-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θα μιλήσουμε αύριο και θα καταλάβεις.
Γιάννηηηηηηηη πες μου το ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιι -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Χίλιες φορές να πάρεις ένα S3 Sportback.
Τρελό downgrade σε χώρους και τους χρειάζομαι.
Θα σε πάρω τηλ μετα το test drive.
Sent from a mobile device
Νικο δε νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες.Το Β7 ειναι παλια πλατφορμα και δε φημιζεται για την εκμεταλλευση των χωρων ...
Εκτος απο την αυξημενη πρακτικοτητα της 5ης πορτας που εχει το S3...
Επισης να θυμασαι οτι σε μερικα Β7 δεν πεφτει το πισω καθισμα Τσεκαρε το γιατι εχει παρει ενας φιλος μου ενα και εχει απογοητευτει με το πορτ μπαγκαζ...
Εξακολουθω να πιστευω βεβαια οτι ενα Β8 ειναι καλυτερη λυση. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αποφάσισα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και να του κάνω ένα πιο σωστό test drive αύριο:Καλημέρα, πως πήγε το test drive?
Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να βοηθήσω με τον αντιπρόσωπο, τον έχω πολύ...'κοντά' μου...
Το αμάξι το έχει 10-15 ημέρες και φαίνεται καλό.Στείλε μου ΠΜ αν σε ενδιαφέρει.
Νίκος
-
@ NikoS3 το απόγευμα θα πάω, έχεις ΡΜ.
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Χίλιες φορές να πάρεις ένα S3 Sportback.
Τρελό downgrade σε χώρους και τους χρειάζομαι.
Θα σε πάρω τηλ μετα το test drive.
Sent from a mobile device
Νικο δε νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες.Το Β7 ειναι παλια πλατφορμα και δε φημιζεται για την εκμεταλλευση των χωρων ...
Εκτος απο την αυξημενη πρακτικοτητα της 5ης πορτας που εχει το S3...
Επισης να θυμασαι οτι σε μερικα Β7 δεν πεφτει το πισω καθισμα Τσεκαρε το γιατι εχει παρει ενας φιλος μου ενα και εχει απογοητευτει με το πορτ μπαγκαζ...
Εξακολουθω να πιστευω βεβαια οτι ενα Β8 ειναι καλυτερη λυση.Όπως και στο si, δε πέφτει το κάθισμα. Θα το τσεκάρω αυτό που λες αν και σε όσα DTM έχω δει έχουν skibag οπότε πέφτει.
Αν και όπως έγραψα δε σκοπεύω να δώσω διαφορά, το S3 έχει 300 λίτρα, το δικό μου τώρα 460, το Β7 πόσο έχει? Καμιά 400αριά? Επίσης και πίσω τα πράγματα είναι πιο στενάχωρα από το Α4/320 και χρειάζομαι γενικότερα χώρους.
Θα δω αν αξίζει το αυτοκίνητο και θα κρίνω.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
@ NikoS3 το απόγευμα θα πάω, έχεις ΡΜ.Έχεις PM, όπου μπορώ να βοηθήσω τηλ. μου.
Νίκος.
-
Τελικά όντως το είχα παρεξηγήσει τη πρώτη φορά που το οδήγησα γιατί ο άλλος ήταν γκασμάς.
Αυτή τη φορά το πάτησα για τα καλά.
ΟΚ, το τιμόνι δεν είναι BMW ούτε σε βάρος ούτε σε πληροφόρηση αλλά και τη γενικότερη αίσθηση του σασί/βράχος δεν την έχεις. Επίσης σχεδιαστικά η si είναι ομορφότερη νομίζω και μέσα και έξω, βεβαίως αυτό είναι υποκειμενικό.
Άλλα είναι γρήγορο, πολύ γρήγορο, θεωρητικά αποτελεσματικό λόγω του torsen, έχει ωραία 'γεμάτα' φρένα (νομίζω είναι και μεγαλύτερα), δε κρεμάει πουθενά και είναι γραμμικό για turbo. Επίσης έχει ωραίο, γεμάτο και μπάσο ήχο με καλή απόκριση στο γκάζι.
Σε στροφές δε ξέρω τι κάνει, λογικά δε θα είναι άσχημο με την S ανάρτηση και τη 4κίνηση, απλά θέλει λίγο διαφορετική οδήγηση.
Έκανα μια πρόταση για μικρή χρηματική διαφορά (αλλιώς δε δεχόταν), θα το ελέγξω αύριο μάλλον και θα περιμένω να δω αν θα δεχθεί.
Κωστή, πέφτουν τα πίσω καθίσματα και το πορτ μπαγκάζ είναι εντάξει. Επίσης πίσω νομίζω είναι ένα κλικ πιο μεγάλο/άνετο από τη 3άρα? Ή κάνω λάθος?
Από κατανάλωση, το είδα πιο οικονομικό από το δικό μου. Ένα 10-15% κάτω.
Οπότε έχουμε:
- σε σχέση με τη BMW
Δύναμη/ροπή που περισσεύει
Άνετο (ρύθμιση ανάρτησης?)
Πιο πρακτικό (λόγω 60/40 πίσω καθισμάτων)
Φρένα
Κατανάλωση
- σε σχέση με τη BMW
Τιμόνι/πληροφόρηση
Αίσθηση πλαισίου
Σχεδίαση
Στα ίδια
Ήχος μοτέρ (το καθένα με το δικό του τρόπο)
Απόκριση στο γκάζι
Μετάδοση (πάλι το καθένα με το δικό του τρόπο)
Ποιότητα
Εξοπλισμός
Μεταπωλητική αξίαI'll sleep over it...sorry αν σας κούρασα...
- σε σχέση με τη BMW
-
γαμημενο γκαζι....
-
α )Στα + η κατανάλωση ενός τετρακίνητου ;
β) Βάζεις στα ίδια την μεταπωλητική αξία , αυτός έχει περισσότερα χιλιόμετρα , σωστά; Άρα πρέπει να σε πληρώσει , όχι το αντίθετο.
γ) Πας να μπλέξεις με turbo και μάλιστα VW-Audi που είναι lub-killers , big mistake. -
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
-
Θα τον πληρώσεις κιολας? Νίκο σκέψου το λιγο...
-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γαμημενο γκαζι....Το γκάζι είναι καλό. Αρκεί να συνδυάζεται και με τα άλλα...
-
@Nikos! Νομιζω οτι το Β7 ειχε 445 λτ χωρο αποσκευων.Αφου πεφτουν τα καθισματα παλι καλα.
Ποσα χμ εχει?Ιμαντα εχει αλλαξει???
Παντως ο κινητηρας δε βγαζει ιδιαιτερα προβληματα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
α )Στα + η κατανάλωση ενός τετρακίνητου ;
β) Βάζεις στα ίδια την μεταπωλητική αξία , αυτός έχει περισσότερα χιλιόμετρα , σωστά; Άρα πρέπει να σε πληρώσει , όχι το αντίθετο.
γ) Πας να μπλέξεις με turbo και μάλιστα VW-Audi που είναι lub-killers , big mistake.Α. Αν υπολογίσεις ότι το si καίει σαν 3λτ, τότε ναι. Τη μέση με το ζόρι τη κρατάω στο 12,8 κι αυτό επειδή κάνω 50/50 Α.Ο και πόλη. Εντός πόλης είμαι στο 13-13,5 μερικές φορές 14 εκτός στο 12. Οπότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό από το δικό μου, που ΟΚ καίει γενικώς περισσότερο το si by default. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια, δε με απασχολεί.
Β. Καινούρια είχαν μια διαφορά 7-8Κ ευρώ. Αυτό έχει 15Κ κμ παραπάνω από το δικό μου. Εννοώ ότι και τα δυο κρατάνε μεταπωλητική αξία. Η διαφορά που συζητήσαμε είναι μικρή.
Γ. Δεν έχω εμπειρία εδώ να σου πω, το κάθε αυτοκίνητο έχει τα συν και τα πλην του.
Τώρα που πήγε σε μαντρά, ζητάει διαφορά (λογικό). Πριν ο ιδιοκτήτης έκανε ανταλλαγή χέρι με χέρι...άργησα.
Κωστή έχει 60.000. Γενικό έκανε στα 53.000, οπότε θέλει ένα λάδια, φίλτρα και ιμάντα.
-
Κάτσε στ' αυγά σου
-
Αν θέλει μόνο αυτά καλά θα είναι...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γενικό έκανε στα 53.000, οπότε θέλει ένα λάδια, φίλτρα και ιμάντα.Αν το αποφασίσεις λάδια κάθε 5,000 χλμ , mobil 0W40 .
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αν το αποφασίσεις λάδια κάθε 5,000 χλμ , mobil 0W40 .
Γιατί?
-
Νικο και απο εμενα οχι..
Πριν 15 μερες με ετρωγε και εμενα ο κωλος μου να ανταλλαξω το Χ6 με ενα Ε92 Μ3 που ειναι και στο car ..
Σχεδον τα βρηκαμε στο οικονομικο με τον εμπορο ο οποιος ηθελε μεγαλη οικονομικη διαφορα αλλα μετα σκεφτηκα.
Θα δωσω ενα αμαξι που οπως κι εσυ με το si κι εγω το πηρα δευτερο χερι, το ανανεωσα το φρεσκαρισα και τα συναφη .. για ενα αμαξι παλι δευτερο χερι που παλι θα θελει ενα καρο πραματα που το ενα που το αλλο , και που στην τελικη δεν θα μου δωσει τιποτα διαφορετικο τιποτα καινουριο ?? μονο για το γκαζι ?
Και εκατσα στα αυγα μου.
Ειναι παλιο το αουντι που κοιτας. αστο φιλε μου καλε . εχει παραπανω γκαζι απο το si αλλα ειναι παλιο . κοιτα κατι αλλο , τελος του ετους θα βγουν πολλα στο κλαρι , κανε υπομονη και μετα το καλοκαιρι ξαναβγες στην αγορα -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αν το αποφασίσεις λάδια κάθε 5,000 χλμ , mobil 0W40 .
Γιατί?
turbocharger?
AUDI FORUM