-
Έλεγα να πάω μετά την Κλένια στη Ζήρεια αλλά τελικά γύρισα στην Αθήνα..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν δεν ήταν ο Latvala πρώτος θα έλεγα ότι ο αγώνας κρίθηκε αλλά τώρα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά.........
Mια πετρα ...μια πετρα ......
-
Γρηγορότερος (στο μάτι) ο Latvala σήμερα στο Κεφαλάρι, ωραία τα R2, ο Ogier, ο Hirvonen, ο Kubica...
Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...
Έτσι όπως το κάνανε το πρωτάθλημα και τους αγώνες με τις 50 συμμετοχές να μην περιμένουμε να δούμε και τίποτε σοβαρό στα βουνά ,πρεπει να τα βλέπουμε μόνο στη ΤV .
Όσοι προλάβαμε να δούμε αγώνες με 130 και βάλε συμμετοχές προλάβαμε (και βλέπαμε και θέαμα ακόμα και εκτός από τους θρύλους με τα θηρία)
Ακόμα θυμάμαι τον Sibera που ξεβράκωνε κόσμο με το favorit και έκανε χρόνους στη δεκάδα της γενικήςΣιγά μη φάω σήμερα τη μέρα μου και τα ευρώ μου ,να τρέχω στα βουνά για 10 περάσματα το πολύ ...
Ουστ ,ούτε στην τηλεόραση δεν θέλω να τους δώ ...
Ουστ ΒρωμοΡίτσαρντς ,σιξχάντρεντσιξτισιξ..... -
Ρε παιδια την power stage θα την δειξει στην TV ?
-
Παντως ο Ogier ηταν σημερα στο Κεφαλαρι 2 ο πιο απολυτος απο ολους τους οδηγους. Σε μια κατηφορικη ευθεια με κοφτιασμενη 6η, φρεναρε γυρω στα 20 μετρα πιο αργα απο ολους τους υπολοιπους. Εντυπωσιακοτατο!
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Γενικώς όμως δεν αξίζει η παρακολούθηση, λίγες αξιόλογες συμμετοχές, λίγο θέαμα, μόνο για πορωμένους ή/και άσχετους/αδιάφορους...
Can't agree more....
Κι εγώ Κεφαλάρι πήγα. Αρκετά χιλιόμετρα (βλ. κ σχετικά έξοδα), αρκετό περπάτημα για καλό σημείο αλλά το θέαμα μέτριο. Μετά τα WRC ήθελα να φύγω....
Μόνο ότι πήρα 'essence' από Ακρόπολις.... -
Πήγα στη δεύτερη στο Κεφαλάρι, στο σημείο που πάρκαραν τα τζιπ στο λόφο (από μακριά φαίνονται και η έναρξη και η μεγάλη ανηφορική ευθεία). Ο κόσμος αρκετός και η διάθεση του κόσμου ωραία, αλλά:
Από τη στιγμή που πέρασε ο Ogier με το Polo, όλα τα άλλα φαίνονταν ψόφια!! Μιλάμε ο άνθρωπος είναι και γαμώ τα τιμόνια, τάπα πάντα και παντού! Και το Polo WRC επίσης πρέπει να είναι κορυφή. Ωραία (όχι τόσο σαν τον Ogier όμως) πέρασαν και οι Hirvonen, Latvala, Al-Attiyah, Ostberg (νομίζω...), και μερικοί ακόμα ''μικροί'' με Fiesta, που μια χαρά την πάλευαν. Από εκεί και πέρα όμως το χάος. Να βλέπεις εργαλεία Evo 10 και Impreza να τα πηγαίνουν βόλτα. Εκεί ήταν που πήραμε την απόφαση να φύγουμε, όπως και πολύς ακόμα κόσμος. Κρίμα... -
Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??http://www.gazzetta.gr/auto-moto/articl ... -akropolis
-
Μακάρι να είναι καλά αλλά 9 στις 10 φορές αυτά γίνονται από ηλιθιότητα των θεατών.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κάτι ακούστηκε για τραυματισμό θεατή, τι συνέβη??
http://www.gazzetta.gr/auto-moto/articl ... -akropolis
εχουμε πολυ κακη συμπεριφορα σαν θεατες και γι αυτο δεν πεφτω απο τα συννεφα... ας ελπισουμε να μην ειναι τπτ σοβαρο
-
Αν και το video είναι περσινό, έχω μία απορία: Τι ταχύτητα έχει το αυτοκίνητο στο 2:33;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Αν και το video είναι περσινό, έχω μία απορία: Τι ταχύτητα έχει το αυτοκίνητο στο 2:33;
4η. Νομιζω.
-
Άρα 130 με 140 χ/ω ;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Άρα 130 με 140 χ/ω ;ε καπου κει... ισως λιγοτερα, ειναι κοντο το κιβωτιο στο Acropolis.
-
Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
Και του χρόνου. -
Νομίζω πως πια έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να τα αποδεχθούμε. Να αφήσουμε πίσω τις αναμνήσεις των εποχών με τους πιλότους θρύλους και να απολαύσουμε το τώρα.
Εγώ πήγα Κεφαλάρι και Κλένια-Μυκήνες και το ευχαριστήθηκα. Πέρασα καλά, είδα τη δράση από 'απόσταση αναπνοής'. Η αλήθεια είναι πως μετά τα πρώτα θηρία δεν έχεις λόγο να μείνεις αν δεν είσαι πορωμένος αλλά ακόμα και έτσι, είναι μια ωραία εμπειρία να βλέπεις αυτοκίνητα να τρέχουν χωρίς αύριο στη μέση του πουθενά χορεύοντας πάνω σε κοτρώνες και δίπλα σε γκρεμούς.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
Και του χρόνου.Από πότε πας ακρόπολις?
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
Και του χρόνου.Εντυπωσιακό ακούγεται. Αν θέλεις γράψε πού περίπου ήταν τα σημεία αυτά, για μελλοντική χρήση.. τέτοια έψαχνα φέτος και δεν τα έβρισκα.
Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά