Latest posts made by body125z
-
RE: 2014 - Formula 1 Gran Premio d'Italia
O ταχύτερος γύρος ever από Montoya στο Q1 το 2004 με χρόνο 1.19.525.
sector 1: 26.042sec 346.6kmh
sector 2: 53.121sec 345.4kmh
sector 3: 1.19.525sec 330.7kmhΕπίσης και ένα συγκριτικό του γύρου αυτού με το γύρο του Schumi
Αν μπορεί κάποιος moderator να το κάνει να φαίνεται όπως το youtube ας το τροποποιήσει.
-
RE: 2014 - Formula 1 Ubs Chinese Grand Prix
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Παρακολουθοντας τωρα επιτελους τον αγωνα ο Μπραντλ ειπε κατι που ισως εχει μια βαση κι εξηγει καπως γιατι ο βετελ δεν 'παει καλα' σε σχεση με τον ομοσταυλο του.Κι αυτο εν ταχη και εν περιληψη ειναι το οτι τα τελευταια χρονια εχωντας το απολυτως καλυτερο αυτοκινητο σε κρατημα τωρα που το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι τοσο καλο δεν μπορει να προσαρμοστει ευκολα, σε αντιθεση με τον Ρικ ο οποιος ερχομενος απο ενα 'τρισχειροτερο' αυτοκινητο τωρα του φαινεται λες και οδηγει τραινο....
Ενδιαφερουσα αποψη....
Αναφέρθηκε στο οτι το downforce της Toro Rosso που οδήγαγε πέρσι ο Ric ήταν σαφώς υποδεέστερο από το downforce της RB9.
Έτσι φέτος που έτσι και αλλιώς όλα τα μονοθέσια χάσανε περί το 25% σε κάθετη δύναμη, ο Ric μπορεί πιο εύκολα να προσαρμοστεί στις συνθήκες αυτές, παρά ο Vettel. -
RE: 2013 - Grande Prêmio Petrobras do Brasil (Final Round)
Κάψιμο του κινητήρα και από Caterham αν δεν κάνω λάθος
http://instagram.com/p/hHGMIRtJeV/ -
RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix
Σίγουρα ένα μικρό ποσοστό συμβάλει ο κινητήρας, αλλά όχι όπως παλιά με V10 κλπ.
Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ κουβά το κινητήρα της Renault στην F1. Ο κουβάς πάει για τα καθημερινά μοντέλα της τα οποία αντιπαθώ.
Απλά αντί να ποζάρουν στο πόστερ οτι η επιτυχία είναι λόγω Renault καλλίτερα ας βάζαν σε περίοπτη θέση τη καράφλα του Newey γιατί αυτός τους ξελάσπωσε έτη τώρα... -
RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
H RENAULT μη μας περνάει για χαζούς, γιατί όσο επιτυχία είχαν τα ρεντμπουλ που φόραγαν τον εν λόγω κινητήρα, άλλα τόσο σέρνονται τα Caterham με το ίδιο μοτέρ...
Ας όψεται ο άγιος Newey....χαχαχα...Ωραία αξιολογείς τα πράγματα. φυσικά και δεν ειναι έτσι, αλλά με το σκεπτικό σου το ίδιο ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστες κινητήρων που εφοδιαζουν άλλες ομάδες πέραν τον δικών τους (Sauber,Toro Rosso=Ferrari
McLaren,Force India=Mercedes) εάν έπαιρναν το πρωτάθλημα. το ιδιο θα ελεγα και εγω σε εσενα τοτε.Τουλάχιστον η Renault πέραν της Red Bull και την επιτυχία αυτή, έχει και την Lotus(πρώην δικιά της ομάδα) που ειναι ικανή να χτυπάει νίκες, και έχει πάρει και δυο, πέρυσι και φέτος με τον κιμι. Ακόμη και με την Williams πήρε πέρυσι. Δεν είδα καμία εκ τον Sauber, Toro Rosso, Force India να χτυπάει νίκες.
Μα αυτό που θέλω να σου πω είναι οτι ο κινητήρας από τότε που πάγωσαν οι εξελίξεις τους το 2007, μηδαμινό ρόλο παίζει στην επιτυχία μιας ομάδας. Έτσι με αυτό το σκεπτικό οι Toro Rosso, Force India, Sauber κλπ δε χτυπάν πρωταθλήματα οχι λόγω κινητήρα αλλά λόγω αεροδυναμικής κλπ.
Θυμάμαι το Giedo Van dE Garde της Caterham να λέει στη συνέντευξή του οτι εύχεται να είχε τη κάθετη δύναμη που έχουν τα μονοθέσια της Redbull γιατί κινητήρα όπως ξέρεις έχουν πανομοιότυπο...
Όπως και να έχει όλα αυτά με τις αφίσες και τα flyers γίνονται για λόγους marketing. Μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα θα βγάλει η Renault ένα επετειακό Megane F1 και όλοι θα βγουν να σκίζουν τις πίστες - δρόμους με τους τετράτροχους Renault - κουβάδες τους... -
RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
H RENAULT μη μας περνάει για χαζούς, γιατί όσο επιτυχία είχαν τα ρεντμπουλ που φόραγαν τον εν λόγω κινητήρα, άλλα τόσο σέρνονται τα Caterham με το ίδιο μοτέρ...
Ας όψεται ο άγιος Newey.... -
RE: Alfa Romeo 146 ή Nissan Almera 1.4
Κόφτη τελικής στα 204kmh κοντερίσια και πάντα σε κατηφόρα. Δοκιμασμένο ως ίδιος κάτοχος ως και σήμερα του Sunny με τα 87ps. Σε ευθεία τα 180 με λίγη προσπάθεια τα έχει.
Γενικότερα το γρανάζωμα του αυτοκινήτου είναι πολύ μακρύ κάτι το οποίο από τη μια βοηθά στη κατανάλωση (μέση 7,5) από την άλλη πνίγει το κινητήρα. Κοντερίσια η 5η στις 3000σαλ έχει 112kmh.
Τη κατάσταση σώζει το βάρος του που είναι στα 1000κιλά.
τώρα όσο αφορά το Challenge με τα 100 άλογα σίγουρα θα είναι πιο δυνατό και αν θυμάμαι καλά ο κατασκευαστής - μετατροπέας το έδινε 200kmh τελική!!
Όσο αφορά τα καπάκια που σπάγαν - ραγίζαν εύκολα στο εν λόγω μοντέλο από όσο κατάλαβα όποιος είχε ac την πάταγε μιας και με το μικρότερο ψυγείο που βάζαν κάποιοι απατεώνες ανέβαινε η θερμοκρασία και γεια σας.
Στη δική μου περίπτωση έχω κάνει 19 έτη σάουνα τα καλοκαίρια, αλλά το καπάκι μετά από 171000 και 2 φορές με το δείκτη της θερμοκρασίας στα κόκκινα(μια λόγω αντλίας νερού και μια λόγω τρύπιου κολάρου ψυγείου) δεν κατάφερε να ραγίσει.
Γενικά θα το κατέτασα το GA14 στα αξιόπιστα μοτέρ μιας και η χρήση που έχει φάει τόσα έτη (7200 όριο στροφών το οποίο το συνάντησε ουκ ολίγες φορές) + το υγραέριο που έχει τα τελευταία 2 έτη με βοηθούν να το χαρακτηρίσω έτσι.
P.s έχω και κάτι ανάλογες φωτό με ξαπλωμένο το κοντέρ!
p.s2 τα φρένα του είναι όντως για τα πανηγύρια