-
για τον φιλο με το favorit, από αντλία νερού πως πάς;, προ καιρού την άλλαξα με παρόμοια συμπτώματα και δεν είχε μείνει τίποτα από την διάβρωση
Εναλλακτικά άλλαξε μόνο θερμοστάτη με χαηλότερο και μην πειράξεις την βαλβίδα του βεντιλατερ
έλεγξε την κατάσταση του βεντιλατέρ και πάρε κάποιον δυνατότερο αλλα θα κάνει θόρυβο!! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ο κατασκευαστης προτεινει θερμοστατη 86 εως 90, οποιος ανοιγει πληρως στους 103.
Βαλβιδα βεντιλατερ προτεινει απο 95 εως 99 και να κλεινει στους 88.Με αυτα λοιπον σε ενα καλοκαιρι στην ελλαδα σε καποιο ζορι(παρατεταμενη ανηφορα) φτανεις στα κοκκινα για πλακα και πρεπει να το προλαβαινεις πιο νωρις...στο αμαξι ειναι εμφανες οτι το συστημα ψυξης του ειναι για πολυ ψυχρα κλιματα.
@r200 ναι o 1300αρης των favorit/felicia ποναει απιστευτα στη θερμοκρασια.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πάσχει στης θερμοκρασίες.
Δυο φορές σε πελάτες το αντιμετώπισα διαφορετικά.
Ένα μεγάλο μετ/νο βεντιλατέρ εξωτερικά στο ψυγείο, από γαλλικό αυτοκίνητο, τοποθετημένο με μαύρα νταϊράπ επάνω στο ψυγείο. Ηλεκτροθερμοστάτη, τοποθετημένο στον σωλήνα προς αντλία νερού και θερμοκρασία 90.
Τον χειμώνα δεν παίρνει καθόλου εμπρός. Υπάρχει ενδεικτικό λαμπάκι. Κάλο είναι να μετράμε που και που το νερό, με σίγουρο εξωτερικό θερμόμετρο, πχ αυτά που έχουμε για AC.
Για έναν που πιάνουν τα χέρια του, 95 με 100ε .
Α. -
ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ
Πηγα χθες στο ΚΤΕΟ για καρτα καυσαεριων και με το ζορι περασα λογω υψηλων ρυπων..(οριακα +μπαλαμουτι εξυπηρετησης το ειπε).
Ο μηχανικος του ΚΤΕΟ με ρωτησε αν εχω αλλαξει καταλυτη ποτε μου η εχω θεμα με την εξατμιση. Του ειπα οτι την αλλαξα πριν 7500 χλμ (πριν 1 χρονο) μαζι με καταλυτη. Ο ΚΤΕΟς μου ειπε τοτε ισως ειναι 'λαμδα', μπουζι-μπουζοκαλωδιαΕρωτηση μου,
a. παω στον εξατμισα πρωτα που μου εδωσε 2χρονια εγγυηση περυσι, Θεοφιλος, η να παω στον μηχανικο να κανει
διαγνωση?
b. Ειναι επικινδυνο η μπορω να περιμενω κανα μηνα (600 χλμ) που θα ειμαι για σερβις-λαδια απλο.Οι μηχανικοι που εχουν βαλει χερι στο αμαξι απο τοτε που το πηρα μεταχ περυσι τετοιο καιρο ειναι
- θεοφιλος (εξατμιση)
- Τακης Δουλαμης (Γερακας, γνωστος Φιαταιος και Γκρουπο γενικα)..εκανε το υπερπληρες 1o γενικο σερβισ με την αγορα
- ANTONIS-Team ( ο γνωστος κος Αντωνης )
Υγ επειδη παω αρκετα αμαξια (4) στο συγκεκριμενο ΚΤΕΟ παντα ψιλο μουρμουραει για εξατμιση-καυσαερια και 1 φορα με εκοψε κιολας. Οποτε τον ρωταω τι προτεινει, μου λεει 'εδω απεναντι εχουμε καλο εξατμισα..πεταξου να το δει'. Λετε να παιζει συμπαιγνια μεταξυ εξατμισα-ΚΤΕΟ? Για την συγκεκριμενη εξατμιση δεν ειπε κατι, διοτι του ειπα οτι εχω εγγυηση 2 χρονια...(1 ακομη)
-
συνηθως οταν εχουμε ψηλα καυσαερια ο μηχανικος το κανει ελεγχο για να το βρει και το 90% των περιπτωσεων ειναι ενας χαλασμενος- ''αργος'' σε ανταποκριση αισθητηρας λ, αλλα εχω πετυχει περιπτωση και απο μαυρισμενη πεταλουδα γκαζιου αλλα εκει ερχονταν στο οριο οι υδρογονανθρακες στο ρελαντι και στις 2.500στροφες ηταν καθαρα, τελος απο μπουζοκαλωδια υπαρχει περπτωση να υπαρχει διαρροη αλλα συνηθως το καταλαβαινεις απο τα απανωτα missfires
-
Εγώ θα πω το προφανές. Φαντάζομαι μετράς τα καυσαέρια με καλά ζεσταμένη μηχανη (και συνεπώς καταλύτη ) έτσι; Αν το ΚΤΕΟ είναι ένα τετράγωνο από το σπίτι ή το αφήνεις στο πάρκινγκ απ'έξω το πρωί και το περνάς το μεσημέρι από έλεγχο καταλαβαίνεις ότι είναι λογικό να έχεις καυσαέρια.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Πηγα χθες στο ΚΤΕΟ για καρτα καυσαεριων και με το ζορι περασα λογω υψηλων ρυπων..Τα οριακα καυσαερια, ποια ηταν? Μονοξειδιο (CO) η υδρογονανθρακες (HC)?
Στην εξατμιση, υπηρχε διαρροη? Αν ναι, θα ειχαν περισοτερο οξυγονο. Οποτε, οι μετρησεις του ηταν λαθος.
Και εχουν υποχρεωση, να μετρουν τα καυσαερια, με ζεστο καταλυτη. -
to ΚΤΕΟ ειναι 3-4 χλμ απο το σπιτι και πηγα απευθειας. καλοκαιρακι ειναι οποτε υποθετω θα ηταν ζεστο καπως.
και για τα 2 μου ειπανε...μονοξειδια και ανθρακες.
Το αφησε και κανα 5λεπτο στο ρελαντι πριν το τσεκαρει την 2η φορα και τουριξε και μερικες γκαζιες. (τα εβλεπα απο το τζαμι)
και μενα μου εκανε εντυπωση αυτο που λες, για τη διαρροη, διοτι και ο τεχνικος τους μου λεει 'ισως εχεισ καμμια τρυπα στην εξατμιση...' παρολο που ειναι 1 ετους. -
Μπηκε καταλυτης της προκοπης ή καμμια μαλακια?
Λαμπακι εχει αναμμενο? Αμα ηταν ο λ προβληματικος ή misfires θα αναβε λαμπακι με τη μια. Μπας και εχει λαμπακι αλλα εχει καει και δε φαινεται?
Η τρυπα που αναφερθηκε αν ηταν πριν τον 2ο λ θα αναβαν λαμπακια με τη μια.
Αν ειναι πριν τον 1ο λ πχ και μπαζει οξυγονο, τοτε δινει σημα φτωχου μειγματος ο λ και τα μπεκ δινουν καργα καυσιμο, νατοι οι υδρογονανθρακες.Αν εχεις καμμια τρυπα στην εισαγωγη, παλι παιρνει αερα, βλεπει φτωχο ο λ και δινουν τα μπεκ περισσοτερο καυσιμο.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ΚΑΥΣΑΕΡΙΑΠηγα χθες στο ΚΤΕΟ για καρτα καυσαεριων και με το ζορι περασα λογω υψηλων ρυπων..(οριακα +μπαλαμουτι εξυπηρετησης το ειπε).
Ο μηχανικος του ΚΤΕΟ με ρωτησε αν εχω αλλαξει καταλυτη ποτε μου η εχω θεμα με την εξατμιση. Του ειπα οτι την αλλαξα πριν 7500 χλμ (πριν 1 χρονο) μαζι με καταλυτη. Ο ΚΤΕΟς μου ειπε τοτε ισως ειναι 'λαμδα', μπουζι-μπουζοκαλωδιαΕρωτηση μου,
a. παω στον εξατμισα πρωτα που μου εδωσε 2χρονια εγγυηση περυσι, Θεοφιλος, η να παω στον μηχανικο να κανει
διαγνωση?
b. Ειναι επικινδυνο η μπορω να περιμενω κανα μηνα (600 χλμ) που θα ειμαι για σερβις-λαδια απλο.Οι μηχανικοι που εχουν βαλει χερι στο αμαξι απο τοτε που το πηρα μεταχ περυσι τετοιο καιρο ειναι
- θεοφιλος (εξατμιση)
- Τακης Δουλαμης (Γερακας, γνωστος Φιαταιος και Γκρουπο γενικα)..εκανε το υπερπληρες 1o γενικο σερβισ με την αγορα
- ANTONIS-Team ( ο γνωστος κος Αντωνης )
Υγ επειδη παω αρκετα αμαξια (4) στο συγκεκριμενο ΚΤΕΟ παντα ψιλο μουρμουραει για εξατμιση-καυσαερια και 1 φορα με εκοψε κιολας. Οποτε τον ρωταω τι προτεινει, μου λεει 'εδω απεναντι εχουμε καλο εξατμισα..πεταξου να το δει'. Λετε να παιζει συμπαιγνια μεταξυ εξατμισα-ΚΤΕΟ? Για την συγκεκριμενη εξατμιση δεν ειπε κατι, διοτι του ειπα οτι εχω εγγυηση 2 χρονια...(1 ακομη)
Πρώτα διάγνωση για να εντοπιστεί η αιτία!.
Δεν θα πω ότι τα παίρνει από τον εξατμισά……. Το ειπα?, ΟΧΙ…..
Α. -
Αλλαξε κτεο!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αλλαξε κτεο!
Εάν τον βολεύει το κτεο και παίρνει 45ε δεν χρειάζεται να το αλλάξει, αρκεί να ελεχθεί και να βρεθεί εάν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Ας ρωτήσει τους ιδικούς!!!!!!!!........
Α. -
Σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μοτέρ 1.6Τ και μόνη βελτίωση μία εισαγωγή, τι μπορεί να προκαλεί πυράκια πέρα από βενζίνη, υψηλή θερμοκρασία και μπουζί;
-
Μπορώ να σκεφτώ μερικές βλάβες αλλά το πρώτο που θα έλεγα είναι βουλωμένο EGR.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μοτέρ 1.6Τ και μόνη βελτίωση μία εισαγωγή, τι μπορεί να προκαλεί πυράκια πέρα από βενζίνη, υψηλή θερμοκρασία και μπουζί;μπεκ, μετρητης αερα ή μαπ, αισθητηρας λ, καρβουνιλα στον θαλαμο καυσεως, τρομπα βενζινης, ρυθμιστης πιεσης βενζινης, εγκεφαλος.
-
Τι αμάξι;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Mini cooper S. Μόλις άλλαξε και αντλία βεζίνης.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μοτέρ 1.6Τ και μόνη βελτίωση μία εισαγωγή, τι μπορεί να προκαλεί πυράκια πέρα από βενζίνη, υψηλή θερμοκρασία και μπουζί;Στο ΜΙΝΙ μπορει να ειναι τα παντα...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μοτέρ 1.6Τ και μόνη βελτίωση μία εισαγωγή, τι μπορεί να προκαλεί πυράκια πέρα από βενζίνη, υψηλή θερμοκρασία και μπουζί;
Στο ΜΙΝΙ μπορει να ειναι τα παντα...
-
μηπως θελει 100-ρα βενζινη?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Mini cooper S. Μόλις άλλαξε και αντλία βεζίνης.Θύμισέ μου, τούρμπο ή κομπρεσσορα; Αν το πρώτο, χρονισμό έχετε τσεκάρει;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........