ τακτικά τραγελαφικές καταστάσεις επειδή αρκετοί στο περιβάλλον μου έχουν ford. Και ειδικά οικογενειακά αυτοκίνητα τύπου focus, smax κλπ...
Δέκα χρόνια κάτοχος, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα σέρβις της Ford.
Kαι αλλοι ομως με Maveric εχουν ακριβως την αντιθετη αποψη.Υπαρχουν συνεργεια καλα και αλλα οχι.Και μιλαω φυσικα για εξουσιοδοτημενα.
-
Το Μάβερικ ήταν ειδική περίπτωση. Το Fiesta δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Εγώ μιλάω για αντιπροσωπείες πάντως.
-
Clioooooo!
-
Fiesta 1.0 ecoboost 100hp από εμένα. Με 13800 το παίρνεις και στην πλούσια έκδοση Titanium.
Οδηγικά σαφώς καλύτερο από τις άλλες επιλογές σου και από κατανάλωση δεν είναι μεγάλη η διαφορά.
-
καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας...
Αν και λεφτά υπάρχουν και όπως είπε σήμερα ο Αντωνάκης η κρίση τελειώνει....εμένα προσωπικά δεν μου περισσεύουν.
Απλά προσπαθώ να πάρω το καλύτερο που μπορώ που όμως θα με βγάλει πέρα μακροπρόθεσμα. Καλύτερα να δώσω τώρα κάτι παραπάνω παρά να τα δίνω σιγά σιγά σε συνεργείο με οικονομικό κόστος και όχι μόνο....
Εννοείται οτι μου τη σπάει που υπάρχει αυτή η διαφορά κόστους και είναι και ένας λόγος που ζορίζομαι να επιλέξω.Κάποια συγκεκριμένα στοιχεία όπως οι ζάντες δεν αναφέρθηκαν ως ομορφιά αλλά ώς παράγοντας καλύτερης συμπεριφοράς (ενδεχομένως, δεν είμαι ειδική). Κριτήρια απόφασης είναι η κατανάλωση, η συμπεριφορά, η αξιοπιστία, η ασφάλεια. Όχι η χρωμέ ρίγα στα παράθυρα. παρ'όλα αυτά εφόσον δίνεις και κάποια λεφτά τα καλούδια είναι ευπρόσδεκτα.
Όσον αφορά άλλα αμάξια τα έχω κοιτάξει, π.χ το κλιο. οικονομικά είναι στην κατηγορία του γιάρις πιο πολύ. Παλαιότερα είχα οδηγήσει κλιο και δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Σίγουρα δεν σημαίνει οτι είναι το ίδιο και τώρα. Προσπαθώ να βρω τεστ ντράιβ.
Πήγα και σε άλλες αντιπροσωπείες και στα δύο αμάξια. Μα καλά τέτοιες διαφορές δεν το περίμενα. Επίσης θα επισημάνω και πάλι τη διαφορά όσον αφορά τα δωράκια... η τογιότα πολύ φειδωλή βρε παιδί μου... πολύ ζόρι.
τι να πω...σας ευχαριστώ
-
Είναι αλήθεια οτι τα service της Ford θέλουν προσοχή.
Παθών εδώ και 4 χρόνια.Οι εντυπώσεις μου απο 2 επίσημα είναι κάκιστη και μέτρια.
Για το θέμα που τέθηκε, όντως για το λίγο πιο σπορ μπορείς να αποτανθείς σε Fiesta.
Το νέο Yaris έχει βελτιωθεί πολύ πάντως σε πολλούς τομείς και ο κινητήρας του είναι
εξαιρετικός. -
Δε μπορω να καταλαβω.Εμενα στη Πατρα μονο τα παντελονια δε μου κατεβαζανε οταν πηγαινα τουαλετα.
-
'Οχι άλλα diesel!!! Ήμαρτον!!!
-
Σπορ στοιχεία σε κουβαδάκια πετρελαίου? Θα γελάει και το παρδαλό. Τα αμαξίδια αυτά είναι για την καθημερινή λάντζα, μην τους ζητάτε πράγματα που δεν μπορούν εξ΄ορισμού να σας δώσουν.
Κριτήριο επίσης ΔΕΝ είναι η κατανάλωση, παραπλήσιου βάρους, τεχνολογίας και ισχύος πετρέλαια έχουν και παραπλήσια χαμηλές καταναλώσεις. Τσεκάρετε καλύτερα πόσο ευκολοδήγητα και ήσυχα είναι, θα το βρείτε μπροστά σας. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλύτερα να μην αναφερθώ σε συγκεκριμένα συνεργεία. Θεωρώ άκομψο η (αρνητική) προσωπική μου άποψη να παίρνει μπάλα τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, από την στιγμή ειδικά που δεν είμαι εγώ ο κάτοχος ενός ford. Απλά βιώνω πολύ τακτικά τραγελαφικές καταστάσεις επειδή αρκετοί στο περιβάλλον μου έχουν ford. Και ειδικά οικογενειακά αυτοκίνητα τύπου focus, smax κλπ...
Δέκα χρόνια κάτοχος, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα σέρβις της Ford.
Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω. Άλλωστε και εγώ είχα ένα Fiesta πριν πολλά πολλά χρόνια (1989) και δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός από το εργοστασιακό καρμπυρατέρ που κάποια στιγμή στα 60.000χλμ τα έφτυσε και έριξα πάνω ένα διπλό WEBER και το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλά μετά. Ευτυχώς που τότε η βενζίνη ήταν ακόμη φτηνή.
Το φιεστάκι το πούλησα κάπου στις 100.000 χιλιόμετρα και για πολλά χρόνια ο νέος ιδιοκτήτης το κυκλοφορούσε κανονικά.Από εκεί και πέρα τα περιστατικά που βλέπω στο περιβάλλον μου δεν αποτελούν τον κανόνα. Απλά επηρεάζουν την άποψή μου.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σπορ στοιχεία σε κουβαδάκια πετρελαίου? Θα γελάει και το παρδαλό. Τα αμαξίδια αυτά είναι για την καθημερινή λάντζα, μην τους ζητάτε πράγματα που δεν μπορούν εξ΄ορισμού να σας δώσουν.
Κριτήριο επίσης ΔΕΝ είναι η κατανάλωση, παραπλήσιου βάρους, τεχνολογίας και ισχύος πετρέλαια έχουν και παραπλήσια χαμηλές καταναλώσεις. Τσεκάρετε καλύτερα πόσο ευκολοδήγητα και ήσυχα είναι, θα το βρείτε μπροστά σας.Τα κακα ισως με τα πετρελαια ειναι με το φιλτρο dpf.Αυτο μπορει να εμφανισει καποιο προβλημα στο μελλον με χρηση μονο μεσα στη πολη. Κατα τα αλλα δε βλεπω καποιο προβλημα στα καινουρια πετρελαια. Ειναι λες και οδηγας βενζινοκινητο με παραπανω ροπη.
-
Not
-
Είναι σαν να οδηγάς βενζινοκίνητο τούρμπο αντίστοιχου κυβισμού αλλά μόνο στο φάσμα που αποδίδουν(από1500 και μέχρι 3500-4000 ανάλογα το μοτέρ). Αν είσαι διατεθιμένος να παίζεις λίγο παραπάνω με το κιβώτιο από όσο έχεις συνηθίσει ενδεχομένως σε βενζινοκίνητο, ώστε να μην βρεθείς εκεί που δεν τραβάει, τότε μια χαρά πάει και δεν καίει(αναλογικά πάντα, γιατί αν το ζορίζεις συνεχώς θα κάψει, αν και λιγότερο από βενζινοκίνητο).
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Fiesta 1.0 ecoboost 100hp από εμένα. Με 13800 το παίρνεις και στην πλούσια έκδοση Titanium.13.000 το έκλεισε φίλη με μεταλλικό μη πινακιδωμένο
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Είναι σαν να οδηγάς βενζινοκίνητο τούρμπο αντίστοιχου κυβισμού αλλά μόνο στο φάσμα που αποδίδουν(από1500 και μέχρι 3500-4000 ανάλογα το μοτέρ). Αν είσαι διατεθιμένος να παίζεις λίγο παραπάνω με το κιβώτιο από όσο έχεις συνηθίσει ενδεχομένως σε βενζινοκίνητο, ώστε να μην βρεθείς εκεί που δεν τραβάει, τότε μια χαρά πάει και δεν καίει(αναλογικά πάντα, γιατί αν το ζορίζεις συνεχώς θα κάψει, αν και λιγότερο από βενζινοκίνητο).Ας πούμε πως όλα τα παραπανώ ισχύουν απόλυτα, που και πάλι δεν είναι αλήθεια, μόνο το έξτρα βάρος που υπάρχει μπροστά κάνει τα πράγματα διαφορετικά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο
-
Ισχύουν σε μεγάλο βαθμό στον πραγματικό κόσμο ... Τώρα το θέμα βάρους είναι μάλλον αστείο δεδομένη της φύσης και της χρησης των οχημάτων για τα οποία μιλάμε
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είναι σαν να οδηγάς βενζινοκίνητο τούρμπο αντίστοιχου κυβισμού αλλά μόνο στο φάσμα που αποδίδουν(από1500 και μέχρι 3500-4000 ανάλογα το μοτέρ). Αν είσαι διατεθιμένος να παίζεις λίγο παραπάνω με το κιβώτιο από όσο έχεις συνηθίσει ενδεχομένως σε βενζινοκίνητο, ώστε να μην βρεθείς εκεί που δεν τραβάει, τότε μια χαρά πάει και δεν καίει(αναλογικά πάντα, γιατί αν το ζορίζεις συνεχώς θα κάψει, αν και λιγότερο από βενζινοκίνητο).
Ας πούμε πως όλα τα παραπανώ ισχύουν απόλυτα, που και πάλι δεν είναι αλήθεια, μόνο το έξτρα βάρος που υπάρχει μπροστά κάνει τα πράγματα διαφορετικά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο
Πως είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αλήθεια; Άλλο να μιλάς θεωρητικά και να στηρίζεσαι στην άποψή σου που αν και σεβαστή, είναι όπως και να το κάνουμε υποκειμενική, και διαφορετικό πράγμα είναι να μεταφόρεις μια γνώμη που βασίζεται σε εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. Επειδή εδώ και 15 μήνες οδηγώ ένα Yaris d-4d, αυτά που γράφω είναι ακριβώς οι εντυπώσεις που μου δίνει. Για να το ξεκαθαρίσω ακόμη περισσότερο, γιατί ίσως έτσι όπως το έγραψα προηγουμένως δεν το αφήνω να εννοηθεί, η αίσθηση και η αμεσότητα είναι χειρότερη από ότι σε ένα βενζινοκίνητο. Όμως, αν το συνηθίσεις και σ'αρέσει να παίζεις πολύ με το κιβώτιο, σταδιακά δεν το παρατηρείς και τόσο. Και όταν το μάθεις καλά και το εκμεταλεύεσαι στο έπακρο, μπορείς να το κάνεις να πηγαίνει μια χαρά χωρίς να κρεμάει. Είναι μια μικρή 'θυσία' που κάνεις και σαν αντάλλαγμα έχεις μια κατανάλωση 20-40% χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ανάλογα πάντα με τις συνθήκες. Και πάντα έχοντας εν κινήσει επιταχύνσεις αρκετά καλύτερες από ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα αντίστοιχης κατηγορίας και ιπποδύναμης, και εφάμιλλες έως ελαφρώς καλύτερες από αντίστοιχα βενζινοκίνητα turbo.
Για το άλλο θέμα που θίγεις, αυτό του επιπλέον βάρους μπροστά, δεν υπάρχει το παραμικρό θέμα. Η δική μου εμπειρία οδηγώντας το μπορεί φυσικά να θεωρηθεί υποκειμενική-μεροληπτική(όπως συνήθως γίνεται όταν αναφέρεται ο κάτοχος στο αμάξι του) ή ακόμη ότι δεν είμαι σε τέτοιο επίπεδο οδηγικά που να μπορώ να καταλάβω τέτοιες διαφορές στη συμπεριφορά λόγω του βάρους. Για αυτό, μιας και έχω πρόχειρα τα τεύχη των 4Τροχών που είχανε κάνει τις αντίστοιχες δοκιμές, παραθέτω το πραγματικό βάρος και την κατανομή αυτού. Yaris 1.4 d-4d 1.113 κιλά - 60,7/39,3 (%ε/π). Yaris 1,33 1.096 κιλά - 60,4/39,6 . Αν κάνουμε τις πράξεις, μπακάλικα θα βρούμε πως έχει 10 κιλά παραπάνω στο εμπρός μέρος συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο. Αν αυτό μπορεί να κάνει κάποια διαφορά, και στην περίπτωση που δεν έχει προχωρήσει ο κατασκευαστής σε κάποια διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης για να το διαχειριστεί αυτό, πιστεύω πως η διαφορά αυτή δεν πρόκειται να γίνεται αντιληπτή ούτε στο 1% των εν δυνάμει αγοραστών του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Ξεκαθαρίζω πως μιλάω μόνο για το συγκεκριμένο αμάξι με αυτόν τον κινητήρα. Σε μεγαλύτερες κατηγορίες με πιο πολλά κυβικά μπορεί να είναι αλλιώς.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Και πάντα έχοντας εν κινήσει επιταχύνσεις αρκετά καλύτερες από ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα αντίστοιχης κατηγορίας και ιπποδύναμης, και εφάμιλλες έως ελαφρώς καλύτερες από αντίστοιχα βενζινοκίνητα turbo.Υπερβολές. Εκτός αν βαριέσαι να κατεβάσεις ταχύτητα και κάνεις 110-140 με 6η, που τότε ναι, το ντίζελ θα είναι μπροστά. Βάλε 3η όμως και όλα αλλάζουν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερβολές. Εκτός αν βαριέσαι να κατεβάσεις ταχύτητα και κάνεις 110-140 με 6η, που τότε ναι, το ντίζελ θα είναι μπροστά. Βάλε 3η όμως και όλα αλλάζουν.
Υπερβολές. Στο συγκεκριμένο αμάξι στα 100-110 μόλις έχεις βάλει 6η. Φυσικά και εκεί θα κατεβάσεις. Όμως ότι λέω δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.
Φυσικά πρόκειται για το Polo των 90 ίππων. Έχει και ένα άλλο πινακάκι στην προηγούμενη σελίδα που έχει μετρήσεις και από αυτό των 105.
-
Μα αυτό λέω, πως μετρούν 120-140 με 5η που φυσικά ευνοούν το ντίζελ. Και μιλάμε για το ταχύτερο μικρομεσαίο ντίζελ. Πρέπει να μου φέρεις μια Alfa Mito QV για να είναι σωστή η σύγκριση. Αλλά ας πάρουμε το Πόλο 105. Τι νομίζεις θα γίνει τότε όταν πάμε για ένα 80-110 με την καλύτερη σχέση για το κάθε μοντέλο (πιθανότατα 4η για το ντίζελ και 3η για το βενζίνης);
βοήθεια.. ford fiesta 1.6 diesel ή toyota yaris 1.4 D