τωρα εχω!!
Latest posts made by akis_d
-
RE: Τα πάντα για το Peugeot 206
σε ευχαριστω πολυ! θα το μετρησω και θα μεινω μεσα στο οριο!!
-
RE: Τα πάντα για το Peugeot 206
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Καταρχήν, το να έχεις βάλει μπροστά ελατήρια χαμηλώματος και πίσω να έχεις αφήσει τις εργοστασιακές ράβδους στρέψης είναι λάθος. Αλλαγές εμπρός και πίσω πρέπει να συμβαδίζουν. Κατά τα λοιπά, ρύθμιση ύψους (εμπρός, αν έχει κανείς ρυθμιζόμενα πιατέλα) και πίσω πρέπει να γίνεται όχι με γνώμονα το αν μας αρέσει το πως 'κάθεται' ο θόλος, αλλά με γνώμονα το σωστό ζύγισμα του αυτοκινήτου. Πήγαινε σε έναν σοβαρό αναρτησά (μπορώ να σου προτείνω κάνα-δυο), κάνε ζύγισμα και αυτό θα σου δώσει τα πρέποντα ύψη που θα πρέπει να σεταριστεί η ανάρτηση. Πληροφοριακά, η ασφάλτινη Peugeot Sport είχε διαφορά ~εκ, εμπρός με πίσω και το δικό μου 206, π.χ., που ήταν σχολαστικά σεταρισμένο βάση ζυγίσματος, τέτοια διαφορά είχε:καλα θα ηταν αλλα ειμαι απο επαρχια( πρεβεζα) και εδω δν παιζει κατι τετοιο.. οποτε λιγο δυσκολο.. οπως καθεται το μπλε που μ εδειξες θελω να γινει.. οπως ειπα και πιο πανω περα απο ελατηρια που εχει και αναρτηση δν ξερω αν εχει ραβδους στρεψης! το δικο σου μ αρεσει πολυ οπως ειναι! τι πραγματα ειχες? και απο συμπεριφορα ηταν πολυ καλο λογικα αφου το ειχες ζυγισει ετσι?
-
RE: Τα πάντα για το Peugeot 206
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
γεια σας ειμαι καινουριος στο φορουμ και θελω να κανω μερικες ερωτησεις σχετικα με το στησιμο του αυτοκινητου μου! γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την συμπεριφορα του αυτοκινητου μου στις στροφες αλλα δν μου αρεσει οπως καθεται πισω! εχω ελατηρια H&R! για να καταλαβετε τι εννοω θα βαλω μια φωτο! http://s274.photobucket.com/user/akis_d/media/IMAG0113.jpg.html?sort=3&o=0 αν σηκωσω λιγο πισω τον αξονα θα χαλασει το στησιμο του αυτοκινητου η οχι? και ποσο πρεπει να τον σηκωσω ωστε ο θολος να καθεται περιπου σαν τον μπροστα?
Πολύ όμορφο!
Η ρύθμιση ύψους από κάποιες αναρτήσεις με ρυθμιζόμενα πιατέλα κλπ δεν γίνεται για ομορφιά ή για να μην βρίσκεις στα σαμαράκια αλλά επειδή το ύψος του κάθε άκρου επηρεάζει δυναμικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ιδίως όταν έχεις ταυτόχρονα διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις και μεταφορά βάρους.... Οπότε αν το σηκώσεις να θα αλλάξει το στήσιμο. Το αν θα χαλάσει ή όχι είναι πολύ συζητήσιμο, δεν κάνει το ίδιο στήσιμο για όλους και άλλωστε το έχεις ήδη αλλάξει/χαλάσει όταν το πείραξες....
BTW τον πίσω άξονα δεν μπορείς να τον σηκώσεις εύκολα, εφόσον είναι άμεσα συνδεμένος με τις ρόδες... ο άξονας θα σηκωθεί μόνο αν βάλεις μεγαλύτερες ρόδες. Αυτό που θα σηκώσεις είναι το αυτοκίνητο.σε ευχαριστω πολυ βασικα ετσι το πηρα και δν ξερω τι εχει κανει ο προηγουμενος γι αυτο ρωταω! ναι το αυτοκινητο θελω να σηκωσω!
-
RE: Τα πάντα για το Peugeot 206
γεια σας ειμαι καινουριος στο φορουμ και θελω να κανω μερικες ερωτησεις σχετικα με το στησιμο του αυτοκινητου μου! γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την συμπεριφορα του αυτοκινητου μου στις στροφες αλλα δν μου αρεσει οπως καθεται πισω! εχω ελατηρια H&R! για να καταλαβετε τι εννοω θα βαλω μια φωτο! http://s274.photobucket.com/user/akis_d/media/IMAG0113.jpg.html?sort=3&o=0 αν σηκωσω λιγο πισω τον αξονα θα χαλασει το στησιμο του αυτοκινητου η οχι? και ποσο πρεπει να τον σηκωσω ωστε ο θολος να καθεται περιπου σαν τον μπροστα?