Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 873
    • Best 0
    • Groups 0

    scn

    @scn

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    873
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    scn Unfollow Follow

    Latest posts made by scn

    • Ομολογκέ σχέσεις και Μπλοκέ για ΜΑ

      Πωλούνται ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ, στο κουτί τους:

      Αγωνιστικές συγχρονιζέ σχέσεις της Quaife για σασμάν ΜΑ. Είναι οι ομολογκαρισμένες σε GrN και GrA για 106 1.3, 106 1.6 και Saxo VTS.
      Μπλοκέ δισκάτο της Tran-X για σασμάν MA με ράμπα 60/30 και ρυθμισμένο στη μέγιστη προφόρτιση της Tran-X. Μαζί δίνονται και τα σχέδια για την τοποθέτησή του στην κορώνα.

      Τιμή 2700 ευρώ, αδιαπραγμάτευτη. Δεν δίνονται ξεχωριστά.

      Το κόστος τους για να αγοραστούν απευθείας από Αγγλία είναι 3250 ευρώ συν μεταφορικά.

      Τηλ. 6978250655

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scn
    • RE: Ομολογκέ σχέσεις και Μπλοκέ για ΜΑ

      Πωλούνται ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ, στο κουτί τους:

      Αγωνιστικές συγχρονιζέ σχέσεις της Quaife για σασμάν ΜΑ. Είναι οι ομολογκαρισμένες σε GrN και GrA για 106 1.3, 106 1.6 και Saxo VTS.
      Μπλοκέ δισκάτο της Tran-X για σασμάν MA με ράμπα 60/30 και ρυθμισμένο στη μέγιστη προφόρτιση της Tran-X. Μαζί δίνονται και τα σχέδια για την τοποθέτησή του στην κορώνα.

      Τιμή 2700 ευρώ, αδιαπραγμάτευτη. Δεν δίνονται ξεχωριστά.

      Το κόστος τους για να αγοραστούν απευθείας από Αγγλία είναι 3250 ευρώ συν μεταφορικά.

      Τηλ. 6978250655

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scn
    • RE: Rally ALMYROS 9-10 \7\ 16

      Ο χρήστης APR έγραψε:
      http://www.omae-epa.gr/index.php/deltia-typou/deltia-typou-rally/item/791-1o-rally-almyroy-apotelesmata

      Hταν ενας πολυ ωραιος αγωνας , που οπως ακουστηκε ικανοποιηθηκαν ολα τα πληρωματα , κι οι ανθρωποι που τους ακολουθησαν σ'αυτο το ωραιο και διασκεδαστικο Σ.Κ.

      Οι ειδικες αποδειχτηκαν ΕΙΔΙΚΑΡΕΣ , η εναλαγη δε των θεσεων (Τεχνικος ελεγχος στην πλατεια Αλμυρου καθως και τερματισμος , σερβις παρκ στην Σουρπη , εκκινηση και παρκ φερμε στην Αμαλιαπολη καθως και το νυκτερινο μπιτς παρτυ )
      μπορει να ηταν λιγο υπερβολη ..... (απ'την αλλη ο δημαρχος ηθελε να τους ικανοποιησει ολους μαζι με τα λιγα ευρω που εβαλε) αλλα στο φιναλε δεν ηταν τοσο τραγικη η μετακινηση των σερβις με μια εξυπνη οργανωση !

      Ολοι οι ανθρωποι του αγωνα ηταν υπεροχοι , ελπιζω να συνεχισουν ετσι και τα επομενα χρονια , και με πολλες συμμετοχες να δοσουν μαθηματα σε κατι αλλες λεσχες που παρ'οτι παμπαλαιες , ειναι για τα μπαζα !

      ΕΥΓΕ ΟΜΑΘ .

      Κυρ Χρήστο,
      Το ποσό που έδωσε ο δήμος δεν ήταν καθόλου λίγα ευρώ, όπως γράφεις. Χωρίς αυτό το ποσό ο αγώνας δε θα γινόταν και δε νομίζω να υπάρχουν άλλοι δήμοι που να στηρίζουν εμπράκτως αγώνα ράλλυ όσο αυτός.
      Είχα δει τις ειδικές τον Απρίλιο. Δε μου άρεσαν κάποια γρήγορα κομμάτια, αλλά τελικά τώρα που τις είδα ξανά είναι καλές. Υπόψη ότι η περιοχή διαθέτει ειδικάρα επιπέδου Κορσικής στην απέναντι πλευρά της εθνικής οδού, αλλά δεν την έβαλαν γιατί μεγάλο τμήμα της είναι εκτός Θεσσαλίας.
      Όσον αφορά την οργάνωση από αυτό το νέο σωματείο, ως θεατής είδα τρομερή προσπάθεια, διάθεση για το καλύτερο και αποτελεσματικότητα. Κρίμα που ήταν λίγες οι συμμετοχές, παρά τις παροχές του σωματείου.
      Του χρόνου που θα ξαναμπεί το 106 σε λειτουργία θα ήθελα να πάω.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

      Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
      Yπαρχουν πολλα Peugeot 206 στην κατηγορία Α6 που περνάνε τα 160 άλογα???

      Ναι, τα περισσότερα. Κάτω από 160 είναι μόνο λίγα αμιγώς χωμάτινα. Ασφάλτινο 206 με 160 άλογα δε λογαριάζεται ως Α6.

      ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ,ΓΑΛΛΙΚΟ & ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΑ Α6 206 & 106?

      Ψάξε βρες αγώνες με Grosjean ή Artzner στη Γαλλία και αγώνες με Rovatti, Alborghetti ή Petracca στην Ιταλία, όλοι με σαξόραλλα. Θα δεις 2ες και 3ες θέσεις γενικής μπροστά από καμιά 10αριά S2000 και άλλα τόσα R3. Μόνο, πρόσεξε. Όταν με το καλό μπεις σε αγωνιστικό μην προσπαθήσεις να κάνεις αυτά που βλέπεις από τον Petracca. Στους αγώνες υπάρχουν και δέντρα τριγύρω και τα δέντρα έχουν διαφορετικές απόψεις από αυτές που έχουν οι αμμοπαγίδες των Μεγάρων.

      Υφος φιλε scn δεν εχω όπως βλέπεις εγω αλλα κατι τυποι που το παιζουν παλιοι στον χωρο...

      Θα συνιστούσα να ξαναδιαβάσεις το κείμενο που έγραψες πριν και να κάνεις λίγη αυτοκριτική για το ύφος του κειμένου. Όσο αφορά τον κυρ-Χρήστο, το 95% από αυτά που λέει είναι σωστά και μακάρι να εισακούγονταν. Χάνει σε αποτέλεσμα μόνο επειδή τα λέει λίγο άγρια. Ξαναδιάβασε αυτά που σου έγραψε και ίσως δεις ότι κάτι έχει να σου πει πίσω από το άγριο ύφος γραφής του. Και δεν το 'παίζει' παλιός στο χώρο. Είναι.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

      @ASTRAKITCAR
      Δεν υπάρχουν Α6 με 160 ΗΡ. Τα 174 του Πλάγου είναι από τις χαμηλότερες ιπποδυνάμεις σε Α6. Τα περισσότερα Α6 που βλέπεις στους ελληνικούς αγώνες είναι μεταξύ 175 και 200 ΗΡ. Και υπάρχουν λίγα Α6 που ξεπερνάνε τα 200. Η καλύτερη δυναμομέτρηση νόμιμου Α6 που έχω δει έγραφε 203,7 ΗΡ και είναι αυτοκίνητο που εκτός από αναβάσεις έχει τρέξει και σε κάποια σπριντ. Κάποια παράνομα Α6 με σφυρήλατες μπιέλες, βαλβίδες από 206 κ.λπ. πάνε ακόμα πιο ψηλά. Και σε αντίθεση με του Πλάγου, όλα τα Α6 που σέβονται τον εαυτό τους έχουν 6άρια, κατά προτίμηση σειριακά.

      Όσον αφορά το υπόλοιπο ύφος και στιλ της απάντησης, θα σου πρότεινα να μπεις στους αγώνες χωρίς αυτό. Η προσωπική μου εμπειρία δείχνει ότι όποιος μπήκε με τέτοιο ύφος είτε:
      (α) έχασε σύντομα αυτό το ύφος
      (β) έκανε τεράστιες ζημιές στην τσέπη του και τον εγωισμό του και τα παράτησε (Μην κοιτάς τον έναν που έχει αυτό το ύφος και παραμένει. Αυτός έχει μοιράσει ακάλυπτες συναλλαγματικές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στις οποίες έχει υπογράψει με δέκα διαφορετικές υπογραφές και καμία δεν είναι αυτή που έχει στην ταυτότητά του).

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: Ελληνικά αγωνιστικά νέα

      Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
      τελικά 206 Ν/2 τρεχει στην Ελλαδα ή δεν τρέχει?

      στα παραπανω ερωτήματα που εθεσα μπορει να απαντησει καποιος ή θα κανουμε κουβεντα για την οικονομία της Ελλάδας?

      Οι ερωτήσεις που κάνεις δεν έχουν απάντηση, γι' αυτό δε σου απαντάει κανείς. Δεν μπορείς να συγκρίνεις έτσι απλά 106 Α6 και 206 Α6 γιατί υπάρχουν τελείως διαφορετικοί βαθμοί 'φτιαξίματος' από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Υπάρχει 106 Α6 που έχει κοστίσει 15000 και 106 Α6 που έχει κοστίσει 70000. Λίγο μικρότερες είναι οι διαφοροποιήσεις στο 206. Τι σύγκριση να κάνεις; Αν θες να συγκρίνεις κορυφαίο 106 Α6 με κορυφαίο 206 για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, κοίτα χρόνους, κατά προτίμηση στο εξωτερικό.
      Αν θες να ξεκινήσεις πάρε Ν2, όχι Α6. Σαξό ή 106, δεν έχει σημασία, είναι τα ίδια. Απλώς έχε υπόψη σου ότι κι εκεί υπάρχουν τεράστιες διαφορές. Υπάρχουν Ν2 που έχουν κοστίσει πάνω από 35000 και Ν2 που έχουν κοστίσει κάτω από 10000.

      Υ.Γ. Όταν επιβάλλονται φόροι και εισφορές στο 50-68% του εισοδήματος, καταλαβαίνεις ότι το κεντρικό θέμα συζήτησης ΠΡΕΠΕΙ να είναι η οικονομία της Ελλάδας και όχι οι αγώνες.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: 7ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου

      Ωραία περάσματα από αρκετά αυτοκίνητα. Έκαναν τους πυροσβέστες να βγουν από το όχημά τους και να κάτσουν να παρακολουθήσουν αγώνα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: Ανάβαση Ριτσώνας

      Ο χρήστης APR έγραψε:

      Οι χθεσινοι αλλαξομπουζακιδες , Ν2 .....με 159 ΑΛΟΓΑ !!!

      Μάστορα, έχεις μείνει πίσω. Ρώτα να σου πει κάνα δυναμόμετρο εκεί στην άγρια δύση που του βγήκαν τα μάτια έξω όταν είδε 168 άλογα από Ν2... Το μόνο ευτύχημα είναι ότι το συγκεκριμένο 'Ν2' έχει να εμφανιστεί πάνω από χρόνο σε αγώνα εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων του ιδιοκτήτη. Προφανώς χάλασε πολλά χρήματα για τη 'βελτίωση' και ξέμεινε.
      Και αυτό με τα 168 δεν είναι το μόνο 'Ν2' που έχει ξεπεράσει τα 160. Παλιός μου συνοδηγός είχε ο ίδιος πάρει 'Ν2' που έβγαλε 164 άλογα στο δυναμόμετρο και φόραγε ΡΤ51. Ευτυχώς έκανε λίγους αγώνες με τη μαϊμού πριν την πουλήσει σε χώρα της ανατολικής Ευρώπης, οπότε τώρα την ταϊζουν εκεί μπανάνες.

      Υ.Γ. Αγαπητοί μαϊμουδιάρηδες, να ζητάτε υπεύθυνη δήλωση για εχεμύθεια από τα δυναμόμετρα. Έχουν την τάση να μιλάνε πολύ τον τελευταίο καιρό και να λένε διάφορα παράξενα πράγματα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Ο χρήστης AGIS έγραψε:

      Όσο αφορά το παραπάνω δε θα συμφωνήσω ,γιατί οι κατασκευαστές που αναφέρεις έχουν γνώση και από πρόσφατη εμπειρία λέω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα και στον έλεγχο.

      Δεν υπονόησα το παραμικρό εναντίον των δύο συγκεκριμένων ελλήνων κατασκευαστών. Είναι και οι δύο κορυφαίοι. Αντίθετα έγραψα ότι ως επί το πλείστον τα δικά τους κέιτζ είναι καλύτερα από τα περισσότερα ομολογκαρισμένα λόγω μεγαλύτερου πάχους σωλήνων. Το πρόβλημα δεν το έχουν οι κατασκευαστές. Το πρόβλημα υπάρχει στο ότι διάφοροι έχουν κάθε χρόνο καινούργιες παρανοήσεις, ελλιπή κατανόηση και εμμονές σε σχέση με ερμηνείες των κανονισμών και αντοχές κατασκευών. Σκέψου μόνο ότι φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι τρεις βίδες Μ8 έχουν μεγαλύτερη αντοχή από μια ραφή αργκόν μήκους 45 cm!!!!! (ένα πέδιλο με ελάχιστη επιφάνεια 120 cm2 δεν μπορεί να έχει ραφή μικρότερη από 44 cm). Ούτε καν μπήκε στον κόπο κανείς να ανοίξει κάνα βιβλίο από το Μετσόβιο για να καταλάβει πόσο διασκεδαστικό είναι να λέγεται ή να υπονοείται κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς, απ' όλη αυτή την κατάσταση γλιτώνεις μόνο αν κουβαλάς το χαρτί μιας ομολογκασιόν, ακόμα κι αν το κέιτζ είναι σαφώς υποδεέστερο αυτών που φτιάχνουν οι δύο συγκεκριμένοι έλληνες.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Για να μη χαλάμε τις καρδιές μας, να μειωθεί η ετήσια καθιερωμένη ταλαιπωρία οδηγών και μηχανικών από τις διάφορες αλλαγές (πραγματικές ή δήθεν, ουσιαστικές ή χαζές), να σταματήσουν οι διάφορες φήμες περί βιδών, πλακών κλπ. στα κέιτζ που είναι ιδιοκατασκευές και στέλνουν κόσμο ξανά στους κατασκευαστές ρολ-κέιτζ (με ό,τι άλλες παράξενες φήμες προκαλεί αυτό στη χώρα της μίζας), παραθέτω αυτούσιο απόσπασμα από το τέλος του άρθρου 8 του J253 που αφορά τα ρολ-κέιτζ:

      Αυτές είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερες βίδες, τα πέδιλα στήριξης μπορούν να κολληθούν στις πλάκες ενίσχυσης ή ο κλωβός ασφαλείας (όπως ορίστηκε στο άρθρο 253N8.3.1) μπορεί να συγκολληθεί στο αμάξωμα/σασί.

      και τον ορισμό από το ίδιο άρθρο

      8.2.12 Πέδιλο στήριξης
      Πλάκα κολλημένη στο ένα άκρο της σωλήνας ενός τοξυλίου, η οποία επιτρέπει το βίδωμα ή/και την κόλληση στο αμάξωμα/σασί, συνήθως πάνω σε μία πλάκα ενίσχυσης

      Υ.Γ. Και μια φιλική συμβουλή προς οδηγούς που θέλουν να φτιάξουν αυτοκίνητο, αν υπάρχει πια κανένας τέτοιος τρελός: Για ρολ-κέιτζ να προτιμάτε ομολογκαρισμένο. Συνήθως κοστίζουν παραπάνω και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ανθεκτικά και τόσο ασφαλή όσο είναι του Χέρμπι και του Καραταρούκ που κατά κανόνα χρησιμοποιούν σωλήνες μεγαλύτερου πάχους. Αλλά και μόνο ότι με μια απλή επίδειξη της ομολογκασιόν ξεφορτώνεστε την κάθε νέα παρανόηση και νέα ερμηνεία που κατέβηκε στο νου κάποιου, αξίζει. Έβαλα ομολογκαρισμένο και ξένοιασα. Δείχνω το χαρτάκι και τελειώνει εκεί κάθε κουβέντα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      scn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr