-
Απτη ποιοτητα φορ δε γουιν.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Jimdenim για βαλε κανα βιντεο με τα handling test δεν ειχα κατι υποψη μου. Οχι οτι εχω και σε καμια σπουδαια υποληψη την αναρτηση της c4 και την οδικη της συμπεριφορα που απλα ειναι στον μεσο ορο... Στη ds4 πιστευω θα υπαρχουν καποιες μικροδιαφορες κλασσικα.
Το σχολιο μου αφορουσε overall τις 2 προτασεις. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Jimdenim για βαλε κανα βιντεο με τα handling test δεν ειχα κατι υποψη μου. Οχι οτι εχω και σε καμια σπουδαια υποληψη την αναρτηση της c4 και την οδικη της συμπεριφορα που απλα ειναι στον μεσο ορο... Στη ds4 πιστευω θα υπαρχουν καποιες μικροδιαφορες κλασσικα.
Το σχολιο μου αφορουσε overall τις 2 προτασεις.Δυστυχώς nonos το βίντεο του Drive αφορούσε παραλειπόμενα, δεν έδειχνε τις καθεαυτού δοκιμές ούτε δημοσίευε αποτελέσματα:
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Τωρα σε θεματα απτης κατασκευης επαναλαμβανω οτι το Μεγκαν ισως δειχνει καλυτερο σε επιπεδο εκθεσης αλλα νομιζω οτι γερναει ¨χειροτερα¨Συγνωμη αλλα αυτο φου φανηκε γελοίο
Φίλος το αμαξι γερναει ασχημα αμα δε το προσέχεις.Αμα το προσέχεις μια χαρα θα ειναι και μετα απο τρία χρονια και μετα απο πέντε κι απο δεκα κλπ
Γερνάει χειρότερα λεει -
Ασχετα απ αυτο το megane στο τομεα αυτο εχει χειροτερη αισθηση,εντυπωση οπως θες πες το σε σχεση με τα 2 πανομοιοτυπα μεσα citroen.. Καλα αμα βαλεις και δερματινα ταμπλω και τετοια,αστο...
-
Nonos βρήκα το τεύχος του Drive με το handling test και είχε τα εξής αποτελέσματα
Σλάλομ
- Auris- 4.919 sec
- Astra- 4,940 sec
- Guilletta- 4,949 sec
- Focus- 4,989 sec
- C4- 5,040 sec
- 308- 5,103 sec
- Octavia-5,131 sec
8 Megane- 5,190 sec - Leon- 5,204 sec
- Golf- 5,207 sec
ΔΙΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΩΡΙΔΑΣ
1)Guilletta- 3,537 sec
2) Astra- 3,570 sec
3) Auris- 3,587 sec
4) C4- 3,612 sec
5) Megane- 3,613 sec
6) Leon- 3,632 sec
7)Octavia-3,641 sec
8 Focus- 3,655 sec
9) 308- 3,759 sec
10) Golf- 3,796secΓΥΡΟΣ ΠΙΣΤΑΣ-Μέγιστη ταχύτητα(ΧΛΜ/ΩΡΑ)
1)Focus- 1΄18΄΄66 - 143,3
2)Megane- 1΄19΄΄67- 137,4
3) Leon- 1΄19΄΄85- 138,5
4) Guilletta- 1΄19΄΄88- 138,5
5) Golf- 1΄19΄΄90- 138,4
6) Astra- 1΄20΄΄08- 137,4
7)Octavia- 1΄20΄΄66- 137,9
8 308- 1΄21΄΄64- 131,9
9) C4- 1΄22΄΄75- 132
10) Auris- 1΄23΄΄01- 129 -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τωρα σε θεματα απτης κατασκευης επαναλαμβανω οτι το Μεγκαν ισως δειχνει καλυτερο σε επιπεδο εκθεσης αλλα νομιζω οτι γερναει ¨χειροτερα¨
Συγνωμη αλλα αυτο φου φανηκε γελοίο
Φίλος το αμαξι γερναει ασχημα αμα δε το προσέχεις.Αμα το προσέχεις μια χαρα θα ειναι και μετα απο τρία χρονια και μετα απο πέντε κι απο δεκα κλπ
Γερνάει χειρότερα λεειΤι εννοούμε οταν λέμε 'γερναει χειρότερα ή καλύτερα'?
-
Αν το δεις μετά 5 χρόνια .
-
ΤΟ Μεγκάν 2 σε σχέση με C4 της εποχής ήταν σαφώς κατώτερο σε ποιότητα κύλισης και απτή ποιότητα, τα έχω οδηγήσει και τα δύο αρκετά και ξέρω. Τώρα στο δρόμο, περίπου τα ίδια. Εγώ σαφώς θα έπαιρνα C4
-
Για τις τωρινες γενιες λεμε.
Jimdenim οι διαφορες στις 2 πρωτες δοκιμες ειναι τοσο οριακες που δε λενε τιποτα.. Στον γυρο και στη μεγιστη ταχυτητα ειναι πιο ξεκαθαρα τα πραγματα αλλα θα επρεπε να ξερουμε και τι μοτερ-σασμαν φοραγε το καθενα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αν το δεις μετά 5 χρόνια .Ποιο?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για τις τωρινες γενιες λεμε.
Jimdenim οι διαφορες στις 2 πρωτες δοκιμες ειναι τοσο οριακες που δε λενε τιποτα.. Στον γυρο και στη μεγιστη ταχυτητα ειναι πιο ξεκαθαρα τα πραγματα αλλα θα επρεπε να ξερουμε και τι μοτερ-σασμαν φοραγε το καθενα.Ταριφομοτέρ φοράνε αλλά άκυρο...
-
Γιατι ακυρο? Το ιδιο να βαλεις αυτοματη 1600 ατμοσφαιρικη c4 και απεναντι giulietta qv? εκτος αν εγω δε καταλαβα κατι σ αυτο που εγραψες.
-
Το Φόκους τον 1.6 ecoboost/150 HP, το τρίο της VAG 1.4TSI με 122-125ΗΡ, Τα μεγκάν και άστρα τους 1400αρηδες τούρμπο, η Τζουλιέτα τον 120αρι T-JET, ενω τα δυό της PSA και το τογιότα τους ατμοσφαιρικούς 1.600.
Όλα φόραγαν χειροκίνητα κιβώτια 5-6 σχέσεων.
Πάντως για το DRIVE τα τρία πιο σπορτίφ θεωρούνταν τα :Λεόν/Τζουλιέττα και Μεγκάν ενώ η υπεροχή του Φόκους στον χρόνο στην πίστα όπως έγραψαν είχε να κάνει και με το καλύτερο μοτέρ σε σχέση με των άλλων αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για τις τωρινες γενιες λεμε.
Jimdenim οι διαφορες στις 2 πρωτες δοκιμες ειναι τοσο οριακες που δε λενε τιποτα.. Στον γυρο και στη μεγιστη ταχυτητα ειναι πιο ξεκαθαρα τα πραγματα αλλα θα επρεπε να ξερουμε και τι μοτερ-σασμαν φοραγε το καθενα.Ταριφομοτέρ φοράνε αλλά άκυρο...
Ταριφομοτερια φοραγαν στο τελευταιο τεστ μεσα στο 2012
Κι σε εκείνο το Megane είχε πρωτεύσει μαζί με την Alfa (κατα το Drive) -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν το δεις μετά 5 χρόνια .
Ποιο?
Το Megane.Κακογερνάει όπως φημολογείται στην πιατσα
Ξες.Σαν κατι γριες που ζαρώνουν κλπ σε συγκριση με καποιες αλλες που μενουν κοτσονατες και καλοστεκουμενες -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για τις τωρινες γενιες λεμε.
Jimdenim οι διαφορες στις 2 πρωτες δοκιμες ειναι τοσο οριακες που δε λενε τιποτα.. Στον γυρο και στη μεγιστη ταχυτητα ειναι πιο ξεκαθαρα τα πραγματα αλλα θα επρεπε να ξερουμε και τι μοτερ-σασμαν φοραγε το καθενα.Ταριφομοτέρ φοράνε αλλά άκυρο...
Ταριφομοτερια φοραγαν στο τελευταιο τεστ μεσα στο 2012
Κι σε εκείνο το Megane είχε πρωτεύσει μαζί με την Alfa (κατα το Drive)Ναι, το άλλο τεστ θυμόμουν.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τωρα σε θεματα απτης κατασκευης επαναλαμβανω οτι το Μεγκαν ισως δειχνει καλυτερο σε επιπεδο εκθεσης αλλα νομιζω οτι γερναει ¨χειροτερα¨
Συγνωμη αλλα αυτο φου φανηκε γελοίο
Φίλος το αμαξι γερναει ασχημα αμα δε το προσέχεις.Αμα το προσέχεις μια χαρα θα ειναι και μετα απο τρία χρονια και μετα απο πέντε κι απο δεκα κλπ
Γερνάει χειρότερα λεειΣυγνώμη αλλα αυτο που λεει ειναι απολυτο λογικο! Πολλά πράγματα πάνω στο αμάξι δεν ειναι θέμα προσοχής/περιποιησης απο τον χρήστη, γιατι απλά δεν προβλεπεται και δεν μπορει να κάνει τιποτα για αυτα. Αλλο το tear and wear σε Panda με ενα rock solid plastic interior, και αλλο πχ σε μια C class που ολα τα rubberised πλαστικα απο τον 5-6 χρονο θα αρχισουν την αποσύνθεση... ενα παράδειγμα έφερα... Απλά αυτό που λεει υπάρχει σαν έννοια.
Επίσης το 'προσεχω' μπορει να περιλαμβάνει την αλλαγη του μισου αμαξιου ή και τιποτα...
-
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 111418.asp
Άντε να έλθει το GT line μου με τον 1.6
-
αμαξαρα, να το χαρεις!
Renault Megane III