-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
http://drive.gr/site/index.php/el/market-news/item/5004-volvo-v40-t4-r-design-polestar-από-€-26500
Η αναβάθμιση είναι Ελληνική ή εργοστασιακή?? Γιατί όταν βάζω αναζήτηση στο google ''volvo v40 1.6 t4 r design polestar'' μόνο ελληνικά αποτελέσματα μου βγάζει....Εργοστασιακη ειναι και διατηρεις την εγγυηση...
Λενε μαλιστα οτι τα νεα μοτερ προερχονται απο αυτο με το οποιο ετρεχαν τα τελευταια χρονια στο STCC...ή τελοσπαντων εχει καποια σχεση.
Και κατι που για καποιο περιεργο λογο τα media δεν δειχνουν ιδιαιτερο ενδιαφερον...
-
http://green.autoblog.com/2013/06/07/volvo-lcp-2000-light-component-project-offered-60-mpg-in-1983/
700 kg, 4l/100km,CVT, 3cyl diesel, 1983
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3739479/
ΠΟΣΟ ερωτας!!! (Το χρωματακι με χαλαει λιγο αλλα δεν πειραζει.)
-
Tο C30 ημιάκαμπτο έχει??
-
πολλαπλούς
-
Πάτωμα Focus που λέει και ο Ποπ.
-
Kαι είναι φυσιολογικό όταν η μπροστινή ρόδα βρίσκεται σε κράσπεδο η πίσω να είναι αρκετά ψηλά ενώ ενός abarth όχι? Aπό κει προέκυψε η απορία.
Μιλάω για το τελευταίο μοντέλο. -
Θέμα διαδρομής ανάρτησης είναι. Και στο Focus μου έτυχε να ανέβω ράμπα διαγωνίως και η πίσω ρόδα να σηκωθεί στον αέρα. Βέβαια ο Ντίνος όταν πάει πίστα σηκώνει το 307 με έναν γρύλο και αλλάζει και την μπρος και την πίσω ρόδα.
-
Volvo XC40 due in five years
http://www.worldcarfans.com/11307045972 ... owphotos#0 -
καλημέρα σε όλους. θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ενα μυν που μου βγάζει το s-40 mod2006 1.6
'Bulb Failure - Low Beam' απ'οτι βλέπω σε ξένα forum έχει βγεί σε πολλούς κατόχους τα αγγλικά μου όμως δεν με βοηθούν και πολύ στους τεχνικούς όρους.
έχω βάλει, όταν το αγόρασα σχεδόν, κιτ xenon μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα ποτέ τώρα προέκυψε με αποτέλεσμα η δεξιά λάμπα (ο φακός) να μην ανάβει καθόλου. γνωρίζει κάποιος το πρόβλημα το έχει λύσει? ΟΚ να Κάνω αντικατάσταση λάμπας εύκολο αλλά μήπως πρόβλημα έχει το ballast? το έχει αντιμετωπίσει κανείς? ευχαριστώ -
Προσπάθησε να αλλάξεις δεξια αριστερά λάμπες και δες αν θα ανάψει ...
Το κιτ είναι εργοστασιακό ;
-
Δεν υπαρχει εργοστασιακο κιτ.
Για τα εργοστασικα ξενον, αν σου βγαζει bulb failure και σβηνοντας και ξαναναβοντας τα φωτα η λαμπα αναβει και η ενδειξη απο το καντραν φευγει μετα απο λιγο, θα λυσεις προσωρινα με καινουριες λαμπες, αλλα το προβλημα ειναι το ballast. Για καθε πλευρα βρισκεται στο μπροστινο μερος των θολων, οποτε πρεπει να αφαιρεσεις τα καλυματα και να το αλλαξεις..μια φυσα και δυο βιδες υποθεση. -
the man spoke
-
ευχαριστώ για τις απαντήσεις...αλλαγή τις λάμπες δεξιά αριστερά το έκανα πρώρα πρώτα. μετά έβαλα κ τις παλιές εργοστασιακές μήπως δουλέψουν αλλά τίποτα. το ballast φοβόμουν και εγώ. μια τελευταία ερώτηση να μη σας πρήζω. αν αλλάξω το xenon κιτ κρατώντας τις καλωδιώσεις αλλά αντικαθιστώντας ballast και λάμπες θα φύγει το πρόβλημα είναι δηλαδή θέμα xenon ή ειναι ηλεκτρολογικό του αυτ/του που έχει δουλίτσα να επισκευαστεί? ευχαριστώ
-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
ευχαριστώ για τις απαντήσεις...αλλαγή τις λάμπες δεξιά αριστερά το έκανα πρώρα πρώτα. μετά έβαλα κ τις παλιές εργοστασιακές μήπως δουλέψουν αλλά τίποτα. το ballast φοβόμουν και εγώ. μια τελευταία ερώτηση να μη σας πρήζω. αν αλλάξω το xenon κιτ κρατώντας τις καλωδιώσεις αλλά αντικαθιστώντας ballast και λάμπες θα φύγει το πρόβλημα είναι δηλαδή θέμα xenon ή ειναι ηλεκτρολογικό του αυτ/του που έχει δουλίτσα να επισκευαστεί? ευχαριστώΕπειδη δεν εχω καταλαβει, οταν λες ξενον κιτ εννοεις aftermarket? Δεν ειναι δηλαδη εργοστασιακα ξενον?
Για εργοστασιακα, ισχυει αυτο που σου ειπα παραπανω, δεν υπαρχει θεμα ηλεκτρολογικο, μονο το ballast. Με καινουριες λαμπες θα στο παρουσιαζει με μικροτερη συχνοτητα.
Αν εχεις βαλει aftermarket απευθυνσου στον εγκαταστατη/προμηθευτη... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Volvo Car Group launches world-first injection technology in the new VEA engine family
Volvo Car Group's new engine family VEA (Volvo Engine Architecture) will be launched this autumn with world-first i-ART technology that helps to cut fuel consumption in the new diesel engines.
By featuring pressure feedback from each fuel injector instead of using a traditional single pressure sensor in the common rail, i-ART makes it possible to continuously monitor and adapt fuel injection per combustion in each of the four cylinders.
'Increasing the rail pressure to an exceptionally high 2,500 Bar, while adding the i-ART technology, can be described as the second step in the diesel revolution. It is a breakthrough comparable to when we invented the groundbreaking lambda sensor for the catalytic converter in 1976. It's another world-first for Volvo,' says Derek Crabb, Vice President Powertrain Engineering at Volvo Car Group.
He adds: 'Each injector has a small computer on top, which monitors injection pressure. Using this information, the self-adapting i-ART system makes sure that the ideal amount of fuel is injected during each combustion cycle.'
The combination of higher injection pressure and i-ART technology gives the customer an engine with improved fuel economy, considerably lower emissions and high performance output as well as a powerful sound character.Το παλεύει πολύ η Volvo , μελέτησα και το kinetic flywheel
αλλά στο θέμα του i-ART τους πρόλαβε άλλος με κινητήρες που ήδη χρησιμοποιούνται. -
2,500 Bar
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
αλλά στο θέμα του i-ART τους πρόλαβε άλλος με κινητήρες που ήδη χρησιμοποιούνται.Γνωστο, αν και κανεις δεν τους τραβηξε το αυτι, ενω θα επρεπε...Μαρκετινιστικα βεβαια, νομιζω απο τελος του 12 ενα 3.0l diesel για τη Βραζιλιανικη αγορα το εχει μονοη Toyota, ενω η Volvo θα το βγαλει σε ολη την γκαμα της.
Anyway εγω νουμερα θελω να δω απο τους νεους VEA, γιατι 3χρονια τωρα μας εχουν πρηξει τα ουμπαλα οτι θα ειναι uber-super αλλα ακομα στο περιμενε ειμαστε...Φρανκφουρτη ισως.. -
Εκτός κάποιας δραματικής αλλαγής, ο 1.4 του Yaris θα είναι Euro 6 compliant και θα χρησιμοποιεί επίσης το σύστημα,
άγνωστο όμως το πότε θα βγει ανανεωμένος.
Γενικότερα, το diesel line up αυτή τη στιγμή της Toyota είναι σαν το Game of Thrones Season 3Προσωπικά δεν θα τραβούσα αυτί , σιγά τα ωά κιόλας, απλά για την μεταξύ μας γνώση.
Εδώ παίζει να μοιράζονται το ίδιο 8τάχυτο της Aisin , Lexus και Volvo. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Προσωπικά δεν θα τραβούσα αυτί , σιγά τα ωά κιόλας, απλά για την μεταξύ μας γνώση.
Εδώ παίζει να μοιράζονται το ίδιο 8τάχυτο της Aisin , Lexus και Volvo.Για τα κιβωτια, αυτο κι αν ειναι old news ..και τα τωρινα της Aisin ειναι, παντα απο εκει ψωνιζε η Volvo (το girltronic ΤF80-SC, γιατι το διπλοσυμπλεκτο ειναι Getrag). Αν φοραει κανενα Lexus αυτο εδω τοτε θα εχουν το ιδιο, αν και λογω πισω κινησης νομιζω εχουν ΤL/TR
VOLVO FORUM