-
Ε ναι, βασικά η ερώτηση είναι αυτοκίνητο vs μεταφορικό μέσο. Διαλέγεις...
-
koralli προφανεστατα δεν την εχεις καν οδηγησει. Δεν υφίσταται κοπάνημα στη Τζουλιετα ουτε καν με τη σπορ αναρτηση, εχει τεραστιες διαδρομες η αναρτηση. Ποσο μαλλον με την απλη αναρτηση.
REALZEUS δε μιλαμε για την 147 vs Γκολφ 4. Η Τζουλιετα ειναι χειροτερη οδηγικα απο την 147, ενω το Γκολφ εχει κανει αλματα απο τοτε (5η/6η γενια, και τωρα η 7η γενιά - απο οτι λεει ολος ο τυπος).
-
Η Giulietta όντως είναι χειρότερη από την 147 αλλά όχι by far. Τα Golf όμως μετά από το 5 (το καλύτερο κατ' εμέ) είναι φθίνοντα οδηγικά. Εδώ το δήθεν σπορ Scirocco 160 και δεν με ενθουσίασε...
-
Σημεία των καιρών, ο μέσος αγοραστής πλέον δίνει μεγαλύτερη σημασία στην άνεση, στην ποιότητα κύλισης, στην ηχομόνωση, στην ποιότητα, στην ασφάλεια και όχι στην αίσθηση του τιμονιού ή στην οδική συμπεριφορά. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ρίχνουν νερό στο κρασί τους με κάθε νέο μοντέλο που βγάζουν στην παραγωγή. Το golf v είναι το πιο οδηγοκεντρικό όλων των golf, η 147 καλύτερη από την giulietta (τιμόνι κυρίως και λιγότερο οδική συμπεριφορά), το νέο leon λιγότερο άμεσο και επικοινωνιακό από το προηγούμενο (έστω και λίγο) και το focus III αρκετά χειρότερο από το focus I (πάντα σε επίπεδο οδηγικής αίσθησης-απόλαυσης). Κάθε πέρσι και καλύτερα τελικά
Επί του προκειμένου, alfa από εμένα (αν δεν καίγεσαι για χώρους) και ας υστερεί σε ποιότητα. Θα έχεις ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο και όχι έναν απρόσωπο ανθρωπομεταφορέα. Όσον αφορά την αξιοπιστία, πιο πολύ εμπιστεύομαι την alfa romeo από την vw. Μην ξεχνάμε ότι η giulietta είναι στην αγορά 3 χρόνια ήδη. -
Αφού το σκίσαμε το θέμα, να πω απλά ότι το Focus 2 ήταν το καλύτερο Focus συνολικά. Το 1 ήταν άμεσο αλλά δεν είχε υψηλά όρια πρόσφυσης και ήταν και ψόφιο κινητηριακά και το 3 έχει δύναμη αλλά είναι βαρκούλα. Εξαιρείται το καταπληκτικό ST Μκ3!!!
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Βγαζοντας εξω την αξιοπιστια που στα αυτοκινητα που συζηταμε ειναι θεμα λαχειου (αλλωστε οι Αλφα δεν ειναι και αυτοκινητα που φημιζονται και για την αξιοπιστια τους), το Golf ειναι η επιλογη της ψυχρης λογικης, με ελαχιστα επιχειρηματα εναντιον του.Τα γκολφ πλεον φημιζονται για την ΑΝαξιοπιστια τους....οποτε μαλλον καπου κατι δεν μου κολλαει στα παραπανω..
Αν καποιος ψαχνει για επιχειρηματα ας περασει μια βολτα απο καρεντες κλπ συνεργεια του ομιλου για δει τι λεει η λογικη.
Οπως καταλαβες διαφωνουμε εκ βαθρων.. αλλα καλη καρδια..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αφού το σκίσαμε το θέμα, να πω απλά ότι το Focus 2 ήταν το καλύτερο Focus συνολικά. Το 1 ήταν άμεσο αλλά δεν είχε υψηλά όρια πρόσφυσης και ήταν και ψόφιο κινητηριακά και το 3 έχει δύναμη αλλά είναι βαρκούλα. Εξαιρείται το καταπληκτικό ST Μκ3!!!Σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι το focus 1 είναι καλύτερο. Σε καλή άσφαλτο μια χαρά πρόσφυση είχε και όταν γλίστραγε ο δρόμος με μια τιμονιά ή άφημα γκαζιού ή τσίμπημα φρένου γύριζε τόσο γλυκά και εύκολα όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας έχω οδηγήσει έκτοτε. Πολύ απλά αγνοούσε την υποστροφή όταν και όποτε το θέλει ο οδηγός. Το 2 είναι πολύ καλό επίσης αλλά έχασε κάτι από εκείνη την αμεσότητα του 1, έγινε κάπως πιο νωθρό. Έχει καλύτερο μοτέρ στα 1600 αλλά σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης πάλι το 1 θα διάλεγα. Κολλημένος με την control blade
-
Ε μετά από 220.000 χλμ με Focus 1 έχω να πω ότι δεν είναι καλύτερο από το 2, απλά γλυστράει νωρίτερα και πιο γλυκά.
Αν θες να δεις υποστροφή σε 1 πάντως δεν είναι δύσκολο. Απλά μπες λίγο πιο γρήγορα από όσο σηκώνει το χαμηλό όριο των μπροστά McPherson... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε μετά από 220.000 χμλ με Focus 1 έχω να πω ότι δεν είναι καλύτερο από το 2, απλά γλυστράει νωρίτερα και πιο γλυκά.
Αν θες να δεις υποστροφή σε 1 πάντως δεν είναι δύσκολο. Απλά μπες λίγο πιο γρήγορα από όσο σηκώνει το χαμηλό όριο των μπροστά McPherson...Δεν είπα ότι δεν έχει υποστροφή το focus 1 αλλά ότι πανεύκολα την εξαφανίζεις. Την ευελιξία του 1 δεν την έχει το 2 με την καμία. Ούτε το τιμόνι-ξυράφι. Κατά τα άλλα το 2 είναι επίσης εξαιρετικό στο δρόμο, πιο άνετο, με καλύτερη ποιότητα κύλισης και καλύτερο μοτέρ με πιο κοντές σχέσεις. Αλλά είμαστε
-
για εμενα η giulietta ειναι απο τις πιο ωραιες επιλογες! θεωρω οτι αν θες σπορ οδηγηση ειναι μονοδρομος!
σε οδηγηση η alfa ειναι ανωτερη πιστευω! απο εκει και περα σε ποιοτητα πλαστικων θα χανει σε σχεση με το golf, μιας και της vw τα τελευταια χρονια μονο αυτα προσεχουν και οχι την ακιοπιστια τους!τωρα σχετικα με το multiair, δεν εχω ακουσει απολυτως κανενα παραπονο! και μην ακους περι ιταλικα ζημιαρικα και αλλες τετοιες π@π@ριες. τα τελευταια χρονια μια χαρα αξιοπιστα ειναι τα ιταλικα, δεν εχουν ακουστει ποβληματα ουτε με τους t-jet ουτε με τους multiair.
απλα η alfa θα μπορουσε να εχει προσεξει λιγο την ποιοτητα των πλαστικων μεσα, που εχουν ακουστει παραπονα για τριγμους!
εγω αν δεν ηθελα προσωπικα το αμαξι να τριζει θα επαιρνα απο ιταλικα π.χ. την delta. ή το golf που θελεις εσυ! αλλα δεν ειναι μονο οι τριγμοι, αλλα και τι αλλο ζητας απο το αμαξι σου.
για εμενα το golf ειναι μονοχνωτο και αχρωμο, αντιθετα οι γραμμες της G ειναι ερωτας!Ο χρήστης koralli έγραψε:
Βγαζοντας εξω την αξιοπιστια που στα αυτοκινητα που συζηταμε ειναι θεμα λαχειου (αλλωστε οι Αλφα δεν ειναι και αυτοκινητα που φημιζονται και για την αξιοπιστια τους)...ενω τα vw φημιζονται για την αξιοπιστια τους! ειδικα τα μοντελα των τελευταιων χρονων!
-
οσον αφορα το θεμα αξιοπιστιας αξιζει να σημειωθει οτι η τζουλιετα εχει και ενα χρονο παραπανω εγγυηση.. και οπως και να το κανουμε αυτο αξιζει στην εποχη μας.
-
Πόσο πάει το Golf με τα 122?
Στην τιμή του δεν είναι η Giulietta με τα 170? -
Ο χρήστης TASOS23 έγραψε:
Εαν δεν ενδιαφερεσαι για σπορ οδηγηση και δεν δινεις μεγαλη σημασια στην εμφανιση τοτε η επιλογη ειναι πολυ ευκολη. Golf. Καλυτεροι χωροι, καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και κυλισης μακραν, μαλλον χαμηλοτερη καταναλωση, και εν τελει πρακτικοτητα και αποτελεσματικοτητα παντου. Βγαζοντας εξω την αξιοπιστια που στα αυτοκινητα που συζηταμε ειναι θεμα λαχειου (αλλωστε οι Αλφα δεν ειναι και αυτοκινητα που φημιζονται και για την αξιοπιστια τους), το Golf ειναι η επιλογη της ψυχρης λογικης, με ελαχιστα επιχειρηματα εναντιον του.
ΟΜΩΣ, εαν θελεις ενα επικοινωνιακο και παιχνιδιαριακο αυτοκινητο που να σου 'μιλαει', με κοφτερο τιμονι και να σε προδιαθετει για επιθεση στις στροφες, αδιαφορωντας για το κοπανημα που θα υφιστασαι στους κωλοδρομους μας, και σαφως προς ωραιο εμφανισιακα (για μενα) τοτε αλλαζει το πραγμα.
Ευχαριστώ πολύ.....ίσως η πιο σαφής απάντηση!!!!
Να σαι καλα, καλη επιλογη ευχομαι και να το χαρεις οποιο κι αν παρεις.
Στα υπολοιπα τωρα :
@pasxe σε οτι αφορα την αξιοπιστια δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι το golf ειναι πιο αξιοπιστο. Αν διαβασεις πιο προσεκτικα, εγραψα οτι 'βγαζοντας' εκτος τον παραγοντα της αξιοπιστιας (που πλεον σε οποιαδηποτε ευρωπαϊκη εταιρια ειναι λαχειο) , η ψυχρη λογικη επιλογη (overall) ειναι το Golf. Επισης, εαν θεωρεις οτι οι Αλφα φημιζονται για την αξιοπιστια τους, ναι ΟΚ διαφωνουμε εκ βαθρων αλλα οπως πολυ σωστα ειπες κι εσυ καλη καρδια πανω απο ολα . Ωστοσο, στις περισσοτερες ερευνες αξιοπιστιας δεν εχει και την καλυτερη θεση.
Εν κατακλειδι παντως εγω μαλλον την Αλφα θα επαιρνα εαν ημουν στο συγκεκριμενο διλημμα και σιγουρα οχι με κριτηριο την αξιοπιστια της, άλλα για τις υπολοιπες αρετες που εχει.@astanapan επεσες εξω στη διαπιστωση σου. Την εχω οδηγησει (αρκετα) και ναι η αισθηση που μου αφησε ειναι αυτη που περιεγραψα. Η συμπεριφορα της σε στριφτερο δρομο και σε καλο οδοστρωμα ειναι κατι παραπανω εξαιρετικη, αλλα μεσα στην πολη και δη σε ασχημο οδοστρωμα τη θεωρω κουραστικη (για τα δικα μου γουστα παντα και παντα σε σχεση με τα υπολοιπα μικρομεσαια απο τα οποια εχω εμπειρια). Ισως βεβαια με 16αρια πιο ψηλου προφιλ να βελτιωνονται τα πραγματα.
Τελος, νομιζω οτι η εγγυηση πλεον στην Αλφα ειναι επισης διετης.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
@astanapan επεσες εξω στη διαπιστωση σου. Την εχω οδηγησει (αρκετα) και ναι η αισθηση που μου αφησε ειναι αυτη που περιεγραψα. Η συμπεριφορα της σε στριφτερο δρομο και σε καλο οδοστρωμα ειναι κατι παραπανω εξαιρετικη, αλλα μεσα στην πολη και δη σε ασχημο οδοστρωμα τη θεωρω κουραστικη (για τα δικα μου γουστα παντα και παντα σε σχεση με τα υπολοιπα μικρομεσαια απο τα οποια εχω εμπειρια). Ισως βεβαια με 16αρια πιο ψηλου προφιλ να βελτιωνονται τα πραγματα.
Αλλο κοπαναει και άλλο οτι ειναι κουραστική στος Αθηναικους δρομους. Στο 'κοπαναει' διαφώνησα, απο την άλλη οπως το θετεις τωρα, συμφωνώ: στην πόλη η ανάρτηση της G γίνεται λιγο εως πολύ κουραστική. Η δικη μου Τζουλιετα ηταν με σπορτ αναρτηση κ 17αρια λαστιχα οποτε με 16αρια κ βασικη αναρτηση θα είναι καλυτερα τα πραγματα.
Απο την άλλη εγω ειχα θεμα στη λειτουργία της ανάρτησης, δηλαδη σκληρότητα VS αποτέλεσμα (καλο κρατημα οσο ο δρομος ειναι χαλι, με μετριες κλισεις αλλά και υποστροφική συμπεριφορά, αναισθητο πισω μερος, νευρικος πισω αξονας). Πριν τη δωσω εψαχνα να της φορεσω αναρτηση τυπου AGX ή FSD για να 'μαλακωσει' λιγο το αμαξι ας εχανε λιγο σε απολυτο κρατημα. Κατέληξα οτι σπορ στην G ειναι πιο πολυ η αίσθηση και επειδη βαριομουν να τρεχω στα κορφοβουνια για να βρω ονειρικους δρομους, προτιμησα το Focus Μκ2 1.6 που υπάρχει στην οικογένεια και ας μην εχει τα αλογα... εχει ομως ενα 'σωστο' σασι...
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
υ.γ. εχω vw και αλφα αν σε αφορα η αξιοπιστια του vw σε 6 χρονια ευλαβικης χρησης-συντηρησης εχει βγαλει απο 2 φορες γρυλλους μπροστινων παραθυρων , 1 πολ/στη , 1 βλαβη στο ηλ. χειροφρενο και 1 βλαβη στον αεροσακο.
Theo καλα μην το κοβεις κιολας περι αξιοπιστιας, μιλαμε για Αλφα....
Τζουλιεττα Μουλτιαιρ αγορασμένη καινουρια και χρήση 15 μηνων. Πτωση κεντρικου καθρεφτη (ευτυχως δεν με χτυπησε), ανταλλακτικο 1 μηνα να ερθει (μεχρι τοτε χωρις κεντρικο καθρεφτη). Το τσεκ engine αναβε λογω του σταρτ στοπ αν τυχαινε να σου σβησει το αμαξι στην εκκίνηση στο φαναρι που πριν εχει μπει το σταρτ στοπ (καθολου δυσκολο με τοσο μακρια 1η). O διακοπτης DNA μερικες φορες πεισμωνε κ δεν αλλαζε χαρτογραφηση χωρις να αναβει λυχνια βλαβης. Α ναι και το πιο σημαντικο, μια φορά απλα δε φρεναρε (και ας προσπαθουσε η αντιπροσωπεια να με βγαλει τρελό)! Με τοσες επισκέψεις αναποφευκτα είδα και 2 με κατεβασμενα μοτερ, προβλημα στο Multiair απο οτι μου ειπαν... Μιλαμε για τέλη 2010 και ολο το 2011.
Η αξιοπιστια (ειδικά ευρωπαικου) αυτοκινήτου είναι καθαρα λαχείο, ειδικά τωρα που τα ηλεκτρονικά είναι παντού και φορανε και τουρμπο. Το Γκολφ 5 μου ειχε βγαλει μονο μια κλειδαρια συνοδηγου κ δεν ειχα ανοιξει ποτε καπω. Ετυχε.
Πολύ φοβάμαι πως έχεις δίκιο....
-
Εμενα εμφανισιακα μου αρεσει περισσοτερο η G. Επισης πιστευω (και λεω πιστευω γιατι δεν εχω οδηγησει το γκολφ) πως θα ειναι καλυτερη οδηγικα αλλα και συνολικα θα προσφερει μια πιο ευχαριστη εμπειρια γιατι το γκολφ μονο που το βλεπεις στις φωτογραφιες σου φερνει υπνηλια μονοτονια και βαρεμαρα. Ειναι βαρετο και αχρωμο. Δε μπορεις να συγκρινεις την εμπειρια συμβιωσης με τη G που ειναι μια κουκλαρα με ενα γκριζο κουτι. Τελος επειδη εχουμε και vw στην οικογενεια και alfa romeo, πιστευω οτι η G θα ειναι και πιο αξιοπιστη απ'το golf. Αυτο τουλαχιστον δειχνει η εμπειρια μου, δεν ξερω τι λεει ο καθε γκεμπελισκος για την αξιοπιστια των ιταλικων, αλλα η AR μου ειναι μακραν πιο αξιοπιστη απ'τα γερμανικα κουτια που ολο και κατι μαλακιουλες εχουν βγαλει.. ΑΛΛΑ
α) το golf συνολικα θα ειναι μαλλον πολυ ολοκληρωμενο και καλο αυτοκινητο και δε νομιζω να σε αφησει παραπονεμενο στην πραξη (=στην οδηγηση και οχι μονο)
β) αν συμβιβαζεσαι με την εμφανιση του, ή αν σου αρεσει κιολας, παρε το golf σε τελικη αναλυση αφου το θεωρεις και καλυτερο. θα καιει λιγοτερο, και επισης την alfa σε 3-4 χρονια θα την εχει ξεχασει και ο Θεος και αν την αγορασεις σημερα 20 χιλιαρικα, τοτε θα την πουλας 7 και αν φευγει κιολας, αν η μεταπωληση παιζει καποιο ρολο για σενα δηλαδη. Ενω το golf ξερεις οτι κατα πααααααασα πιθανοτητα θα κρατησει τιμη ή τουλαχιστον δε θα ειναι ξεχασμενο απ'το Θεο οπως η G που σε 5 χρονια κανεις δε θα θελει να την αγορασει. Εγω κοιτα πηρα τη mito πριν ~4μιση χρονια και θα μπορουσα να παρω μινι κουπερ ή σιροκο ας πουμε. Δε λεω οτι εχω καποιο παραπονο απ'το αμαξι, ισα ισα. Αλλα απλα αν θελησω να το διωξω, ξερω οτι δεν προκειται να φυγει. Κανεις δεν προκειται να το αγορασει, δεν υπαρχει ανθρωπος να δωσει λεφτα για τετοιο αυτοκινητο μεταχειρισμενο, και θα εχω χασει πολλα λεφτα ακομα και να φυγει τελικα. Και οταν το αγορασα δεν ηταν ενα φτηνο αμαξι για την κατηγορια του, καθε αλλο. οποτε σκεψου το κι αυτο. Χωρια οτι το μελλον της AR δυστυχως δεν προβλεπεται και πολυ καλο... σκοτεινο το τοπιο φιλος . Αλλα ειδικα τα μοντελα της πεθαινουν ολα, νομος. Εγινε με 159 (που ηταν εξαιρετικο αυτοκινητο μαλιστα), εγινε με Mito, εγινε ακομα και με τη Brera. Ε η G δυσκολα θα'ναι εξαιρεση. Ενω τα κουτια της VW, ειδικα τα κλασικα Polo-Golf ζουν και βασιλευουν. -
Αν ενα αυτοκίνητο ειναι εξαιρετικό για την αγορά που απευθύνεται, κρατάει τιμή. Ωραιο παραδειγμα ειναι το Φιατ Κουπε. Καταπληκτικο σπορ αυτοκίνητο, και μουν@ρ@, και turbo 220 αλογα, για την εποχη απλα έσπερνε για τα λεφτά του. Κρατησε τιμή σε σχετικά καλα επιπεδα (μην ξεχνάμε τοτε δεν είμασταν και στη χρυση δεκαετία των 2000s). Αντιστοιχα, το 1st gen Impreza STi.
H Brera δεν ειναι καλο παραδειγμα. Ουτε οδηγικά ήταν κάτι το σπουδαίο (ολα τα reviews την εβγαζαν αρκετα υποστροφική), και είχε και λαθος κυβικα για Ελλαδα (2200κ.εκ. JTS βασικο μοτερ για τοοοσα χρονια - με κορυφαιο το βαρυ 3.2, στο τελος βγηκε με τον 1750 tbi αλλά είχε ήδη 'ψοφήσει' εμπορικά - διορθωστε με αν κανω λαθος).
-
Και το ιμπρεζα λαθος κυβικα ειχε για Ελλαδα. Μη συγκρινεις με εκεινες τις εποχες.
Το προβλημα σ'αυτα που γραφεις βασικα ειναι οτι η αγορα που λες ειναι σημερα (εκτος απο μισοπεθαμενη) μια συνεχως μεταβαλλομενη μαζα τρομαγμενων/πανικοβλητων που τους εχουν χωσει ενα αγγουρι στον κ@λο και δεν ξερουν τι τους ξημερωνει (=που τελειωνει το αγγουρι) και σπευδουν να πουλησουν το 2λιτρο για 1400, το 1400 για σμαρτ και το σμαρτ για piaggio mp3. Πριν 5 χρονια ο καθενας ειχε και μια διλιτρη μπεμπα-μερκ και κραταγαν τιμη κιολας. Σημερα σχεδον ολα τα 2λιτρα+ εχουν πεθανει εμπορικα. Αλλα το προβλημα της AR ειναι και περα απο αυτο, εχει να κανει με θεματα κυρους (ο,τι κυρος της ειχε μεινει το εχει χασει), αξιοπιστη δεν τη θεωρει κανεις (κακως αλλα τι να κανεις;) και η ιδια η εταιρεια φερεται σπασμωδικα και αναποφασιστα. Στην τελικη η 159 βγηκε και με 'σωστο' κινητηρα για Ελλαδα αλλα σημερα εχει πεθανει κι αυτη. Αν καποιον τον νοιαζει η μεταπωληση ας δει αλλου (Γκολφ) κι ας μην περιμενει απ'τη Τζουλιετα. Οχι οτι και το Γκολφ αποκλειται να πεθανει αλλα ειναι πολυ λιγοτερο πιθανος απ'τον θανατο της ιταλιδας, που ειναι κατα τη γνωμη μου μαλλον βεβαιος, οσο καλο αυτοκινητο κι αν ειναι...
-
κλαιν μαιν η μεταπώληση... ότι και να πάρεις σήμερα καινούργιο θα κλαίς τα λεφτά σου αν έρθει η ώρα να το πουλήσεις... ειδικά κάτι χαζοπριμιουμ επιλογές του στυλ μίτο, κουπερ κλπ θα στα πάρουν για ένα κομμάτι μπρεντ...
-
Ποτέ δεν κατάλαβα το να σκέφτεται κάποιος τη μεταπώληση σε κάτι. Αγοράζεις κάτι γιατί το γουστάρεις οχι για να το πουλήσεις.
GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP