-
Σας μπέρδεψα αρκετά και έρχεται δίκαιο, εγώ να δείτε τι μπέρδεμα έφαγα όταν πήγα να πάρω φλάντζα κεφαλής με την κεφαλή μαζί μου. Ψάχνοντας στο υπολογιστή η κοπέλα που τις ζήτησα την φλάντζα κεφαλής για τον κορεάτη μου και βάζοντας τα στοιχεία του κινητήρα Hyundai Motor . C . 1495 , δεν τις έδειχνε τίποτα από στοιχεία λες και ο κορεάτης μου προσγειώθηκε από το διάστημα. Από τους μορφασμούς στο πρόσωπο κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, πρέπει να πω πώς από εκεί ψωνίζω συχνά και για τα δύο μου ΙΧ και διατηρεί μαζί με την αποθήκη ανταλλακτικών και συνεργείο μόνο για κορεάτικα . Αφού πήγε στην αποθήκη τρεις φορές και μου έφερε τρεις διαφορετικές φλάντζες η οποίες δεν ταίριαζαν στην κεφαλή μου {ευτυχώς που την είχα μαζί} με ρωτά εάν το ΙΧ είναι όντος το 1500άρη , η απάντηση φυσικά ήταν ναι.
-Πωλήτρια : μα δεν υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο!!!
-Εγώ: υπάρχει και το έχω εγώ.
-Πωλήτρια: Μα δεν μου βγάζει φλάντζα για το 1500άρη αυτός ο κινητήρας δεν υπάρχει στον κατάλογο τις Hyundai.
-Εγώ: από το 20004 αγοράζω από εσένα ανταλλακτικά για το ΙΧ μου και τώρα μου λες πως δεν υπάρχει θα με τρελάνεις!!
Βγάζω το κεφάλι από το παράθυρο του γραφείου και φωνάζω, ΜαστροΚώσταααα θέλω φλάντζα κεφαλής για το δικό μου έχεις;- Ο Μάστορας: Με κοιτάξει σαστισμένος γιατί γύρισε όλο το συνεργείο και των κοιτούσε, κάνη έναν μορφασμό στο πρόσωπο και λέει, πάλη γκάφα έκανε τόσα χρόνια την έχω , Ρουλαααα πιάσε το σετ από το 1600άρη του Elantra.
-Ρούλα: μα είναι το 1500άρη και στο κομπιούτερ δεν μου το βγάζει. - Ο Μάστορας: που να είχαμε και συνεργείο για Γιαπωνέζικα, Κορεάτικα επισκευάζουμε και δεν τα έχεις μάθει ακόμα o κορμός και η κεφαλές είναι ίδιες στα πιστόνια αλλάζουν !!! Δώσε το σετ στον άνθρωπο να φύγει. Έτσι και έγινε, ο Μάστορας είχε δίκιο , η Ρούλα και εγώ έμαθα πως έχω κινητήρα Elandra.
- Ο Μάστορας: Με κοιτάξει σαστισμένος γιατί γύρισε όλο το συνεργείο και των κοιτούσε, κάνη έναν μορφασμό στο πρόσωπο και λέει, πάλη γκάφα έκανε τόσα χρόνια την έχω , Ρουλαααα πιάσε το σετ από το 1600άρη του Elantra.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Σας μπέρδεψα αρκετά και έρχεται δίκαιο, εγώ να δείτε τι μπέρδεμα έφαγα όταν πήγα να πάρω φλάντζα κεφαλής με την κεφαλή μαζί μου. Ψάχνοντας στο υπολογιστή η κοπέλα που τις ζήτησα την φλάντζα κεφαλής για τον κορεάτη μου και βάζοντας τα στοιχεία του κινητήρα Hyundai Motor . C . 1495 , δεν τις έδειχνε τίποτα από στοιχεία λες και ο κορεάτης μου προσγειώθηκε από το διάστημα. Από τους μορφασμούς στο πρόσωπο κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, πρέπει να πω πώς από εκεί ψωνίζω συχνά και για τα δύο μου ΙΧ και διατηρεί μαζί με την αποθήκη ανταλλακτικών και συνεργείο μόνο για κορεάτικα . Αφού πήγε στην αποθήκη τρεις φορές και μου έφερε τρεις διαφορετικές φλάντζες η οποίες δεν ταίριαζαν στην κεφαλή μου {ευτυχώς που την είχα μαζί} με ρωτά εάν το ΙΧ είναι όντος το 1500άρη , η απάντηση φυσικά ήταν ναι.
-Πωλήτρια : μα δεν υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο!!!
-Εγώ: υπάρχει και το έχω εγώ.
-Πωλήτρια: Μα δεν μου βγάζει φλάντζα για το 1500άρη αυτός ο κινητήρας δεν υπάρχει στον κατάλογο τις Hyundai.
-Εγώ: από το 20004 αγοράζω από εσένα ανταλλακτικά για το ΙΧ μου και τώρα μου λες πως δεν υπάρχει θα με τρελάνεις!!
Βγάζω το κεφάλι από το παράθυρο του γραφείου και φωνάζω, ΜαστροΚώσταααα θέλω φλάντζα κεφαλής για το δικό μου έχεις;- Ο Μάστορας: Με κοιτάξει σαστισμένος γιατί γύρισε όλο το συνεργείο και των κοιτούσε, κάνη έναν μορφασμό στο πρόσωπο και λέει, πάλη γκάφα έκανε τόσα χρόνια την έχω , Ρουλαααα πιάσε το σετ από το 1600άρη του Elantra.
-Ρούλα: μα είναι το 1500άρη και στο κομπιούτερ δεν μου το βγάζει. - Ο Μάστορας: που να είχαμε και συνεργείο για Γιαπωνέζικα, Κορεάτικα επισκευάζουμε και δεν τα έχεις μάθει ακόμα o κορμός και η κεφαλές είναι ίδιες στα πιστόνια αλλάζουν !!! Δώσε το σετ στον άνθρωπο να φύγει. Έτσι και έγινε, ο Μάστορας είχε δίκιο , η Ρούλα και εγώ έμαθα πως έχω κινητήρα Elandra.
Οκ,
δεν εχεις κινητηρα 'Ελαντρα', εχεις αυτο: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Alpha_engine
ο μαστορας εχει ενα δικιο, μπλοκ ιδιο, αλλαζαν τα εμβολα και μαζι τους ο κυβισμοςΤα περι 99, 101, 102 ιππων στο Accent, ειναι μαλλον θεμα προδιαγραφων ρυπανσης κλπ, το μονο μερος που εχω βρει τεχνικα χαρακτηριστικα για το δικο μου, και part numbers ανταλλακτικων, ειναι κατι ρωσικα sites μετα απο υποδειξη του συμφορουμιτη plokami.
- Ο Μάστορας: Με κοιτάξει σαστισμένος γιατί γύρισε όλο το συνεργείο και των κοιτούσε, κάνη έναν μορφασμό στο πρόσωπο και λέει, πάλη γκάφα έκανε τόσα χρόνια την έχω , Ρουλαααα πιάσε το σετ από το 1600άρη του Elantra.
-
από trident1971 » 04/04/13 21:55
Οκ,
δεν εχεις κινητηρα 'Ελαντρα', εχεις αυτο: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Alpha_engine
ο μαστορας εχει ενα δικιο, μπλοκ ιδιο, αλλαζαν τα εμβολα και μαζι τους ο κυβισμοςΤα περι 99, 101, 102 ιππων στο Accent, ειναι μαλλον θεμα προδιαγραφων ρυπανσης κλπ, το μονο μερος που εχω βρει τεχνικα χαρακτηριστικα για το δικο μου, και part numbers ανταλλακτικων, ειναι κατι ρωσικα sites μετα απο υποδειξη του συμφορουμιτη plokami.
Έτσι είναι φίλε trident1971 το τοποθέτησες σωστά . Πρέπει να πο πώς δεν είμαι μηχανικός αλά μου αρέσει η μουντζούρα και ασχολούμαι πολύ με αυτήν , από εδώ σας γράφο περισσότερο ός εμπειροτέχνης και όχι ός τεχνικός.
Ψάχνοντας στην ποριά για τον κινητήρα που φορώ έμαθα τα εξής:
Ο κινητήρας είναι ο Beta και τον φορούν το Elantra-Kupe- Accent , Βγαίνει σε 1400-1500-1600-μέχρι και Δύλιτρο.
το 1500 με το 1600 δεν έχει μεγάλες διαφορές στα μπλοκ είναι το ίδιο όπως προανέφερες, εάν στο δικό μου το 1500άρη και χωρίς να είμαι σίγουρος και στο δικό σου βγούνε η εισαγωγή και η εξαγωγή, των 1600άρη των παίρνει κουφέτο.
στο δικό μου γλυτώνω-να και στα τέλει κυκλοφορίας 1495cc. -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.
Ποσο λέει το 1500αρι accent???
Το 12v 1500αρι ήταν 92 και το 16v 101. Και νομίζω μόνο το 12v είχαμε στην Ελλάδα.Sent from my Neo V using Tapatalk
το 1.5 ηταν μονο 16V και 102hp....
το 1.3 ηταν μονο 12V και 84hp..... -
@ dsaraf
νο.232 toyota avensis '99 +σπασμενο σασμαν τωρα στις 270.000km. -
@ dsaraf
νο.127 Συνεχίζει χωρίς πρόβλημα 215000χλμ. Mazda Demio 1.3 -
Για χάρη του thread παρακαλώ κάντε quote το αρχικό σας post ώστε να ξέρουμε σε ποιο αυτοκίνητο αναφέρεστε.
-
Πολυ πιο ευκολο ολοι μας να επισκεπτομαστε τη σελιδα του φιλου και να κοιταμε το νουμερακι (βαση του οποιου ο dsaraf ανανεωνει και το καθε αυτοκινητο προσθετοντας οτι του λεμε να προσθεσει), παρα ο καθενας μας να ψαχνει 60 σελιδες και να κανει quote που ειναι και κουραστικοτατα στο ματι....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
@ dsaraf
νο.232 toyota avensis '99 +σπασμενο σασμαν τωρα στις 270.000km.Δεν τη γλιτωσε κι αυτος
απο περιεργεια, αλλαζε τακτικα βαλβολινες? -
AUDI A2 1.4 (2003) από τα 40.000 και μετά καίει με συνέπεια 1lt λάδι κάθε 1.500-2.000 km Εννοείται όλα τα service στην ώρα τους, εννοείται και άλλες χαζές βλάβες σε ηλεκτρικά παράθυρα, ηλιοροφή, πολλαπλασιαστές κλπ. Σήμερα με 100.000 και συνεχίζει... να βάζει φωτιά στην άσφαλτο
Ο μηχανικός (εκτός AUDI, με σημαντική προϋπηρεσία εντός) λέει ότι προκλήθηκε από ακατάλληλα λάδια της αντιπροσωπείας (πήγαινε μέχρι τα 80.000 εκεί) και ότι θα ζήσουμε με αυτό...
Δεν έχω πειστεί βέβαια ότι αυτή είναι η αιτία... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πολυ πιο ευκολο ολοι μας να επισκεπτομαστε τη σελιδα του φιλου και να κοιταμε το νουμερακι (βαση του οποιου ο dsaraf ανανεωνει και το καθε αυτοκινητο προσθετοντας οτι του λεμε να προσθεσει), παρα ο καθενας μας να ψαχνει 60 σελιδες και να κανει quote που ειναι και κουραστικοτατα στο ματι....Εδώ γράφουμε για χάρη αυτών που μας διαβάζουν. Είναι πολύ πιο δύσκολο για τους δεκάδες που θα δουν το post σου να βρουν τα υπόλοιπα στοιχεία από ότι για εσένα με ένα search στο θέμα να κάνεις ένα quote στο post σου. Δεν είναι κουραστικό στο μάτι από τη στιγμή που το μήνυμα είναι συνέχεια του quote. Ειδάλλως είναι προτιμότερο να επικοινωνείς άμεσα μαζί του αν αυτό σε ενδιαφέρει.
Υγ. Οι 4τροχοί αν διαβάσετε παλαιότερες σελίδες του είχαν επιτεθεί και του είχαν ζητήσει να κατεβάσει το site το οποίο έχει διαφημίσεις. Προσωπική μου άποψη, καλώς το έκανε και τα ομαδοποίησε, αλλά όσοι γράφουν εδώ είναι προτιμότερο να γράφουν ολοκληρωμένα, όπως οι 4troxoi ζητούν να γράφει κάποιος ολοκληρωμένα τις αγγελίες και όχι να πετάει ένα link με τα υπόλοιπα στοιχεία.
Ο δημιουργός του topic.
-
Εκαψε μοτερ δλδ?
Ντριφτερ θα μαθω λεπτομερειες τις επομενες μερες. -
mercedes c200 2003 montelo 289,000xlm
-
Νικολα δε βλεπω κατι παραξενο σε αυτο που λες πραγματικα.. οποτε μαλλον θα πρεπει να κανουμε και τα 2..δλδ και την παραθεση και ποιο νουμερο στο blog του φιλου ειναι το αυτοκινητο αυτο για να ειναι ολοι ικανοποιημενοι..
Απο την επομενη φορα. -
Peugeot 205 forever 1360 cc mod.1994 240000 χλμ. Στα 232000 άρχισε να καίει λίγο λαδάκι (περίπου 700 γρ. κάθε 1000 χλμ.). Εγινε επισκευή της μηχανής (τσιμουχάκια βαλβίδων κ.λ.π) και συνεχίζει ακάθεκτο. Το περίεργο είναι ότι έβγαλε κανονικά κάρτα καυσαερίων σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ πριν την επισκευή. Οσον αφορά τώρα τη συντήρηση του: service κάθε 10000 χλμ. αυστηρά και αλλαγή λαδιών κάθε 5000 σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή. Εκτός αναλωσίμων έχουν αλλαχθεί :Αισθητήρας λ,φόυσκες ημιαξονίων 2 φορές,βάσεις μπροστινών αμορτισέρ,δίσκος αμπραγιάζ 2 φορές (αν δεν θεωρείται αναλώσιμος),ακρόμπαρα ψαλιδιών,μοχλοδιακόπτης φώτων και κάποια άλλα ήσσονος σημασίας (κοινώς ψιλολόγια). ´Ολα τα παραπάνω μη αναλώσιμα εκτός από το δίσκο (τη 1η φορά) και τις φόυσκες ημιαξονίων (επίσης τη 1η φορά) τα ζήτησε μετά τα 178000 χλμ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
@ dsaraf
νο.232 toyota avensis '99 +σπασμενο σασμαν τωρα στις 270.000km.Δεν τη γλιτωσε κι αυτος
απο περιεργεια, αλλαζε τακτικα βαλβολινες?update καθως σημερα ενημερωθηκα..
Το αμαξι κατα πρωτον ειναι στις 290.000km τελικα.. Κατα δευτερον,ΔΕΝ εσπασε σασμαν , false alarm.. Το προβλημα ειναι σε 2 ή 3 ρουλεμαν του σασμαν..Μαλιστα και τα συγχρονιζε ειναι σε πολυ καλη κατασταση.. Οποτε θα γινει επισκευη σασμαν τελικα. Μαζι θα αλλαχθει και το ψυγειο το οποιο εχει διαρροη..Αρα νο.232 στις 290.000km πλεον
+επισκευη σασμαν
+ψυγειο. -
Aκριβώς το ίδιο μου χε βγάλει κι εμένα, μακάρι να τη γλιτώσει μελοντικά.
Να αλλάζει ευλαβικά βαλβολίνες πες του, όχι πάνω απο 20k -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
mercedes c200 2003 montelo 289,000xlmΟ δίλιτρος ή ο 1.8?? Αμα αναφέρεσαι στον 1ο έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα και το αναφέρω χωρίς υπερβολή . Για το δεύτερο νταξ καλά πάει
-
C200 Kompressor '03 - M271 aka 1796cc
420000km και συνεχιζει χωρις τα κλασικα προβληματα ( σωληνακια υποπιεσεων, καδενα, βαλβιδες ) -
Ενημέρωση με νέα στοιχεία:
- Η alfa Romeo 147 που πρωτοανέφερα στην 26η σελίδα του τοπικ έχει πλεον 313.000 χλμ χωρίς να έχει προκύψει κάτι νέο.
- Renault Twingo '94 φίλου έκαψε φλάντζα στα 300.000 χλμ και παρέδωσε το πνεύμα του τώρα στα 420.000 καθώς βάρεσε μπιέλα.
- volvo s40 1,8 mont. 2005 με 230.000 χλμ πολύ αξιόπιστ0 με μοναδικό μικροπρόβλημα στην αρχή με το κλείδωμα του τιμονιού
η ενημερωμένη λίστα με όλες τις αναφορές μας (ελπίζω να μην έχει ξεφύγει κάτι) θα τη βρείτε εδώ
ευχαριστώ όλους εσάς που ενημερώνετε / διορθώνετε
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;