Ο χρήστης kapami έγραψε:
...
Τα πιο μοντερνα ηλεκτρικα την εχουν μεσα στο πατωμα τους.Για να γινει διαδομενη η τεχνολογια πρεπει να φτιαχτει ολο το αμαξι με τροπο που να ειναι ευκολα αποσπουμενη χωρις να επηρεαζει υπερβολικα την οδικη συμπεριφορα, και ιδανικα να ειναι interchangeable μεταξυ διαφορων οχηματων (της ιδιας μαρκας η ακομα καλυτερα με κοινο interface για πολλες μαρκες).
Το σκουτερακι ειναι καλη αρχη παντως, περα απ τη πλακα. Δε θα με χαλαγε να ειχα τετοιο ενα για μεσα στην Αθηνα.
Άλλο σκουτεράκι όμως άλλο αμάξι. Είχε προμοτάρει η Τεσλα την αλλαγή μπαταριών και έκανε και επίδειξη 90'' και είχε φτιάξει και σταθμό αλλαγής αλλά το σταμάτησε νομίζω πέρυσι γιατί δεν είχε ανταπόκριση. Υπάρχουν σοβαροί λόγοι ενάντια σε αυτή τη λύση και έχει βασικά να κάνει με το πόσο καλή μπαταρία θα είναι αυτή που θα πάρεις. Πχ ξέρεις ότι η μπαταρία σου κρατάει Χ χιλιόμετρα, τη φορτίζεις και πάλι ξέρεις ότι θα σε βγάλει εκεί περίπου. Δεν έχεις ιδέα όμως τι φρούτο θα παραλάβεις στην αλλαγή, πόσο ταλαιπωρημένη, διαλυμένη κτλ μπορεί να είναι. Δηλαδή κάποιος μπορεί να παρατήσει εκεί τη μισοδιαλυμένη μπαταρία του και εσύ να είσαι ο άτυχος που θα την μαζέψεις. Επίσης αν δεν είναι leasing η χρήση της μπαταρίας, κανένας δε πρόκειται να δεχτεί αλλαγή της μπαταρίας του ειδικά αν τη προσέχει για να έχει. Αλλά επίσης leasing μπαταρίας λίγοι δέχονται όπως έδειξε και το ιστορικό με το Zoe που τους ανάγκασε να δίνουν τη μπαταρία με το αμάξι και όχι με μορφή leasing ενώ ήταν κάθετοι σε αυτό. Γενικά, κακή λύση η αλλαγή μπαταριών σε σταθμούς για τα αμάξια, σίγουρα δε θα ήθελα να παίζω με τη τύχη μου τι θα πάρω. Επίσης και το βάλε βγάλε κάποια στιγμή θα φθείρει και το σύστημα/αμάξωμα. no thanks