-
Καλή φάση που έχουμε γεμίσει και ανορθόγραφους.
-
Πιθανότητα να σε τρακάρει γυναίκα οδηγός
-
Δυστηχώς η ορθογραφία δεν είναι το δυνατό μου σημείο, προσπαθώ να τη βελτιώσω. Τι να κάνουμε, άλλος είναι ανορθόγραφος, άλλος φασιστοειδής πίθηκας και άλλοι σφογγοκωλάριου του πίθηκα. Όσο μπορεί ο καθένας.
-
Οι άντρακλες 40y.o.v. πάντως αναρωτιούνται αν έχει νόημα να σταματάνε σε διαβάσεις πεζών lol
-
Ο χρήστης epicouros έγραψε:
Μοιραία για τη ζωή της 42χρονης τροχονόμου στάθηκε μια κίνηση μιας οδηγού δέκα λεπτά μετά τις οκτώ το πρωί.
Η άτυχη τροχονόμος ρύθμιζε την κυκλοφορία στη συμβολή της Κηφισίας με την Αγίου Δημητρίου στο ύψος της πλατείας Πλατάνων.
Είχε διακόψει την κίνηση τόσο στο ρεύμα ανόδου, όσο και στο ρεύμα καθόδου της λεωφόρου Κηφισίας δίνοντας την κίνηση σε όσους κινούνταν επί της Αγίου Δημητρίου.Οι οδηγοί των οχημάτων στο ρεύμα ανόδου της Κηφισίας υπάκουσαν στις εντολές της τροχονόμου. Το ίδιο και δύο οδηγοί στις δύο από τις τρεις λωρίδες στην κάθοδο της λεωφόρου.
Η 34χρονη οδηγός του smart κινούνταν στην κάθοδο. Είδε “κενή” την μία από τις τρεις λωρίδες και χωρίς να υποπτευθεί κάτι από το γεγονός ότι τα άλλα δύο αυτοκίνητα είχαν ακινητοποιηθεί έκανε ελιγμό, πέρασε δίπλα στα σταματημένα αυτοκίνητα μπήκε στη διασταύρωση με την Αγίου Δημητρίου και χτύπησε την τροχονόμο. Η 42χρονη τροχονόμος έχασε ακαριαία τη ζωή της.
Αμέσως στο σημείο έσπευσαν άνδρες της τροχαίας που συνέλαβαν την οδηγό του smart που σκότωσε την άτυχη τροχονόμο.
Τραγική φιγούρα ο σύζυγος της 42χρονης που είναι και εκείνος τροχονόμος και υπηρετεί στην τροχαία Ν. Ιωνίας.Περισσότερα βιντεο και φωτο εδω: http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 38&catid=3
Δεν σταματά να μου κάνει εντύπωση το πόσο επιθετική οδήγηση κάνουμε στην Ελλάδα. Βλέπεις τις 2 λωρίδες σταματημένες και αντί να κόψεις για να προετοιμαστείς για πιθανό εμπόδιο, γκαζώνεις για να μην προλάβει κανείς να χωθεί μπροστά σου.
Αν είχαμε κάμερες σαν τους Ρώσους είμαι σίγουρος ότι θα τραβούσαμε τα μαλλιά μας με αυτά που συμβαίνουν καθημερινά.
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Όταν βλεπω ντελιβεράδες φυλάγομαι, όταν βλέπω μπαρμπάδες με χρέπια φυλάγομαι, όταν βλέπω μαμάδες κοντά σε σχολεία φυλάγομαι, όταν βλέπω ακράνωτους με TDM φυλάγομαι, ταρίφες-> you guessed it, όταν βλέπω γκόμενες με σμάρτ φυλάγομαι. Τελικά δε πέφτω έξω+1 φιλε!
απιστευτο το πως σκοτωθηκε η τροχονομος. βασει λογικης, δε υποπτευεται κανενας οτι καποιος λογος
υπαρχει για να εχουν σταματησει ουρα τα αυτοκινητα? αυτονοητο ειναι οτι πρεπει να σταματησεις.
κριμα για την τροχονομο. εχω παρατηρησει πολλες φορες τη νυχτα, ειτε σε μπλοκα ειτε τροχονομους
να μη φορανε το κιτρινο γιλεκο. δεν σκεφτοντε οτι δεν τους βλεπουν? τι μυαλο κουβαλανε? -
τα ζωα δεν εχουν λογικη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δυστηχώς η ορθογραφία δεν είναι το δυνατό μου σημείο, προσπαθώ να τη βελτιώσω. Τι να κάνουμε, άλλος είναι ανορθόγραφος, άλλος φασιστοειδής πίθηκας και άλλοι σφογγοκωλάριου του πίθηκα. Όσο μπορεί ο καθένας.Mπορείς να βάλεις διορθωτή ώστε να στα επισημαίνει και να τα διορθώνεις.
-
Ναι, εγώ μπορώ να βάλω διορθωτή (έχεις λυνξς btw?) οι άλλοι τι μπορούν να κάνουν? Ευθανασία?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ναι, εγώ μπορώ να βάλω διορθωτή (έχεις λυνξς btw?) οι άλλοι τι μπορούν να κάνουν? Ευθανασία?ΡΕ μλκ Πέθανα!
-
Υπάρχει add-on ορθοργαφικός έλεγχος σε firefox και chrome
σε firefox , tools-->add-ons --->get add-ons--> greek spelling dictionary
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ναι, εγώ μπορώ να βάλω διορθωτή (έχεις λυνξς btw?) οι άλλοι τι μπορούν να κάνουν? Ευθανασία?δηλαδη μπορεις να βαλεις αλλα δε βαζεις,αλλα θεωρεις τον εαυτο σου εξυπνο...
-
Toυς τελευταιους σχεδον 2 μηνες Smart πρωταγωνιστουν σε δυστυχηματα....μια κοπελα στην ευθεια του κατ, ο ηθοποιος, το σημερινο με την τροχονομο και αλλη μια κοπελα που εγκλωβιστηκε απ τις πλημμυρες στην αμαρουσιου-χαλανδριου (ασχετο με ατυχημα αλλα..)
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μιας και λεμε για Σμαρτ κανενα νεο για τον παληκαρι που ειχε σταματησει στην Λεα στην ΑΟ και τον χτυπησαν?
5η εβδομάδα εντατικής στο ΚΑΤ
Εμένα με smart με είχε φρικαρει αυτή η μετωπική.
http://www.metrogreece.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/258049/Default.aspxβέβαια , το όχημα μάλλον δεν ήταν έτσι ακριβώς μετά τη σύγκρουση .
Σε δύσκολες περιπτώσεις , προτιμούν να ''αφαιρέσουν'' το αυτοκίνητο
''γύρω'' απο τον τραυματία , παρά τον τραυματία μέσα απο το αυτοκίνητο .
Κάποια στιγμή, είχα βάλει αυτό το βίντεο , που αναφέρει την διαδικασία αναλυτικά . -
Μια φωτογραφία για το πως είναι οι τροχονόμοι στη Γερμανία. Το ίδιο ισχύει και σε μικρότερες διασταυρώσεις, ενώ σε μικρά στενά πάντα είναι το περιπολικό μπροστά με τους φάρους, σήματα κλπ.
Δεν εννοώ, φυσικά, ότι φταίει η άτυχη τροχονόμος, εννοώ ότι είναι κρίμα που δεν τα επιβάλει αυτά η υπηρεσία και δεν τα απαιτούν ως αυτονόητα οι τροχονόμοι.
Επίσης, είναι μεγάλη αλήθεια αυτό που γράφτηκε παραπάνω για την επιθετική οδήγηση, αλλαγή λωρίδων, ελιγμούς κλπ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Βλέπεις τις 2 λωρίδες σταματημένες και αντί να κόψεις για να προετοιμαστείς για πιθανό εμπόδιο, γκαζώνεις για να μην προλάβει κανείς να χωθεί μπροστά σου.Εκείνο το σημείο έχει δύο λωρίδες, όχι τρεις.
Εκτός αν συμπεριλαμβάνουν και την εσοχή στο φανάρι για αριστερά... -
Κρίμα για τη γυναίκα που έχασε τη ζωή της. Το άλλο το ζαγάρι δυστυχώς δεν μπορώ να το λυπηθώ.
Πάντως γενικά ο κόσμος έχει χαζέψει. Πλέον αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι το να οδηγήσω.
Και κάτι που συνέβη στις 18/04 στα Γλυκά Νερά, αλλά επειδή μου μεταφέρθηκε, δεν ξέρω αν όλα τα στοιχεία είναι σωστά. Για την ιστορία μιλάμε για τη λ. Λαυρίου, στο ύψος περίπου της τροχαίας Αγ. Παρασκευής (τα χειρότερα εκεί γίνονται, σαν να το κάνουν επιδεικτικά μερικοί...). Στις 19/04 πηγαίνοντας να πάρω το λεωφορείο, είδα να γίνονται εργασίες στην κολόνα της ΔΕΗ που είναι δίπλα στη στάση, και το σύρμα του οικοπέδου από πίσω να είναι εντελώς πεσμένο. Ένας με είδε και μου είπε ότι την προηγούμενη (δηλαδή στις 18/04) κάποιος αποφάσισε να αυτοκτονήσει. Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα του (αλλά και με ίχνη στο δρόμο) κάποιος ξεκίνησε από το ύψος των σχολείων στην Όθωνος (που δεν είναι με άσφαλτο, αλλά σαν πεζόδρομος και δεν έχει πουθενά προτεραιότητα), την κατέβηκε όλη με ταχύτητα χωρίς να σταματήσει πουθενά (ΟΛΑ STOP), έφτασε στην Λαυρίου, όπου πέρασε το διάζωμα (υπάρχουν τα ίχνη), και έσκασε στην κολόνα της ΔΕΗ. Όλα αυτά στις 7 με 8 το βράδυ, και διασχίζοντας κάθετα μία κεντρική οδό, όπου σχεδόν πάντα έχει κίνηση. Για την ιστορία η κολόνα όπου έσκασε είναι λίγα μέτρα από στάση λεωφορείου.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να δημιουργηθεί βλάβη στην κολόνα (υπάρχουν ίχνη φωτιάς), όπου και υπήρξε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση στην περιοχή κάτω από τη Λαυρίου, να προκληθούν ζημιές στο διάζωμα, το πεζοδρόμιο και την παρακείμενη μάντρα οικοπέδου και φυσικά να σκοτωθεί επί τόπου ο οδηγός. Ευτυχώς μείναμε σε αυτά, καθώς λόγω ώρας και δρόμου είναι απορίας άξιο πως δεν είχαμε και θύματα.
Σύμφωνα με τον άνθρωπο που μου εξήγησε τη συνέβη (και με κάθε δυνατή επιφύλαξη) ο οδηγός ήταν μεσήλικας και είχε ψυχολογικά προβλήματα. Ήθελε δηλαδή απλά να αυτοκτονήσει. Και βρήκε τον κατάλληλο τρόπο. Με κάθε δυνατή επιφύλαξη πάντα, καθώς μεταφέρω ακριβώς αυτά που άκουσα, χωρίς να είμαι αυτόπτης, και χωρίς να έχω προσωπική άποψη για τον αποθανόντα.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Βλέπεις τις 2 λωρίδες σταματημένες και αντί να κόψεις για να προετοιμαστείς για πιθανό εμπόδιο, γκαζώνεις για να μην προλάβει κανείς να χωθεί μπροστά σου.
Εκείνο το σημείο έχει δύο λωρίδες, όχι τρεις.
Εκτός αν συμπεριλαμβάνουν και την εσοχή στο φανάρι για αριστερά...Και αναρωτιόμουν πότε θα γίνει το πρώτο δυστύχημα με τους μ@λάκες που παρακάμπτουν τις ουρές από το πλάι.
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
Μια φωτογραφία για το πως είναι οι τροχονόμοι στη Γερμανία. Το ίδιο ισχύει και σε μικρότερες διασταυρώσεις, ενώ σε μικρά στενά πάντα είναι το περιπολικό μπροστά με τους φάρους, σήματα κλπ.Δεν εννοώ, φυσικά, ότι φταίει η άτυχη τροχονόμος, εννοώ ότι είναι κρίμα που δεν τα επιβάλει αυτά η υπηρεσία και δεν τα απαιτούν ως αυτονόητα οι τροχονόμοι.
Επίσης, είναι μεγάλη αλήθεια αυτό που γράφτηκε παραπάνω για την επιθετική οδήγηση, αλλαγή λωρίδων, ελιγμούς κλπ.
Σε πολύ παλαιότερες εποχές είχαμε και μεις τέτοια.
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
εννοώ ότι είναι κρίμα που δεν τα επιβάλει αυτά η υπηρεσία και δεν τα απαιτούν ως αυτονόητα οι τροχονόμοι.Εδώ δεν έχουν ανακλαστικά γιλέκα οι περισσότεροι. Αλλά και πιο σημαντικά πράγματα: δε θυμόμαστε τα ρεπορτάζ με τους ΔΙΑΣ που λέγανε ότι οι μοτοσυκλέτες τους είναι κακοσυντηρημένες και δεν έχουν ελαστικά, και ότι οι περισσότεροι αγοράζουν μόνοι τους καινούρια ελαστικά; Ή τους αστυνομικούς γενικότερα που παραπονιούνται για έλλειψη εξοπλισμού όπως αλεξίσφαιρα γιλέκα; Είναι συνολικό το πρόβλημα, και φταίει η ηγεσία / υπουργείο για αυτό το χάλι.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#