Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 122 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    8729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s3 last edited by

      Ο χρήστης dsgeo έγραψε:

      Mηπως το τοπικ να μεταφερθει στο 'τεχνικα θεματα βελτιωσεις' γιατι το 206 στο 'κατασκευαστες και μοντελα' εχει μουσειακη αξια πλεον!

      Με αυτή τη λογική θα πρέπει να μεταφερθούν και οι υπόλοιπες 86 σελιδες της θεματικήε ενότητας ''Κατασκευαστές και μοντέλα''!

      αν εμπαινες στον κοπο να διαβασεις μερικες σελιδες απο αυτο το τοπικ, θα εβλεπες οτι εχει να κανει αποκλειστικα με τεχνικα θεματα και βελτιωσεις για το 206, οποτε κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ανηκει αλλου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Το τόπικ δεν πρέπει να μεταφερθεί. Οι αντίστοιχες δημοσιεύσεις ίσως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sinanai last edited by

          Ο χρήστης akis_d έγραψε:
          καλα θα ηταν αλλα ειμαι απο επαρχια( πρεβεζα) και εδω δν παιζει κατι τετοιο.. οποτε λιγο δυσκολο.. οπως καθεται το μπλε που μ εδειξες θελω να γινει.. οπως ειπα και πιο πανω περα απο ελατηρια που εχει και αναρτηση δν ξερω αν εχει ραβδους στρεψης! το δικο σου μ αρεσει πολυ οπως ειναι! τι πραγματα ειχες? και απο συμπεριφορα ηταν πολυ καλο λογικα αφου το ειχες ζυγισει ετσι?

          Άμα θες, πουλιέται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akis_d last edited by

            τωρα εχω!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              di0 last edited by

              Είχα την ατυχία να χρειαστώ επέμβαση στην ηλιοροφή του 206. Μετά από 9 χρόνια μέτριας χρήσης, έσπασε μέρος του (πλαστικού) οδηγού που οδηγείται με ντίζες, και μαζί με αυτό το (επίσης πλαστικό) εξάρτημα που προσαρμόζεται στον οδηγό και κινεί το κρύσταλλο.

              Ψάχνοντας στο net πριν προχωρήσω στη επισκευή, μου φάνηκε ότι οι πληροφορίες και τα ανταλλακτικά δεν ήταν ευκόλως εντοπίσιμα. Γι'αυτό κάνω αυτό το post μήπως βοηθηθεί έστω και ελάχιστα όποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.

              Από την έρευνα στο net φάνηκε ότι είναι δύσκολο να βρεθεί το εξάρτημα του κρυστάλλου. Πρόκειται για δύο γωνίες με εξοχές, οι οποίες βιδώνονται στις μπροστινές γωνίες του κρυστάλλου. Άλλα ανταλλακτικά είναι οι ντίζες με τους οδηγούς, τα λαστιχάκια των οδηγών, και το μοτέρ αν το πρόβλημα είναι σ' αυτό.

              Στη δική μου περίπτωση, χρειάστηκα τις ντίζες, τις γωνίες για το κρύσταλλο, και τα λαστιχάκια. Όλα εντοπίστηκαν χωρίς πρόβλημα, αλλά χρειάστηκαν 10 μέρες να έρθουν από Γαλλία. Το κόστος των ανταλλακτικών ήταν αντίστοιχα 60+25+30 Ευρώ χοντρικά, ενώ η εργασία ήταν μίας ημέρας.

              Για την αντικατάσταση των ντιζών, βγαίνει η επένδυση του ουρανού (συμπαρασύρει λάστιχα πορτών, καλύμματα ζωνών ασφαλείας, χερούλια πάνω από τις πόρτες, σκιάδια), η κονσόλα που έχει τα κουμπιά της ηλεκτρικής οροφής, και η εσωτερική στήριξη της οροφής (μεταξύ επένδυσης και οροφής). Ευτυχώς αυτά δεν επηρεάζουν τη στεγανότητα της οροφής - αυτή εξαρτάται από τους εξωτερικούς οδηγούς της που είναι πάνω στην οροφή, οι οποίοι δεν αφαιρούνται.

              Κατά την αντικατάσταση, χρειάζεται προσοχή στη ρύθμιση των ντιζών για να παραμείνει σωστή σε μήκος η διαδρομή του κρυστάλλου. Κατά τα άλλα, δεν πρέπει να δημιουργηθεί άλλο πρόβλημα - όλα κουμπώνουν στη θέση τους όπως βγήκαν.
              Το πιθανότερο είναι να εξαφανιστούν τυχόν θόρυβοι από την οροφή, αφού η εσωτερική της στήριξη θα δέσει ξανά σφιχτά - αυτό συνέβη στη δική μου περίπτωση.

              Ο ηλεκτρολόγος που έκανε την επισκευή (Αθήνα) μου είπε ότι είχε εμπειρία σε παρόμοιες επισκευές, κάτι που τελικά επαληθεύτηκε από τη δουλειά του. Ήταν σχολαστικός, εξυπηρετικός, και μου εξήγησε ό,τι τον ρώτησα με ευγένεια και σαφήνεια. Για όποιον χρειαστεί, μπορώ να δώσω τα στοιχεία με PM.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takisb last edited by

                Ο χρήστης Di0 έγραψε:
                Είχα την ατυχία να χρειαστώ επέμβαση στην ηλιοροφή του 206... Για όποιον χρειαστεί, μπορώ να δώσω τα στοιχεία με PM.

                Επειδή έχω ηλιοροφή στο 307, ας βρίσκεται... Αν μπορείς, στείλε μου στοιχεία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  david40 last edited by

                  Παρακαλω τη βοηθεια σας. Σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο 206 station wagon 1.4 μοντ 2002. γνωμες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dsgeo last edited by

                    Δεν ήξερα καν οτι υπήρχε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης david40 έγραψε:
                      Παρακαλω τη βοηθεια σας. Σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο 206 station wagon 1.4 μοντ 2002. γνωμες?

                      Αν δεν κάνω λάθος είναι αυτό με τα 75ps;
                      Ένα τυπικό 206 της εποχής εκείνης που το έκαναν SW για να έχει χώρους αλλά βάρυνε αρκετά.
                      Αν είναι το 75άρι θα 'σέρνεται, ειδικά αν το φορτώσεις.
                      Άποψή μου; Αν θέλεις σώνει και καλά Peugeot κοίτα το αντίστοιχο 207 SW διαφορετικά κοίτα σε άλλους κατασκευαστές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dvamv last edited by

                        Νέο μέλος......Καλώς σας βρήκα
                        Σήμερα πήγα σε εξουσιοδοτημένο για κάποιες εργασίες λόγω ακινησίας πολλών χρόνων
                        Μου είπαν οτι έχει σπασει στον πίσω τροχό η σιαγώνα και το κόστος είναι 200€ και για τους δυο τροχούς(σιαγωνες και κυλινδράκια)

                        Πήγα σε φρενά και τα άλλαξα όλα με 90€
                        Απ οtι είδα το peugeot φορουσε bosch κυλινδράκια απο την μάνα του ενώ αυτός έβαλε cifam
                        Την ξερετε την μάρκα ειναι οκ η θα φρενάρω πουθενά ξαφνικά

                        ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gramacar last edited by

                          Παιδιά για όποιον ενδιαφέρεται έχω αναρτήσει την επόμενη αγγελία
                          viewtopic.php?f=9&t=59473

                          Αφορά τα 2 εμπρός αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος Eibach για 206

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xristosbasileidis last edited by

                            Σχεδόν 15 χρόνια κάτοχος του Peugeot 206, πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να αλλάξω αμάξι. Όλο κάτι βγάζει, ανά δύο μήνες είμαι στο συνεργείο. Στα πόσα μπορώ να το πουλήσω? Σε μέτρια κατάσταση είναι, αλλά γενικά 'τσουλάει'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Πες κατι παραπανω. Αν ειναι 1400 πιο λιγα απο ενα 1100

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Χιλιομετρα, κατασταση εμφανισιακη μεσα-εξω, κυβικα, αν θελει κατι αυτη τη στιγμη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Ο χρήστης xristosbasileidis έγραψε:
                                  Σχεδόν 15 χρόνια κάτοχος του Peugeot 206, πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να αλλάξω αμάξι. Όλο κάτι βγάζει, ανά δύο μήνες είμαι στο συνεργείο. Στα πόσα μπορώ να το πουλήσω? Σε μέτρια κατάσταση είναι, αλλά γενικά 'τσουλάει'.

                                  Εγώ έδωσα το δικό μας 1400 16V με περίπου 110Κ χλμ, 12ετίας, για τον ίδιο λόγο (συνεχώς κάτι ζήταγε) σε πολύ καλή κατάσταση, μηχανικά άριστο και μερικές εξωτερικές γρατζουνιές, 3Κ€ και μέσα σε μισή ώρα (κυριολεκτικά)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    Pasxos 0 last edited by

                                    Γεια σας και από εδώ. Είμαι νέος κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Peugeot 206 1.4 του 2002, 5θυρο με 176000 χλμ. Το πήρα λόγω πολύ καλής τιμής (1000ευρώ) και ενημερωμένου βιβλίου σέρβις, ενώ είναι και ατρακαριστο. Το χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη, δεν έχω σκοπό να κάνω ταξίδια.

                                    Το μόνο που θέλω είναι να αλλάξω το κασετόφωνο και να βάλω συμβατό cd player για να μη χαθούν οι ενδείξεις στο να μεσαίο καντράν.

                                    Όσοι το είχανε/έχουμε ακόμα, τι να προσέξω κυρίως; Σκοπεύω φυσικά να συνεχίσω να κάνω κανονικά τα σέρβις του όταν προβλέπονται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 118
                                    • 119
                                    • 120
                                    • 121
                                    • 122
                                    • 122 / 122
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr