Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 234
    • 235
    • 183 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Πιθανό να φταινε οι λάμπες led που έχει του Γιώργου.

      Το οδήγησα αρκετά το 1,6d (στην 2κίνηση) και πέρα απο τις επιδόσεις δεν είδα διαφορές. ... με το δικό μου, όταν βεβαια έχει κανονικά φουσκωμένα λάστιχα ...
      Τεσπα. Αν σου φανηκε διαφορετικό το μπροστά, τότε μαλλον το χαλασαν. Με το επιπλέον βάρος να πέφτει μπροστά ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
        edit μιλαμε για σχεδον 200 κιλα διαφορα

        Σίγουρα? Τόση ήταν η διαφορά 1,6 βενζίνης με 2λιτρο diesel. Που το 2,0d είναι περίπου 100 κιλά βαρύτερο και από τον 1,5d και απο τον 2λιτρο βενζίνης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Σίγουρα Κωστα
          Τσεκαρε και το φυλλαδιο του αυτοκινητου στην ιστοσελιδα της εταιρείας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            i30mania last edited by

            Τα βάρη είναι σε Kg (min-max), από το αγγλικό επίσημο site της Nissan:

            1.6 βενζίνη: 1297 - 1392
            1.6 dci 2wd: 1498 - 1566
            1.6 dci 4wd: 1562 - 1630

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Και αυτό το επιπλέον βάρος βρίσκεται μπροστά?!

              Ξαναλέω πως δεν κατάλαβα καμιά διαφορά στο πάτημα του 1,6d. Την ίδια αίσθηση μου άφησε. Μετά απο περίπου 6000 χλμ με 1,5d και 1,6 (to +2) και άλλα 35000 χλμ με το δικό μου, ίσως έχω χάσει πλέον την αίσθηση οδήγησης ενός 'ογκώδους' αυτοκινήτου που είναι το QQ. Εχω αναφέρει πολύ παλιά (για το δικό μου) ότι ιδίως στον συνδυασμό υψηλές ταχύτητες και στροφές το πίσω μέρος ελαφραίνει πολύ. Το ίδιο παρατήρησα και στο 1,6d χωρίς όμως κάποια αισθητή διαφορά.
              Και έχοντας και μια διπλή -όχι και τόσο καλή- εμπειρία σε υποστροφή σε άλλα αυτοκίνητα, λογικά το 1,6d θα έπρεπε να είναι και πιο υποστροφικό από το βενζινοκίνητο ... που δεν είναι. Και να έκατσαν οι της Nissan σε f/l (βάζοντας και τον 1,6d) να ξαναμελέτησαν το ζύγισμα του αυτοκινήτου ... το αποκλείω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                p_george last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                ...edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε?

                Ειδικα σε βουνισιες κατηφορικες φουρκετες ειναι απαιχτα

                Το σιγουρο ειναι οτι το QQ σε καθε του εκδωση εχει και διαφορετικη οδικη συμπεριφορα,
                οι κωδικοι των ανταλλακτικων δειχνουν οτι το στησιμο ειναι σε ολα κοινο, διαφορετικο στησιμο λογω βαρους μπορεις να πετυχεις σε αυτες τις συνθηκες μονο αν μετακινηθει ο κινητηρας, κατι που σιγουρα δεν εχει γινει, οποτε το βαρος επιβαρυνει κυριως τον εμπρως αξονα με οτι αυτο συνεπαγεται στο ζυγισμα και την συμπεριφορα του αυτοκινητου.
                Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Αρα διαφέρει η συμπεριφορά τους. Δεν καταλαβα κάτι τέτοιο αλλά Ορέστη συγνώμη για την αμφισβήτηση που εξέφρασα!

                  Θα φταίει που λίγο πριν οδηγήσω το 1,6d ερωτεύτηκα μια εκθεσιακή λευκή 370Ζ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    i30mania last edited by

                    Ο χρήστης p_george έγραψε:
                    Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη.

                    Μια και ανέφερες Γιώργο το +2, τα βάρη του σε Kg:
                    1.6 dci 2wd: 1626 - 1685
                    1.6 dci 4wd: 1690 - 1749

                    Μιλάμε πλέον για μεγάλη διαφορά βάρους, συν το μεγαλύτερο μεταξόνιο του +2...

                    Θα φταίει που λίγο πριν οδηγήσω το 1,6d ερωτεύτηκα μια εκθεσιακή λευκή 370Ζ!

                    Εεε τότε δικαιολογημένος, τέτοιοι έρωτες ξεμυαλίζουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                      Αρα διαφέρει η συμπεριφορά τους. Δεν καταλαβα κάτι τέτοιο αλλά Ορέστη συγνώμη για την αμφισβήτηση που εξέφρασα!

                      Ναι σε παρεξηγησα

                      Πιο σφιχτο-βαρυ πατημα σε σχέση με του Cosneo που είχα μπει (το οποίο μου ειχε φανει αρκετα ελαφρυ και παιχνιδιαρικο )
                      Το αισθάνεσαι να ισοπεδώνει κυριολεκτικά ότι βρει μπροστα του.Κατι ειναι διαφορετικο μπροστα (ελατηρια ή αμορτισερ) αλλα το περισσοτερο βαρος σου δινει αλλη αισθηση

                      Το ελαφρυ και παιχνιδιαρικο ειναι θετικότερο για την συμπεριφορα ενος αυτοκινητου
                      Απλα γενικα το βαρος ειδικα τη στιγμη που υπαρχει δυναμη να το κουνησει εμενα μ' αρε (χωρις να σημαινει ότι ειναι καλυτερο παντου όπως ανεφερε κι ο Pgeorge )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης p_george έγραψε:

                        ...edit σας έχω ξαναπει ποσο μ' αρε τα μεγαλα βαρια αμαξια ε?

                        Ειδικα σε βουνισιες κατηφορικες φουρκετες ειναι απαιχτα

                        Το σιγουρο ειναι οτι το QQ σε καθε του εκδωση εχει και διαφορετικη οδικη συμπεριφορα,
                        οι κωδικοι των ανταλλακτικων δειχνουν οτι το στησιμο ειναι σε ολα κοινο, διαφορετικο στησιμο λογω βαρους μπορεις να πετυχεις σε αυτες τις συνθηκες μονο αν μετακινηθει ο κινητηρας, κατι που σιγουρα δεν εχει γινει, οποτε το βαρος επιβαρυνει κυριως τον εμπρως αξονα με οτι αυτο συνεπαγεται στο ζυγισμα και την συμπεριφορα του αυτοκινητου.
                        Αν συγκρινουμε οδηγικα το βενζινοκινητο πενταθεσιο με ενα +2 diesel θα δουμε οτι η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη.

                        Με τετοιες διαφορες βαρους που αναφερετε το θεωρω αδυνατο να φορανε ιδια ελατηρια μπροστά ή και αμορτισερ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Κοντευουμε να χτυπησουμε το 10χιλιαρο σε χλμ. (9902 χθες το βραδυ) και μετα απο 4μιση μηνες θα ηθελα να κανω εναν απολογισμο.

                          Εχω μεινει υπερευχαριστημενος απο τον κινητηρα. Καμια φορα μου τη σπαει το λαγκαρισμα μεχρι τις 1.700 σαλ αλλα μετα απο κει ξεκινα το παρτυ. Επισης υπερευχαριστημενος ειμαι κι απο τον εξοπλισμο! Αυτο που εχω λατρεψει ειναι την αναπαραγωγη μουσικης απο το κινητο μου! Χωροι εξαιρετικοι! Ικανοποιουν και με το παραπανω, την οικογενεια αλλα και εμενα που στο Fiesta ειναι λιγο... στριμώκολα . Η αισθηση σε σχεση με την Octavia ειναι ενος πιο σκληρου αυτοκινητου το οποιο εμπνεει πολλη εμπιστοσυνη. Νταξει καμια φορα φορα νοιωθεις τις λακκουβες παραπανω απ οτι θα γινοταν στο Σκοντα, αλλα γενικα εισαι ανετος..
                          Η ποιοτητα κυλισης δεν με τρελανε και τοσο, κατι το οποιο ομως, μαλλον οφειλεται στα 80/20 λαστιχα που του εχουμε βαλει! Σπορτιφ καταστασεις, μπορεις μονο να βλεπεις, οχι και να συμμετασχεις (οπως την Κυριακη )
                          Εκτος δρομου ειναι αρκετα σκληρο αλλα αν δε το λυπηθεις, ειναι διασκεδαστικο!

                          Φαουλ.... κατι αεροδυναμικοι θορυβοι μετα τα 130.. Η λαβη του πορτ παγκαζ πισω δεν και για πολλα γιατι τρεμοπαιζει (συνηθες θεμα στους κατοχους QQ, απ αυτα που εχω διαβασει) και τελος, καναν που καναν αντιγραφη το καντραν απο Golf 6, δεν βαζαν και τη ψηφιακη ενδειξη της ταχυτητας?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Τη λαβή να πας να την φτιάξεις. Εμένα έφτασε ... ως εσωτερικό τριγμό. Μην τρομάξεις που θα βγάλουν την εσωτερική επενδυση της πόρτας αλλά με προσοχή γιατι τα άσπρα κλιπσάκια σπάνε ευκολα.

                            Του αλλάξατε λάστιχα? Γιατί?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              i30mania last edited by

                              Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                              Η λαβη του πορτ παγκαζ πισω δεν και για πολλα γιατι τρεμοπαιζει (συνηθες θεμα στους κατοχους QQ, απ αυτα που εχω διαβασει)

                              Το ίδιο 'φάουλ' και στο Micra και στο Note... Λες και την έχουν φτιάξει για να χαλάει >Τη λαβή να πας να την φτιάξεις. Εμένα έφτασε ... ως εσωτερικό τριγμό. Μην τρομάξεις που θα βγάλουν την εσωτερική επενδυση της πόρτας αλλά με προσοχή γιατι τα άσπρα κλιπσάκια σπάνε ευκολα.

                              Σωστά, μην την αφήσεις Γιώργο γιατί πιθανότατα αρχικά είναι θέμα σφιξίματος κάποιων βιδών - στο Νοte τις είχα σφίξει, στο QQ προς το παρόν είναι ΟΚ, αλλά επειδή το φοβάμαι, για να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ το πιάνω και το σηκώνω από κάτω. Στη λαβή πατάω μόνο το κουμπί για να ελευθερωθεί.
                              Χρήση ακατάλληλου πλαστικού σε ένα εξάρτημα που καταπονείται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                p_george last edited by

                                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                Απλα γενικα το βαρος ειδικα τη στιγμη που υπαρχει δυναμη να το κουνησει εμενα μ' αρε (χωρις να σημαινει ότι ειναι καλυτερο παντου όπως ανεφερε κι ο Pgeorge )

                                Ορεστη δεν ειπα κατι τετοιο, ειπα μονο οτι εχουν διαφορετικη οδικη συμπεριφορα.

                                Σωστά, μην την αφήσεις Γιώργο γιατί πιθανότατα αρχικά είναι θέμα σφιξίματος κάποιων βιδών - στο Νοte τις είχα σφίξει, στο QQ προς το παρόν είναι ΟΚ, αλλά επειδή το φοβάμαι, για να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ το πιάνω και το σηκώνω από κάτω. Στη λαβή πατάω μόνο το κουμπί για να ελευθερωθεί.
                                Χρήση ακατάλληλου πλαστικού σε ένα εξάρτημα που καταπονείται...

                                Σε QQ φιλου που ανοιξαμε, εκεινο που διαπιστωσα ειναι οτι δεν φταιει το σφιξιμο των βιδων, αλλα ο σχεδιασμος των υποδοχων για τα κεφαλια των βιδων, ειναι σαν να εχουν σχεδιασει τα συγκεκριμενα σημεια επιτηδες για να σπανε, δεν εξηγειται διαφορετικα.
                                Αυτα που εχουν ιδιαιτερο προβλημα ειναι τα δυο ακριανα, οποτε καλο ειναι να χρησιμοποιουμε το μεσαιο τμημα σαν λαβη για να ανοιξουμε την πορτα, επισης δυο λιγο πιο δυνατα πισω αμορτισερ πορτας (οταν χρειαστουν αντικατασταση) θα διευκολυνουν αρκετα ωστε να μην χρειαζεται να βαζουμε πολυ δυναμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  i30mania last edited by

                                  Στο X-Trail υπάρχει και αυτή η (άκομψη;) λύση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Και το επόμενο θα είναι πετσετοκρεμάστρα!
                                    Ακομψο πολύ. Τέτοια λαβή είχε το WagonR και μέχρι και σ' αυτό την κατήργησαν.
                                    Σε εμένα πάντως στο Micra K11 πριν 5, 6 χρόνια η μαυρη (αβαφη) πλαστική λαβή μου έμεινε στα χέρια (δεν βγήκε μόνο αλλά έσπασε στη μέση) και απλώς κολλήθηκε με σιλικόνη. Η πορτα ανοιγει πλέον πιάνοντας στην γωνία της σε ενα σημείο που το στραβωσα με τανάλια!!!
                                    Στο Κ12 η μικρή και στενή λαβή που έχει, άρχισε με τον καιρό να 'παίζει' και χρειάστηκε σφύξιμο. Το ίδιο και στο QQ που ήταν εμφανές εξαρχής.
                                    Νομίζω ότι ο υπάλληλος στο Sunderland που τοποθετεί αυτές τις χειρολαβές ... λουφάρει εδώ και πολλά χρόνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costaslio last edited by

                                      04-05-2013 πως περνάει ο καιρός....... σήμερα έκλεισα 3 χρόνια συμβίωσης με το κασκάι μου!!!
                                      Εχω 30955 χιλιόμετρα !!! Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα ,συνολικό κόστος σερβις τριετίας 292 ευρω, ασφάλεια τριετίας 250Χ3= 750 ευρώ , τελη 265χ3=795 ευρω), γρήγορο , με καλυπτει απόλυτα ! Δεν μου έβγαλε καμία ζημιά !!! Ηταν μια καλή επιλογή !!! Θα το κρατήσω για πάντα!!!
                                      Εαν το άλλαζα πάλι το ίδιο θα έπαιρνα!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        edmond last edited by

                                        Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                                        Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα

                                        εισαι σιγουρος για τα 7 λιτρα?

                                        χρονια πολλα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                          Οικονομικό (γύρω στα 7λτ κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα

                                          εισαι σιγουρος για τα 7 λιτρα?

                                          χρονια πολλα..

                                          Και πολλά λέει! Εχει το QQ unique edition 1,2 (κινητήρα του Micra K12)!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            i30mania last edited by

                                            Χρόνια Πολλά

                                            Μετά από διήμερη απόδραση στη Β.Εύβοια και συνολικά 464 χλμ.
                                            'Νησιώτικη' μέση κατανάλωση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 183 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr