-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ο Magnussen είναι παλτό, το παραδέχθηκε και μόνος τουη παρουσία Του
Το έργο του Πουθενά ήταν μεγάλο και πολύχρονο
Όλα τα λεφτά είναι για του χρόνου, όπου χρειαζόμαστε πολύ δυνατή την Honda, καινούρια στελέχη (ήδη υπάρχει διαμάχη με τη Red Bull για τους Προδρόμου και Fallows) και αρκετά μεγάλη αναδιοργάνωση.
Αλλιώς θα είμαστε στην αφάνεια για πολλά χρόνια.Να μεινουν στην αφανεια για πολλα χρονια το αποκλειω. Στη Χοντα δεν ειναι μαλακες. Θα εχουν διασφαλισει την οικονομικη υγεια της συνεργασιας (οτι δηλ η ΜακΛαρεν θα ριξει τα απαραιτητα φραγκα για να προσελκυσει κοσμο, τις εγκαταστασεις τις εχει). Σιγουρα τα τζαπονια δεν ερχονται για να αποτυχουν.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Alba, για να καταλάβω...το 'μπαίνει δυνατά στη στροφή' εννοείς με περισσότερα χιλιόμετρα?Δηλαδή φρενάρει νωρίτερα, οπότε και μπαίνει πιο νωρίς στο γκάζι για να έχει περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή ώστε όταν τσαρουχώσει το γκάζι προς την έξοδο να φτάσει στο τέλος της επόμενης ευθείας που ακολουθεί μετά τη στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα?
Αν ισχύει αυτό, καρτοτεχνική θυμίζει...
Και φυσιολογικά με τόση ροπή των τουρμπομοτέρ (α ρε ατμόσφαιρα ) τους χαλάει την έξοδο, γιαυτό γκρινιάζει ο Vettel.
Ο Alonso όμως, τι άλλαξε?
Μαλλον ο Alba εννοει το slow in fast out....
-
To κεφάλαιο Vettel είναι άλλης τάξης.Είναι προφανές (apertis verbis και σε παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη)ότι έχει πέσει εντολή ώστε να μην προστατεύεται πια.Μένει να διαπιστωθεί αν είναι μόνιμη ή προσωρινή.
O Vettel είναι ένας ταχύτατος πιλότος.Όχι ο υπερπρωταθλητής,ούτε ο υπερήρωας που τα επιτεύγματά του θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε.
Είναι αναμφισβήτητα ο πιο τυχερός των τελευταίων δεκαετιών,αφού ευτύχησε να τον αγκαζάρει μια ομάδα με χρήμα,όραμα και οργάνωση,που κατασκευάζει πυραύλους εδώ και μια τετρετία. Επιπλέον τον κανάκεψε η κλίκα του Μάρκο-Μάτεσιτζ,στους οποίους άρεσε πολύ που ο μικρός Seb ήταν ομοεθνής τους (και δεν είχαν την παραμικρή αμφιβολία για τον ποιόν απο τους δύο πιλοτους τους έπρεπε να πετάξουν από τον ουρανοξύστη την κρίσιμη στιγμή.......τη νύφη την πλήρωσε ο boing boing).
Koυμάντο στην F1 κάνει αυτή τη στιγμή το γερμανικό έθνος ( δια τον αυστριακών Marko-Mateschitz-Niki-Toto) και δύο γερμανικών συμφερόντων ομάδες (υπενθύμιση: αυστριακό έθνος δεν υφίσταται).....Ο πανάξιος Seb είναι ταυτόχρονα ο πλέον κακομαθημένος, με τις κατάλληλες συστάσεις,αλλά και θρασύς οδηγός.Αντί να παίρνει κάμψεις μπροστά από τα μονοθέσια του Newey πριν απο κάθε αγώνα,άρχισε να βγάζει γλώσσα στην ομάδα....αλλά και να αλληθωρίζει προς τη Mercedes (δεν αποκλείω να τον έπιασαν και στα πράσα να παρακαλάει τον Τοtο για μια θεσούλα εκεί του χρόνου)
Ευτυχώς εκεί υπάρχει ο πραγματιστής Niki που επιλέγει με βάση τις επιδόσεις....και ελπίζω αν ποτέ έρθει η κρίσιμη στιγμή....να μην θυμηθούν ότι και ο πανάξιος Niko είναι...... nordic
Για τις δυσκολίες του Nico (3-0)........ μπορεί να φταίει πάλι ο Alonso.Αν το απαγορευτικό που έχει πέσει από RBR σε Seb αρθεί,ίσως θα πρέπει να εξηγήσουν στον κόσμο πώς ο καρχαρίας (του οποίου η πορεία ανταποκρίνεται και στο λειτουργικό πρότυπο της RBR)έγινε.......κουλός...
ΟψόμεθαΑν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε μάλλον θα αρθεί σύντομα το ''απαγορευτικό'' (αυτή την εντύπωση μου άφησε και το team radio με τον Horner στο τέλος του αγώνα) Οι ίδιοι αφενός θα θέλουν να μην κάψουν εντελώς το χαρτί που λέγεται Vettel (λόγο και της εθνικότητας του όπως αναφέρεις παραπάνω), αφετέρου, αν υπάρχει μια ελπίδα να πάρουν κάποιο πρωτάθλημα (ιδίως των οδηγών) θα πρέπει να στηριχτούν πάνω του. Καλός - χρυσός ο Ricciardo και ταχύτατος, αλλά αυτό δεν αρκεί όταν δεν έχεις μακράν το καλύτερο μονοθέσιο για να χτυπήσεις πρωτάθλημα. Όσο για το πως θα το δικαιολογήσουν τo ότι ο καρχαρίας έγινε κουλός, πολύ απλά θα πουν ότι ο υπερπρωταθλητής - υπεροδηγός Vettel, προσάρμοσε το οδηγικό του στύλ στις νέες απαιτήσεις, τον βοήθησαν και οι αναβαθμίσεις και τέλος.
Υπάρχει βέβαια και το σενάριο, ότι προωθούν το Ricciardo, λόγο του ότι είναι αρκετά πιο δημοφιλής (σε σχέση με τον αρκετά πιο αντιπαθή στα μάτια του κοινού Vettel) και ταιριάζει καλύτερα στην εικόνα του role model που θέλουν να έχουν για να προωθούν το κατρουλοποτό τους
-
Ο χρήστης PERIBIN έγραψε:
Υπάρχει βέβαια και το σενάριο, ότι προωθούν το Ricciardo, λόγο του ότι είναι αρκετά πιο δημοφιλής (σε σχέση με τον αρκετά πιο αντιπαθή στα μάτια του κοινού Vettel) και ταιριάζει καλύτερα στην εικόνα του role model που θέλουν να έχουν για να προωθούν το κατρουλοποτό τουςΕνδιαφερον......
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
O Rosberg πουστράκι είναι;
Σαν πουστράκι φαίνεται τώρα που τον βλέπω να κάνει δηλώσεις. Λες και βλέπω τον Καπουτσίδη.http://www.formula1.com/news/interviews ... 15761.html
What was the first record you bought?
NR: Elton John’s Lion King soundtrack. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Όλα τα λεφτά είναι για του χρόνου, όπου χρειαζόμαστε πολύ δυνατή την HondaΣτο Tochigi φτιάχνουν μοτερούκλα που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου.
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Όλα τα λεφτά είναι για του χρόνου, όπου χρειαζόμαστε πολύ δυνατή την Honda
Στο Tochigi φτιάχνουν μοτερούκλα που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου.
Είχαμε και εκπρόσωπο στη συνέντευξη της Παρασκευής όπου μάλιστα επιβεβαιώθηκε ότι όποιος άλλος ενδιαφέρεται για τον κινητήρα της Honda θα περιμένει μέχρι το 2016.
-
Α ρε Αλονσαρα!!!! Και μια Μαρλμπορο να ερχοτανε,εχεις και το κιτρινο στο κρανος μια χαρα θα σου κατσει!!!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Παρακολουθοντας τωρα επιτελους τον αγωνα ο Μπραντλ ειπε κατι που ισως εχει μια βαση κι εξηγει καπως γιατι ο βετελ δεν 'παει καλα' σε σχεση με τον ομοσταυλο του.Κι αυτο εν ταχη και εν περιληψη ειναι το οτι τα τελευταια χρονια εχωντας το απολυτως καλυτερο αυτοκινητο σε κρατημα τωρα που το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι τοσο καλο δεν μπορει να προσαρμοστει ευκολα, σε αντιθεση με τον Ρικ ο οποιος ερχομενος απο ενα 'τρισχειροτερο' αυτοκινητο τωρα του φαινεται λες και οδηγει τραινο....
Ενδιαφερουσα αποψη....
Αναφέρθηκε στο οτι το downforce της Toro Rosso που οδήγαγε πέρσι ο Ric ήταν σαφώς υποδεέστερο από το downforce της RB9.
Έτσι φέτος που έτσι και αλλιώς όλα τα μονοθέσια χάσανε περί το 25% σε κάθετη δύναμη, ο Ric μπορεί πιο εύκολα να προσαρμοστεί στις συνθήκες αυτές, παρά ο Vettel. -
Δεν ήταν μόνο η ποσότητα διαφορετική, ήταν κυρίως ο τρόπος που παράγονταν και (από όσο έχει γραφτεί) απαιτούσε μια ιδιαίτερη τεχνική στην αλλαγή κατεύθυνσης που ο Vettel (και μόνο αυτός φυσικά..) είχε κατακτήσει. Εντάξει, ακόμη και αν όλα αυτά ΗΤΑΝ 100% ακριβή, το θέμα είναι ότι τώρα τα πράγματα άλλαξαν (αν και το rake της Red Bull παραμένει στο Θεό, άγνωστο το γίατί) και σαν κορυφαίος ο Vettel θα έπρεπε να είχε προσαρμοστεί.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Σιγουρα τα τζαπονια δεν ερχονται για να αποτυχουν.Yeah sure....
Η Honda Racing F1 Team πάντως παρόλο τον πακτωλό χρημάτων απέτυχε. To πρωτάθλημα της Brawn πάρθηκε μεν με Honda σασί (οκ δεκτό) αλλά με μοτέρ Mercedes.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Α ρε Αλονσαρα!!!! Και μια Μαρλμπορο να ερχοτανε,εχεις και το κιτρινο στο κρανος μια χαρα θα σου κατσει!!!!!*Μαστούριας ρόχας *
-
Παντως εψε το βράδυ που είδα τον αγώνα, απορώ γιατί κάποιοι συγκινήθηκαν με τον Αλόνσο. Τόσο συγκινητικό είναι να είσαι best of the rest; Η τραγωδία συνεχίζεται
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Yeah sure....Η Honda Racing F1 Team πάντως παρόλο τον πακτωλό χρημάτων απέτυχε. To πρωτάθλημα της Brawn πάρθηκε μεν με Honda σασί (οκ δεκτό) αλλά με μοτέρ Mercedes.
H Honda έκανε μια υποσχόμενη πρώτη χρονιά (2006) με νίκη. Μετά άρχισαν τις μαλακίες με τα earth dreams και γέλαγε ο κόσμος.
Το 2009 o Brawn τους έφτιαξε πύραυλο κι αυτοί έκαναν τη μεγαλύτερη γκάφα όλων των εποχών.
Και προφανώς αν το μονοθέσιο είχε τον κινητήρα πάνω στον οποίο είχε σχεδιαστεί, την υποστήριξη και τα λεφτά της Honda, θα έπαιρνε το πρωτάθλημα για πλάκα.
Θα μου πεις, δε μπορείς να το αποδείξεις. Σωστά. Αλλά θυμήσου ότι όλα τα λεφτά εκείνη τη χρονιά ήταν ο διπλός διαχύτης και ο Brawn τους έπιασε στον ύπνο.
Εξάλλου, αν ο κινητήρας της Merc ήταν τόσο γαμάουα, η McLaren γιατί σερνόταν;
Τώρα η Honda θα επικεντρωθεί σ'αυτό που ξέρει καλύτερα και με μεγάλη ομάδα, όχι BAR και Jordan.
Είναι και ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες να επιστρέψουν στην κορυφή, εξαιτίας της γκάφας που λέγαμε... -
Περι Χοντα: Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Α ρε Αλονσαρα!!!! Και μια Μαρλμπορο να ερχοτανε,εχεις και το κιτρινο στο κρανος μια χαρα θα σου κατσει!!!!!
*Μαστούριας ρόχας *
-
Ποιά 20 ρε Πούρνααα......100 μου λείπουν!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σιγουρα τα τζαπονια δεν ερχονται για να αποτυχουν.
Yeah sure....
Η Honda Racing F1 Team πάντως παρόλο τον πακτωλό χρημάτων απέτυχε. To πρωτάθλημα της Brawn πάρθηκε μεν με Honda σασί (οκ δεκτό) αλλά με μοτέρ Mercedes.
...και να μην ξεχνάμε και τα... τζαπόνια της Toyota...
Εξάλλου, αν ο κινητήρας της Merc ήταν τόσο γαμάουα, η McLaren γιατί σερνόταν;
...έλα μου ντέ!.. μια χαρά απαντάς για το πόσο γαμάουα είναι τα τζαπόνια!..
-
Alba, κι άλλο feeling!!!
Sebastian Vettel's struggles this year are rooted in a lack of feeling from his car which is limiting his ability to look after his tyres, according to team boss Christian Horner.
The reigning four-time world champion has been out-raced at the last two grands prix by team-mate Daniel Ricciardo and finished 20 seconds adrift of the Australian in China. Horner says Vettel is still struggling to find a set-up that suits his driving style and allows him to look after the car's tyres.
'Sebastian is having a tough time at the moment because he hasn't got that feeling from the car that he is looking for,' Horner said. 'He's tremendously sensitive to certain aspects of the set-up and he's not getting the feedback from the car that he wants.
'The compound effect of that is that he's damaging the tyre more, which is very unusual for Seb, as we've seen since the Pirellis were introduced. It's highly unusual for him to be going through the tyre life quicker than the average. That's just the culmination of the issues that he's currently got and as soon as we've worked those out he will be back with a bang.'
Read more at http://en.espnf1.com/redbull/motorsport ... JZhtkIk.99
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
O Rosberg πουστράκι είναι;
Σαν πουστράκι φαίνεται τώρα που τον βλέπω να κάνει δηλώσεις. Λες και βλέπω τον Καπουτσίδη.http://www.formula1.com/news/interviews ... 15761.html
What was the first record you bought?
NR: Elton John’s Lion King soundtrack.
2014 - Formula 1 Ubs Chinese Grand Prix