-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
νιωθει απειλουμενος γιατι δεν εχει την ικανοτητα ή τη θεληση να ελεγξει σωστα* τη διπλανη λωριδα οταν θα θελησει να αλλαξει....
ναι για αυτό νιώθει...
όχι γιατί έχει την οικογενειά του μέσα στο αυτοκίνητο και πρέπει να την προστατεύσει από τους μαχητές της ασφάλτου...ως γνωστόν ο ελ είναι:
Α) ψωλαράς... άσχετα αν ίσα που χωράει στην χούφτα του...
βου) οδηγάρα... άσχετα αν ακόμα πληρώνει το τουότα που έστειλε στον μπράλο σε μια 'πουτάνα κλειστή με λάδια...'
Γου) έχει αμαξάρα... άσχετα αν οδηγεί γερμανικό 15ετίας με τελειωμένα λάστιχα και 'μάλλον λίγο στραβό πλαίσιο από τον προηγούμενο...'
Και Δου και πιο σημαντικό) 'ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ ΜΛΚ ?' -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν παλεύεις κάστανο παλικάρι μου. Ένα μέσο επιβατικό α/φ πηγαίνει με 900 χ.α.ω. περίπου σε ευθεία στα 40.000 πόδια. Στην προσγείωση πάει με 300 χ.α.ω περίπου και ακουμπάει τον αεροδιάδρομο. Σύμφωνα με εσένα θα έπρεπε να κάνουμε το σταυρό μας στο Χριστούλη, στην Μπαναγίτσα και στα Άγια 40 κάθε φορά που καβαλάμε αυτά τα μηχανήματα του διαόλου! Αλλά guess what? Οι αερομεταφορά είναι η ασφαλέστερη μορφή μεταφοράς αν και είναι με τεράστια διαφορά οι ταχύτερη!!! Ένα αεροπλάνο στα 1000 (τυχαίο νούμερο) θα πέσει και μάλλον θα σκοτωθούν όλοι οι επιβάτες. Όμως συνολικά είναι το ασφαλέστερο μέσο. Οπότε βρες άλλο τσιτάτο για το κόλλημα κατά της ταχύτητας που σε διακατέχει.Τι άσχετο επιχείρημα είναι αυτό; Γιατί ρε αεροπλάνο οδηγείς; Έχεις όλες τις προδιαγραφές ενός αεροσκάφους στο αμάξι σου; Μήπως ξεχνάς να πεις ότι το αεροπλάνο θέλει και κάνα χιλιόμετρο και παραπάνω να σταματήσει μαζί με την αναστροφή τουρμπίνων για να βοηθήσουν στο φρενάρισμα; Μήπως ξεχνάς ότι ο χώρος είναι αποκλειστικά για αυτή τη διαδικασία απαλλαγμένη από σκυλιά γατιά κτλ κτλ; Ότι εκεί δε παίζει να βρεις λάδια στο δρόμο πεταμένα από τον προηγούμενο που του χάλασε το αμάξι για να φύγεις στη στροφή; Ότι οι διάδρομοι ελέγχονται σε καθημερινή βάση για φθορες και ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ για λόγους ασφαλείας προφανώς; Μήπως έχεις τέτοιο όχημα και δε το ξέρουμε; Τελείως ΑΚΥΡΟΣΣΣΣΣΣΣ ΕΙΣΑΙ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σκώτε ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Το 100 mph (160χ.α.ω.) είναι συνηθισμένη ταχύτητα στο νησί, αν και όχι νόμιμη. Το ίδιο ισχύει κι εδώ. Στην δε Ιταλία τα 200+ πάνε κι έρχονται. Νιώθεις απειλούμενος φίλε μου αν κάποιος σε περάσει με +50 από την δίπλα λωρίδα; Δηλαδή αν εσύ πας με 70 στην δεξιά και ο άλλος στην μεσαία πάει με 120 (κάτω από το όριο των 130), είναι επικίνδυνος;Συνηθισμένη; Πιθανώς πιο νότια. Στη Σκωτία, απ’ όσο γνωρίζω, οδήγηση (πολύ) πάνω από τα όρια είναι εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο. Ιταλία; Σχεδόν σαν να λες Ελλάδα. Προσωπικά έχω τις χειρότερες εντυπώσεις και θεωρώ τον τρόπο οδήγησης πιο κοντά στον δικό μας από όσες άλλες χώρες της δυτικής Ευρώπης έχω οδηγήσει.
Στην περίπτωση που αναφέρεις, ο επικίνδυνος είμαι προφανώς εγώ. Συζητάμε για την περίπτωση που κάποιος πηγαίνει με τα όρια. Για να έχεις τέτοιες απορίες φίλε Δία, προφανώς δεν τα τηρείς ποτέ για να δεις πόσο ενοχλητικό και επικίνδυνο είναι για τους άλλους οδηγούς το να κινείσαι με κατά πολύ υψηλότερη ταχύτητανιωθει απειλουμενος γιατι δεν εχει την ικανοτητα ή τη θεληση να ελεγξει σωστα* τη διπλανη λωριδα οταν θα θελησει να αλλαξει...
*σωστα σημαινει οτι δεν αλλαζω λωριδα αν δεν ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ για την ΑΠΟΣΤΑΣΗ αλλα ΚΑΙ την ΤΑΧΥΤΗΤΑ του οχηματος που ερχεται απο πισω, στη λωριδα που θελω να μπω (τα κεφαλαια ειναι τα σημαντικα, για οποιον δεν καταλαβαινει).Hint: χρήστες του δρόμου δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι) μόνο (wannabe) herades και ρισκάρω-τα-πάντα-για-την-καύλα-μου τυπάκια
Τσάμπα το hint ρε συ….
Δε μιλάω μόνο για εμένα που δεν έχω την ικανότητα ή τη θέληση (merci για το credit ) αλλά και για όλους τους άλλους χρήστες του δρόμου που δυστυχώς στην Ελλάδα δε γνωρίζουν και δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν ούτε τα βασικά.edit: Πες τα ρε red! Σε λίγο θα ακούσουμε πως και η προσπέραση από τη ΛΕΑ είναι σχετικά ακίνδυνη. Έχουμε χάσει το μέτρο για τα καλά....
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
apagogeas, στην ΕΟ κινησε με το οριο η κατω απο αυτο και σε ποιο μερος του δρομου, αριστερα, δεξια, μεση?
Σπάνια θα περάσω το όριο σε ΕΟ, εκτός από κάτι δρόμους που στο πουθενά σου πετάνε 50χλμ στη μέση του πουθενά ενώ ακριβώς πριν ήταν πχ 90χλμ και ο δρόμος συνεχίζει να είναι ο ίδιος και τις θεωρώ ξεχασμένες ή άκυρες. Και τις ακόμα πιο άκυρες κάτι πινακίδες με 20χλμ/ώρα στην εξοχή. Αλλά τα 130 της εθνικής τα θεωρώ αρκετά ικανοποιητικά για να φτάσω οπουδήποτε και σπάνια τα φτάνω κιόλας πλέον. Πιο παλιά πήγαινα και με 150-160 αλλά περιορίζεις πολύ τις δυνατότητες αντίδρασης στο αναπάντεχο και δε τρέχω πλέον. Το που κινούμαι εξαρτάται τι κάνω, δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να κινείται σταθερά σε κάποια λωρίδα για ώρα, θα συναντήσει αμάξια θα πρέπει να κάνει προσπεραση σε άλλη λωρίδα, αν είναι χάλι η δεξιά μεριά εννοείται δε θα πάω εκεί να τρέχω για να τα φτύσουν τα αμορτισέρ μου κτλ κτλ δε καταλαβαίνω την ερώτηση.
Που θέλεις να καταλήξεις;Οπότε κι εσύ δεν κινείσαι πάντα σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας....! Όπως κι εσύ σύμφωνα με την κρίση σου παραβιάζεις έως και 80% (90/50) το όριο σε κομμάτια του οδικού δικτύου έτσι και οι υπόλοιποι κάνουν το ίδιο. Το θέμα είναι να υπάρχει κοινός νους ούτως ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των άλλων και από εκεί και έπειτα όποιος παραβιάζει το όριο το κάνει εν γνώσει των συνεπειών για τον ίδιο (που ξεκινούν από αύξηση της κατανάλωσης ή κάποιο πρόστιμο και φτάνουν μέχρι κάποιο πιθανό τροχαίο.
Για να είμαι ειλικρινής, πλέον πιο πολύ φοβάμαι με την κατάσταση των ελαστικών που βλέπω στα οχήματα γύρω μου παρά με τις ταχύτητες με τις οποίες κινούνται....
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
apagogeas, στην ΕΟ κινησε με το οριο η κατω απο αυτο και σε ποιο μερος του δρομου, αριστερα, δεξια, μεση?
Σπάνια θα περάσω το όριο σε ΕΟ, εκτός από κάτι δρόμους που στο πουθενά σου πετάνε 50χλμ στη μέση του πουθενά ενώ ακριβώς πριν ήταν πχ 90χλμ και ο δρόμος συνεχίζει να είναι ο ίδιος και τις θεωρώ ξεχασμένες ή άκυρες. Και τις ακόμα πιο άκυρες κάτι πινακίδες με 20χλμ/ώρα στην εξοχή. Αλλά τα 130 της εθνικής τα θεωρώ αρκετά ικανοποιητικά για να φτάσω οπουδήποτε και σπάνια τα φτάνω κιόλας πλέον. Πιο παλιά πήγαινα και με 150-160 αλλά περιορίζεις πολύ τις δυνατότητες αντίδρασης στο αναπάντεχο και δε τρέχω πλέον. Το που κινούμαι εξαρτάται τι κάνω, δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να κινείται σταθερά σε κάποια λωρίδα για ώρα, θα συναντήσει αμάξια θα πρέπει να κάνει προσπεραση σε άλλη λωρίδα, αν είναι χάλι η δεξιά μεριά εννοείται δε θα πάω εκεί να τρέχω για να τα φτύσουν τα αμορτισέρ μου κτλ κτλ δε καταλαβαίνω την ερώτηση.
Που θέλεις να καταλήξεις;Οπότε κι εσύ δεν κινείσαι πάντα σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας....! Όπως κι εσύ σύμφωνα με την κρίση σου παραβιάζεις έως και 80% (90/50) το όριο σε κομμάτια του οδικού δικτύου έτσι και οι υπόλοιποι κάνουν το ίδιο. Το θέμα είναι να υπάρχει κοινός νους ούτως ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των άλλων και από εκεί και έπειτα όποιος παραβιάζει το όριο το κάνει εν γνώσει των συνεπειών για τον ίδιο (που ξεκινούν από αύξηση της κατανάλωσης ή κάποιο πρόστιμο και φτάνουν μέχρι κάποιο πιθανό τροχαίο.
Για να είμαι ειλικρινής, πλέον πιο πολύ φοβάμαι με την κατάσταση των ελαστικών που βλέπω στα οχήματα γύρω μου παρά με τις ταχύτητες με τις οποίες κινούνται....
Μα δεν είπα ότι δε τα παραβιάζω. Όλη μου η ένσταση δεν είναι για τα όρια αυτά καθαυτά, μα το έχω πει κάποια είναι απαράδεκτα. Εδώ λέμε ότι κάποιοι θεωρούν ότι είναι ασφαλές να πηγαίνουν με 180ρες. Ε φίλε πάνε τράκαρε με 180 επειδή έκρινες ότι είναι ασφαλές και στη στραβή που θα σου τύχει δώσε χαιρετίσματα στον Αγ. Πέτρο. Άλλο να τρακάρεις με 80-100 άλλο με 180 και ακόμα χειρότερα με άδεια από το κράτος να σκοτώνεσαι νόμιμα (πχ δρόμοι χωρίς όρια).
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Συνηθισμένη; Πιθανώς πιο νότια. Στη Σκωτία, απ’ όσο γνωρίζω, οδήγηση (πολύ) πάνω από τα όρια είναι εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο.Ναι, εκεί που είναι άνθρωποι και όχι Σκωτσέζοι.
Ιταλία; Σχεδόν σαν να λες Ελλάδα. Προσωπικά έχω τις χειρότερες εντυπώσεις και θεωρώ τον τρόπο οδήγησης πιο κοντά στον δικό μας από όσες άλλες χώρες της δυτικής Ευρώπης έχω οδηγήσει.
Με διαφορά οι καλύτεροι οδηγοί της Ευρώπης! Ταχείς, σέβονται τον απλούστατο κανόνα του ότι στην Εθνική ο από πίσω ερχόμενος με περισσότερα χ.α.ω στην αριστερή έχει προτεραιότητα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟ#Ε%)$%)$ να βγαίνεις και να τον κόβεις επειδή έτσι γουστάρεις.. περίμενε 2-3 sec να περάσει και μετά βγες για προσπέραση, και πάνε αέρα-πατέρα και σε B roads. Μόνο μέσα στις πόλεις με αγχώνουν λίγο αλλά επειδή δεν ξέρω καλά τα μέρη. Στις εξοχές 'τους έχω'.
Επίσης η χειρότερη σκατοχώρα της Δ. Ευρώπης για να οδηγείς είναι η χώρα που το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν Rolex και Milka.Στην περίπτωση που αναφέρεις, ο επικίνδυνος είμαι προφανώς εγώ. Συζητάμε για την περίπτωση που κάποιος πηγαίνει με τα όρια. Για να έχεις τέτοιες απορίες φίλε Δία, προφανώς δεν τα τηρείς ποτέ για να δεις πόσο ενοχλητικό και επικίνδυνο είναι για τους άλλους οδηγούς το να κινείσαι με κατά πολύ υψηλότερη ταχύτητα
Κοίτα Σκοτς, αν φοβάσαι να σε περνάει ένα αυτοκίνητο με +50 χ.α.ω. (σιγά την διαφορά ταχύτητας δηλαδή), ειλικρινά μην βγαίνεις στην Εθνική. Μιλάμε πάντα χωρίς να σε κλείνει με σφήνες κλπ, απλά να κάνει αβλαβή διέλευση από δίπλα σου!
Μα δεν είπα ότι δε τα παραβιάζω. Όλη μου η ένσταση δεν είναι για τα όρια αυτά καθαυτά, μα το έχω πει κάποια είναι απαράδεκτα. Εδώ λέμε ότι κάποιοι θεωρούν ότι είναι ασφαλές να πηγαίνουν με 180ρες
180 ολόκληρα χ.α.ω; Ε ναι... φτάνεις στο sonic boom!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
νιωθει απειλουμενος γιατι δεν εχει την ικανοτητα ή τη θεληση να ελεγξει σωστα* τη διπλανη λωριδα οταν θα θελησει να αλλαξει...
.
ναι για αυτό νιώθει...
όχι γιατί έχει την οικογενειά του μέσα στο αυτοκίνητο και πρέπει να την προστατεύσει από τους μαχητές της ασφάλτου...ως γνωστόν ο ελ είναι:
Α) ψωλαράς... άσχετα αν ίσα που χωράει στην χούφτα του...
βου) οδηγάρα... άσχετα αν ακόμα πληρώνει το τουότα που έστειλε στον μπράλο σε μια 'πουτάνα κλειστή με λάδια...'
Γου) έχει αμαξάρα... άσχετα αν οδηγεί γερμανικό 15ετίας με τελειωμένα λάστιχα και 'μάλλον λίγο στραβό πλαίσιο από τον προηγούμενο...'
Και Δου και πιο σημαντικό) 'ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ ΜΛΚ ?'+million
φανταστικη ειναι η οδηγηση στην φινλανδια , οπου ολοι πανε με το οριο +10χλμ ετσι δεν χρειαζεται να ανησυχεις για τιποτα , κρατωντας τις αποστασεις , το πιο σπανιο πραγμα που θα σου τυχει ειναι προσπεραση.
επισης απιστευτα χαλαρωτικο ειναι να ξερεις οτι δεν εχουν παρει με μεσο διπλωμα και ξερουν απο οδηγηση και να εμπιστευεσαι ολους τους οδηγους τριγυρο σου.
ειναι απιστευτη η αισθηση οτι και η πεθερα σου γνωριζει αγωνιστικη οδηγηση.
διπλωματα μονο χειμωνα και συνθηκες παγος με νερο απο πανω.
και ναι την εχουν μεγαλυτερη , και ειναι το νο1 σε ποιοτητα και ποσοτητα σπερματος (χωρις πλακα)
και δωρο
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1759791.stm -
Άρα και στην Φινλανδία το σπάνε το όριο. Έτσι εξηγείται όμως γιατί οι μισοί Φινλανδοί είναι κορυφαίοι οδηγοί αγώνων και οι άλλοι μισοί αλκοολικοί! Ο δε ΚΙΜΙ ΡΑΙΚΚΟΝΕΝ που είναι και το ίνδαλμά μου είναι και τα δύο μαζί!!! Δεν αντέχουν τις μαλακίες στον δρόμο που πρέπει να πηγαίνουν με 50 και χωρίς πίωμα!!! RESPECT!!!
ΥΓ:
Γιώργο για πες τι θα ακούσουμε για αυτή την φωτό μας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συνηθισμένη; Πιθανώς πιο νότια. Στη Σκωτία, απ’ όσο γνωρίζω, οδήγηση (πολύ) πάνω από τα όρια είναι εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο.
Ναι, εκεί που είναι άνθρωποι και όχι Σκωτσέζοι.
Dream on my friend
Να χαρώ εγώ την οδηγική παιδεία του Ιταλού Δε σου είπα πως είναι κρυφοελληνάρες;
Στην περίπτωση που αναφέρεις, ο επικίνδυνος είμαι προφανώς εγώ. Συζητάμε για την περίπτωση που κάποιος πηγαίνει με τα όρια. Για να έχεις τέτοιες απορίες φίλε Δία, προφανώς δεν τα τηρείς ποτέ για να δεις πόσο ενοχλητικό και επικίνδυνο είναι για τους άλλους οδηγούς το να κινείσαι με κατά πολύ υψηλότερη ταχύτητα
Κοίτα Σκοτς, αν φοβάσαι να σε περνάει ένα αυτοκίνητο με +50 χ.α.ω. (σιγά την διαφορά ταχύτητας δηλαδή), ειλικρινά μην βγαίνεις στην Εθνική. Μιλάμε πάντα χωρίς να σε κλείνει με σφήνες κλπ, απλά να κάνει αβλαβή διέλευση από δίπλα σου!
Δία, επιμένεις να μιλάς για +50km/h λες και όλες οι συνθήκες είναι οι ίδιες. Εγώ μιλάω για την περίπτωση που ο μάλαξ δε θα σεβαστεί την καθ' όλα νόμιμη χρήση του δρόμου (με τα όρια των ΕΟ που ευτυχώς ή δυστυχώς υπάρχουν) και θα με εκθέσει σε άμεσο κίνδυνο.
Δεν έχω κανένα λόγο να φοβάμαι γιατί έχω μάθει τόσα χρόνια να αντιμετωπίζω καταστάσεις. Εύχομαι μόνο μη γίνει καμιά στραβή γιατί εκεί θα φοβηθούμε πολλοί μαζί -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο για πες τι θα ακούσουμε για αυτή την φωτό μας...
Έχω να πω ότι παίρνει ακόμα 30 χλμ στο κοντέρ
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Να χαρώ εγώ την οδηγική παιδεία του Ιταλού Δε σου είπα πως είναι κρυφοελληνάρες;Άσε με ρε αδερφέ, ειλικρινά. Τα άτομα ξέρουν να πάνε ότι πάρουν στα χέρια τους! Γενίκευση μεν αλλά την ίδια γενίκευση θα κάνω και για Άγγλους και Γερμανούς. Για τα λοιπά λιμά, ειδικά κάτι Γαλλάκια , ούτε για αστείο. Χαίρεσαι να οδηγείς στην Ιτάλια.
Έχω να πω ότι παίρνει ακόμα 30 χλμ στο κοντέρ
Ναι αλλά είναι τα 30 δύσκολα χ.α.ω. Εκεί θέλει @@ να τα δεις.
-
ομολογω οτι εδω κ καποιες σελιδες προσπαθω να καταλαβω ποιο ειναι το σημειο διαφωνιας αλλα δεν
-
plz ας μην αναπαράγουμε αστικους μύθους της π@τσας σε αυτοκινητιστικό φόρουμζ.
Άκου εκει τα 200 πάνε κι έρχονται στην Ιταλία
Σκωτία, μιά φορά πήγα και οδηγώντας με 140+ ήμουν στο 1%, αλλά ας μην μιλήσω γιατί δεν έχω γενική εικόνα
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
ομολογω οτι εδω κ καποιες σελιδες προσπαθω να καταλαβω ποιο ειναι το σημειο διαφωνιας αλλα δεννομιζω οτι ειναι οι
εγω ειμαι σουπερ γρηγορος αλλα οδηγαρα οποτε δεν ειμαι δημοσιος κινδυνος παλιομαλακες
και οι
ειστε μαλακες και επικινδυνοι εσεις που τρεχετε -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να χαρώ εγώ την οδηγική παιδεία του Ιταλού Δε σου είπα πως είναι κρυφοελληνάρες;
Άσε με ρε αδερφέ, ειλικρινά. Τα άτομα ξέρουν να πάνε ότι πάρουν στα χέρια τους! Γενίκευση μεν αλλά την ίδια γενίκευση θα κάνω και για Άγγλους και Γερμανούς. Για τα λοιπά λιμά, ειδικά κάτι Γαλλάκια , ούτε για αστείο. Χαίρεσαι να οδηγείς στην Ιτάλια.
Τα συμπεράσματα που αναφέρεις είναι λανθασμένα. .
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Άκου εκει τα 200 πάνε κι έρχονται στην ΙταλίαΠες μας που διαφωνείς.
Τα συμπεράσματα που αναφέρεις είναι λανθασμένα. .
Τα 'συμπεράσματα' ήταν τραβηγμένα από τα μαλλιά. Όμως σε γενικές γραμμές διαφωνείς στο ότι Ιταλία πας δίχως αύριο, Γερμανία είναι φρένο-γκάζι και Γαλλία ο Θεός μαζί σου; Για Autostrada, Autobahn και Autoroute αντίστοιχα.
-
Ναι. Παλιότερα δεν ξέρω πώς ήταν, αλλά τα τελευταία χρόνια σίγουρα δεν είναι έτσι.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Δέχομαι το ότι ίσως άλλαξαν κάποια πράγματα τα τελευταίοα 4-5 χρόνια που δεν πάτησα Ιταλία και Γαλλία.
Αλήθεια ποια είναι η μέση ταχύτητα στην δεξιά του Μ4 (πάτησα πρόσφατα) και στην αριστερή του Τορίνο-Μιλάνο; -
Ο χρήστης vrax έγραψε:
ομολογω οτι εδω κ καποιες σελιδες προσπαθω να καταλαβω ποιο ειναι το σημειο διαφωνιας αλλα δεν
νομιζω οτι ειναι οι
εγω ειμαι σουπερ γρηγορος αλλα οδηγαρα οποτε δεν ειμαι δημοσιος κινδυνος παλιομαλακες
και οι
ειστε μαλακες και επικινδυνοι εσεις που τρεχετεΚαλα το ειπες: νομιζεις.
-
Iταλία τα όρια πλέον τηρούνται απαρέγκλητα σε αυτοκινητόδρομους, μετά την εγκατάσταση του system tutor που μοιράζει αυτόγραφα βάσει ωριαίας ταχύτητας.
Εγώ με 150 ξεχώριζα σαν την μύγα στο γάλα, τόσο που έκοψα.
Άσχετο, αλλά η μόνη φορά που με έχει σταματήσει live περιπολικό στα 200.000 χλμ που έχω κάνει στην ευρώπη, ήταν στο παρθενικό μου ταξίδι, που είχα βγει ανκώνα με τα μυαλά του realzeus και το χα βάλει στο 200
Τηρείτε τα όρια ταχύτητας;