-
http://www.autocar.co.uk/car-review/tes ... la-model-s
Το μέλλον (ή μάλλον τον παρόν) ladies and gentlemen
-
Με τέτοια αυτοκίνητα θα καταργηθούν και τα τεκμήρια και τα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού.
Μετά θα γμσουν σε φόρους την ιπποδύναμη (ή ίσως το βάρος)...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Με τέτοια αυτοκίνητα θα καταργηθούν και τα τεκμήρια και τα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού.Μετά θα γμσουν σε φόρους την ιπποδύναμη (ή ίσως το βάρος)...
Πιο πιθανό το έχω να πάμε σε ένα στανταρ ποσό το χρόνο. Αλλα έχουμε καιρό ως τότε. Μέχρι στιγμής έχουμε μόνο ενα Tesla στην ελλάδα.
Απο κει και πέρα θα μπορούσε να είναι και πιο πρωτοποριακό.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Με τέτοια αυτοκίνητα θα καταργηθούν και τα τεκμήρια και τα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού.
Μετά θα γμσουν σε φόρους την ιπποδύναμη (ή ίσως το βάρος)...
Πιο πιθανό το έχω να πάμε σε ένα στανταρ ποσό το χρόνο. Αλλα έχουμε καιρό ως τότε. Μέχρι στιγμής έχουμε μόνο ενα Tesla στην ελλάδα.
Απο κει και πέρα θα μπορούσε να είναι και πιο πρωτοποριακό.
Δηλαδή είχα πετύχει το ένα και μοναδικό;
-
Νομίζω είναι μόνο ένα.
Σαν να θυμάμαι ενα χάρτη που έδειχνε που εχουν πουληθεί roadster και είχε ενα στην ελλάδα. Μπορεί να είμαι λάθος όμως.
-
http://www.autoblog.com/2012/09/11/2012 ... iew-video/
-
-
H Άουντι βγάζει ανακοίνωση για την Τέσλα, και ουσιαστικά τους προμοτάρει!
http://green.autoblog.com/2013/05/20/audi-starts-tesla-rivalry-attacks-models-success/
-
http://www.engadget.com/2013/06/21/tesl ... -than-gas/
Μια εταιρία που υποσχόταν το ίδιο βαρεσε κανόνι πρίν λίγες μέρες. Ο Ελονας το παρουσιάζει ως λύση. ΙΜΟ δεν είναι λύση.
Κρίμα, οταν μιλούσε πριν λίγες μέρες για πλήρη φόρτιση σε 90δευ ήλπιζα οτι θα παρουσίαζαν κάτι διαφορετικό.
-
Χαχα
Βαριόμουν να δω στη συνέχεια αν είπαν πόσα χιλιόμετρα θα κάνει το A6 με τόση βενζίνη. Αλλά μόνο και μόνο που έβαλαν Audi στο βενζινάδικο είναι θεούληδες. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.engadget.com/2013/06/21/tesla-motors-battery-swaps-faster-than-gas/Μια εταιρία που υποσχόταν το ίδιο βαρεσε κανόνι πρίν λίγες μέρες. Ο Ελονας το παρουσιάζει ως λύση. ΙΜΟ δεν είναι λύση.
Κρίμα, οταν μιλούσε πριν λίγες μέρες για πλήρη φόρτιση σε 90δευ ήλπιζα οτι θα παρουσίαζαν κάτι διαφορετικό.
Οντως, τα πραγματα δεν πηγαν οσο καλα περιμενε η Better Place στο Ισραηλ οποτε καπουτ. Ουσιαστικα την ιδια ιδεα θελουν να ακολουθησουν και στην Αμερικη εχοντας ως προτυπο το battery swap.
Υπαρχουν φυσικα και καποια σχεδια για σταθμους φορτισης οπου αντι για μπαταριες θα γινεται φορτιση πυκνωτων αλλα το κοστος και η τεχνολογια που χρειαζεται και οι υποδομες ειναι ακομα μη υλοποιησιμες.
-
Ο χρήστης panos_ag έγραψε:
Υπαρχουν φυσικα και καποια σχεδια για σταθμους φορτισης οπου αντι για μπαταριες θα γινεται φορτιση πυκνωτων αλλα το κοστος και η τεχνολογια που χρειαζεται και οι υποδομες ειναι ακομα μη υλοποιησιμες.Εννοείς αντικατάσταση των μπαταριών απο πυκνωτές στα οχήματα σωστά? Αν ναι όντως έχουμε καιρό ακόμα για κάτι τέτοιο. Πάντως μια εμβέλεια γύρο στα 550km (με μέση ταχ. τα 120 πχ) θα ήταν αρκετή για μεγάλο μέρος του κόσμου. Απο αυτό δεν απέχουμε και παρα πολύ νομίζω.
Έβαλες χέρι στο S??
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Υπαρχουν φυσικα και καποια σχεδια για σταθμους φορτισης οπου αντι για μπαταριες θα γινεται φορτιση πυκνωτων αλλα το κοστος και η τεχνολογια που χρειαζεται και οι υποδομες ειναι ακομα μη υλοποιησιμες.
Εννοείς αντικατάσταση των μπαταριών απο πυκνωτές στα οχήματα σωστά? Αν ναι όντως έχουμε καιρό ακόμα για κάτι τέτοιο. Πάντως μια εμβέλεια γύρο στα 550km (με μέση ταχ. τα 120 πχ) θα ήταν αρκετή για μεγάλο μέρος του κόσμου. Απο αυτό δεν απέχουμε και παρα πολύ νομίζω.
Έβαλες χέρι στο S??
Ναι, αυτο εννοω. Οχι το S δεν το εχω οδηγησει ακομα, μιας και την τελευταια φορα που ρωτησα επρεπε να κλεισω ραντεβου και να παω στο Νταλας απο το Χιουστον για test drive . Εαν καταφερω να το οδηγησω θα γραψω εντυπωσεις.
-
Στο Texas έχετε πρόβλημα με τους dealers απ οτι διαβάζω (για το αν αφήνουν την tesla να πουλάει μόνη της)
Ενδιαφέροντα οχήματα που στο κατσιβελιστάν χλωμό να δούμε.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Στο Texas έχετε πρόβλημα με τους dealers απ οτι διαβάζω (για το αν αφήνουν την tesla να πουλάει μόνη της)Ενδιαφέροντα οχήματα που στο κατσιβελιστάν χλωμό να δούμε.
Ναι στο Τεξας υπαρχει προβλημα. Αυτο που προσπαθησε να κανει η Tesla, ειναι να παραδωσει ενα αγαθο(στην συγκεκριμενη περιπτωση το αμαξι) χωρις να υπαρχουν μεσαζοντες. Για αυτο τον λογο η παραγγελια γινοταν και γινεται (πλεον σε ολες τις πολιτειες εκτος Τεξας, θα εξηγησω στην συνεχεια γιατι) μεσω ιντερνετ και σου παραδιδουν το αμαξι στο σπιτι σου ή πας και το παιρνεις απο το εργοστασιο.
Αυτο ομως δεν αρεσε στο Τεξας (την πολιτεια) γιατι δεν υπηρχε καποιος αντιπροσωπος ωστε να επιβαλουν φορο επι των πωλησεων (6.25% της αξιας του αμαξιου σε καθε αγοραπωλησια), οποτε εδω και λιγες μερες απαγορευσαν τις 'εισαγωγες' του Model S στην πολιτεια του Τεξας. Πλεον ο μονος τροπος να το αποκτησεις στο Τεξας ειναι ενα παιγνιδι γατας με ποντικι, οπου το παραγγελνεις απο αλλη πολιτεια, πας το παιρνεις απο εκει κτλ, κτλ, κτλ. Για αυτο τον λογο πλεον στις εκθεσεις στο Τεξας δεν μπορουν να σου δωσουν πληροφοριες για τιμες χρονους παραδοσης, κτλ, επειδη απαγορευεται.
Αυτο το οποιο πιθανον να γινει για να λυθει το προβλημα μαλλον θα ειναι ενα σημειο πωλησης στο Τεξας, ωστε να επιβαλλωνται φοροι στις πωλησεις.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Έβαλες χέρι στο S??
Τελικα του εβαλα χερι
Τελικα οι γνωμες ειναι για να αλλαζουν.
Μας ειδοποιησαν οτι υπηρχαν διαθεσημα στο Χιουστον ορισμενα Model S για δοκιμη.
Το ραντεβου κανονιστηκε και Κυριακη μεσημερι πηγαμε στην εκθεση της Tesla. Μαζι με ενα λευκο Model S 85 performance + μας περιμενε και μια ωραια παρουσια γυρω στο 1.85, η οποια με εντυπωσιασε με τις γνωσεις της για το αμαξι.
Το πρωτο πραγμα σκεφτηκα οταν μπηκαμε μεσα στο αμαξι ηταν εαν θα ακολουθουσα να εχω την ιδια αρνητικη εντυπωση, ισως λανθασμενη και προκατηλεμενη απο το Roadster της ιδιας εταιρειας. Τα αρνητικα τα εχω γραψει σε προηγουμενο ποστ.
Μετα απο μια μικρη εισαγωγη για το πως δουλευει το αμαξι ξεκινησαμε για το τεστ ντραιβ.
Το πρωτο πραγμα που μου εκανε θετικη εντυπωση ηταν η κεντρικη οθονη, και οι πολλες λειτουργιες της. Το ξερω οτι γκρινιαζα για αυτην, αλλα εξοικιωνεσαι αρκετα γρηγορα. Ουσιαστικα απο αυτην μπορεις να ελεγχεις τα παντα(πλοηγηση, κλιματισμο, αναρτησεις, κτλ). Το συστημα πλοηγησης και ηχου ειναι συνδεδεμενα με το ιντερνετ. Η ολη λειτουργια του εμοιαζε αρκετα με ipad.
Επισης οι χωροι και η ποιοτητα του εσωτερικου πολυ καλοι. Το μονο αρνητικο ηταν οτι εβρισκε το καφαλι μου στο σημειο που εφαπτεται το παραθυρο με το αμαξωμα. Χωροι πολυ ανετοι κατα τα αλλα για πεντε επιβατες.
Οσο αφορα την οδηγηση και αφου σταματησεις να παιζεις με την οθονη αφης, το αμαξι αφησε πολυ καλες εντυπωσεις. ΤΡΟΜΕΡΗ επιταχυνση μεχρι τα 90 μιλια( με πεντε επιβατες), εφαμιλλα με την F 430 θα τολμουσα να πω, και ενα συστημα αναρτησεων (χωρις την εξτρα αεραναρτηση) που καταπινει ολες τις ανωμαλιες του δρομου, και εχει πολυ καλη συμπεριφορα. Επισης πολλοι λιγοι αεροδυναμικοι θορυβοι. Γενικα το αμαξι ειναι αθορυβο. Επισης οπως μας εξηγησε και η κοπελια που ηταν μαζι μας απο την Τεσλα, πλεον ολα τα προβληματα που υπαρχαν με το roadster, αλλα και οι εφαρμογες, οπως η επαναφορτηση μολις αφηνεις το γκαζι κτλ, ανηκουν στην δευτερη γεννια συστηματων, παρουσιαζοντας πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα και ομαλοτερη λειτουργια.
Αφου επιστρεψαμε πισω, φυγαμε τελικα απο το Showroom με ενα μπλουζακι ο καθε ενας μας. Δυο Model S 85 θα ερθουν σπιτι την επομενη φορα που θα παμε, οπως προγραματιστηκε, στις αρχες Σεπρεμβρη.
Χρονος κατασκευης περιπου ενας μηνας για το 85. Τοτε θα εχω και περισσοτερα να γραψω για το αυτοκινητο, τοσο θετικα οσο και αρνητικα εαν υπαρξουν. Αυτο που πρεπει να παραδεχτω ειναι οτι εχουν κανει φανταστικη δουλεια, και το αμαξι δεν εχει σχεση με το pre-production model που ειχα δει. -
Και τώρα το ερώτημα για το 1 εκατομμύριο $.
Θα το αγόραζες/αγοράσεις;
-
Ο μόνος λόγος για να ΜΗΝ αγοράσει κανείς το Model S αν ψάχνει να αγοράσει οικογενειακό αυτοκίνητο είναι να μην έχει τα χρήματα να το κάνει.-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και τώρα το ερώτημα για το 1 εκατομμύριο $.Θα το αγόραζες/αγοράσεις;
@christos.dimou
Εγινε ηδη παραγγελια για δυο.@ΙΚΕ
Τα παντα ειναι σχετικα, το αντιτιμο δεν ειναι μικρο, αλλα θεωρω οτι αξιζει. Αλλα δεν ξερω εαν ημουν τοσο θετικος εαν ηξερα οτι θα ειναι το μοναδικο αμαξι για μια οικογενεια. -
@ panos_ag
Καλοτάξιδα!!!
@ΙΚΕ
Εφόσον καλύπτει απολύτως τις ανάγκες του χρήστη δεν τίθεται θέμα. Η αλήθεια όμως είναι ότι ακόμα και σήμερα αυτό αφορά μόνον άτομα που είναι διατεθιμένα να δώσουν πάνω από 50,000$ για ένα αυτοκίνητο. Και δεν είναι πολλοί αυτοί.
Tesla Model S