-
Αρτι αφιχθείς κι εγώ από τις διακοπές ένα μέρος των οποίων τις πέρασα στο Θεολόγο Μαλεσίνας.
Κάποιες φορές λοιπόν χρειάστηκε να πάω στη Τραγάνα όπου πας μέσω ενός παράπλευρου επαρχιακού δρόμου (ο θεός να τον κάνει δρόμο) που περνάει και μέσα από το κέντρο δύο χωριών. Παρατήρησα λοιπόν ότι είχε ασυνήθιστη κίνηση τόσο σε επιβατικά όσο κυρίως σε νταλίκες. Μετά έμαθα ότι είναι μία κοπάνα των διοδίων της Τραγάνας όπου πηγαίνοντας για Λαμία από την Εθνική βγαίνεις στην έξοδο της Μαλεσίνας και ακολουθώντας αυτόν τον επαρχιακό δρόμο που σε κάποια σημεία του δε χωράνε δύο αυτοκίνητα και μπαίνεις ξανά στην έξοδο της Αταλάντης (και το αντίστροφο όταν πας για Αθήνα).
Λοιπόν δεν ξέρω για άλλες κοπάνες γιατί έτσι κι αλλιώς δεν τις χρησιμοποιώ αφού άμα δε θέλω να πληρώσω διόδια απλά δεν πληρώνω, αλλά για αυτήν τη συγκεκριμένη που έτυχε να τη χρησιμοποιώ αναγκαστικά είναι καλύτερα άμα δε θέλεις να πληρώσεις διόδια να πάς από την εθνική και να πυροβολήσεις το διοδιά στο δόξα πατρί και να φας ισόβια παρά να πάρεις αυτόν το δρόμο με το τεράστιο φόρτο όπου οι πιθανότητες να γλυτώσεις από τις νταλίκες αλλά και από τα επιβατικά που για να μειώσουν το χρόνο που χάνουνε πάνε χωρίς αύριο, είναι 50-50.
Πραγματικά απορώ πώς κάποιοι που υποτίθεται ταξιδεύουν από την εθνική για μεγαλύτερη ασφάλεια, επιλέγουν αυτόν τον αυτοκτονικό τρόπο για να γλυτώσουν τα διόδια. Άμα και οι άλλες κοπάνες για να πάς Θεσσαλονίκη είναι έτσι τότε γάμησέ τα.
Επίσης απορώ πώς οι τοπικές κοινωνίες επιτρέπουν να περνάνε εκατοντάδες νταλίκες χωρίς αύριο ένα μέτρο από τις πλατείες και τις μάντρες των σπιτιών τους, ένα μέτρο από εκεί που παίζουν τα παιδιά τους. -
Στο συγκεκριμένο κομμάτι του παράδρομου ήθελα να κάνω ποδήλατο (είναι το πεθεροχώρι εκεί κοντά). Μόλις μετά από 500-600 μέτρα γύρισα πίσω. Σίγουρα δεν θα πάω από εκεί με το αυτοκίνητο.
Αντίστοιχα δεν χρησιμοποιώ την παράκαμψη των διοδίων των Θερμοπυλών προς Θεσσαλονίκη. Τόσες λακούβες σε χωματόδρομο ούτε με τρακτέρ δεν θέλω να περάσω. -
παιδια χθες ξαναπερασα και ηθελα να γραψω αυτο που εχουν κανει σαυτο το χωριο , το Προσκυνα ειναι απιστευτο.
τους σκοτωσαν , αντι να φτιαξουν παραδρομο χρησιμοποιησαν τον δρομο του χωριου . καποια φορα εκλεισαν τον δρομο με χωμα , και τα ζωα περναγαν μεσα απο αυλες και τον ξεροχειμαρο.
επειδη απο μικρος τριγυρνουσα εκει ,και γερω το χωριο απο παλια , απλα δεν ξερω τι ναπω , ολες οι νταλικες ολη η εθνικη να περναει απο την αυλη σου.
αμ το αλλο τα διοδια στην τραγανα τα παραπλευρα μεσα στο χωριο , τι να πει κανεις.
τραγικα τα πραγματα σαυτη την περιοχη.junior gt στρατιωτικος φανταζομαι
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Αρτι αφιχθείς κι εγώ από τις διακοπές ένα μέρος των οποίων τις πέρασα στο Θεολόγο Μαλεσίνας.
Κάποιες φορές λοιπόν χρειάστηκε να πάω στη Τραγάνα όπου πας μέσω ενός παράπλευρου επαρχιακού δρόμου (ο θεός να τον κάνει δρόμο) που περνάει και μέσα από το κέντρο δύο χωριών. Παρατήρησα λοιπόν ότι είχε ασυνήθιστη κίνηση τόσο σε επιβατικά όσο κυρίως σε νταλίκες. Μετά έμαθα ότι είναι μία κοπάνα των διοδίων της Τραγάνας όπου πηγαίνοντας για Λαμία από την Εθνική βγαίνεις στην έξοδο της Μαλεσίνας και ακολουθώντας αυτόν τον επαρχιακό δρόμο που σε κάποια σημεία του δε χωράνε δύο αυτοκίνητα και μπαίνεις ξανά στην έξοδο της Αταλάντης (και το αντίστροφο όταν πας για Αθήνα).
Λοιπόν δεν ξέρω για άλλες κοπάνες γιατί έτσι κι αλλιώς δεν τις χρησιμοποιώ αφού άμα δε θέλω να πληρώσω διόδια απλά δεν πληρώνω, αλλά για αυτήν τη συγκεκριμένη που έτυχε να τη χρησιμοποιώ αναγκαστικά είναι καλύτερα άμα δε θέλεις να πληρώσεις διόδια να πάς από την εθνική και να πυροβολήσεις το διοδιά στο δόξα πατρί και να φας ισόβια παρά να πάρεις αυτόν το δρόμο με το τεράστιο φόρτο όπου οι πιθανότητες να γλυτώσεις από τις νταλίκες αλλά και από τα επιβατικά που για να μειώσουν το χρόνο που χάνουνε πάνε χωρίς αύριο, είναι 50-50.
Πραγματικά απορώ πώς κάποιοι που υποτίθεται ταξιδεύουν από την εθνική για μεγαλύτερη ασφάλεια, επιλέγουν αυτόν τον αυτοκτονικό τρόπο για να γλυτώσουν τα διόδια. Άμα και οι άλλες κοπάνες για να πάς Θεσσαλονίκη είναι έτσι τότε γάμησέ τα.
Επίσης απορώ πώς οι τοπικές κοινωνίες επιτρέπουν να περνάνε εκατοντάδες νταλίκες χωρίς αύριο ένα μέτρο από τις πλατείες και τις μάντρες των σπιτιών τους, ένα μέτρο από εκεί που παίζουν τα παιδιά τους.Συμφωνώ και επαυξάνω....το είδα και εγώ φέτος στις διακοπές μου εκεί...
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
junior gt στρατιωτικος φανταζομαι
Καμμία σχέση.
Αν εννοείς λόγω ΟΣΜΑΕΣ, το οικόπεδο ήταν της κυράς από ένα μπάρμπα της στρατιωτικό. -
Διακρίνω μια πτώση στο ηθικό του κινήματος...
Γιατί ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έπρεπε να πας από την κοπάνα και δεν μπορούσες να περάσεις τσάμπα-ουάμπα από τα διόδια;
-
Αν κατάλαβα σωστά ο προορισμός του ήταν σ΄εκείνον τον δρόμο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Διακρίνω μια πτώση στο ηθικό του κινήματος...Γιατί ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έπρεπε να πας από την κοπάνα και δεν μπορούσες να περάσεις τσάμπα-ουάμπα από τα διόδια;
Εάν δε γνωρίζεις να μη βγάζεις συμπεράσματα. Καμμία πτώση στο ηθικό. Ίσα ίσα που αυτοί οι κερματοδέκτες είναι θεόσταλτοι τώρα που έχει πέσει η κίνηση και δε χρησημοποιεί κανένας e-pass.
Πολύ απλά για να πας πλέον (τώρα που κλείσανε την έξοδο του Θεολόγου) από Θεολόγο Τραγάνα μέσω Εθνικής πρέπει να γυρίσεις αρκετά πίσω να κάνεις πάνω από τα διπλάσια χιλιόμετρα να μπεις από τον κόμβο Μαλεσίνας στην Εθνική και να βγεις Τραγάνα. Βέβαια είναι τόση η επικινδυνότητα και η στενότητα του δρόμου που την τελευταία φορά που έσερνα και φουσκωτό αναγκάστηκα και πήγα από τα διόδια και πλήρωσα κι όλας. -
Τι κρίμα
-
η παρακαμψη στα διοδια του ριου οντος πολυ καλη! και αξιζει με 1000!
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Τι κρίμαΤο να σε υποχρεώνουν να πληρώσεις 2,45 για 7 χιλιόμετρα κάνοντας μάλιστα διπλάσιο δρόμο με εναλλακτική αν πας από τον κανονικό δρόμο να κινδυνεύεις να σκοτωθείς ανά πάσα στιγμή κρίμα ναι. Και όχι μόνο κρίμα αλλά και αλητεία και νταβαντζιλίκι και παρανομία και γαμώ το σπίτι τους. Για τον κοινό νου τουλάχιστον. Για τον νου με iq πατημένης κατσαρίδας που ακόμα διαλαλεί περήφανα ότι με το μνημόνιο θα ξεβρωμίσει ο τόπος σίγουρα κάτι φυσιολογικό.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Επίσης απορώ πώς οι τοπικές κοινωνίες επιτρέπουν να περνάνε εκατοντάδες νταλίκες χωρίς αύριο ένα μέτρο από τις πλατείες και τις μάντρες των σπιτιών τους, ένα μέτρο από εκεί που παίζουν τα παιδιά τους.
Σε λίγο θα ζητήσεις να βάλουν και μπάρες ύψους.
Ο φασίστικός δήμος στον πυργετό είχε βάλει, αλλά οι επαναστάτες φορτηγατζήδες τα γκρέμισαν όλα! -
Στην Ξάνθη σκέφτονται να βάλουν διόδια ΜΟΝΟ για νταλίκες στην παλιά Ε.Ο. που χρησιμοποιούν φορτηγά και ΙΧ για να αποφύγουν τα διόδια της Εγνατίας..
http://bit.ly/1aN0CAj -
Μήπως κανείς γνωρίζει αν η ολοκλήρωση του αριστερού παράδρομου στο κομμάτι Ράχες - Πελασγία μπορεί να χρησιμεύσει σαν παράκαμψη διοδίων Πελασγίας? Αν κάποιος έχει νέα, ας μας πεί.
-
Πέρασα χθες από την παράκαμψη των διοδίων Πυργετού. Προς μεγάλη μου έκπληξη έχουν στρώσει με καινούρια άσφαλτο όλη την παράκαμψη. Οπότε τώρα γίνεται must!
-
Τελευταία ενημέρωση διαδρομών και links 07 Σεπτεμβρίου 2013
*Ενημερώσεις:
- Ελευσίνα
- Ίσθμια
- Ζευγολατιό
- Ρίο
- Σπαθοβούνι
- Έγινε μια 'επεξεργασία' σε ΟΛΕΣ τις πορείες ώστε να φαίνεται η 'αρχή' κάθε πορείας περίπου 1km πριν την έξοδο από την Εθνική Οδό για να προλαβαίνουμε (κάποιοι τρέχουν πολύ και χάνουν την έξοδο )
- Διόρθωση στη Θήβα (επιστροφή προς Αθήνα προς το τέλος της πορείας)
- Διόρθωση στο Μακρυχώρι (προς Θεσσαλονίκη στην αρχή της πορείας)
....πλέον γίνεται προσπάθεια να καλυφθεί το εθνικό δίκτυο όλης της Ελλάδας*
Παράκαμψη διοδίων Εθνικού Δικτύου Ελλάδας από παρακαμπτηρίους οδούς (προτεινόμενη)
Αθήνα--> με Μπλε
--> Αθήνα με Πράσινοhttps://maps.google.com/maps?q=https:%2 ... 72&t=h&z=8
Με 'πινέζες' είναι και οι θέσεις των διοδίων για να βλέπετε τι παρακάμπτετε κάθε φορά.
Όπου μπορούμε, ξαναμπαίνουμε εννοείται στην εθνική οδόΑπό εδώ μπορείτε να την κατεβάσετε:
Avoid_Toll_Stations_of_National_Roads_of_Greece_routes_2013-09-07.rar
Το αρχείο είναι συμπιεσμένο (rar αρχείο) και όταν το αποσυμπιέσετε, θα βρείτε 2 αρχεία:- σε μορφή gdb & gpx (σε μορφή routes με Latin χαρακτήρες για απ' ευθείας upload κάθε τμήματος ή και όλων στο Garmin σας), τις έχω ήδη δοκιμάσει στο Garmin μου (Nuvi1490) και με ενσωματωμένες και τις θέσεις των διοδίων
- σε μορφή kmz (με ενσωματωμένες και τις θέσεις των διοδίων)
-Παρακάμπτονται ΟΛΑ τα διόδια
Ιδιαίτερη βαρύτητα να δώσετε στης Πελασγίας μετά την Λαμία όπου και έχω επιλέξει χωματόδρομο που είναι στενός και το χειμώνα λόγω λάσπης σίγουρα δεν συνίσταται για συμβατικά οχήματα.... είναι μόνο για 4x4, να έχετε λοιπόν κατά νου ότι ενδεχομένως θα γυρίσετε πίσω....
-Οι διαδρομές έχουν φτιαχτεί με τον AutodriveHellas που είχε τους περισσότερους παρακαμπτηρίους δρόμους
-Της Αγίας Τριάδας έχει γίνει με την Ανάβαση (και στις 2 κατευθύνσεις) - θέλει λίγη προσοχή καθώς ο δρόμος για 500m έχει χάλια ποιότητα με πολλές μικρές λακούβες επίτηδες για να περνάνε το δυνατόν λιγότερα αυτοκίνητα
-Στο Σείριο έχει γίνει με τον CityNavigatorΓια διευκρινήσεις και περισσότερες πληροφορίες, εδώ: www.mygarminsatnav.net --> Routes: Παράκαμψη διοδίων Εθνικού Δικτύου Ελλάδας
Επίσης σε μορφή χάρτη (διάφανου img) για GPS Garmin, εδώ: www.mygarminsatnav.net --> Χάρτης: Παράκαμψη διοδίων Εθνικού Δικτύου Ελλάδας
Καλούς ανέξοδους δρόμους να έχουμε
**----------------- και σε pois για Garmin & Destinator ---------------------- **
https://maps.google.com/maps?q=https:%2 ... 72&t=h&z=7Για Garmin θα τα βρείτε εδώ: ```
http://rapidshare.com/files/2807325075/Avoid_Tolls_pois_2013-09-07.rarΤα gpi αρχεία, είναι έτοιμα για να τα βάλετε κατευθείαν μέσα στο φάκελο 'poi' του GPS σας, ώστε να μην μπλέκετε με το Poiloader. Για διευκρινήσεις και περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις Garmin συσκευές, εδώ: [pois: Παράκαμψη διοδίων Εθνικού Δικτύου Ελλάδας](http://www.mygarminsatnav.net/t236-topic#261) Είναι η αρχή και το τέλος από τις διαδρομές που είχα φτιάξει, καθώς και κάποια σημεία στο μέσον, αφού το GPS σε κάποιες περιπτώσεις, δεν δημιουργούσε την αναμενόμενη διαδρομή αποφυγής. Όλες οι διαδρομές, τεσταρίστηκαν μία-μία αρχικά στο PC και κατόπιν στο GPS μου (Nuvi1490) με ενεργοποιημένη την αποφυγή των δρόμων με διόδια στις ρυθμίσεις και είτε με ταχύτερο χρόνο, είτε με συντομότερη απόσταση στις προτιμήσεις πορείας ![](http://i.imgur.com/ItCdvpI.jpg) Η ονομασία των pois έχουν κωδικό μπροστά ASxxxxx & SAxxxxx που σημαίνουν **A**thens**S**allonikaxxxxx & **S**allonika**A**thensxxxxx αντίστοιχα (δεν έβαλα AvoidTollAthensSallonikaxxxxx λόγω των πολλών Α που θα είχα) Η αρίθμησή τους έγινε με κριτήριο πως κινήστε... Δηλαδή 01-02-03.... από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστοιχα 01-02-03..... από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα Η επιλογή της κωδικοποίησης των pois, έγινε κατόπιν πολλών τεστ, ώστε να επιλεγεί η πιο ευδιάκριτη και ταυτόχρονα να καταλαβαίνει κάποιος και ποια 'κατεύθυνση' Athens-Sallonika αφορά **Για MLS Destinator** θα τα βρείτε εδώ: ``` http://rapidshare.com/files/3081240567/Avoid_Tolls_MLS_Destinator_pois_2013-09-07.rar
Αντιγράφω κάποιες οδηγίες για το πως θα τα βάλετε:
How to install speedcam files in Destinator I have been asked this question several times, since I posted some links here. Honestly I don't know. I know nothing about Destinator. So I searched a bit and came up with this: Download and install Microsoft Active Sync. Download pois and unzip it. Turn on the device and then connect it to your computer using the supplied USB cable. Once the device is detected by your computer, a green icon appears at the bottom of your screen and a window opens: 'Definition of a Partnership',always answer 'NO ', then click Next. Click on 'Tools'then 'Explore device', then open the following folder: 'Resident Flash / DestinatorApps / Destinator / User Data / Favorites' and copy the files in the folder Radar. A message appears, click 'OK'. The pois are installed, close all open files, disconnect the device and press reset with the stylus. To activate the pois, go to navigation and menu 'Favorites'. Press the small square before the name of the poi, it turns green. Go to 'Tools', 'Settings'and set the alert distance.
Για τους υπόλοιπους χρήστες GPS, ένα καλό πρόγραμμα για μετατροπή μορφών pois είναι το ITN Converter
-
Πολύ καλή δουλειά. Πόσες μέρες σου πήρε βρε παιδάκι μου? Σε ευχαριστούμε πολύ.
Τώρα όμως, από 6/9/2013, λειτουργεί ο 'Γκλέτσειος' παράδρομος στην Πελασγία, με καλή φρέσκια άσφαλτο και διαγράμμιση. Βρίσκεται στα αριστερά της ανόδου από Αθήνα για Θεσ/νίκη και πρακτικά ενώνει τον κόμβο Ραχών Αχλαδίου με τον κόμβο για Γλύφα, περνώντας δίπλα από τα διόδια Πελασγίας.
Επειδή ίσως χρειάζεται αλλαγή του παραδρόμου αριστερά και δεξιά σε δύο σημεία, (με υπόγεια περάσματα κάτω από την ΠΑΘΕ), θα ήταν πολύ κατατοπιστικό άν περιελάμβανες σε προσεχές update της πολύ καλής δουλειάς σου, αυτή την αλλαγή, καταργώντας την παράκαμψη από το βουνό και το χωματόδρομο, που ούτως ή άλλως ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε.
Και πάλι σε ευχαριστούμε.
-
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια όπως επίσης και για την κατατοπιστική σου παρέμβαση για τα διόδια της Πελασγίας, που μέχρι στιγμής μόνο 4χ4 μπορούσαν να την κάνουν (άλλο που δεν ήθελαν )
Όσο για τον Γκλέτσο (από τους λίγους Δημάρχους που συμπαθώ) έχω ακούσει για τον νέο παράδρομο, αλλά επειδή οι χάρτες για Garmin GPS που κυκλοφορούν μέχρι τώρα (Autodrive, CityNavigator, Anavasi) μέχρι στιγμής δεν τον έχουν, δεν μπορώ να σχεδιάσω αυτή την παράκαμψη εκτός αν εγώ ή κάποιος φίλος την 'περπατήσει' και καταγράψει το ίχνος του και πάρω το αρχείο, μόνο έτσι μπορεί να γίνει
Όντως έκανα πολύ καιρό να φτιάξω όλα αυτά (μήνες συνολικά) και όλα σε 'σφήνα' στον ελεύθερο χρόνο μου, αλλά 'χωρίς να βρέξεις κwlo ψάρια δε πιάνεις' μου έλεγε ο πατέρας μου
Το κάθε 'update' μου παίρνει 3 μέρες για να ολοκληρωθεί, είναι πολλά τα δεδομένα (θέσεις διοδίων, κόστος αυτών, θέσεις εισόδου/εξόδου παρακαμπτήριων, μαρτυρίες φίλων, διορθώσεις και μέχρι να ολοκληρωθεί κάτι, κάτι άλλο ξεπετάγεται.... -
με Λεπτοκαρυά τι παίζει τώρα;
Προς Θεσ/νίκη στο πλευρικό πληρώνεις οπότε πρέπει να μπεις εθνική από πιο μακριά;Στο κατέβασμα το πλευρικό είναι ελεύθερο;
-
ναι ελευθερο στο κατέβασμα. στο ανέβασμα που δεν ειναι ελεύθερο μου φαινεται πλέον αρκετά μεγάλη η παράκαμψη αφου μπαινουμε εθνικη παλι στον κομβο λιτοχώρου
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...