Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Ράλι Ακρόπολις
    42
    149
    34169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      downhill last edited by

      Έλεγα να πάω μετά την Κλένια στη Ζήρεια αλλά τελικά γύρισα στην Αθήνα..

      My website!
      https://luz.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • A
        apr last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Αν δεν ήταν ο Latvala πρώτος θα έλεγα ότι ο αγώνας κρίθηκε αλλά τώρα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά

        .........

        Mια πετρα ...μια πετρα ......

        1 Reply Last reply Reply Quote 10
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Γρηγορότερος (στο μάτι) ο Latvala σήμερα στο Κεφαλάρι, ωραία τα R2, ο Ogier, ο Hirvonen, ο Kubica...

          Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • N
            nik0laus last edited by

            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

            Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...

            Έτσι όπως το κάνανε το πρωτάθλημα και τους αγώνες με τις 50 συμμετοχές να μην περιμένουμε να δούμε και τίποτε σοβαρό στα βουνά ,πρεπει να τα βλέπουμε μόνο στη ΤV .
            Όσοι προλάβαμε να δούμε αγώνες με 130 και βάλε συμμετοχές προλάβαμε (και βλέπαμε και θέαμα ακόμα και εκτός από τους θρύλους με τα θηρία)
            Ακόμα θυμάμαι τον Sibera που ξεβράκωνε κόσμο με το favorit και έκανε χρόνους στη δεκάδα της γενικής

            Σιγά μη φάω σήμερα τη μέρα μου και τα ευρώ μου ,να τρέχω στα βουνά για 10 περάσματα το πολύ ...
            Ουστ ,ούτε στην τηλεόραση δεν θέλω να τους δώ ...
            Ουστ ΒρωμοΡίτσαρντς ,σιξχάντρεντσιξτισιξ.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • E
              evmenis last edited by

              Ρε παιδια την power stage θα την δειξει στην TV ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • O
                orestis-d last edited by

                Παντως ο Ogier ηταν σημερα στο Κεφαλαρι 2 ο πιο απολυτος απο ολους τους οδηγους. Σε μια κατηφορικη ευθεια με κοφτιασμενη 6η, φρεναρε γυρω στα 20 μετρα πιο αργα απο ολους τους υπολοιπους. Εντυπωσιακοτατο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  harisman last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                  Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...

                  Can't agree more....

                  Κι εγώ Κεφαλάρι πήγα. Αρκετά χιλιόμετρα (βλ. κ σχετικά έξοδα), αρκετό περπάτημα για καλό σημείο αλλά το θέαμα μέτριο. Μετά τα WRC ήθελα να φύγω....
                  Μόνο ότι πήρα 'essence' από Ακρόπολις....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • T
                    tasos96 last edited by

                    Πήγα στη δεύτερη στο Κεφαλάρι, στο σημείο που πάρκαραν τα τζιπ στο λόφο (από μακριά φαίνονται και η έναρξη και η μεγάλη ανηφορική ευθεία). Ο κόσμος αρκετός και η διάθεση του κόσμου ωραία, αλλά:
                    Από τη στιγμή που πέρασε ο Ogier με το Polo, όλα τα άλλα φαίνονταν ψόφια!! Μιλάμε ο άνθρωπος είναι και γαμώ τα τιμόνια, τάπα πάντα και παντού! Και το Polo WRC επίσης πρέπει να είναι κορυφή. Ωραία (όχι τόσο σαν τον Ogier όμως) πέρασαν και οι Hirvonen, Latvala, Al-Attiyah, Ostberg (νομίζω...), και μερικοί ακόμα ''μικροί'' με Fiesta, που μια χαρά την πάλευαν. Από εκεί και πέρα όμως το χάος. Να βλέπεις εργαλεία Evo 10 και Impreza να τα πηγαίνουν βόλτα. Εκεί ήταν που πήραμε την απόφαση να φύγουμε, όπως και πολύς ακόμα κόσμος. Κρίμα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tasos96 last edited by

                      Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
                        Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??

                        http://www.gazzetta.gr/auto-moto/articl ... -akropolis

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Μακάρι να είναι καλά αλλά 9 στις 10 φορές αυτά γίνονται από ηλιθιότητα των θεατών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            theo13 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??

                            http://www.gazzetta.gr/auto-moto/articl ... -akropolis

                            εχουμε πολυ κακη συμπεριφορα σαν θεατες και γι αυτο δεν πεφτω απο τα συννεφα... ας ελπισουμε να μην ειναι τπτ σοβαρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Youtube Video

                              Αν και το video είναι περσινό, έχω μία απορία: Τι ταχύτητα έχει το αυτοκίνητο στο 2:33;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                Youtube Video

                                Αν και το video είναι περσινό, έχω μία απορία: Τι ταχύτητα έχει το αυτοκίνητο στο 2:33;

                                4η. Νομιζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Άρα 130 με 140 χ/ω ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                    Άρα 130 με 140 χ/ω ;

                                    ε καπου κει... ισως λιγοτερα, ειναι κοντο το κιβωτιο στο Acropolis.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      scn last edited by

                                      Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
                                      Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
                                      Και του χρόνου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bomber21 last edited by

                                        Νομίζω πως πια έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να τα αποδεχθούμε. Να αφήσουμε πίσω τις αναμνήσεις των εποχών με τους πιλότους θρύλους και να απολαύσουμε το τώρα.

                                        Εγώ πήγα Κεφαλάρι και Κλένια-Μυκήνες και το ευχαριστήθηκα. Πέρασα καλά, είδα τη δράση από 'απόσταση αναπνοής'. Η αλήθεια είναι πως μετά τα πρώτα θηρία δεν έχεις λόγο να μείνεις αν δεν είσαι πορωμένος αλλά ακόμα και έτσι, είναι μια ωραία εμπειρία να βλέπεις αυτοκίνητα να τρέχουν χωρίς αύριο στη μέση του πουθενά χορεύοντας πάνω σε κοτρώνες και δίπλα σε γκρεμούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          junior-gt last edited by

                                          Ο χρήστης scn έγραψε:
                                          Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
                                          Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
                                          Και του χρόνου.

                                          Από πότε πας ακρόπολις?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • C
                                            canislupus last edited by

                                            Ο χρήστης scn έγραψε:
                                            Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
                                            Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
                                            Και του χρόνου.

                                            Εντυπωσιακό ακούγεται. Αν θέλεις γράψε πού περίπου ήταν τα σημεία αυτά, για μελλοντική χρήση.. τέτοια έψαχνα φέτος και δεν τα έβρισκα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr