-
Δεν τον ξέρουμε, έτσι υπογράφει τα άριθρα του.
-
Κάτι σαν ΙΚΕ σαν να λέμε
Μεγάλη μορφή ο ΣΧ τελικά.. (κι ας μην έχουμε γνωριστεί ποτέ )
-
Ρε παίδες έχουμε καθίσει στις τελευταίες σελίδες πάνω στο πτώμα του περιοδικού και το σοδομίζουμε με μανία...
42 σχεδόν χρόνια ιστορίας και τα ποδοπατάμε τόσο εύκολα...μηδενίζουμε κυριολεκτικά το περιοδικό!
Λοιπόν και εγώ έχω παράπονα από το περιοδικό, για την στάση του στο coty του 2007, για την εύνοια στα vw και τα seat ή καλύτερα στον όμιλο vw, για τον πόλεμο στα αυτοκίνητα που εμπορεύεται ο Σ... για τα ρηχά τεστ και τις μέτριες δοκιμές που ενίοτε διάβασα!
Και λοιπόν; Φτάνουν οι όποιες παρατηρήσεις και παράπονα ν' αμαυρώσουν το περιοδικό συνολικά; Φτάνουν για να το καταδικάσουν ως κακό; Κατηγορηματικά ΟΧΙ!!!
Ναι έπεσε η ποιότητα του τα τελευταία χρόνια όμως ακόμα και έτσι για μένα παρέμενε το καλύτερο περιοδικό στο χώρο! Σκεφτείτε όμως και πάλι ότι και εμείς οι αναγνώστες αλλάξαμε συνήθειες και στάση απέναντι του. Πλέον δεν λαχταρούμε να δούμε την φωτογραφία του νέου μοντέλου διότι το έχουμε ήδη κάνει μέσα στο διαδίκτυο, δεν λαχταράμε να διαβάσουμε δοκιμή διότι το έχουμε ήδη κάνει οπότε λογικά και το περιοδικό δεν μας έκανε την ίδια αίσθηση όπως μας έκανε παλαιότερα!
Επαναλαμβάνω ότι στην παρούσα φάση δεν έχει κανένα νόημα να λιθοβολούμε το περιοδικό και τους συντάκτες του. Αντ' αυτού ας ευχηθούμε με κάποιο τρόπο να λειτουργήσει ξανά και τότε ν' απαιτήσουμε να δέχονται και να λαμβάνουν υπόψιν την κριτική των αναγνωστών...τώρα απλά σκοτώνετε τον πεθαμένο και ειλικρινά το θεωρώ άδικο! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φάουλ είναι να λες τα καλύτερα (σε βαθμό υπερβολής) για ένα μοντέλο μόλις πρωτολανσάρεται και μετά από 2 χρόνια να αναιρείς όσα είχες γράψει τότε αναθεωρώντας (προσοχή, αναθεωρώντας για το τι ίσχυε στο λανσάρισμα, όχι μετά).+911, στην οποία σε κάθε επόμενη γενιά εξαφανιζόντουσαν τα εγγενή μειονεκτήματα της προηγούμενης.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ρε παίδες έχουμε καθίσει στις τελευταίες σελίδες πάνω στο πτώμα του περιοδικού και το σοδομίζουμε με μανία...
42 σχεδόν χρόνια ιστορίας και τα ποδοπατάμε τόσο εύκολα...μηδενίζουμε κυριολεκτικά το περιοδικό!
Λοιπόν και εγώ έχω παράπονα από το περιοδικό, για την στάση του στο coty του 2007, για την εύνοια στα vw και τα seat ή καλύτερα στον όμιλο vw, για τον πόλεμο στα αυτοκίνητα που εμπορεύεται ο Σ... για τα ρηχά τεστ και τις μέτριες δοκιμές που ενίοτε διάβασα!
Και λοιπόν; Φτάνουν οι όποιες παρατηρήσεις και παράπονα ν' αμαυρώσουν το περιοδικό συνολικά; Φτάνουν για να το καταδικάσουν ως κακό; Κατηγορηματικά ΟΧΙ!!!
Ναι έπεσε η ποιότητα του τα τελευταία χρόνια όμως ακόμα και έτσι για μένα παρέμενε το καλύτερο περιοδικό στο χώρο! Σκεφτείτε όμως και πάλι ότι και εμείς οι αναγνώστες αλλάξαμε συνήθειες και στάση απέναντι του. Πλέον δεν λαχταρούμε να δούμε την φωτογραφία του νέου μοντέλου διότι το έχουμε ήδη κάνει μέσα στο διαδίκτυο, δεν λαχταράμε να διαβάσουμε δοκιμή διότι το έχουμε ήδη κάνει οπότε λογικά και το περιοδικό δεν μας έκανε την ίδια αίσθηση όπως μας έκανε παλαιότερα!
Επαναλαμβάνω ότι στην παρούσα φάση δεν έχει κανένα νόημα να λιθοβολούμε το περιοδικό και τους συντάκτες του. Αντ' αυτού ας ευχηθούμε με κάποιο τρόπο να λειτουργήσει ξανά και τότε ν' απαιτήσουμε να δέχονται και να λαμβάνουν υπόψιν την κριτική των αναγνωστών...τώρα απλά σκοτώνετε τον πεθαμένο και ειλικρινά το θεωρώ άδικο!Σπύρο, η ταφόπλακα μπήκε από το ίδιο το περιοδικό, όχι από εμάς. Όταν έχεις αναγνώστες όπως πολλούς εδώ μέσα*, που έχουν το περιοδικό σου σαν Ευαγγέλιο (ή και λίγο παραπάνω, γιατί δεν ξέρω πόσοι από αυτούς θρησκεύονται) και τους διώχνεις με τις παρασπονδίες σου, δε σου φταίνε αυτοί μετά. Η κούτρα σου τα φταίει!
Είχα σταματήσει να παίρνω τους Τροχούς πριν ακόμα εισβάλλει το internet, αλλά δεν είχα σταματήσει όλα τα περιοδικά. Drive και τα δύο EVO (ελληνικό και αγγλικό) σήμαιναν κοντά στο 25ευρω το μήνα. Για Τροχούς όμως ούτε σκέψη.*Δύο συγκεκριμένα παραδείγματα: ως μαθητής Γυμνασίου, οι 4.700 δρχ από το πεντοχίλιαρο μηνιαίο χαρτζιλίκι πήγαιναν σε περιοδικά αυτοκινήτου. Τσεκαρισμένο πολλούς μήνες στη σειρά. Και ναι, ήμουν πολύ μονόχνωτος κοινωνικά στα γυμνασιακά μου χρόνια.
Το άλλο παράδειγμα είναι επιφανές μέλος του φόρουμ που κρατούσε ευλαβικότατο αρχείο άπειρων τευχών των 4Τ στη βιβλιοθήκη του, με τακτικές επαναλήψεις σε βαθμό αποστήθισης. -
Σαφέστατα και έγιναν λάθη, τα περισσότερα των οποίων έχουν ήδη αναφερθεί. Όμως πλέον τι κερδίζουμε να τ' αναπαράγουμε;
Τι θα πετύχουμε με αυτό; Να πικάρουμε τον ΣΧ; Να στενοχωρήσουμε τον ΚΚ; Να κοροϊδέψουμε τους συντάκτες για την δουλειά τους;
Πλέον μόνο αυτό καταφέρνουμε με όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια!Ακόμα και στον επικήδειο του περιοδικού κάποιοι επιμένουν να βγάζουν χολή...κρίμα!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ο ΣΧ στο Facebook μας κάνει κριτική οτι νοιαζομαστε για το τι θα γίνει το φόρουμ ενώ εχουν μείνει τόσοι άνθρωποι άνεργοι.μηπως ξεχασε με ευθυνη ποιου εμεινε ο κοσμος ανεργος;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ο ΣΧ στο Facebook μας κάνει κριτική οτι νοιαζομαστε για το τι θα γίνει το φόρουμ ενώ εχουν μείνει τόσοι άνθρωποι άνεργοι.Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
btw δε νομίζω να χάρηκε κανείς εδώ μέσα με τους ανθρώπους που έχασαν τη δουλειά τους. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
.................... στην παρούσα φάση δεν έχει κανένα νόημα να λιθοβολούμε το περιοδικό και τους συντάκτες του. Αντ' αυτού ας ευχηθούμε με κάποιο τρόπο να λειτουργήσει ξανά και τότε ν' απαιτήσουμε να δέχονται και να λαμβάνουν υπόψιν την κριτική των αναγνωστών...τώρα απλά σκοτώνετε τον πεθαμένο και ειλικρινά το θεωρώ άδικο!++++
επειδή αρκετοί και από τους συμφορουμίτες βιώνουν την ανεργία, είναι δεδομένη η κατανόηση και το συμπάσχειν με τους εργαζόμενους των ΤΕ....
κατανοώ απόλυτα και τις όποιες δηλώσεις-απόψεις από όλες τις πλευρές λόγω του ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και όρια για να αντιμετωπιστεί με ψυχραιμία και συγκρότηση.... -
Παραλογισμος φουλ απο ΣΧ τελευταια, ετσι κι αλλιως...
-
Το σχόλιο του ΣΧ στο ΦΒ έχει ως εξής: 'Αγωνια εχουν οι πστοι για τη λειτουργια του 4TF. Κριμα παντως γιατι εχουμε 45 οικογενειες στο δρομο και 45 χρονια χαμενα. Μηπως μια σταλα τακτ τωρα στο τελος; Λεω μηπως ... Καληνυχτα!'
Ηλίου φαεινότερο ότι το Φόρουμ δεν έχει πολλή ζωή ακόμη...
-
Η διατήρηση 45 θέσεων εργασίας κοστίζει 45 χιλιάδες ευρώ το μήνα, η διατήρηση ενός φόρουμ κοστίζει 45 ευρώ το χρόνο. Δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι, δεν συγκρίνονται αυτά τα δύο. Αν μπορούσαν να διατηρήθούν 45 θέσεις εργασίας με τα λεφτά που κοστίζει ένα web hosting ευχαρίστως να τα έδινα.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Το σχόλιο του ΣΧ στο ΦΒ έχει ως εξής: 'Αγωνια εχουν οι πστοι για τη λειτουργια του 4TF. Κριμα παντως γιατι εχουμε 45 οικογενειες στο δρομο και 45 χρονια χαμενα. Μηπως μια σταλα τακτ τωρα στο τελος; Λεω μηπως ... Καληνυχτα!'Ηλίου φαεινότερο ότι το Φόρουμ δεν έχει πολλή ζωή ακόμη...
οντως κρίμα που τους πηρε στον λαιμο του...
-
ηδη με τον τροπο τους προσπαθουν να αποποιηθουν τις ευθυνες τους βαζοντας οι ιδιοι τον εαυτο τους στους ρηγμενος και κρινοντας τους αναγνωστες που τους κρινουν....
πιο εγωιστης και .... (συμπληρωστε οτι θελετε) πεθαινεις
-
Το έχουμε κατάλαβει χρόνια τώρα πως το περιοδικό δεν γουσταρει το φόρουμ. Κρίμα γιατί το περιοδικό θα πήγαινε καλυτερα αν άκουγε έστω και λίγο τους πιστούς αναγνώστες του. Καληνύχτα και καλη τύχη λοιπον σε όλα. Οσο για το περιοδικο... δεν διοικούνταν απο το φόρουμ ουτε θα κλείσει λόγω αυτου. Αν κάποιοι δεν μπορούν έστω και την ύστατη ωρα να κανουν την αυτοκριτική τους δεν απορω γιατί το περιοδικο έφτασε εδώ σήμερα και δεν αναφέρομαι μονο στο οικονομικό αλλά και σε άρθρα όπως το γνωστό με τους υδρογοναδες για το οποίο ακόμα περιμενουμε ένα συγνώμη.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Απολυτα σωστος mirage.
Κατα τ αλλα ο ΣΧ μπορει να συνεχισει να γραφει λες κ ειναι σεναριογραφος στη Λαμψη,αντι να πει 5 σοβαρα πραγματα
-
σε λιγο θα μας πουν οτι φταιει η κριτικη απο το φορουμ που εκλεισε το περιοδικο
-
Η πλακα ειναι οτι εν δυναμει το φορουμ θα μπορουσε να τους δωσει απειρες ιδεες, και ειδικα τωρα που αν ειναι να γινει κατι να πρεπει να ειναι διαδικτυακο.
Ας ελπισουμε να το δουν, εστω και την τελευταια στιγμη... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φάουλ είναι να λες τα καλύτερα (σε βαθμό υπερβολής) για ένα μοντέλο μόλις πρωτολανσάρεται και μετά από 2 χρόνια να αναιρείς όσα είχες γράψει τότε αναθεωρώντας (προσοχή, αναθεωρώντας για το τι ίσχυε στο λανσάρισμα, όχι μετά).Το καλυτερο παραδειγμα ειναι ολες οι γενιες της corolla...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φάουλ είναι να λες τα καλύτερα (σε βαθμό υπερβολής) για ένα μοντέλο μόλις πρωτολανσάρεται και μετά από 2 χρόνια να αναιρείς όσα είχες γράψει τότε αναθεωρώντας (προσοχή, αναθεωρώντας για το τι ίσχυε στο λανσάρισμα, όχι μετά).
Αυτό σωστό, το ανέφερα ήδη.
Εχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα ?Σου έδωσα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παράδειγμα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτού με την Alfa 159,
Κάτι που ενδεχομένως εξηγεί αυτή τη στάση είναι το θέμα της προσωπικής vs. συλλογικής άποψης σε όσους έχουν προσωπική στήλη στο περιοδικό. Γίνεται η δοκιμή, βγαίνει (συνολικά, οι δοκιμές των 4Τ είναι ανυπόγραφες και άρα εκφράζουν το περιοδικό) αστέρι (ή μέτριο) το ΧΥΖ αλλά ο συγκεκριμένος συντάκτης το βρήκε μάπα (ή αστέρι), πράγμα που δε μπορεί να εκφράσει στη δοκιμή αλλά δε χάνει την ευκαιρία να κάνει μετά από Ν χρόνια. Είναι λάθος και προκαλεί σύγχυση στους αναγνώστες αλλά από την άλλη η γνώμη είναι γνώμη.
Αν δεις και το συγκεκριμένο παράδειγμα που κάνεις πως δεν είδες θα διαπιστώσεις πως αναφέρομαι σε γραφόμενα αποκλειστικά του συγκεκριμένου αρθογράφου, όχι συλλογική vs προσωπική άποψη.
Πάλι, είτε από αντανακλαστικό είτε επίτηδες αλλοιώνεις όσα γράφω.
Αυτό είναι ένδειξη πως η δημοσιογραφική κρίση είναι υπό αμισβήτηση και απόδειξη πως είναι αναξιόπιστη.
Το παράδειγμα με τον Απέργη είναι εξωφρενικό αλλά φαίνεται πως σε πολλούς -επιλεκτικά?- το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Από το 'αναξιόπιστη δημοσιογραφική κρίση' (ανάποδα τα έγραψες: απόδειξη ότι είναι υπό αμφισβήτηση και ένδειξη ότι είναι αναξιόπιστη, προηγείται το πρώτο του δεύτερου, αλλά τι σου λέω τώρα ) μέχρι το 'λαμόγιο' υπάρχει μια τεράστια απόσταση -αλλά βέβαια για σένα δεν υπάρχει καμία δυσκολία κάλυψής της
Φαίνεται ότι για σένα ο ΣΧ και ο πχ. Θέμος είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία. Δεν πειράζει, στο κάτω-κάτω κάτι σχετικό είχε πει και ο Dirty Harry, σου ταιριάζει 100%.Καθόλου ανάποδα δεν τα γράφω, κάθε λέξη έχει συγκεκριμένη σημασία. Ο Απέργης σύμφωνα με το Ελληνικό κράτος είναι πιστοποιημένα λαμόγιο (καλά εσύ μπορεί να αμφιβάλεις αλλά ξέρεις τι έχει πει ο Dirty harry για τις απόψεις σου). Αυτός που προμοτάρει τόσο έντονα ένα δεδομένο λαμόγιο είναι είτε αφελής είτε λαμόγιο ο ίδιος. Δεν ξέρω τι από τα δύο. Αν ξέρει κάποιος ας μας διαφωτίσει.
Τέλος πάντων, σε ό,τι με αφορά συγνώμη που σε αναγκάζω να ρίχνεις τόσο χαμηλά το δυσθεώρητο επίπεδό σου
Το δικό σου επίπεδο ρίχνεις, το δικό μου μένει εκεί που είναι, πιθανώς για εσένα σε δυσθεώρητα ύψη.
Σχετικά με τον Απέργη (και τον κάθε Απέργη): όταν η αγορά λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό σε επίπεδο προσωπικών σχέσεων, είναι αναμενόμενο να υπάρχει μια ανταποδοτικότητα, 'σου δίνω αυτοκίνητο ή άλλη υπηρεσία' --> 'μου δίνεις γκρίζα διαφήμιση'. Δεν είμαι ρομαντικός να νομίζω ότι είμαστε στο 1970. Μου αρέσει ? Οχι. Το καταννοώ σαν modus operandi ? Ναι. To αποδέχομαι ? Είναι θέμα προσωπικό του καθενός, εγώ που είμαι λαμόγιο ναι ο άλλος που είναι ο των πάντων τιμητής όχι. Αυτό άλλωστε έγραψα (με λάθος ύφος ίσως) στον socratesn.
Επειδή και η κωλοτούμπα έχει τα όριά της. Όσοι έχουν την ελάχιστη επαφή με τον συγκεκριμένο μπορούσαν εύκολα να αντιληφθούν πως κάτι μυρίζει περίεργα. Πέραν αυτού όσα λες καλύπτουν το επίπεδο της συνεργασίας ή και της αναφοράς. Δεν θα ήταν μεμπτό να ανέφερε πχ στο συγκεκριμένο άρθρο ο ΣΧ 'ευχαριστούμε πολύ τον τάδε που μας παραχώρησε το ταδε αυτοκίνητο'. Ας ήτανε και με τεράστια bold γράμματα.
Ο ΣΧ εκθείασε και παρότρυνε τους αναγνώστες του να εμπιστευτούν τυφλά τον συγκεκριμένο έμπορο ο οποίος ήταν όχι απλά ανάξιος εμπιστοσύνης αλλά ΚΛΕΦΤΗΣ.
Εσύ προσωπικά αν σου είχε φάει ο Απέργης 100.000 ευρώ θα ήσουνα τόσο χαλαρός? Θα έλεγες εντάξει, έτσι παίζεται το παιχνίδι κλπ κλπ? Δεν νομίζω.
Άστο λοιπόν το συγκεκριμένο, κάνε ότι δεν κατάλαβες και σχολίασε κάτι άλλο όπως συνήθως.
Και βέβαια με την Απέργη είναι εύκολη η εκ των υστέρων κριτική, όλοι οι γάτοι ήξεραν τι παίζει...
Αν δεν ξέρεις δεν λες σε κανέναν να τον εμπιστευτεί τυφλά, μην επιμένεις στην ίδια εξυπνάδα χωρίς λόγο.
Δε θυμάμαι περίπτωση στους 4Τ διαχρονικής προτίμησης απέναντι σε μία εταιρεία και όχι σε συγκεκριμένο μοντέλο, η μόνη περίπτωση που κάπως πλησιάζει (πάντα σε καθημερινά αυτοκίνητα, όχι για Ferrari) είναι το VAG.
Διαχρονικής φυσικά και όχι, περιστασιακές είναι οι συγκηρίες, αυτό αναφέραμε εξ'αρχής.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό