-
@BEAMS απλα εξαιρετικός
-
Η χρεοκοπεια εγινε γιατι υπηρξε υπεξεραιση στην Αλφα πρες οπως ειπε ο ΚΚ ή γιατι απλα η εταιρεια δεν ειχε αρκετες δουλειες για να αποσβεσει το κοστος της επενδυσης;
Απο αυτα που ακουσα απο τον ΚΚ, απλα ο ανθρωπος δεν ειχε καθολου την αναλογη μορφωση για να καταλαβει πως δουλευουν οι εταιρειες (λογιστικα, business management κλπ τα μεγεθη μεγαλωσαν τοσο πολυ που χρειαζονταν καποιον με πραγματικη εμπηρεια απο επιχειρησεις).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η χρεοκοπεια εγινε γιατι υπηρξε υπεξεραιση στην Αλφα πρες οπως ειπε ο ΚΚ ή γιατι απλα η εταιρεια δεν ειχε αρκετες δουλειες για να αποσβεσει το κοστος της επενδυσης;Απο αυτα που ακουσα απο τον ΚΚ, απλα ο ανθρωπος δεν ειχε καθολου την αναλογη μορφωση για να καταλαβει πως δουλευουν οι εταιρειες (λογιστικα, business management κλπ τα μεγεθη μεγαλωσαν τοσο πολυ που χρειαζονταν καποιον με πραγματικη εμπηρεια απο επιχειρησεις).
Μάλλον το αντίθετο έγινε, μάλλον άφησε τα πάντα να τα ορίζουν οι λογιστάδες και οι οικονομικοί, ακόμα και τις προτάσεις προς επενδύσεις, και όπως μας έχει δείξει η παγκόσμια ιστορία, όταν αναλαμβάνουν οι λογιστάδες καθήκοντα έξω από τα καθαρά λογιστικά τους τα κάνουν πουτάνα.
Το μανατζάρισμα μιας επιχείρησης είναι άλλη δουλειά από τα λογιστικά, ο ρόλος του λογιστή είναι να δουλεύει με τα νούμερα και να τα παρουσιάζει, μέχρι εκεί, ο ρόλος του οικονομικού είναι να μοιράζει αυτά τα κονδύλια για τις τρέχουσες ανάγκες και τις υποχρεώσεις, μέχρι εκεί, η στρατηγική και οι στόχοι είναι δουλειά ή του αφεντικού ή του διοικητικού συμβουλίου αν υπάρχει, ανάλογα με το μέγεθος και τη νομική μορφή της εταιρίας, αλλά όταν όλο αυτό το κάνει ο λογιστής, έχετε γειά βρυσούλες, έχουν δεί και ζήσει αρκετά τέτοια σκηνικά, και τα μάτια μου έχουν δεί άλλα τόσα, και έχω διαβάσει για πολλά ή έχουν πέσει στην αντίληψη μου παρόμοια περιστατικά.
Όταν το αφεντικό τα αφήνει όλα ανεξέλεγκτα ( για δικούς του λόγους ) γίνεται μεγάλο πάρτυ που καταλήγει έτσι.
Δεν είναι τα λόγια μου μομφή προς τους λογιστές ή τους οικονομικούς, σε καμμιά περίπτωση, αναφέρομαι σε μπλέξιμο αρμοδιοτήτων που δεν είναι κατάλληλες για μακροημέρευση μιας επιχείρησης.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η χρεοκοπεια εγινε γιατι υπηρξε υπεξεραιση στην Αλφα πρες οπως ειπε ο ΚΚ ή γιατι απλα η εταιρεια δεν ειχε αρκετες δουλειες για να αποσβεσει το κοστος της επενδυσης;
Απο αυτα που ακουσα απο τον ΚΚ, απλα ο ανθρωπος δεν ειχε καθολου την αναλογη μορφωση για να καταλαβει πως δουλευουν οι εταιρειες (λογιστικα, business management κλπ τα μεγεθη μεγαλωσαν τοσο πολυ που χρειαζονταν καποιον με πραγματικη εμπηρεια απο επιχειρησεις).
Μάλλον το αντίθετο έγινε, μάλλον άφησε τα πάντα να τα ορίζουν οι λογιστάδες και οι οικονομικοί, ακόμα και τις προτάσεις προς επενδύσεις, και όπως μας έχει δείξει η παγκόσμια ιστορία, όταν αναλαμβάνουν οι λογιστάδες καθήκοντα έξω από τα καθαρά λογιστικά τους τα κάνουν πουτάνα.
Το μανατζάρισμα μιας επιχείρησης είναι άλλη δουλειά από τα λογιστικά, ο ρόλος του λογιστή είναι να δουλεύει με τα νούμερα και να τα παρουσιάζει, μέχρι εκεί, ο ρόλος του οικονομικού είναι να μοιράζει αυτά τα κονδύλια για τις τρέχουσες ανάγκες και τις υποχρεώσεις, μέχρι εκεί, η στρατιγική και οι στόχοι είναι δουλειά ή του αφεντικού ή του δοιηκιτικού συμβουλίου αν υπάρχει, ανάλογα με το μέγεθος και τη νομική μορφή της εταιρίας, όταν όλο αυτ'ό το κάνει ο λογιστής, έχετε γειά βρυσούλες.
Δεν είναι τα λόγια μου μομφή προς τους λογιστές ή τους οικονομικούς, σε καμμιά περίπτωση, αναφέρομαι σε μπλέξιμο αρμοδιοτήτων που δεν είναι κατάλληλες για μακροημέρευση μιας επιχείρησης.
+1000
-
Κρίνω ότι έχουμε ξεφύγει από το θέμα που πραγματευόμαστε στο εν λόγω τοπικό!
Μαζεύω συνοπτικά όσα γράφτηκαν παραπάνω:
Ο ΚΚ περιέγραψε στην συνέντευξη του τους λόγους που οι Τ.Ε. πουλήθηκαν στον Λυμπέρη καθώς και το καθεστώς λειτουργίας του περιοδικού από το 2006 μέχρι που έκλεισαν όχι όμως και την ακριβή θέση του μετά την πώληση. Παράλληλα παραδέχθηκε την τεράστια ευθύνη του στο θέμα της αλφαπρες αλλά και κάρφωσε συνεργάτες του ως λαμόγια! Μάλιστα μας είπε ότι ίσως χάσει καιτ ο σπίτι τους από τις λάθος επιλογές που έκανε!
Όπως και να έχει, στη νέα προσπάθεια ο ΚΚ δεν θα συμμετάσχει ενώ έδειξε ανοικτά ότι η κόντρα του με τον Σ.Χ. ήταν μεγαλύτερη απ' όσο ξέρουν οι πολλοί! Ο ΚΚ δείχνει να νιώθει προδομένος από πολλούς στο χώρο και δεν θα κρίνω αν έχει δίκιο ή όχι!
Εφεξής λοιπόν θα πρέπει να διαχωρίζουμε και τυπικά το όνομα Κ.Κ από τους 4τ και να κρίνουμε το νέο περιοδικό που πλέον διευθύνει ο Σ.Χ σε νέα βάση σε σχέση με το παρελθόν.
Προσωπικά βρήκα το τεύχος Ιουνίου μέτριο και αυτές τις μέρες θα κρίνω αν έχουν βελτιωθεί στο τεύχος Ιουλίου! -
Επανακυκλοφόρησε η Πτήση, όχι τεύχος 1 αλλά 327.
Ο Καραϊωσηφίδης υπαρασπίζεται τον ΚΚ σε μεγάλο βαθμό πάντως.
-
Ο BEAMS ξεροντας τα του χωρου αυτου εξηγησε την πορεια της πτωσης του ομιλου, και ειναι η πιο κοντα στην πραγματικοτητα. Οσυγκεντρωτισμος ειναι αλλη μια αιτια - κακοδαιμονια του one man show που διεπει την Ελληνικη επιχειρηματικοτητα.. ισως σε προσωπικο επιπεδο του ΚΚ να εγιναν λαθη στον τροπο διαχειρησης της ιδιας της ζωης του (ανθρωπινο ειναι αυτο, ολοι την πατανε σε καποιες επιλογες οσο φανερα λαθος και να ειναι), ειδικα δε συνεργατων.. που ενας τριτος με την πρωτη πληροφορηση θα ελεγε οτι θα γινει καταστροφη.. ομως στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτη...
-
Πήρε κανένας το τεύχος Αυγούστου των 4Τ ?
Έχουν ανεβάσει στο σάιτ το εξώφυλλο -
Και το Drive και οι 4τ οδηγούν camaro convertible και octavia 1.6 tdi.Οι πρώτοι δοκιμάζουν τη νέα 911 gt3 και οι δεύτεροι cayman s
Το Drive όμως είναι τεύχος Ιουλίου ενώ οι 4Τροχοί τεύχος Αυγούστου -
Συγχαρητήρια για τις δημοσιεύσεις σου Beams, η μία είναι πιο αξιόλογη και ουσιαστική από την άλλη...
Edit: Ανέφερες το Μάρκο Αυρήλιο και μου κίνησες το ενδιαφέρον...
Although educated in Rome, in his Meditations, Marcus would write his inmost thoughts in Greek.
Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι η μόνη γλώσσα που δεν αξίζει στους νεο-έλληνες να μιλάνε είναι τα Ελληνικά.
Είναι ντροπή όλων των σύγχρονων ιθαγενών και προσβολή στους ιθαγενείς της αρχαιότητας, να μιλάΜε αυτή τη γλώσσα...
(από την άλλη ποιος ξέρει πόσα παπούτσια θα γυαλίζαμε και πόσες υποκλίσεις θα κάναμε -κυριολεκτικά- αν δεν τη μιλούσαμε...)
_
-
Πηρα και τιο τευχος Αυγούστου.Εχει μεσα posts του GTZ & του socratesn.
-
Το πηρα και εγω το μεσημερι.
Ωραιο το αρθρο με τη Cayman,για την Camaro προλαβα και διαβασα στο Drive οποτε δεν ασχοληθηκα ενω στα 2 μολις τεστ(Octavia,Beetle)ολα καλα ολα ανθηρα.Χαρακτηριστικα για την Octavia-κανενα παραπονο απο φρενα,τιμονι,κιβωτιο!Αρα τελεια?Α και το diesel Octavia πιανει τα 100 σε μολις 7,8!Ενταξει τυπογραφικο λαθος.Κατεμε υποδεεστερο απο το τευχος του προηγουμενου μηνα αλλα καλυτερο απο το 1ο το οποιο ηταν.... . -
Το άρθρο της Camaro μου άρεσε. Για την Cayman δεν μου κάνει κρύο ή ζέστη. Για τα τεστ ακόμα δεν έχω φτάσει εκεί αλλά από το διαγώνιο διάβασμα είδα ότι οι διαφορές στην κατανάλωση μεταξύ του TSi και του TDi είναι στα όρια της διαφοράς πυκνότητας των καυσίμων. Οπότε ή το ξέσκισαν το diesel ή το πήγαιναν με αυγό κάτω από το γκάζι το βενζινοκίνητο.
-
Ο συνάδελφος φορουμίστας που δάνεισε τα αυτοκίνητά του (και καλά έκανε ο άνθρωπος) θα μπορεί να απαντήσει αν οι 308 έχουν 13αρες ή πολύ περισσότερο 32 βαλβίδες που 'χορεύουν' πριν το '82... κατά τα άλλα περίμενα λίγο πιο αναλυτικές οδηγικές εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πηρα και τιο τευχος Αυγούστου.Εχει μεσα posts του GTZ & του socratesn. -
το έχω ακόμα στην ζελατίνα...τελειώνω το τεύχος Ιουλίου μέσα στην εβδομάδα και μετά αυτό.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Ο συνάδελφος φορουμίστας που δάνεισε τα αυτοκίνητά του (και καλά έκανε ο άνθρωπος) θα μπορεί να απαντήσει αν οι 308 έχουν 13αρες ή πολύ περισσότερο 32 βαλβίδες που 'χορεύουν' πριν το '82... κατά τα άλλα περίμενα λίγο πιο αναλυτικές οδηγικές εντυπώσεις.Προφανώς έγινε τυπογραφικό λάθος. Η 308 φοράει 14' ρες και θα ήθελα να της έβαζα τις optional 16'.
Είναι επισης του 1977 άρα δε φοράει το 32βάλβιδο μοτερ της μεταγενέστερης quattrovalvole.Τα διάβασα κι εγω.
Σωστός !!!
Ωραίο το άρθρο όμως οπως και η φωτογραφίες -
Όσο διαβάζω προσεκτικά το τεύχος Αυγούστου τόσο βρίσκω λάθη και παραλείψεις στα κείμενα και σε διαγράμματα δυναμομέτρησης κλπ. Απογοήτευση. Οι 4Τ κάποτε ήταν για να ξεζουμίσεις τα κείμενα και να ταξιδέψεις. Τώρα είναι εντελώς αδιάφορα και γεμάτα λάθη. Στη δοκιμή των κλασικών Ferrari και Porsche ας πούμε ούτε που κατάλαβα τι κάνανε ούτε ένιωσα το παραμικρό. Όπως και της Cayman, ένα αυτοκίνητο ποίημα σύμφωνα με όσα έχουμε δει ως τώρα από δημοσιογράφους του εξωτερικού, αυτοί εδώ δε μου μετέφεραν την παραμικρή συγκίνηση. Η κατηφόρα συνεχίζεται δυστυχώς...
Στάλθηκε από το HTC Desire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
+1.
κραταει μια αξιολογη κυκλοφορια το περιοδικο, βεβαια.
οχι μεγαλη ομως, ακομα ειναι με το ενα ποδι στον γκρεμο. -
Stratis Chatzipanagiotou
Χαζευα το μεσημερι το εξωφυλο και τα σαλονια του περιοδικου που θα κυκλοφορησει την παρασκευη 30 Αυγουστου.. Απελευθερωμενα τα τσογλανια μου τραγουδουν... κανεις δεν μπορει να αγγιξει νεους ικανους ανθρωπους που εργαζονται σκληρα...
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό