-
Πιθανό να φταινε οι λάμπες led που έχει του Γιώργου.
Το οδήγησα αρκετά το 1,6d (στην 2κίνηση) και πέρα απο τις επιδόσεις δεν είδα διαφορές. ... με το δικό μου, όταν βεβαια έχει κανονικά φουσκωμένα λάστιχα ...
Τεσπα. Αν σου φανηκε διαφορετικό το μπροστά, τότε μαλλον το χαλασαν. Με το επιπλέον βάρος να πέφτει μπροστά ... -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
edit μιλαμε για σχεδον 200 κιλα διαφοραΣίγουρα? Τόση ήταν η διαφορά 1,6 βενζίνης με 2λιτρο diesel. Που το 2,0d είναι περίπου 100 κιλά βαρύτερο και από τον 1,5d και απο τον 2λιτρο βενζίνης.
-
Σίγουρα Κωστα
Τσεκαρε και το φυλλαδιο του αυτοκινητου στην ιστοσελιδα της εταιρείας -
Τα βάρη είναι σε Kg (min-max), από το αγγλικό επίσημο site της Nissan:
1.6 βενζίνη: 1297 - 1392
1.6 dci 2wd: 1498 - 1566
1.6 dci 4wd: 1562 - 1630 -
Και αυτό το επιπλέον βάρος βρίσκεται μπροστά?!
Ξαναλέω πως δεν κατάλαβα καμιά διαφορά στο πάτημα του 1,6d. Την ίδια αίσθηση μου άφησε. Μετά απο περίπου 6000 χλμ με 1,5d και 1,6 (to +2) και άλλα 35000 χλμ με το δικό μου, ίσως έχω χάσει πλέον την αίσθηση οδήγησης ενός 'ογκώδους' αυτοκινήτου που είναι το QQ. Εχω αναφέρει πολύ παλιά (για το δικό μου) ότι ιδίως στον συνδυασμό υψηλές ταχύτητες και στροφές το πίσω μέρος ελαφραίνει πολύ. Το ίδιο παρατήρησα και στο 1,6d χωρίς όμως κάποια αισθητή διαφορά.
Και έχοντας και μια διπλή -όχι και τόσο καλή- εμπειρία σε υποστροφή σε άλλα αυτοκίνητα, λογικά το 1,6d θα έπρεπε να είναι και πιο υποστροφικό από το βενζινοκίνητο ... που δεν είναι. Και να έκατσαν οι της Nissan σε f/l (βάζοντας και τον 1,6d) να ξαναμελέτησαν το ζύγισμα του αυτοκινήτου ... το αποκλείω! -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
...edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε?Ειδικα σε βουνισιες κατηφορικες φουρκετες ειναι απαιχτα
Το σιγουρο ειναι οτι το QQ σε καθε του εκδωση εχει και διαφορετικη οδικη συμπεριφορα,
οι κωδικοι των ανταλλακτικων δειχνουν οτι το στησιμο ειναι σε ολα κοινο, διαφορετικο στησιμο λογω βαρους μπορεις να πετυχεις σε αυτες τις συνθηκες μονο αν μετακινηθει ο κινητηρας, κατι που σιγουρα δεν εχει γινει, οποτε το βαρος επιβαρυνει κυριως τον εμπρως αξονα με οτι αυτο συνεπαγεται στο ζυγισμα και την συμπεριφορα του αυτοκινητου.
Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη. -
Αρα διαφέρει η συμπεριφορά τους. Δεν καταλαβα κάτι τέτοιο αλλά Ορέστη συγνώμη για την αμφισβήτηση που εξέφρασα!
Θα φταίει που λίγο πριν οδηγήσω το 1,6d ερωτεύτηκα μια εκθεσιακή λευκή 370Ζ!
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη.Μια και ανέφερες Γιώργο το +2, τα βάρη του σε Kg:
1.6 dci 2wd: 1626 - 1685
1.6 dci 4wd: 1690 - 1749
Μιλάμε πλέον για μεγάλη διαφορά βάρους, συν το μεγαλύτερο μεταξόνιο του +2...Θα φταίει που λίγο πριν οδηγήσω το 1,6d ερωτεύτηκα μια εκθεσιακή λευκή 370Ζ!
Εεε τότε δικαιολογημένος, τέτοιοι έρωτες ξεμυαλίζουν...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αρα διαφέρει η συμπεριφορά τους. Δεν καταλαβα κάτι τέτοιο αλλά Ορέστη συγνώμη για την αμφισβήτηση που εξέφρασα!Ναι σε παρεξηγησα
Πιο σφιχτο-βαρυ πατημα σε σχέση με του Cosneo που είχα μπει (το οποίο μου ειχε φανει αρκετα ελαφρυ και παιχνιδιαρικο )
Το αισθάνεσαι να ισοπεδώνει κυριολεκτικά ότι βρει μπροστα του.Κατι ειναι διαφορετικο μπροστα (ελατηρια ή αμορτισερ) αλλα το περισσοτερο βαρος σου δινει αλλη αισθησηΤο ελαφρυ και παιχνιδιαρικο ειναι θετικότερο για την συμπεριφορα ενος αυτοκινητου
Απλα γενικα το βαρος ειδικα τη στιγμη που υπαρχει δυναμη να το κουνησει εμενα μ' αρε (χωρις να σημαινει ότι ειναι καλυτερο παντου όπως ανεφερε κι ο Pgeorge ) -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
...edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε?
Ειδικα σε βουνισιες κατηφορικες φουρκετες ειναι απαιχτα
Το σιγουρο ειναι οτι το QQ σε καθε του εκδωση εχει και διαφορετικη οδικη συμπεριφορα,
οι κωδικοι των ανταλλακτικων δειχνουν οτι το στησιμο ειναι σε ολα κοινο, διαφορετικο στησιμο λογω βαρους μπορεις να πετυχεις σε αυτες τις συνθηκες μονο αν μετακινηθει ο κινητηρας, κατι που σιγουρα δεν εχει γινει, οποτε το βαρος επιβαρυνει κυριως τον εμπρως αξονα με οτι αυτο συνεπαγεται στο ζυγισμα και την συμπεριφορα του αυτοκινητου.
Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη.Με τετοιες διαφορες βαρους που αναφερετε το θεωρω αδυνατο να φορανε ιδια ελατηρια μπροστά ή και αμορτισερ...
-
Κοντευουμε να χτυπησουμε το 10χιλιαρο σε χλμ. (9902 χθες το βραδυ) και μετα απο 4μιση μηνες θα ηθελα να κανω εναν απολογισμο.
Εχω μεινει υπερευχαριστημενος απο τον κινητηρα. Καμια φορα μου τη σπαει το λαγκαρισμα μεχρι τις 1.700 σαλ αλλα μετα απο κει ξεκινα το παρτυ. Επισης υπερευχαριστημενος ειμαι κι απο τον εξοπλισμο! Αυτο που εχω λατρεψει ειναι την αναπαραγωγη μουσικης απο το κινητο μου! Χωροι εξαιρετικοι! Ικανοποιουν και με το παραπανω, την οικογενεια αλλα και εμενα που στο Fiesta ειναι λιγο... στριμώκολα . Η αισθηση σε σχεση με την Octavia ειναι ενος πιο σκληρου αυτοκινητου το οποιο εμπνεει πολλη εμπιστοσυνη. Νταξει καμια φορα φορα νοιωθεις τις λακκουβες παραπανω απ οτι θα γινοταν στο Σκοντα, αλλα γενικα εισαι ανετος..
Η ποιοτητα κυλισης δεν με τρελανε και τοσο, κατι το οποιο ομως, μαλλον οφειλεται στα 80/20 λαστιχα που του εχουμε βαλει! Σπορτιφ καταστασεις, μπορεις μονο να βλεπεις, οχι και να συμμετασχεις (οπως την Κυριακη )
Εκτος δρομου ειναι αρκετα σκληρο αλλα αν δε το λυπηθεις, ειναι διασκεδαστικο!Φαουλ.... κατι αεροδυναμικοι θορυβοι μετα τα 130.. Η λαβη του πορτ παγκαζ πισω δεν και για πολλα γιατι τρεμοπαιζει (συνηθες θεμα στους κατοχους QQ, απ αυτα που εχω διαβασει) και τελος, καναν που καναν αντιγραφη το καντραν απο Golf 6, δεν βαζαν και τη ψηφιακη ενδειξη της ταχυτητας?
-
Τη λαβή να πας να την φτιάξεις. Εμένα έφτασε ... ως εσωτερικό τριγμό. Μην τρομάξεις που θα βγάλουν την εσωτερική επενδυση της πόρτας αλλά με προσοχή γιατι τα άσπρα κλιπσάκια σπάνε ευκολα.
Του αλλάξατε λάστιχα? Γιατί?
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Η λαβη του πορτ παγκαζ πισω δεν και για πολλα γιατι τρεμοπαιζει (συνηθες θεμα στους κατοχους QQ, απ αυτα που εχω διαβασει)Το ίδιο 'φάουλ' και στο Micra και στο Note... Λες και την έχουν φτιάξει για να χαλάει >Τη λαβή να πας να την φτιάξεις. Εμένα έφτασε ... ως εσωτερικό τριγμό. Μην τρομάξεις που θα βγάλουν την εσωτερική επενδυση της πόρτας αλλά με προσοχή γιατι τα άσπρα κλιπσάκια σπάνε ευκολα.
Σωστά, μην την αφήσεις Γιώργο γιατί πιθανότατα αρχικά είναι θέμα σφιξίματος κάποιων βιδών - στο Νοte τις είχα σφίξει, στο QQ προς το παρόν είναι ΟΚ, αλλά επειδή το φοβάμαι, για να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ το πιάνω και το σηκώνω από κάτω. Στη λαβή πατάω μόνο το κουμπί για να ελευθερωθεί.
Χρήση ακατάλληλου πλαστικού σε ένα εξάρτημα που καταπονείται... -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Απλα γενικα το βαρος ειδικα τη στιγμη που υπαρχει δυναμη να το κουνησει εμενα μ' αρε (χωρις να σημαινει ότι ειναι καλυτερο παντου όπως ανεφερε κι ο Pgeorge )Ορεστη δεν ειπα κατι τετοιο, ειπα μονο οτι εχουν διαφορετικη οδικη συμπεριφορα.
Σωστά, μην την αφήσεις Γιώργο γιατί πιθανότατα αρχικά είναι θέμα σφιξίματος κάποιων βιδών - στο Νοte τις είχα σφίξει, στο QQ προς το παρόν είναι ΟΚ, αλλά επειδή το φοβάμαι, για να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ το πιάνω και το σηκώνω από κάτω. Στη λαβή πατάω μόνο το κουμπί για να ελευθερωθεί.
Χρήση ακατάλληλου πλαστικού σε ένα εξάρτημα που καταπονείται...Σε QQ φιλου που ανοιξαμε, εκεινο που διαπιστωσα ειναι οτι δεν φταιει το σφιξιμο των βιδων, αλλα ο σχεδιασμος των υποδοχων για τα κεφαλια των βιδων, ειναι σαν να εχουν σχεδιασει τα συγκεκριμενα σημεια επιτηδες για να σπανε, δεν εξηγειται διαφορετικα.
Αυτα που εχουν ιδιαιτερο προβλημα ειναι τα δυο ακριανα, οποτε καλο ειναι να χρησιμοποιουμε το μεσαιο τμημα σαν λαβη για να ανοιξουμε την πορτα, επισης δυο λιγο πιο δυνατα πισω αμορτισερ πορτας (οταν χρειαστουν αντικατασταση) θα διευκολυνουν αρκετα ωστε να μην χρειαζεται να βαζουμε πολυ δυναμη. -
Στο X-Trail υπάρχει και αυτή η (άκομψη;) λύση...
-
Και το επόμενο θα είναι πετσετοκρεμάστρα!
Ακομψο πολύ. Τέτοια λαβή είχε το WagonR και μέχρι και σ' αυτό την κατήργησαν.
Σε εμένα πάντως στο Micra K11 πριν 5, 6 χρόνια η μαυρη (αβαφη) πλαστική λαβή μου έμεινε στα χέρια (δεν βγήκε μόνο αλλά έσπασε στη μέση) και απλώς κολλήθηκε με σιλικόνη. Η πορτα ανοιγει πλέον πιάνοντας στην γωνία της σε ενα σημείο που το στραβωσα με τανάλια!!!
Στο Κ12 η μικρή και στενή λαβή που έχει, άρχισε με τον καιρό να 'παίζει' και χρειάστηκε σφύξιμο. Το ίδιο και στο QQ που ήταν εμφανές εξαρχής.
Νομίζω ότι ο υπάλληλος στο Sunderland που τοποθετεί αυτές τις χειρολαβές ... λουφάρει εδώ και πολλά χρόνια. -
04-05-2013 πως περνάει ο καιρός....... σήμερα έκλεισα 3 χρόνια συμβίωσης με το κασκάι μου!!!
Εχω 30955 χιλιόμετρα !!! Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα ,συνολικό κόστος σερβις τριετίας 292 ευρω, ασφάλεια τριετίας 250Χ3= 750 ευρώ , τελη 265χ3=795 ευρω), γρήγορο , με καλυπτει απόλυτα ! Δεν μου έβγαλε καμία ζημιά !!! Ηταν μια καλή επιλογή !!! Θα το κρατήσω για πάντα!!!
Εαν το άλλαζα πάλι το ίδιο θα έπαιρνα!!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετραεισαι σιγουρος για τα 7 λιτρα?
χρονια πολλα..
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα
εισαι σιγουρος για τα 7 λιτρα?
χρονια πολλα..
Και πολλά λέει! Εχει το QQ unique edition 1,2 (κινητήρα του Micra K12)!
-
Χρόνια Πολλά
Μετά από διήμερη απόδραση στη Β.Εύβοια και συνολικά 464 χλμ.
'Νησιώτικη' μέση κατανάλωση
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)